Verslas

sandėlių nuoma

Sandėlių nuomos ypatybės

sandėlių nuomaGyvename sparčiai tobulėjančiame pasaulyje. Atsiranda vis daugiau naujovių — modernėja komunikacijos priemonės, keičiasi technologijos, transporto priemonės. Šie pasikeitimai neaplenkia net tokių sričių, kaip logistiką ir sandėliavimas. Kadangi prekių tiekimo bei mainų grandinė dirba nesustojamai visame pasaulyje, tai natūralu, kad sandėlių nuoma yra reikalinga kone visoms gamybos įmonėms, kurios nenori investuoti į modernius sandėlius. O juk produkciją ir gaminius reikia kažkur saugoti. Tad sandėlių nuoma užsiimančios logistikos kompanijos turi taip pat modernizuoti pagal reikalavimus visus savo sandėlius, užtikrinti saugumą ir sąlygas. Jeigu sandėlyje dirba nekvalifikuoti darbuotojai, gali kilti pavojus produkcijai, tad reikia užtikrina naujausių technologijų diegimą.

Gerai, kad sandėlių nuoma užsiimančios įmonės stengiasi sukurti tokią aplinką, kad įmonėms labiau apsimoka nuomotis nei statytis savo sandėlius. Jei įmonė išties yra didelė reikia, kad sandėlių nuoma užsiimanti logistikos kompanija pasiūlytų geras sąlygas kraunant bei sandėliuojant krovinius. Papildomai sandėliai turi stovėti geografiškai geroje vietoje, šalia magistralių, gerai pravažiuojamų kelių, kadangi taip patogiau atvykti sunkvežimiams. Ypač jei sunkvežimių srautai yra itin dideli, tuomet reikia užtikrinti, jog sandėlio darbuotojai paruoš krovinį pakrovimui ar iškrovimui, jis saugiai bus sandėliuojamas.

Dabar sandėliai išties modernūs, kadangi ten yra ne tik saugumo sistema, bet ir pagal poreikius galima nustatyti sandėlio temperatūrą, o norint užtikrinti darbuotojų bei produktų saugumą yra įdiegtos greičio ribojimo sistemos, šviesoforai. Taip pat yra ir apžvalginiai veidrodžiai, kurie labai padeda painiuose, apkrautuose sandėliuose. Tai vienas iš pigiausių apsaugos būdų, tačiau mokant dirbti su šiais veidrodžiais galima išvengti nemalonumų. Tokie veidrodžiai yra patvarūs ir ilgaamžiai, kadangi gaminami iš akrilo, tad nukritus — nesudužta.

Taigi, sandėlių nuoma yra geras sprendimo būdas, tiems, kurie nenori investuoti pinigų į sandėlio statybą, o gali jį nuomotis iš logistikos įmonių. Tai taip pat logiška išeitis, jeigu įmonės partneris atsakingas už logistiką turi sandėlį, nuomotis jį iš jo, kadangi, tai pigesnis variantas, kuris sutaupo ir laiko ir pinigų. Tačiau jeigu tokios paslaugos jis neteikia, tuomet yra įmonių, kurios atskirai teikia sandėlių nuomos paslaugą.

 

 

 

 

 

vertimu biuras

Vertimo srities istorija sena kaip žmonija…

vertimu biurasVertimo sritis yra be galo įdomi. Ji sujungia žmones, padeda efektyviai komunikuoti ir gauti daug naudų savo klientams. Kalbų mokėjimas yra didelis gebėjimas, tačiau jo, norint dirbti vertėju, o tuo labiau sukurti vertimų biurą, nepakanka. Tad šiandien skirkime laiko vertimo srities istorijai.

Raštas vėliau nei kalba – vėliau nei vertimas žodžiu?

Gaila Darvinas nepaaiškino kada žmogus pradėjo kalbėti, o Biblijoje apie kalbas taip pat parašyta labai jau miglotai. Žinoma tik viena – raštas atsirado vėliau nei kalba. Tai ką šiandien vadintumėme vertimo biuras arba vertimo namai, turėjo kiekvienos kunigaikštystės ar karalystės, jau nekalbant apie imperijos valdovus. Nepaisant to, kad jie ir patys mokėdavo po mažiausiai tris kalbas.

Skirtingomis kalbomis kalbantiems žmonėms reikėjo susikalbėti pirmiausiai dėl politinių ir prekybinių, o vėliau ir religinių tikslų įgyvendinimo. Taip atsirado pirmieji vertėjai, su kurių pagalba sklandžiai vyko žodinė komunikacija.

Antikoje – apie III a. pr. Kr. pirmą kartą iš hebrajų kalbos buvo išverstas Senasis Testamentas. Tai laikoma vertimo paslaugos pradžia Europoje. Vertimo paslaugos kaina anuomet buvo labai didelė, o kelias kalbas įvaldyti galėjo ne kiekvienas.

Kiekvienas amžius kėlė vis kitas taisykles vertėjui. Antikoje, Ciceronas pirmasis paminėjo pažodinio vertimo įdingumą, kurį itin skrupulingai prižiūrėjo vienuoliai viduramžių epochoje. Viduramžiais atsirado Toledo vertimo mokykla ir pirmosios užuomazgos kažko to, ką vadintumėme vertimo biuras. Renesanse pasižymėjo M.Liuteris.

Tendencijos

Šiandien, vertimo biuras nėra netradicinė paslauga, tačiau labai reikšminga. Ypač jeigu kalbame ne apie tokias populiarias kalbas, kaip arabų, skandinavų, vidurio europoje gyvenančių tautų. Profesionalus vertimo biuras specializuojasi keliose kalbose, nes turi patikimus šias kalbas įvaldžiusius specialistus.

Sakoma ir manoma, kad rytojus yra vertimo paslaugos internetu. Ir tai ne tik dėl verslo globalėjimo, tačiau ir patogumo vartotojui. Jam daugiau nereiks ieškoti vertimu biuras kaune taikos pr arba vertimu biuras kaune savanoriu prospekte. Ar tai tiesa? Nebūsiu pranašu, manau, bet kuris vertimo biuras leis klientui pačiam spręsti dėl bendravimo formos. Klientai ir toliau bus laukiami vertimu biuras klaipeda vetrunge, vertimu biuras siauliai ar vertimu biuras klaipeda.

 

kredito skaičiuoklė

Galimybė lengvai įvertinti savo norus

kredito skaičiuoklėKiekvienais metais pasižadate pradėti taupyti, tačiau pažadą įgyvendinti sekasi sunkiau, nei gali įsivaizduoti? Veikiausiai didžioji dalis lėšų skiriama būtiniausioms reikmėms, o kita dingsta atsiradus nenumatytoms aplinkybėms – juk automobiliai ar buitiniai prietaisai sugenda pačiu netinkamiausiu laiku. Žinoma, skolinimasis jau tapo akivaizdžiai lyderiaujančiu tokių problemų sprendimo būdu, o kredito skaičiuoklė – dažnai naudojama, paprasta ir greita savęs įvertinimo priemone, imant kreditą. Jei vis dar norėtumėte išgirsti keletą minčių apie skaičiuoklę, jas rasite šiame straipsnyje.

Kam reikia kredito skaičiuoklės?

Kredito skaičiuoklė yra tokia pat reikalinga, kaip ir įprastinė skaičiuoklė? Netikite? Tuomet, veikiausiai, niekada nebandėte ja naudotis. Kad užtikrintumėte greitą paskolos gavimo procesą ir sėkmingą jos grąžinimą, privalote užtikrinti puikius savo ir kreditoriaus santykius. Tarpusavio pasitikėjimą lengviausia kurti laiku vykdant įsipareigojimus, nes kreditorius sudaro sąlygas, kuriomis vadovaujantis ypač patogu grąžinti pasiskolintą sumą. Tačiau bene daugiausiai sėkmės priklauso nuo pačių besiskolinančiųjų. Veikiausiai girdėjote daugybę raginimų skolintis atsakingai ir įvertinti savo skolinimosi galimybes, tačiau tam tikrose situacijose, kai esate išmušti iš vėžių dėl staiga pasikeitusios savo finansinės padėties, tai padaryti gali būti sunku. Tam yra sugalvotas puikus sprendimas – paskolos skaičiuoklė, kurią galite rasti ne viename internetiniame skolinimosi tinklalapyje. Paskolos atidavimo skaičiuoklė yra ypač patogus įrankis tiems, kas nori patogiai ir greitai apskaičiuoti, per kiek laiko privalėsite grąžinti skolą, kokių palūkanų galite tikėtis ir panašiai.

Kada būtina naudotis skaičiuokle?

Paskolos palūkanų skaičiuoklė labiausiai praverčia tiems, kas planuoja brangesnius pirkinius – vadinasi, tuos, kuriems prireikia ir didesnių sumų. Kad nekiltų grėsmė, jog nesugebėsite padengti ne tik paskolos, bet ir išaugusių palūkanų, būtina pasitikrinti ir viskuo įsitikinti iš anksto. Palūkanų skaičiuoklė ypač praverčia perkantiems nekilnojamąjį turtą ar automobilį – tokiais atvejais, kai sprendimas laukti ir taupyti užimtų per daug laiko.

Ką reikia nurodyti paskolos skaičiuoklėje?

Jei tvirtai nusprendėte pasiskolinti, jums būtų naudinga žinoti, kokios informacijos teiraujamasi kredito skaičiuoklėse. Paprastai prašoma pateikti suaugusių asmenų kiekį šeimoje bei kiek šeima turi atžalų, jei apskritai tokių turi. Taip pat prašoma nurodyti, kokios mėnesinės jūsų šeimos pajamos ir kokios pajamos lieka jums atskaičius mokesčius. Jei ketinate prašyti paskolos ne nekilnojamajam turtui, o automobiliui įsigyti, skaičiuoklėje prašoma nurodyti trokštamo automobilio markę, jo techninę būklę – juk nuo to, nauja ar naudota jūsų planuojama įsigyti transporto priemonė, gali priklausyti ir tai, kokios – didelės ar mažos palūkanos susikaups. Žinoma, privaloma įvesti ir automobilio kainą. Skaičiuoklė, apdorojusi pateiktus duomenis, leidžia greitai peržvelgti rezultatus, aktualius abiems pusėms – tiek kredito prašančiajam, tiek ketinančiam jį suteikti. Skolintojas gali objektyviai įvertinti gautus duomenis, susidaryti nuomonę apie asmens mokumą ir jo kredito istoriją, bei taip priimti galutinį spendimą. Skaičiuoklė dar naudingesnė skolos norinčiam asmeniui – tai puiki priemonės įvertinti savo galimybes. Juk jei neįsitikinsite, jog esate finansiškai pajėgūs (arba tokie būsite per paskolos grąžinimo laikotarpį) grąžinti pasiskolintą sumą, veikiausiai nenorėsite įsipareigoti ir poreikius nustumsite į antrą planą. Gali atrodyti, jog skaičiuoklė varžo klientą, tai iš tiesų, ji suteikia jam laisvės apsispręsti, kol kreditas dar nesuteiktas. Tiesa, galimas refinansavimas puikiai padeda ištaisyti bet kokias grąžinimo klaidas. Tačiau šių klaidų puikiai galite išvengti – juk kredito skaičiuoklė – tokia greita ir patogi priemonė įvertinti visas finansines savo galimybes.

verslo steigimas

Verslo steigimas: trys patarimai padėsiantys Jūsų verslui išvysti pasaulį

verslo steigimas Ar esate kada pagalvoję apie savo nuosavą verslą? Jei turite bent menką verslininko gyslelę, šiek tiek ambicijų ir kūrybiškumo – tuomet tikrai esate pagalvoję apie savo verslą. Verslo steigimas gali būti tikras malonumas jei turėsite žinių, užsidegimo ir didelį norą. Štai Jums trys paprasti patarimai, kurie padės Jūsų naujam, nuosavam verslui išvysti pasaulį.

  1. Savarankiškai pasidarykite savianalizę – asmeninių savybių inventorizaciją. Ne kiekvienas jaunasis būsimasis verslininkas – entuziastas turi viską ko reikia verslo pradžiai. Ir tai nereiškia, kad Jūsų verslo idėja nėra puiki. Tai tiesiog reiškia, kad Jūs galite neturėti tam tikrų asmenybės bruožų reikalingų pradedant savo nuosavą verslą, nes verslo steigimas reikalauja ne tik geros idėjos ir užsidegimo, bet ir tam tikrų žinių. Prieš investuodami savo laiką ar kitus resursus, įvertinkite save ir pagalvokite ar turite verslininkams būdingų bruožų. Ar esate motyvuotas, gebantis prisitaikyti ir pasitikintis savimi? Ar esate lankstus?
  2. Išplėtokite savo idėją. Tik nepradėkite verslo tik dėl to, kad kažkas dabar madinga ir labai „ant bangos“, o Jūs manote, kad komercializavę tai uždirbsite pinigų. Plėtokite savo verslo koncepciją ieškodami sąsajų tarp savo aistros, pomėgio ir tarp to su kuo turite patirties. Iš to iš rutuliokite produktą ar paslaugą, kuris, tikite, jog galėtų pagerinti žmonių gyvenimus. Prisiminkite ar kada galvojote, kad kažko šiais laikais pasigendate arba kažko trūksta, galbūt kažką reiktų patobulinti. Gaudykite savo mintis, kurios kažką kritikuoja arba generuoja. Tos mintys gali virsti puikia verslo idėja.
  3. Išmėginkite galimybes ir tikimybes. Kai Jūsų verslo idėja jau nusistovės, mėginkite išsiaiškinti, kaip tą idėją galėtumėte realizuoti. Ar jūsų sugalvotas produktas ar paslauga yra kažkas tokio ko žmonės norėtų ar jiems to reikėtų? Ar galite iš to uždirbti? Ar gaminys veiktų realybėje?

Štai Jums ir pirmieji trys patarimai, kurie padės žengti pirmuosius žingsnius, kad verslo steigimas būtų sėkmingas. Sakoma, kad gera pradžia tai jau pusė darbo. Todėl nepatingėkite ir startuokite taip gerai pasiruošę kaip tik galite tuo metu. Reikia profesionalų patarimo? Kreipkitės į įmonių steigimo specialistus UAB „Finansų biuras”

 

kasdieninės Norfa akcijos

Taupymo patarimai perkantiems prekybos centuose

kasdieninės Norfa akcijosVos ne kiekvieną dieną internete, socialiniuose tinkluose ar spaudoje galima išvysti žmonių skundus dėl nuolatos kylančių maisto produktų kainų. Nors Lietuvos vyriausybė tikina, kad tik kai kurių produktų kainos kilo nežymiai, tačiau dalis tautiečių laikosi priešingos nuomonės – viskas brango. Tad nieko nuostabaus, kad šiandien taupymas yra didelė vertybė kiekvienai šeimai.  Kaip per daug neišlaidauti ir kokybiškai gyventi? Štai keletas patarimų, kurie gali praversti.

Pirkinių sąrašas būtinas

Eiti į prekybos centrą be pirkinių sąrašo – tai savotiškas mirties nuosprendis piniginės turiniui. Spalvingos produktų etiketės, gundantys kvapai ir jau žiūrėkite jūsų pirkinių krepšelyje atsidūrė skanėstai, gazuoti gėrimai ar mišrainės, kurias dažniausiai pasidarote patys. Tad, prieš keliaujant į parduotuvę, gerai apgalvokite, ko jums tikrai reikia, o kad būtų lengviau nuspręsti, tiesiog pabandykite susidaryti ateinančios savaitės valgiaraštį, tada tikrai žinosite, kokių lentynų geriau vengti.

Medžiokite akcijas

Kartais galima išgirsti, kad akcijos – tai tik iliuzija, kuri pirkėjams leidžia galvoti, kad jie sutaupė, tačiau taip skeptiškai nereiktų vertinti įvairių nuolaidų, nes viskas priklauso nuo to, ką perkate ir kokiais kiekiais. Pavyzdžiui, jei kasdieninės Norfa akcijos taikomos greitai gendantiems maisto produktams, o jūs jų prisipirkote tiek, kad nespėsite sunaudoti iki jų galiojimo termino pabaigos, žinoma, pinigus išmetėte veltui. Kita vertus, jei akcijos metu „užsipirkote“ tokių produktų kaip  cukrus, aliejus, miltai, kruopos, jums tikrai pavyko sutaupyti. Tad, sekite akcijas. Kasdieninės Norfa akcijos skelbiamos prekybos centro svetainėje, pačiame prekybos centre ar specialiuose leidiniuose. O štai, jei esate pasiryžęs neapsiriboti vienu prekybos centru, vertėtų apsilankyti internetinėje svetainėje www.raskakcija.lt, ten rasite visas jums aktualias nuolaidas ir vertingus prekybos centrų pasiūlymus.

Veskite namų buhalterinę apskaitą

Visas išlaidas žymėkitės užrašų knygelėje ar sąsiuvinyje, rinkite čekius ir reguliariai skaičiuokite išlaidas. Taip bus žymiai lengviau kontroliuoti savo finansus, nes matysite, kam daugiausiai išleidžiate, gal kai kurių išlaidų galima išvengti arba jas sumažinti.

Galiausiai nepamirškite, kad kiekvieną mėnesį bent dalį atlyginimo reiktų padėti į „juodai dienai“ skirtą piniginę ar sąskaitą, kad, užklupus sunkmečiui ar užsimanius įsigyti kokį nors brangesnį pirkinį, netektų skolintis.

kasos juosta

Svarbus kasos aparato priedas

kasos juostaNusprendę kurti savo verslą, pavyzdžiui, atidaryti jaukią kavinę arba mažą maisto prekių parduotuvę, privalote pagalvoti ne tik apie pagrindinę įrangą, bet ir apie įvairiausias smulkmenas. Juk paprastai be jų sėkminga veikla gali būti apsunkinta. Kasos juosta – vienas būtiniausių kasos aparato papildinių, be kurių negalėsite užtikrinti sėkmingo darbo kasa.

Kasos aparatų ir juostų paskirtis

Be ko nebūtų įmanoma įsivaizduoti legalios šiandieninės prekybos? Žinoma, be kasos aparatų. Šie įrenginiai leidžia išvengti intensyvaus rankinio darbo ir sudėtingų skaičiavimų: kasos aparatai padeda supaprastinti pajamų apskaitą, tikėtina, jog bus padaryta mažiau smulkių korektūros klaidų, be to, pateikiama išsami informacija apie visą jūsų versle vykdomą veiklą. Be to, kasos aparatai naudingi ne tik pardavėjui, bet ir pirkėjams. Išduodamas čekis – tai puiki priemonė kontroliuoti išlaidas, o pasitaikius nemalonioms situacijoms – ir ginti vartotojų teises. Kasos aparatus lengva įsigyti tiek specializuotose parduotuvėse, tiek internetu. Tačiau šie įrenginiai neveiktų be tam tikrų elementų. Juosta kasos aparatams – tai galimybė spausdinti čekius klientams ir ataskaitas užsakant naujas prekes, informacijai gauti. Kaip tik todėl naudinga žinoti ne tik tai, kokia kasos juosta kaina, bet ir kaip jas išsirinkti.

Kasos juostų rūšys

Kasos juostos Vilniuje ar bet kuriame kitame mieste dažniausiai gaminamos iš terminio popieriaus. Tai pagal specialią technologiją pagamintas itin plonas popierius, ant kurio patogu spausdinti visą išsamią ir aktualią informaciją, kurią paprastai randate ant čekių. Taip pat paprastai siūlomos ir vienasluoksnės arba iš dviejų sluoksnių sudarytos įvairių išmatavimų kasos juostos. Popieriaus storis priklauso ne tik nuo jūsų pačių pageidavimų, bet ir nuo to, kokį juostų popierių rekomenduoja rinktis jūsų įsigyto kasos aparato gamintojai. Kasos juostų popierius ypač svarbus, nes ant nekokybiško popieriaus atspausdinta informacija bus neryški, o tai nebus patogu norint kaupti informaciją.

Svarbu: kam saugoti kasos juostas?

Jei esate atsakingi verslininkai, veikiausiai teko domėtis visais svarbiausiais Valstybinės mokesčių inspekcijos reikalavimais, kurių turite laikytis norėdami vykdyti sėkmingą verslo veiklą. Veikiausiai žinote ir tai, jog tam tikri reikalavimai keliami ir kasos aparatams, ir jiems naudojamoms juostoms. Visų pirma, turite pasirūpinti kontrolinėmis kasos aparato juostomis – aparatu, kuriame nėra šių juostų, dirbti draudžiama, nors esama keletas išimčių, kai naudojama elektroninė kontrolinė juosta (pavyzdžiui, specializuotuose keleivinio transporto tikrinimo aparatuose). Be to, atsakingam asmeniui, pavyzdžiui, parduotuvėje dirbančiai atsakingai vedėjai ar pardavėjai konsultantei, svarbu pasirašyti ant į kasos aparatą įdedamos naujos kontrolinės juostos pradžios. Svarbiausia nurodyti datą, laiką bei kontrolinės kasos juostos numerį. Nutrūkusios kasos juostos taip pat negali būti pašalintos. Privaloma pasirašyti ant jų pabaigos, o nutrūkusias juostas klijuoti griežtai draudžiama. Į kasos aparatą blogai įdėtos kasos juostos užfiksuojamos surašant laisvos formos aktą, bei pasirašant atsakingam asmeniui. Ypač svarbus aspektas – tai kasos juostų archyvavimas. Kasos aparatai, atitinkantys Valstybinės mokesčių inspekcijos patvirtintus Lietuvos Respublikoje reikalaujamus nurodymus, eksploatuojami be vargo. Tačiau būtinas kasos juostų saugojimas. Paprastai lengviausia kasos duomenis kaupti ne ant popierinių kasos juostų, todėl daugelis renkasi elektronines kontrolines kasos juostas. Tokiu atveju svarbūs kasos duomenys saugomi patikimose elektroninėse laikmenose, tad neužima daug papildomos vietos jūsų parduotuvėje. Svarbu ir tai, jog Lietuvoje reglamentuoti teisės aktai numato ir tokio saugojimo laikotarpį – paprastai elektroninės kontrolinės kasos juostos saugomos kiek mažiau nei šešerius metus. Taip elgiamasi neveltui – juk kasos juosta gali būti prilyginama kone svarbiam jūsų verslo padėtį nurodančiam dokumentui.

buhalterinės paslaugos

Kai reikalingos buhalterinės paslaugos…

buhalterinės paslaugosNoras užsidirbti, noras sukurti ką nors įkvepiančio, noras realizuoti idėjas. Visais šiais žodžiais gali būti apibūdinamas verslas. Ir visai nesvarbu, ar kalbame apie greitojo maisto kioskelį, ar apie milžinišką korporaciją, valdančią daugybę biurų. Kiekvienu atveju reikalingos buhalterinės paslaugos. Jomis susidomėjus galima tiesiog pasižvalgyti internete, mat virtualioje erdvėje skelbiasi išties nemažai specialistų.

Kokia jūsų interesų sritis?

Atrodo, viskas kaip iš aišku. Buhalterinės paslaugos aktualumo skalėje užima solidžią vietą. Tačiau tai itin plati paslauga, kuri apima ne vieną procesą, todėl ieškant buhalterio reikia atsakyti į klausimą, kokia konkrečiai sritis domina.

Apskaita, dokumentai priimant į darbą – tai buhalterijos uždavinių dalis. Vieniems reikia tam tikros paslaugos dalies, o kitiems – viso komplekso. Todėl kreipdamiesi į specialistą nebijokite paklausti, jei kas nors neaišku ar tiesiog nesate įsitikinę, kaip tiksliai vadinama jums reikalinga paslauga.

Kiek turite laiko?

Dar vienas labai svarbus aspektas yra laikas. Būna atvejų, kai darbų sąrašas „dega“. Tenka skaičiuoti kiekvieną minutę. Ir dar ta buhalterija… Todėl susisiekę su specialistu nepamirškite susitarti dėl terminų. Žinokite, kad kreipiatės ne tik jūs, tad paslaugos teikėjas planuoja laiką ir dažniausiai negali šią minutę imtis darbo.

Net jei buhalterinės paslaugos jūsų įmonėje yra derinamos kitaip, t. y. jei skaičių klausimais užsiima nuolatinis darbuotojas, situacija taip pat turėtų būti įvertinama per laiko prizmę. Jei kas kelias minutes darbuotojui bus pateikiama vis nauja šūsnis uždavinių, kažin kaip visa tai bus įgyvendinama. Veikiausiai motyvacija po truputį pavirs demotyvacija.

Kai reikalingos buhalterinės paslaugos, bet nežinoma, nuo ko pradėti…

Jei pradėjote kokią nors ekonominę veiklą ir buhalterija atrodo kaip nepažįstamas miškas, galite tiesiog paskaitinėti, kaip pateiktos specialistų paslaugos. Taip pat pagalvokite, kokios sritys jums konkrečiai aktualios. Nes noras pasamdyti naują žmogų į darbą ir pajamų deklaravimas – du skirtingi dalykai. Skirtingi, bet susiję su buhalterijos sąvoka.

Niekas neverčia susisiekus su specialistu iškart užsisakyti vienokią ar kitokią paslaugą. Juk galima paskambinti keliems ir apsvarstyti, kuris pasiūlymas atrodo patraukliausias.

Ir jokios netvarkos?

Buhalterinės paslaugos – tarsi verslo aparato suderinimas. Kiekvienas skaičius yra ten, kur ir turėtų būti. Kiekvienas dokumentas toks, koks turėtų būti. Ir jokios netvarkos! Tad jei dabar kaip tik domitės buhalterinių paslaugų tema, veikiausiai kirba noras, kad apskaita (ir ne tik apskaita) pagaliau taptų sklandumo sinonimu.

 

 

 

biuro baldu nuoma

Biuro baldų nuoma – nauja paslauga Lietuvoje

Paprasta situacija bet kurioje paslaugas teikiančioje įmonėje – gavote didelį projektą, kurio trukmė 5-8 mėnesiai. Tam tikslui nusamdysite laikinus darbuotojus, kuriais rūpinasi žmogiškųjų išteklių skyrius ar atsakingi asmenys. IT skyrius parūpins kompiuterius, spausdintuvus ir visą kitą įrangą, o gal jų nereikės, jei laikinai priimtiems darbuotojams bus leista naudotis savais kompiuteriais. Jums lieka tik rasti, kur juos pasodinti. Išsinuomoti patalpas galima greitai, tačiau jas paruošti darbui užtruks. Jei jums reikia 30-50 darbo vietų, ką darysite? Iš kur gausite stalų, kėdžių, stalčių, spintų? Užsakinėsite iš savo partnerių gaminančių baldus? Tai bus didelė investicija, be to gali užtrukti mėnuo, kol baldai atkeliaus ir bus surinkti. O jei pradėti dirbti reikia jau nuo pirmadienio? Daug galvos skausmo su darbo vietų įrengimu, tiesa?

biuro baldu nuoma

Yra būdas, kaip visa tai spręsti. Biuro baldų nuoma – nauja paslauga Lietuvoje, kurią teikia Reikejovakar.lt baldū gamintojai.

Kodėl verta rinktis nuomą?

  1. Tai pigiau, nei pirkti naujus ar dėvėtus baldus. Taupykite savo įmonės pinigus rinkdamiesi nuomą, o ne įsigijimą.
  2. Baldai atvežami iš karto, greičiausiai jau kitą dieną po užsakymo ir surenkami. Jums nereikia rūpintis jų sustatymu. Tiesiog pasakysite meistrams, kur juos pastatyti ir viskas.
  3. Baldus galite pakeisti kitais, jei atsiranda papildomų poreikių. Pavyzdžiui, bet kada galima išsinuomoti papildomų spintų ar stalčių komplektų, jei laikinajam darbuotojui jų reikia.
  4. Nuomojami ofiso baldai gali būti pritaikomi prie esamo stiliaus ir spalvų gamos. Taip baldai neišsiskirs iš konteksto ir nesudarkys biure vyraujančios atmosferos.
  5. Pasibaigus nuomos laikotarpiui baldai yra išvežami. Aišku, galima tartis su tiekėjais dėl panaudoto baldo pardavimo, jei matote, kad dalis laikinųjų darbuotojų lieka dirbti toliau.

Biuro baldų nuoma yra skirta įmonėms, kurios efektyviai valdo savo ūkį ir supranta, kad nusipirkti baldus galima tik tada, kai esate 110 procentų tikri, jog tai atsipirks. Dirbant su laikinais projektais tokių garantijų nėra, todėl nuoma – logiškesnis variantas.

Be to sutaupote ne tik pinigų baldams tiesiogiai, bet pagalvokite apie jų būsimą sandėliavimą. Plius dar įmonės turto apskaitą vedantiems buhalteriams bus papildomai darbo, už kurį net neabejokite – susimokėsite su kaupu. Ofiso baldai turi būti perkami tik gerai apgalvojus, ar tai apsimoka.

Kuro kolonėlių valdymas

Pažangus kuro kolonėlių valdymas

Kuro kolonėlių valdymasŠių dienų pramonė ir klientų aptarnavimas yra glaudžiai susijęs su informacinėmis elektroninėmis sistemomis. Jos pažangios programinės sistemos dėka leidžia valdyti ir prižiūrėti įvairius įrenginius, stebėti jų darbą, fiksuoti gedimą ar tiesiog pasirūpinti jų sklandžiu darbu. Ne išimtis ir kuro kolonėlių valdymas. Visoje Lietuvoje įsikūrusios degalinės naudoja pažangias technologijas, kurių dėka užtikrinti sklandų ir efektyvų kuro kolonėlių veikimo principą yra paprasta.

Net ir važiuojant pro degalinę nesunku pastebėti joje esančias kuro kolonėles. Jos leidžia greitai ir efektyviai užpilti automobiliui kuro, kai jo ima stigti. Kuro kolonėlėje rodomi duomenys padeda lengviau įvertinti įpilamo kuro kiekį ir kainą, kurią reikės sumokėti už įpiltą benziną, dyzelį ar dujas. Visa tai patogu ir paprasta, tačiau net nesusimąstome, kad už viso to slypi pažangi kuro kolonėlių valdymo sistema. Jos pagalba lengva įsipilti ne tik kurą, bet ir atlikti mokėjimą už jį.

Pažangus ir efektyviai veikiantis kuro kolonėlių valdymas susijęs ne tik su pačių kolonėlių veikimo principu, bet ir su jų tarpusavio sujungimu į vieną bendrą sistemą. Visa tai leidžia itin lengvai aptarnavimo skyriuje atsiskaityti už tam tikros kolonėlės kurą. Tarpusavyje nesimaišo jokie duomenys, o prie kasos dirbantys asmenys puikiai mato kas už ką ir už kiek turi atsiskaityti. Visa tai patogu ir paprasta, tačiau pati valdymo sistema yra kur kas sudėtingesnė.

Netikėtas kuro kolonėlės gedimas gali sukelti nemažai problemų tiek vairuotojui, tiek aptarnavimo skyriuje dirbančiam asmeniui. Klaidingi duomenys, užsikirtęs pistoletas ir visi kiti defektai suteiks tik blogą patirtį. Būtent to ir padeda išvengti pažangi kuro kolonėlių valdymo sistema. Jos pagalba galima kur kas efektyviau valdyti situaciją ir esant reikalui susisiekti su remonto ir aptarnavimo tarnybomis. Jos dirba visą parą, todėl gali užtikrinti tinkamą pagalbą, kurią siūlo aukštos kvalifikacijos sertifikuoti specialistai.

Kurą pilamės kiekvieną mėnesį, tad degalinėse neišvengiamai tenka pastebėti modernias kuro kolonėles, kurios rodo įpilto kuro kiekį ir kainą už jį. Visa tai padeda įvertinti išlaidų kiekį ir, žinoma, rodo elementarius duomenis, kurie svarbūs kiekvienam vairuotojui. Tačiau kuro kolonėlių valdymas tuo neapsiriboja. Tai ne vien degalų kiekio fiksavimas, bet ir visų kolonėlių sujungimas tarpusavyje ir su kasos aparatu. Visa tai ir dar daugiau galima užtikrinti su pažangia kolonėlių valdymo sistema.

Ekspertai, kurie privalo dalyvauti svetainės kūrimo procese

SEO ekspertaiSvetainė ir internetinė parduotuvė  tai įmonės veiklos erdvė arba vizitinė kortelė, prie kurios gimimo, kaip įprastai, prisideda programuotojas, grafikos dizaineris ir turinio kūrėjas (žinoma, darbus kuruoja paskirtas vadovas). Tačiau, dažniausiai, praleidžiame vienas iš svarbiausių šios komandos grandžių – SEO (svetainės optimizavimas paieškos sistemoms) ir UI ( angl. „Usability” – svetainės patogumo) ekspertus. Deja, juos prisimename gerokai vėlai, o specialistams tenka gesinti jau spėjusius įsiliepsnoti gaisrus.

UI ekspertas – svetainės kūrimo procese

Svetainės arba internetinės parduotuvės kūrimo procese atliktas svetainės patogumo testavimas ir ištaisytos probleminės vietos pagerina svetainės lankomumo rodiklius mažiausiai du kartus.

„Usability” ekspertas tiria svetainės patogumą iš vartotojo pozicijos. Įgudusi eksperto akis gali nustatyti svetainės funkcionalumą bei atlikti efektyvumo vertinimus ir taip sumažinti galimų projekto problemų skaičių iki  95 proc. (maždaug tiek pat kiek abejotino plauko šarlatanas sukurti).

Kita vertus, ekspertas ne tik išskiria stiprias ir silpnas projekto puses, bet prisideda prie klaidų šalinimo. Juk kiekvienas internetinis projektas yra unikalus, o jo vartotojas į iškilusius nesklandumus reaguoja individualiai. Nesinori prarasti kliento dėl nepatogios puslapio navigacijos, ar kitų, iš pirmo žvilgsnio „neesminių” dizaino klaidelių.

Kodėl UI testavimo negalima patikėti kaimynei, kaip potencialiai vartotojai? Todėl, kad „Usability” testavimas yra tyrimas, paremtas metodikomis ir objektyviems rezultatams gauti reikia ekspertinių žinių.

klask eksperto
klask eksperto

SEO ekspertas

Daugiau nei 90 proc. interneto vartotojų prekių, informacijos arba paslaugų paiešką pradeda „Google” arba kitose paieškos sistemose. Todėl, kaip niekad svarbu patekti tarp pirmų trisdešimties įmonių sąrašo (t.y. į pirmus tris paieškos rezultatų puslapius). Konkurencinę kovą laimėti padeda SEO ekspertai.

Profesionalus SEO ekspertas ištirs konkurentų svetaines, atrinks raktinius žodžius ir atliks kitas svarbias funkcijas, tokias kaip: analizė, SEO auditas, vidinis ir išorinis optimizavimas, svetainės SEO palaikymas.

Visgi, internete klesti šio sektoriaus rinka ir bet kuris šarlatanas gali pasivadinti SEO ekspertu. Deja, tokie „ekspertai”, dažniausiai, tik pakenkia svetainei ir gali pridaryti rimtų nuostolių kliento verslui. Todėl savo svetainę arba internetinę parduotuvę patikėkite tik ilgametę patirtį turintiems ekspertams, kurie gali užtikrinti aukščiausius ir ilgalaikius rezultatus, o jų portfolio jau puošia sėkmingi projektai.