Articles Tagged with maistas sportui

proteinas

Kas tas proteinas ir kam jo reikia?

Kiekvienas aktyviai sportuojantis žmogus žino, kad norint greičiau pasiekti puikių rezultatų reikia vartoti papildus. Maistas sportui yra daugelio aktyvių žmonių gyvenimo dalis, tačiau kuomet vitaminų pasirinkimas yra toks platus, daugeliui paprasčiausiai kyla klausimas – kurie geriausi.

Dažniausiai itin daug dėmesio yra skiriama proteinams, kurie prilyginami stebuklingiems vitaminams, kurie padės greičiau užsiauginti masę.

Baltymai – efektyviausias būdas norint užsiauginti raumenis. Žinoma, visada galite bandyti valgyti tam tikrus maisto produktus, kaip kad kiaušiniai, pieno produktai ir panašiai. Tačiau nuo labai didelio kiekio paprasčiausiai pradeda pūsti pilvą. Paprasčiau išgerti papildus. Proteinas leis Jums susikurti tokį kūną, kokio norite.

Proteinas – antras komponentas, kuris yra organizme, po vandens. Jeigu būtent vandens yra daugiausia mūsų organizme, tai baltymai – antrasis komponentas. Ir tai visiškai natūralu, kadangi mūsų kūnas yra sudarytas iš raumenų, o raumenys – iš baltymų. Ne veltui sakoma, kad baltymai yra statybinė medžiaga, tarsi cementas, kuris padeda statyti kūną, padaryti jį tokiu apie kokį svajojote.

Siekiant, kad organizmas tinkamai dirbtų ir kad kiekvienas komponentas būtų tvarkingas ir sėkmingas – Jums reikalinga kasdieninė proteino dozė. Aktyviai sportuojant labai dažnai proteino trūksta, kadangi sporto metu išnaudojama labai daug energijos, tad jai gauti reikalingi kiti šaltiniai. Ne tik profesionalai, tačiau ir mėgėjai sportininkai supranta, kad proteinas yra būtinas tiek auginant raumenis, tiek padedant įgauti sau daugiau energijos.

Proteino pirkimas internetu yra greičiausias ir paprasčiausias būdas rasti reikalingus papildus. Kodėl proteinas taip dažnai perkamas internetu?

  1. Internetu papildus pardavinėjantys specialistai dažniausiai yra puikūs savo srities profesionalai, tad jie gali atsakyti į iškilusius klausimus bei padėti nuspręsti, kurie papildai reikalingi Jums. Tokia konsultacija yra neįkainojama tokiu atveju, jeigu sportuojate savarankiškai ir neturite su kuo pasitarti.
  2. Žinoma, internete kur kas paprasčiau pamatyti labai plačius pasirinkimus bei rasti tai, kas Jums reikalinga. Šiuo metu papildų pasirinkimas yra labai platus. Štai proteinas yra vienas labiausiai perkamų papildų, kurie leidžia susikurti nuostabų ir grąžų kūną.
  3. Žinoma, internete yra kur kas paprasčiau pamatyti akcijas ir nuolaidas bei įsigyti tai, ko Jums reikia. Šiuo metu kainos ir taip gana nedidelės, tačiau palaukę akcijos įsigysite tai ko Jums reikia dar patrauklesnėmis kainomis. Svarbiausia, kad mažesnė kaina jokiu būdu nereiškia prastesnės kokybės, tad įvertinkite tai.
  4. Užsisakydami internetu galite sutaupyti labai daug laiko, kadangi ir paieškos, ir pristatymas bus greitas ir patogus. Svarbiausia, kad šiuo metu tiek daug prekybos vietos siūlo pirkti pas juos, kad tikrai rasite Jums tinkamiausią prekybos vietą su konkrečiu pasiūlymu.

Proteinas – kiekvieno sportininko geriausias draugas, kuris ne tik padeda susikurti norimas kūno linijas, tačiau taip pat ir jaustis puikiai, turėti daug energijos bei džiaugtis gyvenimu.

Daugelis žmonių tikina, kad sportas yra tarsi narkotikas, kadangi pradėjus gyventi kur kas aktyviau – įprasti darbai pasidaro kur kas paprastesni, o kasdienybė kur kas lengvesnė.

Leiskite sau jaustis ir atrodyti puikiai.

 

 

 

 

maistas sportui

Maistas sportui: auksinės svorio mažinimo taisyklės

 

maistas sportui Nutukimas – XXI a. Dievo rykštė, medikai jau seniai skambina pavojaus varpais, kad viršsvoris gali tapti daugelio rimtų ligų priežastimi. Visgi, žmonių, turinčių viršsvorio, skaičius nuolatos auga visame pasaulyje ir panašu, kad tokia situacija džiugina farmacininkus, kurie nuolatos siūlo išmėginti vieną ar kitą svorio mažinimo preparatą. Deja, šiandien nėra jokių stebuklingų tablečių ar mikstūrų, kurios padėtų greitai ir lengvai atsikratyti nepageidaujamų kilogramų. Jei norite sulieknėti, reikia laikytis trijų pagrindinių ir nelaužomų taisyklių: sveika ir subalansuota mityba, fizinis aktyvumas ir tinkamai parinktas maistas sportui.

Svorio metimo esmė – sunaudojamų ir išeikvojamų kalorijų kontroliavimas. Gal skamba sudėtingai, tačiau tai padaryti nėra sudėtinga: savo svorį reikia padauginti iš 24.5, gautas skaičius yra suvartojamų dienos kalorijų norma. Pavyzdžiui, jei žmogus veria 90 kg, jo dienos kalorijų norma yra 2205 kcal. Jei laikantis tokio rėžimo svoris nekrenta pirmas tris savaites, reikia suvartojamas kalorijas sumažinti 300 kcal. Kita vertus, nereikia persistengti, per savaitę galima numesti ne daugiau nei 1 kg, kitu atveju numesti kilogramai gali grįžti.

Subalansavus mitybą, nereiktų pamiršti ir fizinio krūvio. Jei viršsvoris didelis, geriau treniruotis, prižiūrint treneriui, kuris sukurs individualią treniruočių programą, atitinkančią žmogaus fizinį pasirengimą ir sveikatos būklę. Be to, jis parinks ir tinkamus sporto papildus. Maistas sportui gali padėti ne tik greičiau pasiekti norimus rezultatus, bet ir pagerinti bendrą savijautą, pakelti tonusą, sumažinti raumenį įtempimą ir skausmą. Tiesa, reiktų atminti, kad maistas sportui efektyviausiai pradeda veikti po 3-6 mėn. reguliaraus jų vartojimo.

Būtina atminti:

  1. Niekada nesilaikykite žurnalinių dietų. Jų rezultatas trumpalaikis ir numesti kilogramai grįžta su kaupu;
  2. Mitybos planas – tai planas visam gyvenimui, o ne trumpalaikė dieta;
  3. Nepamirškite pusryčių, tai svarbiausias dienos valgis. Valgykite sveikai ir sočiai;
  4. Turėkite „laisvadienius“: kas dvi savaites darykite tinginio dieną, jos metu galite valgyti viską, ko tik norisi, tačiau po jos turite iš karto grįžti prie savo mitybos;
  5. Maistas sportui nėra maisto pakaitalas, todėl jį derinkite prie savo mitybos plano, o ne priešingai;
  6. Niekada nepirkite maisto papildų iš antrų rankų, įsigykite juos specializuotoje parduotuvėje, atminkite, kad skūpus moka du kartus;
  7. Visada prisiminkite, kad sveikata – didžiausias turtas, negailėkite jai nei laiko, nei pinigų.