Verslas

Verslo paslaugų valdymo sistemų integracija elektroninėje erdvėje

verslas

Verslas gali būti palyginamas su sudėtingu organizmu, kuriame kiekvienas skyrius arba padalinys yra lyg atskiras organas, atsakantis už tam tikras funkcijas, tačiau visų jų veiksmų visuma leidžia organizmui išlikti gyvam. Taip kaip organizmo veiklą galima pagerinti arba paskatinti taip galima optimizuoti ir verslą. Tokiu būdu jam suteikiamos galimybės veikti efektyviau ir siekti geresnių rezultatų. Optimizavimas yra savotiškas legalus „dopingas“ suteikiantis įmonėms ir verslo organizacijoms papildomas galimybes ir leidžiantis atskleisti papildomą potencialą. Daugybė šiuolaikinių verslo valdymo sprendimų yra nukreipta į tai, kad padėtų kompanijoms optimizuoti savo procesus. Tai liečia gamybines, prekybines ir netgi paslaugų srityje veikiančias įmones. Visur, kur yra susidėlioję vienokie ar kitokie procesai, juos galima siekti automatizuoti arba optimizuoti, taip, kad jie būtų nukreipti į dar didesnio pelno generavimą.

Tačiau neretai yra susiduriama su situacijomis, kai įmonės ne pilnai išnaudoja verslo valdymo sistemų galimybes. Taip atsitinka dėl ne pilnai arba visiškai neintegruotų sprendimų, kuriais naudojasi kompanijos darbuotojai. Taigi išeina, kad vadybininkai atsakingi už klientus dirba su CRM sistema, buhalterija suvedinėja duomenis į finansų valdymo įrankį, tiekimo skyrius tvarkosi tu nuosava tiekėjų baze ir nors iš esmės visi naudojasi pažangiais sprendimais, tačiau sąsajos tarp jų nebuvimas suteikia savų nepatogumų ir gali tapti dar didesnių trikdžiu priežastimi. Taigi verslo sistemų integracija gali ne tik išspręsti tokias neefektyvumu pasižyminčias situacijas, bet ir gerokai paspartinti duomenų judėjimą ir dalijimąsi informacija įmonės viduje. Tokiu atveju nebelieka poveikio dubliuoti duomenis, o reikalui esant visi gali rasti viską, kas yra būtina kokybiškai paslaugai suteikti. Verslo paslaugų sistemų, tokių kaip https://www.terrait.lt/paslaugu-valdymo-sprendimai, integracija leidžia sukurti vientisą įrankį iš kelių atskirų programų ir tokiu būdu suteikti verslui svarbų postūmį efektyvesnės veiklos link.

Ką daryti, kad personalo atranka netaptų galvos skausmu?

atranka 

Visose įmonėse, nesvarbu kokia jų veikla, susiduriama su personalo atrankos klausimu. Juk dažniau ar rečiau, bet darbuotojų kaita yra natūralus procesas. Tuo tarpu personalo paieškos ir atranka kartais tampa gan rimta užduotimi įmonės vadovui ar už tai atsakingam darbuotojui. Reikia ne tik nustatyti atrankos kriterijus, dalyvauti susitikimuose, bet ir atsakingai pasirinkti tikrai įmonei tinkantį darbuotoją. Patariame, ką daryti, kad šis procesas netaptų galvos skausmu.

  • Patikėkite tai specialistams

Personalo atrankos paslaugas teikiančios įmonės organizuoja visą personalo  paieškos eigą – nuo skelbimų talpinimo iki tinkamo kandidato pristatymo jums. Kreipiantis į šią įmonę tereikės išsakyti savo pageidavimus, supažindinti su įmonės veikla, atsakyti į kitus aktualius klausimus ir pasirašyti paslaugų teikimo sutartį. Dažniausiai personalo atrankos bendrovės atrenka kelis tinkamiausius kandidatus, o galutinį sprendimą priima  įmonės, kurioje dirbs darbuotojas, vadovas.

  • Tinkamai suformuluokite skelbimą

Skirkite pakankamai dėmesio skelbimui. Jame nurodykite pareigas, reikalavimus, kuriais turi pasižymėti ieškomas darbuotojas. Jei ketinate priimti tik patirties turintį žmogų, būtinai nurodykite tai skelbime. Taip pat būtina nurodyti darbo užmokestį. Rekomenduojama pirmiausia atrinkti tinkamus kandidatus pagal gyvenimo aprašymą, ir tik tuomet juos kviesti į susitikimą.

  • Susitikimai

Gyvi pokalbiai su kandidatais yra informatyviausias atrankos etapas. Sudarykite susitikimų planą. Pasižymėkite svarbiausius klausimus, nuspręskite ar organizuosite antrą atrankos etapą. Jame galite taikyti smulkias praktines užduotis, pagal kurias taip pat įvertinsite kandidatų tinkamumą.

Nepamirškite profesionalių kandidatų pritraukimo būdų. Kuo aukštesnę kvalifikaciją turintys žmonės kreipsis dėl darbo, tuo labiau tikėtina rasti tikrai profesionalų ir atsakingą darbuotoją. Skelbime arba pokalbio metu pristatykite įmonės veiklą bei paminėkite visus privalumus. Taip pat teigiamai nuteikia įmonės kolektyvo žodinis pristatymas, pabrėžiant dirbančių specialistų pliusus.

Kaip gauti verslo paskolą?

paskola versdlui 

„Verslas nuo nulio“ – tai tėra skambi frazė. Deja, bet be finansinės investicijos sukurti verslo yra praktiškai neįmanoma. O ir veiklą jau plėtojančios įmonės kartais susiduria su finansiniais sunkumais. Tiek naujai steigimas, tiek jau veikiantis verslas yra glaudžiai susijęs su materialiniais aspektais. Tad juridiniai subjektai, t. y. įmonės, naudojasi paskolomis ne mažiau nei juridiniai asmenys. Kaip gauti verslo paskolą ir ką verta apie tai žinoti? Suteikiame informaciją apie galimus variantus.

  • Bankas

Dauguma Lietuvos bankų teikia paskolas verslui. Pirmiausiai, apžvelkite skirtingų bankų sąlygas ir pasirinkite jums priimtiniausias. Susisiekę su banku paskirtu laiku nuvyksite į pokalbį dėl paskolos gavimo. Kaip ir kitos įstaigos, bankai taip pat taiko tam tikrus reikalavimus paskolos gavėjui. Dažniausiai yra vertinamos paskolos gavėjo pajamos, kiti įsipareigojimai, kartais – turimas turtas, jei svarstoma galimybė suteikti paskolą už užstatą.

  • Kredito unijos

Kredito unijų privalumai – lankstesni reikalavimai norint gauti paskolą ir palankesnės paskolos grąžinimo sąlygos. Kai kurios kredito unijos teikia verslo paskolas, kurių metinė palūkanų norma tik nuo 0,1 proc. Maksimali paskolos suma gali siekti iki 100 000 eur. Žinoma, kredito unijos taip pat įvertina paskolos gavimo galimybes, pavyzdžiui, galiojančias nemokumo bylas turinti įmonė vargiai ar gaus paskolą. Dažniausiai taikomi paskolos administravimo mokesčiai, tačiau neturintiems galimybės jų padengti savomis lėšomis, leidžiama šiam tikslui naudoti paskolos lėšas. Daugiau informacijos apie kredito unijos teikiamų paskolų  verslui sąlygas ir reiklavimus rasite čia: http://kku.lt/paskolos/verslo-paskolos/ .

  • Privačios įmonės

Dėl verslo paskolos galite kreiptis ir į privačią įmonę. Šiuo atveju taip pat turėsite pristatyti kai kuriuos dokumentus ir atitikti įmonės nustatytus paskolos gavėjo reikalavimus. Norint gauti didesnės sumos paskolą verslui dažniausiai yra reikalingas nekilnojamojo turto įkeitimas, įmonės direktoriaus ar akcininko laidavimas.

 

Kaip pasirinkti kurjerius?

kurjeriai

Siuntų siuntimas yra labai atsakingas momentas tiek siuntėjui, tiek siuntų tarnybai, o neretai ir gavėjui. Tiems, kurie nuolatos naudojasi siuntų tarnybų paslaugomis, tikriausiai bent kartą teko nusivilti pristatymo paslaugomis. Ir kalbama nebūtinai apie patį blogiausią atvejį – siuntos praradimą ar jos sugadinimą. Kartais siuntos vėlavimas ir nepristatymas laiku, kada tai yra ypatingai svarbu, nuvilia labiau, nei jos praradimas.

Kalbant apie poreikį siųsti nedaug siuntų arba kuomet reikalinga vienkartinė paslauga, gali tekti gerai pasukti galvą, pasirenkant kurjerių tarnybą. Renkantis patikimą siuntų pristatymo partnerį, labai svarbu atsakomybė, lankstumas bei geras kainos ir kokybės santykis. Įmonėms, siunčiančioms daug siuntų ir nuolatos, surasti tokį partnerį nėra sudėtinga. Dažniausiai įmonės naudojasi populiariausių kurjerių paslaugomis, kurios jiems gali pasiūlyti žymiai patrauklesnes kainas.

Tačiau siunčiant pavienes siuntas, gerai žinomų ir patikimų kurjerių tarnybų kainos kartais gerokai „kandžiojasi“. Todėl tenka ieškoti kitų alternatyvų. Šiandien rinkoje galima rasti nemažai tarpininkavimo paslaugas siūlančių siuntų gabenimo įmonių. Šių įmonių vienas iš pranašumų – konkurencinga kaina ir kokybiškas paslaugų įgyvendinimas. Priežastis ta, kad siuntos iš jų toliau keliauja per anksčiau paminėtas populiarias kurjerių tarnybas. Tiesa, reikia atkreipti dėmesį į tai, kokias paslaugas ir kokias garantijas šie tarpininkai siūlo, kiek laiko įmonė gyvuoja. Verta pasidomėti ir atsiliepimais.

Siekiant kokybės ir saugaus siuntų pristatymo, nereikėtų pasikliauti ir vien mažiausios kainos pasiūlymu. Kadangi transportavimo kaštai yra iš tiesų nemaži. Todėl ypatingai siunčiant vertingus daiktus, reikėtų rinktis ne pigiausią, bet patikimą siuntų tarpininkavimo įmonę. Vienas iš patikimumo rodiklių – galimybė realiuoju laiku sekti savo siuntą https://www.siuskpigiau.lt/irankiai/siuntu-paieska. Jeigu kompanija negali to pasiūlyti, geriau nerizikuoti ir paieškoti kitos šias paslaugas teikiančios bendrovės.

 

 

 

Kredito paieškos: kaip veikia paskolų palyginimų portalai?

paskolos

 

Norite gauti paskolą internetu, tačiau tai bus pirmasis kartas, kai jūs bandysite kreiptis į oficialius kreditorius, todėl net nenumanote nuo ko jums vertėtų pradėti paskolų paiešką? Galite būti tikri, kad šiandien paskolos paieškos internetu tikrai nėra sudėtingos, jei sau į pagalbą pasitelksite paskolų palyginimo portalą, kurių rinkoje yra daugybė. Be abejo, jei apie tokius portalus jūs nebuvote girdėję ir net nenutuokiate, kaip jis veikia, turbūt taip pat manote, kad jums iškils įvairių papildomų sunkumų. Tačiau, laimei, viskas yra gerokai paprasčiau nei jums gali pasirodyti. Būtent tokių portalų pagalba galima labai greitai ir lengvai palyginti šiuolaikinėje finansinių paslaugų rinkoje siūlomas paskolas ir ypač greituosius kreditus.

 

Kaip yra palyginami skirtingi kreditoriai?

 

Kad geriau susipažinti su tokių portalų veikimo principų, pažiūrėkime į vieną iš naujausių tokio pobūdžio svetainių – “Visi Kreditai” paskolų palyginimų puslapį. Jame, pasirinkus dominantį paskolos tipą – nuo greitųjų kreditų ir kitų paskolų internetu iki refinansavimo – galite matyti visus kreditorius, kurie tokio tipo paskolas suteikia. Kaip ir visur kitur, “Visi Kreditai” atsižvelgia į paskoloms taikomas palūkanas, paskolų grąžinimo terminus ir kitus veiksnius, pagal kuriuos visiems kreditoriams yra priskiriamas bendras įvertinimas ir jie yra suskirstomi būtent pagal jį. Šiame portale rasite ir privalumų-trūkumų suvestinę prie kiekvieno kreditoriaus, kas leis labai greitai susidaryti bendrą vaizdą apie būtent to kreditoriaus siūlomų paslaugų vertę jums.

 

Visa tai sutaupo labai daug papildomo laiko ir leidžia gerokai lengviau atrasti pačius palankiausius paskolų pasiūlymus, kurie būtų pritaikyti būtent jums. O norintiems dar detaliau susipažinti su kreditoriumi, lankytojas gali perskaityti kiekvieno iš sąraše pateiktų kreditorių detalų aprašymą.

 

Atsargumo priemonės prieš skolinantis per paskolų palyginimo portalus

 

Žinoma, kai jūs atrasite jums iš pirmo žvilgsnio jūsų poreikius tenkinančią ir jums tinkančią paskolą, nepamirškite, kad su paskolos sąlygomis turite susipažinti ir kreditoriaus internetiniame puslapyje. Dažniausiai paskolų palyginimų portalai informaciją atnaujina rankiniu būdu, todėl kartais ji gali neatitikti realios kreditoriaus puslapyje pateikiamos informacijos. Tai suprantama, nes paskolų pasiūlymai, akcijos ir pan. yra keičiami dažnai ir informacija nebūtinai yra atnaujinama taip pat greitai visame internete. Taip pat gali įsivelti ir žmogiškoji klaida. Čia kalbame ne tik apie pagrindines sąlygas – sumas, palūkanų normą ir kita – bet ir apie tas sąlygas, kurios nėra nurodytos paskolų palyginimų puslapyje, tačiau turi įtakos BVKKMN. Būtinai atkreipkite dėmesį į pastarąjį rodiklį.

 

Taip pat nereikėtų tikėtis, kad kiekviena paskolų palyginimų puslapyje matoma paskola jums bus prieinama. Norėdami detaliau susipažinti su reikalavimais, kuriuos kelia kredito davėjai, jums reikėtų arba perskaityti minėtą pasirinkto kreditoriaus apžvalgą, arba rasti šią informaciją kreditoriaus puslapyje, kur ji dažniausiai slepiasi DUK skyriuje. Kai kurie greitieji kreditai yra prieinami lengviau nei kitos paskolos internetu. Viskas priklauso nuo kreditoriaus reikalavimų ir jūsų pačio(-s) situacijos.

Etikečių spausdintuvai – kaip pasirinkti?

etikeciu spausdintuvai

 

Bet koks sėkmingas verslas ar vykdoma veikla susideda iš mažų detalių. Įsisukę į jas, jau nebesuprantame, kiek daug naudingos informacijos žinome, tačiau, kad atsidurtume tokioje vietoje, reikia nuo kažko pradėti. Pavyzdžiui, jei veikloje susiduriate su prekių pardavimu, jums greičiausiai reikalingi etikečių spausdintuvai. Jie gali būti naudojami tiek mažose parduotuvėse, tiek atvejais, kai reikalingi dideli etikečių tiražai ir užsiimama didmenine prekyba. Priklausomai nuo jūsų poreikių galima įsigyti skirtingo dydžio, funkcionalumo ir galios etikečių spausdintuvus. Kad būtų paprasčiau tai padaryti, dalinamės keletu patarimų, kurie padės pasirinkti tinkamą etikečių spausdintuvą.

Modelių tipai

Paprastai etikečių spausdintuvai turi keletą pagrindinių modelių tipų. Apžvelkime kiekvieną jų.

  • Rankiniai modeliai. Juos galima nešioti, todėl itin patogūs įvairiose prekybos vietose ar sandėliuose, kai etiketes reikia klijuoti ranka. Jie įvairiapusiai, visada pasiekiami, turi paprastą ženklinimą.
  • Staliniai modeliai. Šie etikečių spausdintuvai taip pat gali būti nešiojami, tačiau jų funkcionalumas platesnis. Jie turi įmontuotą klaviatūrą, ekranus ir skirtingus spausdinimo mechanizmus.
  • Kompiuteriniai modeliai. Tai be galo patogus prietaisas, kai reikia skirtingo dizaino etikečių. Jūs galite juos iškart prijungti prie kompiuterio ir spausdinti pagal savo poreikius sukurtas etiketes.

Tekstiliniai ir korteliniai etikečių spausdintuvai

Dar vienas būdas, pagal kurį skirstomi etikečių spausdintuvai – į tekstilinius ir kortelinius. Tad renkantis įrenginį reikėtų žinoti, kokie etikečių dizainai bus reikalingi, kokios struktūros ir funkcionalumo tikitės: ar jums bus reikalinga lipni etiketė, ar reikės specialių klijų, ją tvirtinti prie nestandartinių paviršių.

Pramoniniai etikečių spausdintuvai

Rinkoje itin populiarūs pramoniniai etikečių spausdintuvai. Juos įmonės renkasi tuomet, kai reikalingi dideli etikečių tiražai. Šie etikečių spausdintuvai gali veikti nuolat ir etiketes spausdinti dienomis, savaitėmis ar net mėnesiais. Pramoniniams spausdintuvams naudojamos itin kokybiškos medžiagos, todėl etiketėms galima suteikti garantijas. Jie taip pat pasižymi įvairiapusiu funkcionalumu. Spausdintuvai prisitaikys prie jūsų poreikių ir galės atspausdinti skirtingo dizaino, dydžio, lipnumo etiketes. Jei norite, kad etiketės būtų spausdinamos sklandžiai, pramonei rekomenduojama rinktis greitai dirbančius, triukšmo nekeliančius įrenginius.

 

Kada naudinga pradėti naudoti transporto valdymo sistemą?

Bet kuri įmonė, veikianti prekybos, gamybos ar distribucijos srityse dažniausiai prekių pristatymui naudojasi nuosavu transportu. Jį valdyti padeda specializuota platforma – transporto valdymo sistema, leidžianti naudotojams valdyti ir optimizuoti kasdienes transporto parko operacijas ir logistikos užduotis. Dažnai ji būna tiekimo grandinės valdymo dalimi ir jos pagrindinė funkcija yra planuoti ir vykdyti prekių judėjimą. Kada gi vertėtų pradėti naudoti transporto valdymo sistemą?

Greitas užsakymo įvykdymas yra šiuolaikinių klientų pasąmonėje. Jie nori, kad prekės visada būtų prekyboje ir pasiekiamos tada kai jų reikia. Daugumai kelis prekybos kanalus naudojančių įmonių tenka susidurti su pakankamai didelėmis pridėtinėmis pristatymo išlaidomis. Tai nemaža dalimi susiję ir su tuo, kad tenka stengtis vis greičiau pristatyti prekes užsakovams. Tikėtina, kad 2020 metais pasaulyje apie 50 % visų pristatymų bus atliekami užsakymo gavimo dieną. Todėl įmonėms teks ieškoti bet kokių sprendimų, leidžiančių sumažinti pristatymo kaštus, tačiau neprarandant paslaugų kokybės. Tokioje situacijoje efektyvios transporto valdymo sistemos pasirinkimas yra esminis dalykas.

Tinkamas įrankis gali padėti suvaldyti daugelį svarbių procesų, kurie yra ypač svarbus stengiantis efektyvinti veiklą ir ieškant taupymo galimybių. Gera transporto valdymo sistema pirmiausia padeda sumažinti pristatymo kaštus. Jos pagalba galima apskaičiuoti finansinius rodiklius kiekvieno maršruto ir rasti sprendimus, siekiant sumažinti degalų sunaudojimą arba vairuotojų darbo laiką.

Idealiausia, kai transporto valdymo sistema yra suderinama su bendra verslo valdymo sistema arba yra integruojama į ją. Tokiu atveju, galima dar labiau pagreitinti dalinimąsi duomenimis. Ne ką mažiau svarbus aspektas yra popierinių dokumentų kiekio sumažinimas, nes didžiąją informacijos dalį galima valdyti elektroniniu formatu, tai ir pagreitiną veiklą, ir nereikalauja duomenų dubliavimo.

Kaip efektyviai valdyti sandėlio darbą?

sandėlis Sandėliavimo procesas susideda iš keletos skirtingų veiksnių. Žaliavų valdymas, atsargų skaičiavimas, paruoštos produkcijos žymėjimas brūkšniniais kodais ir kitos užduotys yra kasdieniniai sandėlio darbuotojų veiksmai. Tuo tarpu vadovams tenka didelė atsakomybė – visus šiuos duomenis analizuoti ir poreikiui esant koreguoti. Tik sklandus visų šių užduočių atlikimas užtikrina gerus veiklos rezultatus. Kaip efektyviai valdyti sandėlio darbą? Dalinamės naudingais patarimais.

  • IT sprendimai

Gamybos valdymui skirtos sistemos apima visus sandėliavimo darbų etapus. Jų pagalba galima greitai ir patogiai valdyti sandėlio atsargas, likučius, užsakymus, žaliavų rezervavimą, produkcijos judėjimą įmonės padaliniuose. Taip pat su šiomis programomis daug paprasčiau pildomi dokumentai, tokie kaip žaliavų kortelės, pirkimo, pardavimo dokumentai ir kt. Kai kurios šiuos IT sprendimus diegiančios įmonės į paslaugų paketą įtraukia ir sandėlio apskaitos programą. Profesionalius ir naudingus sandėlio valdymo IT sprendimus galite rasti čia: https://www.terraerp.lt/sandelio-valdymas .

  • Atsakomybių paskirstymas

Siekiant efektyviai valdyti sandėlį labai svarbus tinkamas atsakomybių darbuotojams paskirstymas. Stenkitės aiškiai ir tiksliai priskirti užduotis darbuotojams. Jei įmonėje yra keli sandėliai, darbuotojus suskirstykite taip, kad kiekvieną sandėlyje dirbtų to sandėlio komanda.

  • Tvarkos palaikymas

Efektyviai valdyti sandėlį, kuriame vyrauja netvarka praktiškai neįmanoma. Todėl būtinai rūpinkitės sandėlio tvarkos palaikymu. Atsargas, gatavą produkciją ir kitų rūšių sandėliuojamus daiktus laikykite skirtinguose stelažuose. Instruktuokite sandėlio darbuotojus apie sandėliavimo tvarką ir skatinkite ją maksimaliai išlaikyti. Naudokite brūkšninių kodų žymėjimo sistemą produkcijai. Tuomet ne tik galėsite matyti visus duomenis, kiekius, bet ir darbas sandėlio darbuotojams bus greitesnis, lengvesnis ir sklandesnis.

Šie patarimai naudingi tiek keletą sandėlių valdančioms, tiek smulkioms įmonėms. Visos jos susiduria su tais pačiais uždaviniais, kurie tampa lengvai išsprendžiami jei dirbama nuosekliai ir atsakingai.

Reklama Facebook‘e ir jos galimybės

reklama

Kokia reklama labiausiai tinka Jūsų verslui? Dažniausiai be patirties atsakyti yra sunku, kadangi svarbu įvertinti nemažai smulkmenų, kol pavyksta rasti tinkamiausią variantą. Žinoma, visada yra tarpinis. Tai yra universali reklama. Šiuo atveju – Facebook reklama, kuri dažnai vadinama viena geriausių galimybių, kuri gali padėti pasiekti tikslinius klientus.

Tikslinės auditorijos pasirinkimas

Ši reklama internete suteikia galimybę pasirinkti tikslinę auditoriją, kuri ir matys konkrečią reklamą. Suprantama, kad tai labai gerai, kadangi kiekvienas investuotas centas – atsiperka. Na, bent jau ta prasme, kad Jūsų verslo vardas bus labiau žinomas, girdimas, o ateityje – ir atpažįstamas.

Žinoma, tikslinės auditorijos pasirinkimas, žinojimas ir tuo pačiu jos nustatymas per Facebook reklamą – reikalauja laiko ir tuo pačiu žinių. Šiuo atveju labai svarbu samdyti specialistus, kurie gali darbus atlikti už Jus ir, svarbiausia, viską padaryti tiksliai.

Biudžeto pasirinkimas

Dažniausiai biudžeto apibrėžimas yra viena jautriausių vietų, kuri kelia rūpesčių. Paprasčiausiai žmonės, klientai ne visada supranta, kad reklama kainuoja. Juolab, kad reklama padeda pasiekti ne tik didesnius pardavimus čia ir dabar, tačiau kuria ilgalaikę naudą, kurios atveju verslo vardas tampa labiau įsimenamas.

Geriausias būdas skirti tokią investiciją, kokios reikia – pasitarti su specialistais, kurie ne tik puikiai įvertina Jūsų verslo poreikius, tačiau taip pat ir analizuoja konkurentus. Jų nurodytos sumos gairės dažniausiai būna labai tikslios, jos būna detalios, galiausiai, bent jau tiksliai žinosite, kad investuojami pinigai Jums atsipirks.

Facebook reklama – tiksliausia reklama

Facebook reklama labai dažnai lyginama su Google ads, kadangi tiek viena, tiek kita padeda pasiekti savo tikslinius klientus. Galima sakyti, kad daugiau nėra jokių kitų reklamos alternatyvų, kurios padėtų net ii pačių mažiausių detalių pasieki tuos žmones, kurie Jums yra aktualūs. Šiuo atveju tai yra ir amžius, ir lytis, gyvenamoji vieta ir net hobi. Kuo daugiau niuansų bus palyginta, padaryta – tuo ir rezultatas bus geresnis, pasiekiama daugiau žmonių, kurie maksimaliai iki detaliausio tikslumo atitinka Jūsų auditoriją.

Kaina – patrauklus pasirinkimas

Judame link to, kad Facebook reklama yra viena pigiausių galimybių, kuri padeda verslui uždirbti. Nėra kažkokių konkrečių skaičių, tad kiekvienas reklamos strategijos kūrimas yra individualus. Tai reiškia, kad vienu atveju galima užsakyti brangiau kainuojančias reklamas, tiksliau – skirti didesnes investicija, kai tuo tarpu kitu atveju net ir investuojant gana mažai – rezultatas vis tiek atitinka poreikius.

Greitas jos „paruošimas“

Dažniausiai užsisakius reklamos paslaugas verslininkai nori kuo greičiau pamatyti pačius pirmus rezultatus, kurie padėtų džiaugtis ir didesniais pardavimais. Tiesa, tikrai ne visos reklamos yra tokios greitos. Pavyzdžiui, SEO paslaugos padeda pasiekti ilgalaikius rezultatus, tačiau kad juos pavyktų pasiekti – žmogus turi apsišarvuoti kantrybe. Paprasčiausiai reikia atlikti daugelį procesų, kol rezultatas bus tinkamas. O Facebook reklama nereikalauja laiko, viskas greita, paprasta ir tikslu.

Ženklo žinomumo gerinimas

Ši reklama pasitarnauja ne tik todėl, kad ji padeda padidinti pardavimus, tačiau dažniausiai vertinama ir dėl prekinio ženklo žinomumo gerinimo. Tai yra labai svarbu, kadangi kuo daugiau žmonių sužinos apie Jus ir tuo pačiu Jūsų siūlomas paslaugas – tuo vėliau, ilgainiui pardavimų bus daugiau. Taigi, reikia investuoti ne tik į reklamą, kuri atneša naudą dabar, tačiau ir į ilgalaikes jos perspektyvas.

Kuo daugiau dėmesio smulkmenoms – tuo rezultatas bus labiau patenkinantis. Tiesa, dirbti reikia su specialistu. Tai yra viena svarbiausių sąlygų.

 

Patrauklios reklaminės skrajutės kriterijai

Tinkama reklaminė skrajutė gali ne tik padėti kur kas paprasčiau parduoti, tačiau taip pat ir pagerinti Jūsų verslo reputaciją. O tai yra labai svarbu, tiksliau, kiekvienas verslas turi siekti to, kad pokalbiai apie jo veiklą būtų tik teigiami.

Žinoma, kokybiškai reklamai reikalinga skrajučių gamyba, kurią atlieka patys geriausi savo sferos profesionalai. O kadangi šiuo metu jų pasiūla yra gana plati – aptarsime kelis kriterijus, kurie padės džiaugtis efektyvia reklama. Geriausia, kai skrajučių arba lankstinukų gamyba būna paliekama specialistams, kurie teikia paslaugas nuo A iki Ž. Tokiu atveju Jums pačiam neteks sukti galvos dėl smulkmenų.

  • Pirmiausia labai svarbu pasirinkti tinkamą dizainą, kuris geriausiai atspindėtų jūsų verslo veidą. Tai gali būti gamta, gali būti žmonės, tai gali būti natūralistinės linijos bei kiti akcentai, kurie vos pamačius iškart turėtų sietis su jumis.
  • Reikia atsakingai nuspręsti – koks kiekis info turi būti pateikiamas lankstinuke. Paprasčiausiai per daug net blogai nei per mažai, kadangi žmonės nelinkę skaityti tekstų labai mažomis raidėmis.
  • Skrajutė taip pat būtinai turi būti Jūsų logo bei kontaktai, kadangi tai didina žinomumą ir tuo pačiu skatina daugiau Jumis domėtis.
  • Žinoma, judame link to kad taip pat labai svarbu pasirinkti įmonę, kuri spausdina tik ant paties geriausios kokybės popieriaus. Patikėkite, tai labai svarbu, kadangi rodote, kad Jūs investuojate į kokybišką reklamą.
  • Svarbu, kad nebūtų ne tik per daug teksto, tačiau ir per daug vizualikos. Tai gali trukdyti pamatyti esminius niuansus.
  • Žinoma, taip pat svarbu, kad pateikta info, šablonas ir kiti niuansai atitiktų Jūsų galimos klientūros poreikius. Viskas turi būti padaryta taip, kad Jūs būtumėte jiems kuo patrauklesnis.
  • Taip pat verta daugiau dėmesio skirti dažams, kurie bus naudojami. Tokiu atveju spalvos bus sodrios, o taip darbas atrodys kokybiškesnis.

 

Kuo daugiau dėmesio skrajutėms – tuo daugiau reklamos, kuri Jums padės tapti kur kas žinomesniu ir turėti gerą reputaciją.