Articles Tagged with logistika

Muitinės procedūrų įgyvendinimas: kaip visą tai palengvinti

Jei vis dažniau iš trečiųjų šalių gaunate įvairias siuntas, kurios yra susijusios su jūsų pradėta vykdyti komercine veikla Lietuvoje, tuomet akivaizdu, kad jau spėjote susipažinti su muitinės procedūromis, kurios yra neišvengiamos, kai kalbama apie prekių importą iš trečiųjų šalių. Tačiau tai taip pat reiškia, kad jei jūs visu tuo rūpinatės patys, jums tenka susidurti ir su labai didelėmis laiko sąnaudomis bei daugybe papildomų sunkumų.

Žinoma, kiekvienas vartotojas pasirenka sprendimus, kurie jam atrodo tinkamiausi, tačiau, kai kalbama apie prekių importą ir prekybą Lietuvoje, visiškai suprantama, jog patiems rūpintis siuntų išmuitinimu ir pildyti muitinės deklaracijas bei pateikinėti kitus reikalingus dokumentus gali būti pernelyg sudėtinga. Tai vargina, atima daug laiko ir atitraukia nuo pagrindinių darbų, kuriuos būtina įgyvendinti, jei norima sklandžiai vykdyti savo komercinę veiklą.

Tuo tarpu, jei jūs taip pat jau kurį laiką susiduriate su įvairiais sunkumais muitinėje ir tai atima iš jūsų pernelyg daug laiko, turbūt ėmėte svarstyti, kaip galėtumėte tokius klausimus lengviau išspręsti? Laimei, viskas gali tapti daug paprasčiau ir lengviau, jei jūs nepamiršite sau į pagalbą pasitelkti muitinės tarpininkų, tokių kaip https://deklarantai.lt.

Tiesą sakant, muitinės tarpininkus teikiančių bendrovių šiuolaikinėje rinkoje yra daugybė, todėl jums tikrai neturėtų kilti sunkumų pasirenkant tuos šių paslaugų teikėjus, kurie optimaliausiai atitinka tai, kas jums atrodo svarbiausia. Trumpiau tariant, kai muitinės tarpininkų paslaugos jau ne vienerius metus yra tokios populiarios ir jomis naudojasi daugybė klientų, rinkoje jau seniai spėjo susiformuoti didelė tokių paslaugų teikėjų pasiūla. Kuo didesnė pasiūla, tuo lengviau išsirinkti patikimus šių paslaugų teikėjus.

Kaip bebūtų, jei rinkdamiesi muitinės tarpininkus jūs susidursite su papildomais klausimais, nedvejodami juos galite išspręsti tiek apsilankę pasirinktų paslaugų teikėjų internetiniuose tinklalapiuose, tiek ir tiesiogiai susisiekdami su konkrečioje bendrovėje dirbančiais specialistais. Tokiu būdu galėsite lengvai ir greitai gauti atsakymus ir pasirinkti šios srities specialistus.

Sandėliavimo paslaugos Lietuvoje

Dažnai mūsų klientai susiduria su problema, kad neturi kur saugiai laikyti savo krovinių. Gerai, kad mes siūlome ne tik krovinių krovos, bet ir sandėliavimo paslaugas, todėl galime profesionaliai pasirūpinti Jūsų kroviniais ir užtikrinti jų saugumą. 

Sandėliavimas didžiuosiuose Lietuvos miestuose

Logistikai ir prekių sandėliavimui UAB „Parnasas“ turi sandėlius didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Kiekvienas mūsų sandėlis yra logistiškai patogioje geografinėje vietoje, todėl bus ne tik paprasta juos surasti, bet ir patogu iškrauti ar pakrauti krovinius. Prie sandėlių yra įrengtos plačios aikštelės, todėl patogiai ir lengvai galės privažiuoti bet kokia transporto priemonė. Patogi mūsų sandėlių vieta užtikrins sklandžią ir sparčią logistiką. 

Modernūs ir šiuolaikiški sandėliai

UAB „Parnasas“ sandėliai yra aprūpinti modernia šiuolaikine technika, todėl galime greitai pakrauti ir iškrauti krovinius. Mes užtikriname Jūsų krovinių saugumą, todėl mūsų sandėliuose veikia naujausios garso ir vaizdo stebėjimo sistemos. Mūsų sandėliuose taip pat veikia priešgaisrinė signalizacija, pranešanti apie pavojų. Kiekvienas mūsų sandėlis gali būti pritaikytas pagal Jūsų kroviniams būtinas laikymo sąlygas. Sandėliuose galime reguliuoti temperatūrą ir drėgmę, taip pat sandėliuose veikia oro vėdinimo sistema, todėl galime užtikrinti, kad Jūsų kroviniai bus laikomi jiems rekomenduojamomis sąlygomis. 

Papildomos krovinių sandėliavimo paslaugos

UAB „Parnasas“ gali pasirūpinti ne tik kokybišku ir saugiu sandėliavimu, bet ir kitomis Jūsų kroviniams būtinomis paslaugomis. Galime pakrauti ir iškrauti krovinius, tam naudojame šiuolaikines technologijas arba tą atlieka mūsų profesionalūs darbuotojai. Krovinių krovos būdą parenkame atsižvelgę į krovinio dydį, svorį ir tipą. Taip pat galime surūšiuoti ir sukomplektuoti Jūsų krovinius, o prireikus – ir supakuoti. Jeigu reikės, mūsų darbuotojai kruopščiai užklijuos lipdukus ar uždės etiketes ant Jūsų sandėliuojamų krovinių, taip jie bus paruošti tolimesniems logistikos etapams. Vienas iš jų – krovinių paskirstymas. Esame aprūpinti įvairiomis transporto priemonėmis, todėl mūsų darbuotojai gali paskirstyti Jūsų krovinius visoje Lietuvoje.

UAB „Parnasas“ komanda visada pasiruošusi logistikos sprendimus įgyvendinti saugiai, greitai ir profesionaliai. Dirbame lanksčiu grafiku, todėl pasirūpinsime Jūsų kroviniais Jums tinkamu metu ir Jums patogioje vietoje.  

Kas gali pervežti medikamentų krovinius?

medikam

Medikamentai – tai kroviniai, reikalaujantys griežtų gabenimo taisyklių laikymosi. Farmaciniai produktai gali būti pervežami tik specialiomis transporto priemonėmis, bes yra būtina sukurti tinkamas temperatūros sąlygas, tiksliai apskaičiuoti maršrutą ir logistines schemas, siekiant išvengti nereikalingų užlaikymų kelyje. Patikimi logistikos partneriai būtinai draudžia vežamus preparatus ir paruošia visus reikiamus dokumentus.

Medikamentų pervežimas yra priskiriamas prie trapių, o kartais ir pavojingų krovinių kategorijos. Todėl teikiantys tokią paslaugą turi atitikti daugybę reikalavimų, kurių tikslas užtikrinti visišką krovinio saugumą. Tikslas yra pristatyti medikamentus neprarandant pirminių charakteristikų ir išsaugant jų savybes. Tenka kontroliuoti ne tik krovinio būklę, bet ir pakuotę bei kiekius.

Renkantis partnerį medikamentų pervežimui, svarbu įsitikinti kad jie atitinka tam tikrus kriterijus, kas leidžia jam užtikrinti saugų ir teisingą krovinio gabenimą. Pirmiausia tai žinoma tinkamas transportas, kurio pagalba medikamentus galima būtų gabenti net ir tolimus atstumus. Automobiliuose turi būti galimybė kontroliuoti temperatūrą, taip užtikrinant tinkamas sąlygas kroviniui. Be abejo yra svarbi ir švara, nes vežant vaistus, transporte neturėtų būti jokių pašalinių kvapų ar nešvarumų. Todėl yra svarbu, kad transportas būtų valomas ir dezinfekuojamas. Dažniausiai tokiems kroviniams gabenti naudojamos mašinos su šaldymo įranga, kurios pagalba visos kelionės metu yra palaikoma reikiama temperatūra, kuri yra stebina įvairių jutiklių ir daviklių pagalba.

Taip pat yra būtina užtikrinti kad gabenamus medikamentus neveiktų jokie išoriniai poveikiai, tokie kaip saulės spinduliai, krituliai, staigių temperatūros pokyčių. Krovinys turi būti tinkamai ir saugiai užtvirtintas, kad nebūtų mechaniškai pažeistas kelionės metu. Įmonės siūlančios medikamentų pervežimą turėtų pasirūpinti ir tinkamomis sandėliavimo ar perkraustymo vietomis, kuriose taip pat būtų laikomasi visų būtinų sanitarinių normų ir krovinys būtų pakankamai saugus.

Kada naudinga pradėti naudoti transporto valdymo sistemą?

Bet kuri įmonė, veikianti prekybos, gamybos ar distribucijos srityse dažniausiai prekių pristatymui naudojasi nuosavu transportu. Jį valdyti padeda specializuota platforma – transporto valdymo sistema, leidžianti naudotojams valdyti ir optimizuoti kasdienes transporto parko operacijas ir logistikos užduotis. Dažnai ji būna tiekimo grandinės valdymo dalimi ir jos pagrindinė funkcija yra planuoti ir vykdyti prekių judėjimą. Kada gi vertėtų pradėti naudoti transporto valdymo sistemą?

Greitas užsakymo įvykdymas yra šiuolaikinių klientų pasąmonėje. Jie nori, kad prekės visada būtų prekyboje ir pasiekiamos tada kai jų reikia. Daugumai kelis prekybos kanalus naudojančių įmonių tenka susidurti su pakankamai didelėmis pridėtinėmis pristatymo išlaidomis. Tai nemaža dalimi susiję ir su tuo, kad tenka stengtis vis greičiau pristatyti prekes užsakovams. Tikėtina, kad 2020 metais pasaulyje apie 50 % visų pristatymų bus atliekami užsakymo gavimo dieną. Todėl įmonėms teks ieškoti bet kokių sprendimų, leidžiančių sumažinti pristatymo kaštus, tačiau neprarandant paslaugų kokybės. Tokioje situacijoje efektyvios transporto valdymo sistemos pasirinkimas yra esminis dalykas.

Tinkamas įrankis gali padėti suvaldyti daugelį svarbių procesų, kurie yra ypač svarbus stengiantis efektyvinti veiklą ir ieškant taupymo galimybių. Gera transporto valdymo sistema pirmiausia padeda sumažinti pristatymo kaštus. Jos pagalba galima apskaičiuoti finansinius rodiklius kiekvieno maršruto ir rasti sprendimus, siekiant sumažinti degalų sunaudojimą arba vairuotojų darbo laiką.

Idealiausia, kai transporto valdymo sistema yra suderinama su bendra verslo valdymo sistema arba yra integruojama į ją. Tokiu atveju, galima dar labiau pagreitinti dalinimąsi duomenimis. Ne ką mažiau svarbus aspektas yra popierinių dokumentų kiekio sumažinimas, nes didžiąją informacijos dalį galima valdyti elektroniniu formatu, tai ir pagreitiną veiklą, ir nereikalauja duomenų dubliavimo.

Kaip efektyviai valdyti sandėlio darbą?

sandėlis Sandėliavimo procesas susideda iš keletos skirtingų veiksnių. Žaliavų valdymas, atsargų skaičiavimas, paruoštos produkcijos žymėjimas brūkšniniais kodais ir kitos užduotys yra kasdieniniai sandėlio darbuotojų veiksmai. Tuo tarpu vadovams tenka didelė atsakomybė – visus šiuos duomenis analizuoti ir poreikiui esant koreguoti. Tik sklandus visų šių užduočių atlikimas užtikrina gerus veiklos rezultatus. Kaip efektyviai valdyti sandėlio darbą? Dalinamės naudingais patarimais.

  • IT sprendimai

Gamybos valdymui skirtos sistemos apima visus sandėliavimo darbų etapus. Jų pagalba galima greitai ir patogiai valdyti sandėlio atsargas, likučius, užsakymus, žaliavų rezervavimą, produkcijos judėjimą įmonės padaliniuose. Taip pat su šiomis programomis daug paprasčiau pildomi dokumentai, tokie kaip žaliavų kortelės, pirkimo, pardavimo dokumentai ir kt. Kai kurios šiuos IT sprendimus diegiančios įmonės į paslaugų paketą įtraukia ir sandėlio apskaitos programą. Profesionalius ir naudingus sandėlio valdymo IT sprendimus galite rasti čia: https://www.terraerp.lt/sandelio-valdymas .

  • Atsakomybių paskirstymas

Siekiant efektyviai valdyti sandėlį labai svarbus tinkamas atsakomybių darbuotojams paskirstymas. Stenkitės aiškiai ir tiksliai priskirti užduotis darbuotojams. Jei įmonėje yra keli sandėliai, darbuotojus suskirstykite taip, kad kiekvieną sandėlyje dirbtų to sandėlio komanda.

  • Tvarkos palaikymas

Efektyviai valdyti sandėlį, kuriame vyrauja netvarka praktiškai neįmanoma. Todėl būtinai rūpinkitės sandėlio tvarkos palaikymu. Atsargas, gatavą produkciją ir kitų rūšių sandėliuojamus daiktus laikykite skirtinguose stelažuose. Instruktuokite sandėlio darbuotojus apie sandėliavimo tvarką ir skatinkite ją maksimaliai išlaikyti. Naudokite brūkšninių kodų žymėjimo sistemą produkcijai. Tuomet ne tik galėsite matyti visus duomenis, kiekius, bet ir darbas sandėlio darbuotojams bus greitesnis, lengvesnis ir sklandesnis.

Šie patarimai naudingi tiek keletą sandėlių valdančioms, tiek smulkioms įmonėms. Visos jos susiduria su tais pačiais uždaviniais, kurie tampa lengvai išsprendžiami jei dirbama nuosekliai ir atsakingai.

Muitinės tarpininko paslaugos – kaip pasirinkti patikimą partnerį?

muitines tarpininkai 

Kuriant verslą kiekvienas tikisi, kad jis augs, plėsis ir pasieks net ir užsienio rinkas. Tačiau dažnai svajojant neįvertinama tai, kad šiems tikslams pasiekti reikės įdėti labai daug darbo ir į pagalbą pasitelkti patikimus žmones ir tikrus profesionalus. Įmonėms, kurių veiklos dalis yra ir logistika bei prekių importas, labai svarbu veikti skaidriai, aiškiai pildyti dokumentaciją ir pasirūpinti net ir menkiausiomis smulkmenomis, kurios gali sutrikdyti sklandų krovinio pervežimą.

Dažniausiai tai įgyvendinti padeda muitinės tarpininko paslaugos. Šiam darbui įprastos bendrovės nekuria papildomų skyrių ir nesamdo nuolatinių darbuotojų – užtenka gerų partnerių, kurie teikia kokybiškas muitinės tarpininko paslaugas. Tačiau prieš pradedant bendradarbiauti laukia nemenkas darbas – pasirinkti patikimą įmonę. Kaip tai padaryti?

Kas yra muitinės tarpininkas?

Prieš pradedant ieškoti muitinės tarpininko paslaugas teikiančios įmonės, svarbu apskritai žinoti, kas yra muitinės tarpininkas ir kokios jo atsakomybės. Muitinės tarpininkas – tai juridinis asmuo, kuris turi aukštą kvalifikaciją bei patirtį tarpininkaujant atliekant muitinės operacijas. Į jas įeina dokumentų paruošimas, tvarkymas, įstatymų išmanymas, žinojimas, kokius reikalavimus kelia kiekvienos šalies muitinės. Jie taip pat atstovauja klientui muitinėje, atlieka reikalingą administracinį darbą rengiant dokumentaciją apie krovinius, sandėlyje. Geri partneriai taip teikia konsultacijas ir padeda spręsti skubius iškilusius klausimus.

Kaip pasirinkti?

Jei jus domina kokybiškos ir aukšto lygio muitinės tarpininko paslaugos, partnerių ieškokite tarp geriausiai įvertintų sektoriaus bendrovių. Pirmiausia jų galite ieškoti per rekomendacijas – galbūt turite kolegų, dirbančių panašioje srityje ir turinčių gerą patirtį su muitinės tarpininkais. Jei ne, visus duomenis galite rasti ir internete.

Rekvizitų portaluose sektorių bendrovės yra sugrupuotos ir pateikiama visa esminė informacija apie jas – pelningumas, darbuotojų skaičius, skundai, klientų atsiliepimai, baudos, bylos ir t. t. Jei įmonė veikia skaidriai, neturi skolų ir rinkoje yra ilgą laiką, tikrai verta patikrinti ją išsamiau. Dažnai bendrovės turi savo svetaines, kurios jas reprezentuoja ir pasako labai daug – galite matyti, ar kompanija inovatyvi, ar investuoja į gerą įvaizdį, koks jos požiūris į klientą. Taip pat svarbu atsižvelgti į tai, koks bendrovės teikiamų paslaugų spektras. Kuo jis platesnis ir kuo daugiau skirtingų specialistų dirba bendrovėje, tuo daugiau darbų jums įmonė galės atlikti.

 

Krovinių pervežimas Lietuvoje: kaip pasirūpinti savo kroviniu?

logistika

Logistikos paslaugos Lietuvoje užima labai didelę paslaugų rinkos dalį. Nemažai įmonių specializuojasi ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio šalyse. Todėl natūralu, kad prireikus logistikos paslaugų, iškyla klausimas, kaip išsirinkti geriausią paslaugų tiekėją. Viena iš populiariausių paslaugų – krovinių pervežimas Lietuvoje. Jeigu ieškote, kas galėtų pasirūpinti Jūsų kroviniu, norint išsirinkti paslaugų tiekėją, regis, reikės šiek tiek pasidomėti, kokie jie gali būti.

Krovinio tipas

Tai, koks krovinių pervežėjas galės pagelbėti konkrečiai Jums,. pirmiausia priklauso nuo to, kokio krovinio gabenimas Jus domina. Pavyzdžiui, krovinių gabenimo paslaugas teikiančios bendrovės dažniausiai krovinius skirsto pagal tai, kokių transporto priemonių jiems pervežti reikia. Jeigu Jūsų krovinys nėra labai didelis ir Jums tiktų net jeigu Jūsų krovinys būtų gabenamas su kitais vienoje transporto priemonėje, Jums aktualu dalinių krovinių gabenimo paslaugos. Tačiau jeigu norite, kad visas dėmesys būtų skiriamas Jūsų kroviniui, galite rinktis atskirą krovinių gabenimą.

Svarbu atminti, kad ne visos logistikos įmonės teikia plačias gabenimo paslaugas. Pavyzdžiui, negabaritinių krovinių pervežimas Lietuvoje gali būti iššūkis mažesnei įmonei. Dažnai jos siūlo prieinamesnes paslaugų kainas, tačiau ne visuomet gali priimti didelius krovinius. Todėl jeigu Jums aktualu negabaritinio krovinio gabenimas, apie tai reikėtų iš anksto informuoti paslaugų tiekėją.

Kur ieškoti?

ypač tais atvejais, kai krovinių pervežimas reikalingas pirmą kartą, dažnas šios paslaugos klientas net nežino, nuo ko pradėti paieškas ir kam reikėtų patikėti savo krovinį. Todėl geriausia būtų apsilankyti paslaugų tiekėjų portale Paslaugos.lt, kur rasite visą sąrašą krovinių pervežimo Lietuvoje paslaugas teikiančių įmonių. Pagal tai, kokia paslauga Jums reikalinga, galėsite išsirinkti pageidaujamą įmonę.

Čia Jums pateikiamas ilgas sąrašas įmonių, kurias galite atrinkti pagal savo kriterijus. Pavyzdžiui, galite iš anksto atsirinkti paslauga, kuri Jums yra aktuali, o sistema sumažins paslaugų tiekėjo sąrašą iki tų tiekėjų, kurie teikia Jums reikalingą paslaugą. Lygiai taip pat galite nustatyti biudžetą ar net miestą, kuris yra Jums aktualus.

Be to, jeigu norite sutaupyti dar daugiau laiko, sistema leidžia paiešką atlikti už Jus. Jums tereikia nustatyti kriterijus, pagal kuriuos rinksitės, koks krovinių pervežimas Lietuvoje Jums reikalingas. Parašykite nedidelę užklausą, paminėdami konkrečią reikalingą datą ir kitas detales. Sistema už Jus nusiųs šią užklausą paslaugų tiekėjams, o šie susisieks su Jumis. Sutaupysite laiko nevaisingoms paieškoms, nes gausite tik galinčių Jūsų užduotį atlikti tiekėjų atsakymus su kainos pasiūlymais. Liks tik pasirinkti Jums labiausiai patinkantį variantą.

 

smulkių krovinių pervežimas

Siuntų pristatymo populiarumas sparčiai auga

smulkių krovinių pervežimasTobulėjant technologijoms, dažną žmogaus rankų darbą pakeičia mechanizmai, kurie gali nuveikti vis daugiau ir daugiau be visiškos žmogaus priežiūros. Tai darbuotojams kelia baimę tapti nebereikalingais ir prarasti savo darbą. Tačiau iš pažiūros paprasta kurjerio profesija – tik populiarėja. Pastaraisiais metais ženkliai išaugo šios specialybės atstovų poreikis.

Paprastus popierinius laiškus, su įmantriais pašto ženklais keičia, žaibo greičiu skriejantys, elektroniniai laiškai. Tačiau , kaip smulkių krovinių pervežimas ar siuntų pristatymas nuo durų iki durų, galėtų vykti interneto pagalba – dar nesugalvota. Todėl smulkių krovinių pervežimas – siuntų pristatymas, turi stabilią nišą tiek Lietuvoje, tiek kitose Europos šalyse.

Klientų poreikiai būna labai skirtingi: įmonėms reikia pristatyti svarbius dokumentus ar gamybai reikalingas žaliavas; daugeliui privačių klientų tenka pristatyti prekes pirktas internetu ir pan. Būtent dėl minėtosios priežasties – sparčiai išaugusios internetinės prekybos, ženkliai pakilo kurjerių poreikis Lietuvoje.

Didėjant paklausai, didėja ir pasiūla. Prekybai persikeliant į elektroninę erdvę, žmonės naudojasi patogiu būdu pirkti ir parduoti, o šiame procese tarpininkauja ir įmonės vykdančios operatyvius siuntų pristatymus. Šis prekių transportavimo būdas pasirenkamas dėl ypatingo greičio ir kainos santykio. Šios nišos įmonės naudoja smulkųjį krovininį transportą – mikroautobusus. Jais patogu ir greita judėti tiek miestų gatvėmis, tiek užmiesčiuose, o vykdomas smulkių krovinių pervežimas gali būti nuo visiškai mažiausių dėžučių, iki krovinių sveriančių 1t.

Smulkių krovinių pervežimas vykdomas ne tik nedideliais atstumais Lietuvoje, bet ir tolimesniais – tarptautiniais maršrutais. Pastaraisiais metais populiariausias kurjerių maršrutas Lietuva – Anglija – Lietuva. Kaip spėjama, taip yra dėl išaugusio Lietuvių emigrantų skaičiaus Didžiojoje Britanijoje. Ne kiekvienas gali leisti sau lankyti giminaičius svetur, tačiau dovanos bei siuntiniai vienas geriausių būdų palaikyti ryšį.

Neabejotinai jau dabar pastebima sparti siuntų pristatymo evoliucija. Inovatyvūs sprendimai greit pritaikomi šioje srityje (paštomatai, dronai ir pan.). Taigi ieškantys dinamiško, judraus ir įdomaus darbo ar nišos verslui kurti, turėtų apgalvoti pervežimų, siuntų pristatymų sritį. Šiandieninis jos populiarumas išliks ir tikėtina netgi augs ateityje.

 

logistika

Skubus krovinių pervežimas: informacija, kurią Jūs turite žinoti

Skubus krovinių pervežimasApie krovinių pervežimo paslaugas turbūt teko girdėti ne vieną kartą. Kadangi tokias paslaugas teikia daug įmonių – svarbiausia yra pasirinkti tą, kuri tinka ir patinka labiausiai. Visgi, daugelis iki šiol galvoja, kad skubus krovinių pervežimas reikalingas tik įmonėms, kurios gali sau leisti samdytis specialistus. Norėtume visiškai paneigti šį mitą, kadangi ir žmonės, kurie paprasčiausiai persikrausto, kreipiasi į tokias įmones. Ypač tokiu atveju, kai yra persikraustoma iš vienos šalies į kitą. Skubus krovinių pervežimas yra Jūsų paslaugoms.

  • Jeigu norite kokybiškų paslaugų, tokiu atveju pirmiausia jums reikia pasirinkti įmonę, kurios paslaugomis planuojate pasinaudoti. Rekomenduojame naudotis interneto paiešką ir palyginti kuo daugiau pasiūlymų. Tokiu atveju atrasite tą variantą, kuris kainos ir kokybės santykius labiausiai tenkina Jūsų poreikius.
  • Reikėtų tiksliai susižinoti, kokias paslaugas teikia įmonė. Kol vieniems asmenims svarbu, kad kroviniai būtų pervežami greitai, tuo tarpu kiti žiūri, kad tuo pačiu būtų suteikiamos ir sandėliavimo paslaugos. Taigi, skubus krovinių pervežimas gali būti kur kas funkcionalesnis, tik reikia susirasti tą variantą, kuris Jums labiausiai tinka.
  • Naudokitės tik tos įmonės paslaugomis, kuris suteikia garantiją. Daugelis įmonių garantuoja, kad jeigu daiktas nebus pristatytas laiku arba saugiai, tokiu atveju ji padengs išlaidas. Tiesa, ne visi įmonės pasiruošusios taip draugiškai bendrauti su klientu, tad šiuo atveju reikia pasidomėti ir ieškoti geriausio pasiūlymo.
  • Galiausiai, netikėkite mitais, kuriuos jums sako kaimynai arba kuriuos kartais skaitote internete. Geriausias būdas būti tikra, kad viskas tikrai bus taip kaip norite – kreipkis į atsakingus asmenis, kurie Jums atsakys į visus iškilusius klausimus. Svarbiausia, kad tokios konsultacijos yra nemokamos ir tai nereiškia, kad klausęs įsipareigojate naudotis būtent tos įmonės pasiūlymu. Tikrai ne.

Jeigu suradote įmonę, kurios suteikiamos paslaugos Jums labai tinka – tokiu atveju kontaktus turėkite po ranka, kadangi niekada negalite žinoti, kuomet tokių paslaugų Jums vėl gali prireikti. Juolab, rekomenduojame palikti atsiliepimą internete, kad kiti žmonės žinotų ar likote patenkintas gautomis paslaugomis.

 

sandėlių nuoma

Sandėlių nuomos ypatybės

sandėlių nuomaGyvename sparčiai tobulėjančiame pasaulyje. Atsiranda vis daugiau naujovių — modernėja komunikacijos priemonės, keičiasi technologijos, transporto priemonės. Šie pasikeitimai neaplenkia net tokių sričių, kaip logistiką ir sandėliavimas. Kadangi prekių tiekimo bei mainų grandinė dirba nesustojamai visame pasaulyje, tai natūralu, kad sandėlių nuoma yra reikalinga kone visoms gamybos įmonėms, kurios nenori investuoti į modernius sandėlius. O juk produkciją ir gaminius reikia kažkur saugoti. Tad sandėlių nuoma užsiimančios logistikos kompanijos turi taip pat modernizuoti pagal reikalavimus visus savo sandėlius, užtikrinti saugumą ir sąlygas. Jeigu sandėlyje dirba nekvalifikuoti darbuotojai, gali kilti pavojus produkcijai, tad reikia užtikrina naujausių technologijų diegimą.

Gerai, kad sandėlių nuoma užsiimančios įmonės stengiasi sukurti tokią aplinką, kad įmonėms labiau apsimoka nuomotis nei statytis savo sandėlius. Jei įmonė išties yra didelė reikia, kad sandėlių nuoma užsiimanti logistikos kompanija pasiūlytų geras sąlygas kraunant bei sandėliuojant krovinius. Papildomai sandėliai turi stovėti geografiškai geroje vietoje, šalia magistralių, gerai pravažiuojamų kelių, kadangi taip patogiau atvykti sunkvežimiams. Ypač jei sunkvežimių srautai yra itin dideli, tuomet reikia užtikrinti, jog sandėlio darbuotojai paruoš krovinį pakrovimui ar iškrovimui, jis saugiai bus sandėliuojamas.

Dabar sandėliai išties modernūs, kadangi ten yra ne tik saugumo sistema, bet ir pagal poreikius galima nustatyti sandėlio temperatūrą, o norint užtikrinti darbuotojų bei produktų saugumą yra įdiegtos greičio ribojimo sistemos, šviesoforai. Taip pat yra ir apžvalginiai veidrodžiai, kurie labai padeda painiuose, apkrautuose sandėliuose. Tai vienas iš pigiausių apsaugos būdų, tačiau mokant dirbti su šiais veidrodžiais galima išvengti nemalonumų. Tokie veidrodžiai yra patvarūs ir ilgaamžiai, kadangi gaminami iš akrilo, tad nukritus — nesudužta.

Taigi, sandėlių nuoma yra geras sprendimo būdas, tiems, kurie nenori investuoti pinigų į sandėlio statybą, o gali jį nuomotis iš logistikos įmonių. Tai taip pat logiška išeitis, jeigu įmonės partneris atsakingas už logistiką turi sandėlį, nuomotis jį iš jo, kadangi, tai pigesnis variantas, kuris sutaupo ir laiko ir pinigų. Tačiau jeigu tokios paslaugos jis neteikia, tuomet yra įmonių, kurios atskirai teikia sandėlių nuomos paslaugą.