Articles Tagged with el. komercija

apyrankes internetu

Apyrankės internetu: kaip studentui apsipirkti teisingai?

apyrankes internetuNorite atrodyti žavingai, tačiau neturite laiko vaikščioti po prekybos centrus? Tokiu atveju elektroninės prekybos vietos yra tikra išeitis, kuri atveria Jums plačias galimybes greitai ir paprastai atrasti tai, ko ieškote. Apyrankės internetu populiarios jau gana seniai. Kai tik išplito virtualaus pasaulio patogumai – žmonės mielai pradėjo pirkti papuošalus internetu ir džiaugiasi, kad tai pirkimas leidžiantis sutaupyti daug laiko.

Kodėl verta pirkti apyrankes internetu?

Apyrankės internetu pirkimas turi labai daug privalumu. Kitu atveju žmonės paprasčiausiai net nebandytų naujovių ir įprastai lankytųsi prekybos centruose tuomet, kai jiems riekia kokio nors papuošalo. Visgi, šuo atveju galima pastebėti tam tikrus pliusus, kurie ir nulemia, kad pirkimas internetu yra toks populiarus.

Kaip jau minėjome, perkant internetu galite sutaupyti labai daug laiko. Tai itin svarbu šiuolaikiniam žmogui, kuris lekia ir nespėja kartu su visais.

Internete kur kas paprasčiau pamatyti akcijas ir nuolaidas, kurios leidžia sutaupyti, tad tuos pačius kokybiškus gaminius įsigyti daug mažesnėmis kainomis.

Žinoma, tuo pačiu reikia nepamiršti, kad perkant internetu kur kas paprasčiau palyginti plačią pasiūlą ir pasirinkti tai, kas Jums labiausiai tinka bei patinka. Kuo daugiau palyginsite – tuo labiau Jums tinkamus gaminius pavyks atrasti.

Pirkdami internetu galite bendrauti su su konsultantu, kuris labai nuoširdžiai yra pasiruošęs atsakyti į visus Jums iškilusius klausimus bei pats galite susirasti reikalingą informaciją naršydamas paieškos sistemoje.

Kaip pirkti apyrankes internetu?

Kadangi šiuo metu matyti, jog itin daug prekybos vietų siūlo įsigyti papuošalus – Jums pasisekė. Paprasčiausiai, tokia plati pasiūla neapsieina be įvairiapusio gaminių lyginimo ir garanto, kad tikrai pavyks atrasti apyrankę, kurią būtų galima pavadinti tobula.

Ieškodami apyrankės ir tuo pačiu prekybos vietos, kurioje planuojate apsipirkti, palyginkite kelis kriterijus, kurie padės atrasti geriausią iš geriausių.

Pasirinkite tą prekybos vietą, kuri suteikia galimybę prekę grąžinti tokiu atveju, jeigu gavote ir ji jums netiko. Paprasčiausiai tokiu atveju būsite apsaugotas nuo nepasisekimo. Žinoma, jeigu pirksite patikimose prekybos vietose – tokiu atveju tikrai gausite tai, kas buvo parodyta paveiksliuke.

Taip pat perkant brangias apyrankes, kurios yra pagamintos iš brangiojo metalo, turėtumėte įsitikinti, kad kartu su jomis Jums bus atsiųsti dokumentai, kurie įrodo, kad gaminys yra tikrai toks, koks aprašomas. Tai suteikia didesnį pasitikėjimą prekybos vietą. Apskritai, tai rodo, kad tikrai įsigijote tai, kas buvo parduodama.

Drąsiai žvalgykitės ne tik po lietuviškas, tačiau ir užsienietiškas prekybos vietas. Juk šiuo metu elektroninių prekybos vietų pasiūla, kur galima atrasti kokybiškas apyrankes, labai plati. Natūralu, kad tikrai pavyks atrasti tai, ko ieškote.

 

Kadangi pirkimas internetu leidžia sutaupyti labai daug laiko – skirkite jo kuo daugiau gaminių lyginimui ir pačio gražiausio aksesuaro pasirinkimui. Kuo daugiau palyginsite – tuo didesnė tikimybė, kad pavyks atrasti tai, ko ieškote…

 

Ir pabaiga…

Rankų dar apyrankės užkariauja rinką ir vis daugiau merginų sutinka, kad norint atrodyti išskirtinai ir tikrai unikaliai – reikia rinktis rankų darbo gaminius, kurie stebina savo unikalumu bei grožiu.

 

Visos moterys norisi atrodyti puikiai, o tinkamai pasirinkti aksesuarai būtent ir leidžia tai padaryti greitai ir paprastai. Rekomenduojame neskubėti pirkti, lyginti pasiūlymus, o atrastą apyrankę nešioti ilgus metus. Kadangi kokybiški gaminiai būtent tiek ir tarnauja.

eshopu kurimas

El. parduotuvių kūrimas: unikalumas vs. patogumas

eshopu kurimasElektroninės komercijos rinkoje ši dilema visada buvo viena iš pagrindinių. Kas geriau – patogus valdymas, ar įspūdingas ir unikalus vaizdas, nauja naršymo patirtis? Patogumas šioje vietoje nugalėjo daug kartų, tačiau dizainas irgi liko ne paskutinėje vietoje. Kodėl?

Eshopų kūrimas yra kiek skirtingas darbas, nei paprastų reprezentacinių interneto svetainių, kuriose galimi labai įvairūs vaizdiniai ir techniniai sprendimai. Viskas vyksta gana sudėtingai, nes vidinė dalis, paprastai nematoma galutiniam vartotojui, sudaro 50-70 proc. viso projekto apimties. Tai, ką mato žmogus, atėjęs nusipirkti išmaniojo telefono ar stilingų marškinėlių, yra tik dalis viso to, kas slypi po keliais slaptažodžiais ir SSL sertifikatu. Kai išorinė dalis tokia nedidelė, akivaizdu, kad jai planuojama mažiau resursų. Dizaino sukūrimas kainuoja gana daug, tad retas kuris verslininkas, vystantis internetinę prekybą, gali tai sau leisti.

Tai tik viena iš daugelio priežasčių, dėl ko unikalumas nustumiamas į tolimesnį prioritetų sąrašo kampelį. Kita svarbi priežastis – automatika.

El. parduotuvė turėtų būti kaip robotas, kaip internetinė prekybos spinta su sausainiais šokoladukais ar skardinėmis gaiviųjų gėrimų. Įmetei pinigėlį, pasirinkai norimą prekę ir besisukanti spyruoklė ją išstumia. Elektroninės komercijos tikslas – automatizuoti kiek įmanoma daugiau projektų, kad kuo mačiau reiktų projektų vadovo įsikišimo. Užsisakė žmogus televizorių, už jį susimokėjo, kurjeriai iš karto gavo nurodymą pristatyti tiesiai iš tiekėjo sandėlio į pirkėjo namus ar biurą. Viskas – nereikia jokio kito darbuotojo įsikišimo. Eshopų kūrimas išsprendžia šią problemą, bet kartais reikalingas ir žmogiškasis faktorius. Dėl to automatika ne visada veikia sklandžiai.

Kad viskas veiktų sklandžiai, būtina sukurti el. parduotuvę taip, kad joje viskas būtų aišku, kur eiti, ką spausti ir kaip pirkti. Patogumas yra svarbiau už viską, nes tik taip mažėja vartotojų nepasitenkinimas ir gerėja pardavimai. Beje, vartotojų nepasitenkinimo visiškai panaikinti neįmanoma, tačiau jį reiktų laikyti mažesnį nei 5 proc. Tai normalus gero aptarnavimo ženklas.

Kad ehopas būtų patogus naudoti, dažnai tenka samdyti ir UX specialistą. UX – User Experience – tai speciali analizė, kaip vartotojas naršo puslapį ir kaip padaryti, kad pardavimas įvyktų per kuo mažesnį skaičių paspaudimų. Kuo daugiau spausti reikia, tuo pardavimas sudėtingesnis ir pirkėjas tokios praktikos bijo. Jis gal ir įsigis pirmąją prekę, tačiau kitą kartą grįžęs labai gerai pagalvos, ar verta pirkti nepatogioje aplinkoje, net kai kaina keliais eurais mažesnė lyginant su konkurentais, pardavinėjančiais tą pačią ar panašią prekę. Štai todėl eshopų kūrimas tampa sudėtingu darbu, kuris įkandamas ne visiems specialistams.

Geros el. parduotuvės bruožai

internetinė parduotuvėKaip žinoti, kad elektroninė parduotuvė, iš kurios ruošiatės pirkti laikrodį, išmanųjį telefoną ar kvepalų buteliuką yra pakankamai gera, dirba profesionaliai ir… jūsų tiesiog neapgaus? Tai gana sunku tiems, kas apsipirkinėja internete rečiau. Norime pasidalinti, kokiais bruožais turi pasižymėti el. parduotuvės, kad galėtų būti vadinamos geromis ir profesionaliomis.

Gyva pagalba

Vien tik telefono neužtenka. Kartais neišeina kalbėti, todėl geriausiai rašyti el. paštu arba susirašinėti specialiame el. parduotuvės žinučių langelyje. Aišku, tame susirašinėjime geriausiai turėtų dalyvauti gyvas žmogus su tikru vardu ir tikra nuotrauka. Jei nuotrauka netikra, arba gana bendrinė, reiškia greičiausiai parduotuvė neturi specialiai tam skirto personalo ir prie „čato“ programos prieina bet kas – vadovas, projektų vadovas ar rinkodaros vadovas. Gyva pagalba turi būti atliekama profesionaliai, reagavimo laikas turi būti labai trumpas, be to žmogus „anapus“ turėtų realiai spręsti problemas o ne tik nukreipti jas atsakingiems žmonėms, kurie „susisieks su jumis artimiausiu metu“.

Atsiliepimai

Atsiliepimai apie parduotuvę internete – galingas reikalas. Jei turite galimybę pasiskaityti kitų žmonių patirtį, puiku. Atminkite tik viena – neigiamą patirtį žmonės visada yra linkę viešinti, o teigiamą – nutylėti, nes juk taip ir turi būti. Taip gali būti sudarytas klaidingas įspūdis, todėl verta atkreipti dėmesį į atsiliepimų patikimumą. Lietuvoje daugiau nei 5000 el. parduotuvių, tad konkurencinė kova labai didelė. Ne paslaptis, kad kartais neigiamus atsiliepimus sukuria ir konkurentų nuobodžiaujantys vadybininkai, apsimetę pirkėjais.

Išsamūs prekių aprašymai

Yra labai nedaug prekių, kuriems aprašymai nereikalingi. Tai rūbai ir kvepalai. Visos kitos prekės turi būti aprašytos bent minimaliai, pateikiama naudinga informacija, parodoma, kaip naudotis, galbūt ir pridedamos nuorodos į instrukcijas. Prekių aprašymas turi būti toks, kad pirkėjui kiltų kuo mažiau klausimų. Įsivaizduokite absurdišką situaciją, jei prie išmaniojo telefono nėra aprašymo ir pirkėjas turi klausti, kiek taškų kamera arba kokios įstrižainės ekranas… Analogiška situacija su bet kuria kita preke. Mažiau klausimų – daugiau pirkimų. Štai toks turėtų būti profesionalios el. parduotuvės darbo principas.

Kainos, įmantrus dizainas, gražios iliustracijos – visa tai nublanksta prieš minėtus tris gerų el. parduotuvių bruožus. Įvertinkite juos blaivia galva ir greitai atsirinksite, ar verta iš tos parduotuvės pirkti, ar ne…