Articles Tagged with el. parduotuvės

Ką reikia žinoti apie gitarų pirkimą nuotoliniu būdu?

gitaraSkirtingos gitaros kainuoja skirtingai – tai turėtų suprasti visi pradedantys muzikantai. Ieškantiems mažiausių kainų, pirmiausia reikia suvokti, kad nuo kainos priklausys ir skambesys. Vienos gitaros skleidžia malonesnį garsą, kitos – skardesnį. Labiausiai akcentuoti reikia tai, kad gitarų rūšių yra ne viena ir ne dvi, tad pirmiausia reikėtų išsiaiškinti kuo jos skiriasi. Nuo gitaros rūšies gali priklausyti ir kaina. Kaip bebūtų, norintiems įsigyti šį muzikos instrumentą, patariama vengti neaiškių pardavėjų pateikiamų pasiūlymų. Jie neretai yra apgaulingi ir visai ne tokie, kokie vaizduojami. Perkant gitarą, visų pirma, reikia pasižiūrėti į gamintoją ir jos būklę, o paksui atsižvelgti į kitus kriterijus.

Visos gitaros turi būti perkamos tik iš ten, kur tikrai nekyla abejonių dėl kokybės. Pavyzdžiui, jeigu jūs dairysitės skelbimų puslapiuose, tuomet logiška, kad ten rasite daug apgaulingų pasiūlymų. Matote, ten gitarų pasirinkimas galbūt ir bus nemenkas, tačiau tai nereiškia, jog bus siūlomi nauji instrumentai. Tai yra labai svarbu – jeigu pirksite naudotą gitarą, tuomet žinokite, kad po trumpo laiko ją teks mesti lauk. Tuomet vėl teks išlaidauti. Dėl šios priežasties siūloma iš karto pirkti naują muzikos instrumentą, su kuriuos praktikuotis galėtumėte ilgą laiką. Kaip bebūtų, gitarų pasirinkimas turi būti atidus ir visada reikia skaityti informaciją, kurią pateikia pardavėjas.

Rinkdamiesi specializuotas internetines muzikos prekių parduotuves, jūs išvengiate galimos rizikos. Tai reiškia, kad ko gero išvengsite apgavysčių – gausite naują instrumentą už geriausią kainą. Kai kurie pardavėjai netgi suteikia savo prekėms garantiją – priima jas taip pat kaip ir kiti pardavėjai priima prekes ir grąžina pinigus. Tai yra pinigų grąžinimo garantija. Tad, turėkite galvoje, kad kai kuriose vietose, galėsite atgauti pinigus, jeigu nuo gitaros gavimo nebus praėjusios 14 dienų. Tiesa, garantijos sąlygomis reikia pasidomėti plačiau.

Besidomintiems kaip vyksta pinigų grąžinimo procesas, būtina žinoti, kad gitaros gali būti grąžinamos per 14 dienų tuo atveju, jeigu jos nebuvo naudotos. Pavyzdžiui, jeigu grąžinate gitarą, kurią naudojote savaitę, tai ko gero niekas jos nenorės priimti. Tai ypač liečia tuos atvejus, kuomet netgi nebelieka pakuotės. Matote, kokybišką instrumentą grąžinti galima tik tuo atveju, jeigu jis nepatinka, tačiau juo negalima naudotis. Žinoma, jeigu instrumentas nekokybiškas, tuomet jau bus taikomos kitos sąlygos.

Kaip bebūtų, visos gitaros gali būti įsigyjamos saugiai ir paprastai, o viską lemia pardavėjo pasirinkimas. Tie, kurie vaikosi žemiausių kainų ir dairosi į privačius pasiūlymus, dažniausiai ir nukenčia labiausiai. Įprastai jie gauna naudotus instrumentus arba tiesiog jie yra nekokybiški. Blogiausias scenarijus – sumokėsite pinigus ir sukčius nieko jums nepristatys. Žinoma, perkant susitikus gyvenai, viskas yra kiek kitaip ir ta rizika išnyksta.

Verta žinoti, kad pagrindinės muzikos prekių el. parduotuvės dažnai turi ir savo fizines parduotuves, kuriose galima gyvai apžiūrėti siūlomus muzikos instrumentus. Tad, jums reikia pasidomėti kur įsikūrusi el. parduotuvė ir tiek. Aišku, jeigu jis randasi ne jūsų mieste, tuomet gitarą teks užsakyti nuotoliniu būdu. Turėkite galvoje, kad ne visur taikomas nemokamas pristatymas, tad jums patiems gali tekti už jį mokėti pinigus.

eshopu kurimas

El. parduotuvių kūrimas: unikalumas vs. patogumas

eshopu kurimasElektroninės komercijos rinkoje ši dilema visada buvo viena iš pagrindinių. Kas geriau – patogus valdymas, ar įspūdingas ir unikalus vaizdas, nauja naršymo patirtis? Patogumas šioje vietoje nugalėjo daug kartų, tačiau dizainas irgi liko ne paskutinėje vietoje. Kodėl?

Eshopų kūrimas yra kiek skirtingas darbas, nei paprastų reprezentacinių interneto svetainių, kuriose galimi labai įvairūs vaizdiniai ir techniniai sprendimai. Viskas vyksta gana sudėtingai, nes vidinė dalis, paprastai nematoma galutiniam vartotojui, sudaro 50-70 proc. viso projekto apimties. Tai, ką mato žmogus, atėjęs nusipirkti išmaniojo telefono ar stilingų marškinėlių, yra tik dalis viso to, kas slypi po keliais slaptažodžiais ir SSL sertifikatu. Kai išorinė dalis tokia nedidelė, akivaizdu, kad jai planuojama mažiau resursų. Dizaino sukūrimas kainuoja gana daug, tad retas kuris verslininkas, vystantis internetinę prekybą, gali tai sau leisti.

Tai tik viena iš daugelio priežasčių, dėl ko unikalumas nustumiamas į tolimesnį prioritetų sąrašo kampelį. Kita svarbi priežastis – automatika.

El. parduotuvė turėtų būti kaip robotas, kaip internetinė prekybos spinta su sausainiais šokoladukais ar skardinėmis gaiviųjų gėrimų. Įmetei pinigėlį, pasirinkai norimą prekę ir besisukanti spyruoklė ją išstumia. Elektroninės komercijos tikslas – automatizuoti kiek įmanoma daugiau projektų, kad kuo mačiau reiktų projektų vadovo įsikišimo. Užsisakė žmogus televizorių, už jį susimokėjo, kurjeriai iš karto gavo nurodymą pristatyti tiesiai iš tiekėjo sandėlio į pirkėjo namus ar biurą. Viskas – nereikia jokio kito darbuotojo įsikišimo. Eshopų kūrimas išsprendžia šią problemą, bet kartais reikalingas ir žmogiškasis faktorius. Dėl to automatika ne visada veikia sklandžiai.

Kad viskas veiktų sklandžiai, būtina sukurti el. parduotuvę taip, kad joje viskas būtų aišku, kur eiti, ką spausti ir kaip pirkti. Patogumas yra svarbiau už viską, nes tik taip mažėja vartotojų nepasitenkinimas ir gerėja pardavimai. Beje, vartotojų nepasitenkinimo visiškai panaikinti neįmanoma, tačiau jį reiktų laikyti mažesnį nei 5 proc. Tai normalus gero aptarnavimo ženklas.

Kad ehopas būtų patogus naudoti, dažnai tenka samdyti ir UX specialistą. UX – User Experience – tai speciali analizė, kaip vartotojas naršo puslapį ir kaip padaryti, kad pardavimas įvyktų per kuo mažesnį skaičių paspaudimų. Kuo daugiau spausti reikia, tuo pardavimas sudėtingesnis ir pirkėjas tokios praktikos bijo. Jis gal ir įsigis pirmąją prekę, tačiau kitą kartą grįžęs labai gerai pagalvos, ar verta pirkti nepatogioje aplinkoje, net kai kaina keliais eurais mažesnė lyginant su konkurentais, pardavinėjančiais tą pačią ar panašią prekę. Štai todėl eshopų kūrimas tampa sudėtingu darbu, kuris įkandamas ne visiems specialistams.

Geros el. parduotuvės bruožai

internetinė parduotuvėKaip žinoti, kad elektroninė parduotuvė, iš kurios ruošiatės pirkti laikrodį, išmanųjį telefoną ar kvepalų buteliuką yra pakankamai gera, dirba profesionaliai ir… jūsų tiesiog neapgaus? Tai gana sunku tiems, kas apsipirkinėja internete rečiau. Norime pasidalinti, kokiais bruožais turi pasižymėti el. parduotuvės, kad galėtų būti vadinamos geromis ir profesionaliomis.

Gyva pagalba

Vien tik telefono neužtenka. Kartais neišeina kalbėti, todėl geriausiai rašyti el. paštu arba susirašinėti specialiame el. parduotuvės žinučių langelyje. Aišku, tame susirašinėjime geriausiai turėtų dalyvauti gyvas žmogus su tikru vardu ir tikra nuotrauka. Jei nuotrauka netikra, arba gana bendrinė, reiškia greičiausiai parduotuvė neturi specialiai tam skirto personalo ir prie „čato“ programos prieina bet kas – vadovas, projektų vadovas ar rinkodaros vadovas. Gyva pagalba turi būti atliekama profesionaliai, reagavimo laikas turi būti labai trumpas, be to žmogus „anapus“ turėtų realiai spręsti problemas o ne tik nukreipti jas atsakingiems žmonėms, kurie „susisieks su jumis artimiausiu metu“.

Atsiliepimai

Atsiliepimai apie parduotuvę internete – galingas reikalas. Jei turite galimybę pasiskaityti kitų žmonių patirtį, puiku. Atminkite tik viena – neigiamą patirtį žmonės visada yra linkę viešinti, o teigiamą – nutylėti, nes juk taip ir turi būti. Taip gali būti sudarytas klaidingas įspūdis, todėl verta atkreipti dėmesį į atsiliepimų patikimumą. Lietuvoje daugiau nei 5000 el. parduotuvių, tad konkurencinė kova labai didelė. Ne paslaptis, kad kartais neigiamus atsiliepimus sukuria ir konkurentų nuobodžiaujantys vadybininkai, apsimetę pirkėjais.

Išsamūs prekių aprašymai

Yra labai nedaug prekių, kuriems aprašymai nereikalingi. Tai rūbai ir kvepalai. Visos kitos prekės turi būti aprašytos bent minimaliai, pateikiama naudinga informacija, parodoma, kaip naudotis, galbūt ir pridedamos nuorodos į instrukcijas. Prekių aprašymas turi būti toks, kad pirkėjui kiltų kuo mažiau klausimų. Įsivaizduokite absurdišką situaciją, jei prie išmaniojo telefono nėra aprašymo ir pirkėjas turi klausti, kiek taškų kamera arba kokios įstrižainės ekranas… Analogiška situacija su bet kuria kita preke. Mažiau klausimų – daugiau pirkimų. Štai toks turėtų būti profesionalios el. parduotuvės darbo principas.

Kainos, įmantrus dizainas, gražios iliustracijos – visa tai nublanksta prieš minėtus tris gerų el. parduotuvių bruožus. Įvertinkite juos blaivia galva ir greitai atsirinksite, ar verta iš tos parduotuvės pirkti, ar ne…