Articles Tagged with reklama

SEO paslaugos

SEO paslaugos ir gera SEO strategija

SEO paslaugosSEO strategijos

Ieškodami SEO paslaugų tikrai susidursite su su SEO strategijų pavadinimais. Rinkoje naudojame tokia terminologija: White Hat SEO, Grey Hat SEO ir Black Hat SEO. Ką tai reiškia? Visame pasaulyje šiais terminais yra užkoduojama SEO strategija. Pirmoji arba „Baltos kepurės strategija“ nurodo, kad optimizuojamas projektas orientuosis į kokybiško turinio kūrimą ir dirbtinai nekurs atgalinių nuorodų tinklelio. Antroji ir trečioji strategijos – tai kuomet dirbtinai kuriamos atgalinės nuorodos. SEO paslaugos priklausomai nuo pasirinktos strategijos bus efektyvios arba ne. Turite žinoti, kad šiandien 99% visų rinkoje optimizuojamų projektų naudoja dirbtiną atgalinių nuorodų kūrimą. Iš esmės, tai tikrai nėra blogai, nors pati „Google“ sistema viešai skelbia, kad taip daryti negalima ir už tokius veiksmus gresia baudos. Atliekant SEO paslaugas, pagrindas, kad projektas turėtų vidinį turinį ir būtų optimizuojamas pagal turinio raktažodžius. Paieškos sistemai svarbiausia, kad vartotojai ieškantys kvepalų rastų svetainę, kuri patenkintų jų poreikius. Jeigu vartotojas nori nusipirkti ir ieško el.parduotuvių, tai TOP1 pozicijoje privalo rasti el.parduotuvę, kurioje parduodami kvepalai.

Kokia naudingiausia?

Auksinio recepto tikrai nėra. Turite suprasti, kad kas veikia JAV, nebūtinai veiks Lietuvoje ir atvirkščiai. Norint pasiekti rezultatus ir gauti naudą reikia analizuoti, stebėti ir priimti tinkamus sprendimus. Bendrai kalbant, SEO specialistai turi mąstyti globaliai, o veikti lokaliai. Būtina žinoti, kokios naujausios tendencijos ar kokie nauji „Google“ atnaujinimai laukia netolimoje ateityje.

Kiek laiko trunka SEO?

Paslaugų trukmė priklausys nuo jūsų projekto kokybės, rinkos kurioje sieksite TOP pozicijų, SEO konkurentų ir raktažodžių konkurencijos. SEO paslaugos gali užtrukti 6,12 ar net 24 mėn. Tai nėra greitas procesas, bet ilgalaikėje perspektyvoje yra labai naudingas. Kompanijos, kurios prieš metus laiko investavo į SEO – dabar atgauna pinigus ir dar su dideliu pelnu. Geriausia, prieš perkant SEO paslaugas apsvarstyti savo įmonės ilgalaikę strategiją. Siekiant gauti kuo didesnę naudą reikia atlikti namų darbus. Išanalizuoti konkurentus, suprasti kaip jie pasiekė esamas pozicijas, kaip jie reaguos, kuomet jūs pasieksite pirmą paieškos puslapį. Taigi, domėkitės apie šias paslaugas ir susiraskite savo SEO agentūra, kuri sukurs didelę pridėtinę vertę.

 

 

Ekspertai, kurie privalo dalyvauti svetainės kūrimo procese

SEO ekspertaiSvetainė ir internetinė parduotuvė  tai įmonės veiklos erdvė arba vizitinė kortelė, prie kurios gimimo, kaip įprastai, prisideda programuotojas, grafikos dizaineris ir turinio kūrėjas (žinoma, darbus kuruoja paskirtas vadovas). Tačiau, dažniausiai, praleidžiame vienas iš svarbiausių šios komandos grandžių – SEO (svetainės optimizavimas paieškos sistemoms) ir UI ( angl. „Usability” – svetainės patogumo) ekspertus. Deja, juos prisimename gerokai vėlai, o specialistams tenka gesinti jau spėjusius įsiliepsnoti gaisrus.

UI ekspertas – svetainės kūrimo procese

Svetainės arba internetinės parduotuvės kūrimo procese atliktas svetainės patogumo testavimas ir ištaisytos probleminės vietos pagerina svetainės lankomumo rodiklius mažiausiai du kartus.

„Usability” ekspertas tiria svetainės patogumą iš vartotojo pozicijos. Įgudusi eksperto akis gali nustatyti svetainės funkcionalumą bei atlikti efektyvumo vertinimus ir taip sumažinti galimų projekto problemų skaičių iki  95 proc. (maždaug tiek pat kiek abejotino plauko šarlatanas sukurti).

Kita vertus, ekspertas ne tik išskiria stiprias ir silpnas projekto puses, bet prisideda prie klaidų šalinimo. Juk kiekvienas internetinis projektas yra unikalus, o jo vartotojas į iškilusius nesklandumus reaguoja individualiai. Nesinori prarasti kliento dėl nepatogios puslapio navigacijos, ar kitų, iš pirmo žvilgsnio „neesminių” dizaino klaidelių.

Kodėl UI testavimo negalima patikėti kaimynei, kaip potencialiai vartotojai? Todėl, kad „Usability” testavimas yra tyrimas, paremtas metodikomis ir objektyviems rezultatams gauti reikia ekspertinių žinių.

klask eksperto
klask eksperto

SEO ekspertas

Daugiau nei 90 proc. interneto vartotojų prekių, informacijos arba paslaugų paiešką pradeda „Google” arba kitose paieškos sistemose. Todėl, kaip niekad svarbu patekti tarp pirmų trisdešimties įmonių sąrašo (t.y. į pirmus tris paieškos rezultatų puslapius). Konkurencinę kovą laimėti padeda SEO ekspertai.

Profesionalus SEO ekspertas ištirs konkurentų svetaines, atrinks raktinius žodžius ir atliks kitas svarbias funkcijas, tokias kaip: analizė, SEO auditas, vidinis ir išorinis optimizavimas, svetainės SEO palaikymas.

Visgi, internete klesti šio sektoriaus rinka ir bet kuris šarlatanas gali pasivadinti SEO ekspertu. Deja, tokie „ekspertai”, dažniausiai, tik pakenkia svetainei ir gali pridaryti rimtų nuostolių kliento verslui. Todėl savo svetainę arba internetinę parduotuvę patikėkite tik ilgametę patirtį turintiems ekspertams, kurie gali užtikrinti aukščiausius ir ilgalaikius rezultatus, o jų portfolio jau puošia sėkmingi projektai.

 

lipnios juostos

Lipnios juostos rūšys ir funkcijos, apie kurias galbūt nežinojote

lipnios juostosKanceliarijos pasaulis įvairialypis, susijęs su verslu, biurais, reklama. Reikmenys, kurie iš pirmo žvilgsnio atrodo elementarūs, iš tikrųjų gali pasižymėti gana intriguojančiomis ypatybėmis. Ne išimtis ir lipnios juostos, skirstomos į keletą rūšių.

Įprasta lipni juosta pasitarnauja dažnai. Parduotuvėse jos siūloma įvairaus pločio, galima rinktis skaidrią ar nepermatomą. Priešingai nei galima pamanyti, tuo ši sritis nesibaigia. Toli gražu. Gamintojai naudoja skirtingas medžiagas (apie tai bus rašoma kiek vėliau), akcentuoja nevienodą paskirtį ir netgi siūlo specialius klijavimo įrankius.

Patalpoje ir lauke

Juosta skirstoma pagal tai, kokiomis sąlygomis ji atlieka savo funkciją. Elementariausias naudojimas – patalpoje. Tačiau reikia atkreipti dėmesį, kad klijavimas aktualus ne tik biurų darbuotojams, bet ir statybininkams ar kitų sričių specialistams. Norint klijuoti lauke, svarbus atsparumas aplinkos sąlygoms. Saulė, lietus, šiluma, šaltis – tai veiksniai, į kuriuos atsižvelgia tokių juostų gamintojai.

Viena pusė / kita pusė

Lipnios juostos būna vienpusės ir dvipusės. Kokia pastarųjų paskirtis? Dvipusės juostos naudojimo galimybės palyginti plačios. Ji pasirenkama norint ką nors pritvirtinti, taip pat rūpinantis langų apdaila. Būna situacijų, kai vienos limpančios pusės nepakanka. Tada ieškoma sprendimų ir jie nesunkiai randami.

Ne tik ant tobulo paviršiaus

Paėmus į rankas įprastą limpančią juostelę atrodo, kad jos galimybės labai ribotos. Kažin kaip ji laikytųsi ant gruoblėto paviršiaus. Tačiau yra tokių juostų (net ir dvipusių), kurios puikiai pritaikomos ten, kur paviršiai nelygūs.

Skirtingos medžiagos

Lipnių juostų būna iš popieriaus, kaučiuko ir kitų medžiagų. Tam yra paaiškinimas (pavyzdžiui, kaučiuko klijai leidžia klijuoti ant tokių paviršių, kur popierinė juosta nebefunkcionuoja).

Nuo A iki Z

Formuojasi įspūdis, kad lipnios juostos funkcijos itin plačios. Kodėl? Tik pamanykite – vienokia juosta tinkama norint užklijuoti palapinės skylę, kitokia (spalvota) atlieka ženklinimo funkciją. Dar kitokią įvertina internetinių parduotuvių darbuotojai, kai ruošia prekes išsiųsti klientams.

Užrašai

Lipni juosta pasitarnauja ir kaip įspėjamoji ar reklaminė priemonė. Pavyzdžiui, ant dėžės, kurioje yra taurės, užklijavus juostą su užrašu ATSARGIAI, DŪŽTANTYS DAIKTAI, skatinama elgtis atsargiai. Priklausomai nuo pardavėjo, galima įsigyti limpančią juostą su užrašais arba užsisakyti norimas frazes.

Kainų kontrastai

Kodėl viena juosta kainuoja keliasdešimt centų, o kita siūloma už penkiolika eurų? Priežastys jau aptartos. Gaminių ypatybės lemia ir jų kainą. Aišku, net ir to paties produkto kaina gali priklausyti nuo parduotuvės.

Su kuo klijuoti?

Turbūt žinote tą situaciją, kai įnirtingai ieškote juostos galiuko, o jį radę dar ne vieną minutę knibinėjate, kol atlipinate. Apie tai pagalvojo klijavimo įrankių kūrėjai. Taigi, aiškėja, jog lipnios juostos yra kone visa ekosistema su savomis ypatybėmis ir taisyklėmis.

 

Lyg ir paprastas daiktas, tačiau pasirodo, kad rinkoje siūloma pačių įvairiausių lipnių juostų. Jos neretai naudojamos kartu su pakavimo reikmenimis. Kai prireikia viso komplekto, įvairios pakavimo medžiagos (vokai, dėžės ir pan.) gali būti įsigyjamos kartu.

tikslinė auditorija

Reklama internete – ar banerinė reklama vis dar efektyvi?

tikslinė auditorijaDaugeliui žmonių teko susidurti su reklama internete, tačiau ne visi gali pasigirti gautais teigiamais rezultatais. Taip yra todėl, kad kiekviena interneto svetainė yra skirtinga ir kiekvienoje siūlomos skirtingos prekės ar paslaugos. Yra tokių svetainių, kuriose apskritai niekas nieko nepardavinėja – turinys yra didžiausia prekė. Jeigu jūs domitės galimybėmis išreklamuoti savo interneto svetainę, tai jums reikėtų pamiršti banerinę reklamą – tai nėra vienintelis būdas gauti potencialių pirkėjų ar tiesiog šiaip lankytojų. Reklaminių skydelių pozicijų pirkimas yra iš tiesų rizikingas, nes viskas priklauso nuo reklamos pardavėjo – vieni sąžiningai pateikią visą svarbiausią informaciją, o kiti – sukčiauja.

Apie banerinę reklamą turite žinoti tai, kad ji ne visada atsiperka. Viskas priklauso nuo interneto svetainės, kurioje bus talpinamas reklaminis skydelis. Žinoma, didelę įtaką daro ir kaina. Matote, kuo mažesnė kaina nustatoma, tuo labiau tikėtina, kad tokia reklama yra neefektyvi. Pavyzdžiui, jeigu reklaminio skydelio pozicija yra kažkur gale, kur skaitytojai ją vos mato, tai logiška, kad tokia reklama nebus efektyvi, todėl jos kaina bus maža. Kam mokėti pinigus už neefektyvią reklamą? Įprastai reklaminius skydelius talpinti geriausia svetainės pradžioje, kad sakytojas, užėjęs į puslapį, iškart matytų jūsų reklamą. Tai būtų geresnis pasirinkimas, bet aišku – jis bus ir brangesnis.

Kodėl reklaminių skydelių pozicijų pirkimas ne visada efektyvus? Dažnai kai kurie reklamos pirkėjai renkasi tas interneto svetaines, kurios visiškai nesusijusios su jų teikiamomis paslaugomis, parduodamomis prekėmis ar tiesiog lankytojų auditorija. Jūs gausite parodymus, bet tikėtina, kad paspaudimų bus labai mažai. Tarkime, jūsų svetainė yra apie paskolas, o jūs perkate reklaminio skydelio poziciją kažkokių juokelių svetainėje, tad kaip manote, ar ta reklama, nors ir matomoje vietoje, bus naudinga? Žinoma, kad ne, nes toje svetainėje dažniausiai renkasi paaugliai, kuriems apie paskolas net nėra ko svajoti.

Reklamą internete jūs turėtumėte pirkti tose svetainėse, kuriose yra panaši lankytojų tikslinė auditorija į jūsų svetainės. Tai reiškia, kad jūsų svetainės tema turėtų būti panaši į tos svetainės, kurioje ketinate pirkti banerinę reklamą. Tai yra bene vienas svarbiausių akcentų, leidžiančių išvengti nuostolių reklamos pirkimo metu.

Google reklama

Google reklama : populiari ir veiksminga reklamos forma

Google reklamaKai yra norima padidinti pardavimus bei internetinės svetainės lankytojų srautą, gana dažnais atvejais yra pasirenkama kokybiškai atlikta Google reklama, kuri pasižymi ypatingu veiksmingumu bei patogumu: galima pasirinkti reklamos laiką bei pinigų sumą, skirtą reklamai.  Ir tai – tikrai nėra visi šios reklamos formos privalumai: jų yra kur kas daugiau.

Vienas svarbiausių dalykų yra tai, kad  investicijos į Google reklamą visada labai greitai atsiperka, tad galima būti užtikrintiems, kad pinigai nebus išleisti veltui. Užsakant šią reklamą paprastai yra pasirenkami tam tikri raktiniai žodžiai, kurie geriausiai apibūdina siūlomas prekes ar paslaugas. Svarbu galvoti apie tai, kokius raktažodžius gali naudoti interneto vartotojai, ieškantys jūsų siūlomų prekių ar paslaugų. Jei išsirinkti tam tikrus raktinius žodžius bus pernelyg sudėtinga, tokiu atveju jums galės pagelbėti specialistai, kurie raktažodžius galės atrinkti už jus.

Jei  pinigų suma, kurią galite skirti reklamai, yra visai nedidelė, tokiu atveju Google reklama galės puikiai pasiteisinti. Visada galima patiems nuspręsti, kiek pinigų norima skirti reklamai, ir  galėsite nustatyti tam tikrą dienos limitą. Galite šiai reklamai skirti vos porą eurų per dieną: jūs mokėsite už reklamos paspaudimus, ir reklaminis skelbimas bus rodomas tol, kol neišeikvosite dienos limito.

Google reklama yra skirta tikslinei interneto vartotojų auditorijai: jūsų reklaminis skelbimas bus rodomas paieškos lango viršuje, kada interneto vartotojai ieškos tam tikrų prekių ar paslaugų pagal jūsų parinktus raktinius žodžius. Visada galite būti tikri, kad ant reklamos paspaus tik tie vartotojai, kurie yra suinteresuoti tam tikromis siūlomomis prekėmis ar paslaugomis, taigi, labai tikėtina, kad jie taps jūsų klientais. Jei ne – tikėtina, kad jūsų internetinė svetainė bus įsimenama, o tai taip pat prisideda prie internetinio puslapio populiarinimo.

Google reklamą gana dažnai renkasi tiek smulkios, tiek ir stambios įmonės, nes tik nuo jūsų priklausys, kiek pinigų bus skirta reklamai. Gali būti pasirenkama minimali pinigų suma, kuri skiriama reklamai, ir taip pat galima pasirinkti ir didesnes pinigų sumas. Pastebėta, kad kuo daugiau yra investuojama į šią reklamą, tuo geresni yra pasiekti rezultatai, tačiau norėdami įsitikinti reklamos veiksmingumu, galite rinktis reklamą ir už minimalią pinigų sumą.

Jei pastebite, kad tam tikromis dienomis ar tam tikromis valandomis lankytojų srautas yra didžiausias, gali būti pasirenkama Google reklama būtent tokiu metu. tai yra itin patogu, nes jūs visada galite kontroliuoti, kada turi būti rodomi reklaminiai skelbimai.

Įsitikinsite, kad ši reklama gali būti vienu geriausiu pasirinkimu gana dažnose situacijose, kada yra tikimasi, kad bus pasiekta geriausių rezultatų. Kreipkitės į reklamos specialistus, ir jie tikrai galės pagelbėti parenkant raktinius žodžius, ir taip pat jie galės pasirūpinti, kad užsakyta reklama duotų maksimalią naudą.