Articles Tagged with reklama

Veiksmingai būdai padidinti pardavimus internete

Kiekvienam verslui yra labai svarbu atrasti sprendimus, kurie padėtų lengviau ir greičiau padidinti savo pardavimus, pradedant generuoti vis didesnį pelną. Tačiau, kaip tai padaryti – ypač, jei neturima pakankamai daug patirties šioje srityje? Laimei, yra daugybė informacinių šaltinių, kurie gali padėti lengviau ir greičiau surasti informaciją, susijusią su tuo, kas jus domina. Be to, egzistuoja patys įvairiausi būdai padidinti pardavimus internete, nepaisant to, kokia komercine veikla jūs beužsiimtumėte. Tai reiškia, kad neabejotinai turėsite labai didelę pasirinkimo laisvę ir galėsite nesunkiai suformuoti savo verslui pritaikytą rinkodaros strategiją.

Bet kuriuo atveju, jei norite, kad viskas vyktų daug efektyviau, pirmiausia turėtumėte pasinaudoti internetu ir pasidomėti iš kokių rinkodaros sprendimų jūs galėtumėte pasirinkti. Be abejo, jūs galite tiesiogiai kreiptis į rinkodaros įmonę, kuri visu tuo pasirūpintų už jus. Kita vertus, visuomet yra naudinga pasidomėti ir patiems. Tokiu būdu jūs galėtumėte lengviau suprasti, kokie sprendimai iš tikrųjų geriausiai veikia ir kaip galėtumėte koreguoti savo rinkodaros strategiją, jei to prireiktų.

Kaip bebūtų, kiekvienas verslas yra skirtingas, todėl visiškai suprantama, kad kiekvienam verslui gali būti taikomi ir skirtingi rinkodaros sprendimai. Tai reiškia, kad tai, kas tinka vieniems, gali netikti kitiems. Žinoma, dėl šios priežasties visų pirma reikėtų gerai išanalizuoti skirtingus skaitmeninės rinkodaros sprendimus, kurie jums leistų lengviau suprasti, kokią strategiją būtų verčiausia pasirinkti. Be to, jei konsultuositės su šios srities specialistais, jums bus kur kas lengviau pasiekti norimą rezultatą ir suprasti, kokia linkme turėtumėte judėti.

Be abejo, nereikėtų pamiršti ir apie biudžetą, kurį jūs galėsite skirti rinkodaros sprendimams. Tai yra ypatingai svarbus veiksnys, jei jūs norite, kad jūsų rinkodaros kampanija būtų įgyvendinama kaip įmanoma efektyviau ir sklandžiau. Ką jau kalbėti apie tai, kad jūsų investuojami pinigai turi atsipirkti, todėl būtina nustatyti biudžetą ir juo vadovautis, kai kalbama apie savo verslo populiarinimą ir pardavimų didinimą internete.

Plačiau: Contourenterprise.lt

Būdas reklamuoti savo svetainę

Jei pakartosite raktinius žodžius su kiekvienu antru žodžiu kiekvienoje eilutėje, jūsų svetainė tikriausiai bus atmesta kaip dirbtinė arba šlamšto svetainė.

Paieškos sistemų optimizavimas interneto pasaulyje per pastaruosius kelerius metus pasirodė esąs pelningiausias ir galingiausias verslo skatinimo procesas. Kiekvienas nori tapti rinkos lyderiu, be kita ko, ir šiandien, naudodamas internetinę SEO technologiją, tiesiog skatini spartų augimą. Tačiau matomumas yra svarbiausia bet kokio internetinio verslo dalis, nes be matomumo patrauklus dizainas neturi prasmės. Svetainės tobulinimas siekiant aukštesnio reitingo paieškos sistemose vadinamas paieškos sistemų optimizavimu. SEO paslaugos Įmonė turi didesnę paklausą dėl įvairių privalumų. SEO webstudio.lt komanda užtikrina maksimalų buvimą internete su funkcionalia ir pelninga el. reklama. Lietuvoje daugelis SEO įmonių teikia išsamų sprendimą nuo dokumentacijos, pristatymo, turtingo turinio iki saugumo ir interaktyvių vartotojo sąsajų. O jei kalbėsime apie įmonę webstudio.lt yra vienintelė atsakinga įmonė, kuri atneša tikrą populiarumą milžiniškame interneto pasaulyje. Tai suteikia pirmąjį ir svarbiausią etapą. SEO įmonė webstudio.lt užsiima straipsnių rašymu ir pateikimu, pranešimų spaudai pateikimu, tinklaraščio pateikimu ir daugeliu kitų veiksnių. Tai užtikrina didžiausią buvimą internete su funkcionaliu ir pelningu el. sprendimu. SEO priklauso nuo nuorodų mainų, kuriuos atlieka SEO paslaugos įmonė, kad padidintų jūsų matomumą tinkle. Aukštos kokybės paieškos sistemos optimizavimo procesas gali padidinti svetainės matomumą paieškos sistemos rezultatų puslapiuose. Turime atsidavusių ir profesionalių SEO ekspertų komandą, kuri tikrai gali pakeisti jūsų svetainę, patobulindama jūsų projektą, kad būtų geriau reitinguojama. Tai apims kasdienį paspaudimų stebėjimą. Pagal ataskaitą, norint padidinti matomumą, svetainėje turi būti atlikti įvairūs atnaujinimai ir pakeitimai. SEO komanda padeda klientams sukurti daugybę nuorodų, kuriomis pavyksta apsikeisti. Mūsų žinios ir patirtis šioje srityje padės jums gauti didesnį gabalėlį pyrago bendroje rinkoje, aplenkiant jūsų konkurentus.

Reitingas priklauso nuo paieškos variklio elgesio ir svetainėje taikomų reklamos metodų. Tai yra sudėtinga dalis. Tai yra nuolatinis interneto svetainės reklamavimo procesas, atitinkantis jūsų svetainės internetinę rinkodarą.

Google reklama – populiarus būdas pasiekti savo auditoriją

Vis labiau populiarėjantis būdas reklamuotis – Google reklama. Tai leidžia greičiau pasiekti tikslinę auditoriją, o žmonės gauna tik juos dominančias reklamas. Toks ir yra Google reklamos tikslas – pasiekti tuos, kurie nori būti pasiekti. Google reklama padeda dideliems ir mažiems verslams. Google reklama naudoja raktažodžių atpažinimo metodą, kad paieškos sistemoje reklama pasirodytų tik potencialiems klientams. Be to, Google reklama nėra brangi, todėl tai patraukliai atrodo daugumai šios reklamos užsakovų.

Nuo ko pradėti kurti Google reklamą?

Pirmieji žingsniai kuriant Google reklamą prasideda dar prieš pradedant ją kurti. Tai yra auditorijos analizė. Norint parinkti tinkamus nustatymus, reikia pažinti savo klientus. Vėliau yra tikslingai parenkami Google reklamos tikslai. Pagal tai yra optimizuojama ir geriau pateikiama reklama. Vėliau pasirenkate tinkamą lokaciją. Jei jūsų prekės ar paslaugos yra prieinamos vienoje vietoje, ar reikia žymėti visą Lietuvą? Kitas žingsnis yra tinkamų raktažodžių parinkimas ir jų panaudojimas antraštėse ir aprašymuose. Kuo labiau pritraukiančias antraštes ir gerai atrinktus raktinius žodžius naudosite, tuo jūsų Google reklama bus aukštesnėje pozicijoje ir turės aukštesnį kokybės balą. Svarbu prisiminti, jog pateikta informacija turi būti pritraukianti, informatyvi ir tinkama. Jeigu aprašymas neatitiks nuorodoje pateiktos informacijos, jokios naudos tokia Google reklama neatneš, o biudžetas bus švaistomas be reikalo. 

Google reklama: skirtingi tipai

Google reklama gali būti kelių tipų. Tai gali būti tekstinė reklama paieškoje. Jai reikalingi atitinkami raktažodžiai ir pritraukiančios frazės. Raktažodžiai padeda Google reklamą parodyti tiems, kurie domisi tam tikromis paslaugomis ar prekėmis. Taip pat Google reklama gali būti vaizdinė. Jai yra naudojami įvairūs baneriai arba automatiškai sukonfigūruojami iš tam tikrų nuotraukų ir teksto. Vaizdinė Google reklama taip pat turi būti patraukianti dėmesį ir skatinanti apsilankyti svetainėje. Vaizdinė reklama taip pat gali būti naudojama ir remarketingui. Tai reiškia, jog naršytojai, kurie lankėsi jūsų svetainėje tam tikrame laikotarpyje, matys reklamas skatinančias vėl apsilankyti ir pasinaudoti pasiūlymu. Google reklama yra rodoma daugybėje svetainių, todėl tikimybė, kad potencialus klientas pamatys jūsų reklamą yra labai didelė. 

Etikečių spausdintuvai – kaip pasirinkti?

etikeciu spausdintuvai

 

Bet koks sėkmingas verslas ar vykdoma veikla susideda iš mažų detalių. Įsisukę į jas, jau nebesuprantame, kiek daug naudingos informacijos žinome, tačiau, kad atsidurtume tokioje vietoje, reikia nuo kažko pradėti. Pavyzdžiui, jei veikloje susiduriate su prekių pardavimu, jums greičiausiai reikalingi etikečių spausdintuvai. Jie gali būti naudojami tiek mažose parduotuvėse, tiek atvejais, kai reikalingi dideli etikečių tiražai ir užsiimama didmenine prekyba. Priklausomai nuo jūsų poreikių galima įsigyti skirtingo dydžio, funkcionalumo ir galios etikečių spausdintuvus. Kad būtų paprasčiau tai padaryti, dalinamės keletu patarimų, kurie padės pasirinkti tinkamą etikečių spausdintuvą.

Modelių tipai

Paprastai etikečių spausdintuvai turi keletą pagrindinių modelių tipų. Apžvelkime kiekvieną jų.

  • Rankiniai modeliai. Juos galima nešioti, todėl itin patogūs įvairiose prekybos vietose ar sandėliuose, kai etiketes reikia klijuoti ranka. Jie įvairiapusiai, visada pasiekiami, turi paprastą ženklinimą.
  • Staliniai modeliai. Šie etikečių spausdintuvai taip pat gali būti nešiojami, tačiau jų funkcionalumas platesnis. Jie turi įmontuotą klaviatūrą, ekranus ir skirtingus spausdinimo mechanizmus.
  • Kompiuteriniai modeliai. Tai be galo patogus prietaisas, kai reikia skirtingo dizaino etikečių. Jūs galite juos iškart prijungti prie kompiuterio ir spausdinti pagal savo poreikius sukurtas etiketes.

Tekstiliniai ir korteliniai etikečių spausdintuvai

Dar vienas būdas, pagal kurį skirstomi etikečių spausdintuvai – į tekstilinius ir kortelinius. Tad renkantis įrenginį reikėtų žinoti, kokie etikečių dizainai bus reikalingi, kokios struktūros ir funkcionalumo tikitės: ar jums bus reikalinga lipni etiketė, ar reikės specialių klijų, ją tvirtinti prie nestandartinių paviršių.

Pramoniniai etikečių spausdintuvai

Rinkoje itin populiarūs pramoniniai etikečių spausdintuvai. Juos įmonės renkasi tuomet, kai reikalingi dideli etikečių tiražai. Šie etikečių spausdintuvai gali veikti nuolat ir etiketes spausdinti dienomis, savaitėmis ar net mėnesiais. Pramoniniams spausdintuvams naudojamos itin kokybiškos medžiagos, todėl etiketėms galima suteikti garantijas. Jie taip pat pasižymi įvairiapusiu funkcionalumu. Spausdintuvai prisitaikys prie jūsų poreikių ir galės atspausdinti skirtingo dizaino, dydžio, lipnumo etiketes. Jei norite, kad etiketės būtų spausdinamos sklandžiai, pramonei rekomenduojama rinktis greitai dirbančius, triukšmo nekeliančius įrenginius.

 

Reklama Facebook‘e ir jos galimybės

reklama

Kokia reklama labiausiai tinka Jūsų verslui? Dažniausiai be patirties atsakyti yra sunku, kadangi svarbu įvertinti nemažai smulkmenų, kol pavyksta rasti tinkamiausią variantą. Žinoma, visada yra tarpinis. Tai yra universali reklama. Šiuo atveju – Facebook reklama, kuri dažnai vadinama viena geriausių galimybių, kuri gali padėti pasiekti tikslinius klientus.

Tikslinės auditorijos pasirinkimas

Ši reklama internete suteikia galimybę pasirinkti tikslinę auditoriją, kuri ir matys konkrečią reklamą. Suprantama, kad tai labai gerai, kadangi kiekvienas investuotas centas – atsiperka. Na, bent jau ta prasme, kad Jūsų verslo vardas bus labiau žinomas, girdimas, o ateityje – ir atpažįstamas.

Žinoma, tikslinės auditorijos pasirinkimas, žinojimas ir tuo pačiu jos nustatymas per Facebook reklamą – reikalauja laiko ir tuo pačiu žinių. Šiuo atveju labai svarbu samdyti specialistus, kurie gali darbus atlikti už Jus ir, svarbiausia, viską padaryti tiksliai.

Biudžeto pasirinkimas

Dažniausiai biudžeto apibrėžimas yra viena jautriausių vietų, kuri kelia rūpesčių. Paprasčiausiai žmonės, klientai ne visada supranta, kad reklama kainuoja. Juolab, kad reklama padeda pasiekti ne tik didesnius pardavimus čia ir dabar, tačiau kuria ilgalaikę naudą, kurios atveju verslo vardas tampa labiau įsimenamas.

Geriausias būdas skirti tokią investiciją, kokios reikia – pasitarti su specialistais, kurie ne tik puikiai įvertina Jūsų verslo poreikius, tačiau taip pat ir analizuoja konkurentus. Jų nurodytos sumos gairės dažniausiai būna labai tikslios, jos būna detalios, galiausiai, bent jau tiksliai žinosite, kad investuojami pinigai Jums atsipirks.

Facebook reklama – tiksliausia reklama

Facebook reklama labai dažnai lyginama su Google ads, kadangi tiek viena, tiek kita padeda pasiekti savo tikslinius klientus. Galima sakyti, kad daugiau nėra jokių kitų reklamos alternatyvų, kurios padėtų net ii pačių mažiausių detalių pasieki tuos žmones, kurie Jums yra aktualūs. Šiuo atveju tai yra ir amžius, ir lytis, gyvenamoji vieta ir net hobi. Kuo daugiau niuansų bus palyginta, padaryta – tuo ir rezultatas bus geresnis, pasiekiama daugiau žmonių, kurie maksimaliai iki detaliausio tikslumo atitinka Jūsų auditoriją.

Kaina – patrauklus pasirinkimas

Judame link to, kad Facebook reklama yra viena pigiausių galimybių, kuri padeda verslui uždirbti. Nėra kažkokių konkrečių skaičių, tad kiekvienas reklamos strategijos kūrimas yra individualus. Tai reiškia, kad vienu atveju galima užsakyti brangiau kainuojančias reklamas, tiksliau – skirti didesnes investicija, kai tuo tarpu kitu atveju net ir investuojant gana mažai – rezultatas vis tiek atitinka poreikius.

Greitas jos „paruošimas“

Dažniausiai užsisakius reklamos paslaugas verslininkai nori kuo greičiau pamatyti pačius pirmus rezultatus, kurie padėtų džiaugtis ir didesniais pardavimais. Tiesa, tikrai ne visos reklamos yra tokios greitos. Pavyzdžiui, SEO paslaugos padeda pasiekti ilgalaikius rezultatus, tačiau kad juos pavyktų pasiekti – žmogus turi apsišarvuoti kantrybe. Paprasčiausiai reikia atlikti daugelį procesų, kol rezultatas bus tinkamas. O Facebook reklama nereikalauja laiko, viskas greita, paprasta ir tikslu.

Ženklo žinomumo gerinimas

Ši reklama pasitarnauja ne tik todėl, kad ji padeda padidinti pardavimus, tačiau dažniausiai vertinama ir dėl prekinio ženklo žinomumo gerinimo. Tai yra labai svarbu, kadangi kuo daugiau žmonių sužinos apie Jus ir tuo pačiu Jūsų siūlomas paslaugas – tuo vėliau, ilgainiui pardavimų bus daugiau. Taigi, reikia investuoti ne tik į reklamą, kuri atneša naudą dabar, tačiau ir į ilgalaikes jos perspektyvas.

Kuo daugiau dėmesio smulkmenoms – tuo rezultatas bus labiau patenkinantis. Tiesa, dirbti reikia su specialistu. Tai yra viena svarbiausių sąlygų.

 

Patrauklios reklaminės skrajutės kriterijai

Tinkama reklaminė skrajutė gali ne tik padėti kur kas paprasčiau parduoti, tačiau taip pat ir pagerinti Jūsų verslo reputaciją. O tai yra labai svarbu, tiksliau, kiekvienas verslas turi siekti to, kad pokalbiai apie jo veiklą būtų tik teigiami.

Žinoma, kokybiškai reklamai reikalinga skrajučių gamyba, kurią atlieka patys geriausi savo sferos profesionalai. O kadangi šiuo metu jų pasiūla yra gana plati – aptarsime kelis kriterijus, kurie padės džiaugtis efektyvia reklama. Geriausia, kai skrajučių arba lankstinukų gamyba būna paliekama specialistams, kurie teikia paslaugas nuo A iki Ž. Tokiu atveju Jums pačiam neteks sukti galvos dėl smulkmenų.

  • Pirmiausia labai svarbu pasirinkti tinkamą dizainą, kuris geriausiai atspindėtų jūsų verslo veidą. Tai gali būti gamta, gali būti žmonės, tai gali būti natūralistinės linijos bei kiti akcentai, kurie vos pamačius iškart turėtų sietis su jumis.
  • Reikia atsakingai nuspręsti – koks kiekis info turi būti pateikiamas lankstinuke. Paprasčiausiai per daug net blogai nei per mažai, kadangi žmonės nelinkę skaityti tekstų labai mažomis raidėmis.
  • Skrajutė taip pat būtinai turi būti Jūsų logo bei kontaktai, kadangi tai didina žinomumą ir tuo pačiu skatina daugiau Jumis domėtis.
  • Žinoma, judame link to kad taip pat labai svarbu pasirinkti įmonę, kuri spausdina tik ant paties geriausios kokybės popieriaus. Patikėkite, tai labai svarbu, kadangi rodote, kad Jūs investuojate į kokybišką reklamą.
  • Svarbu, kad nebūtų ne tik per daug teksto, tačiau ir per daug vizualikos. Tai gali trukdyti pamatyti esminius niuansus.
  • Žinoma, taip pat svarbu, kad pateikta info, šablonas ir kiti niuansai atitiktų Jūsų galimos klientūros poreikius. Viskas turi būti padaryta taip, kad Jūs būtumėte jiems kuo patrauklesnis.
  • Taip pat verta daugiau dėmesio skirti dažams, kurie bus naudojami. Tokiu atveju spalvos bus sodrios, o taip darbas atrodys kokybiškesnis.

 

Kuo daugiau dėmesio skrajutėms – tuo daugiau reklamos, kuri Jums padės tapti kur kas žinomesniu ir turėti gerą reputaciją.

 

 

Verslo žinomumui didinti – reklama ekranuose

reklama ekranuose
Kad ir kokią puikią prekę ar paslaugą siūlytumėte, dažnai verslams nepasiseka vien todėl, kad apie tai sužino per mažai žmonių. Įmonės investuoja į modernų biurą, profesionalią komandą, veiklos strategiją ir kitus dalykus, tačiau neteikia prioriteto reklamos ir rinkodaros veiksmams. Tad jei jaučiate, kad sunkiai sekasi rasti kelią pas potencialų klientą, galbūt visiškai neinvestuojate arba per mažai dėmesio skiriate reklamai? Natūralu, kad besikuriančiam verslui sunku skirti didžiulius biudžetus, reikalingus solidžioms reklamos kampanijoms. Tačiau tikrai yra būdų, kurie leidžia už pakankamai prieinamą kainą pasiekti klientus. Tai gali būti spauda, radijas, Google reklamjuostės arba pastaruoju metu gerai neįvertinama reklama ekranuose. Naudojant ją, su pakankamai nedideliais kaštais galite pasiekti tikrai platų auditorijos lauką ir didinti įmonės žinomumą. Ką daryti, kad reklama ekranuose būtų kuo efektyvesnė? Pažinkite savo auditoriją Pirmas dalykas, kuris reikalingas kuriant bet kokią reklamos ar rinkodaros strategiją – tikslinių auditorijų išsigryninimas. Jeigu reklamą ekranuose rodysite bet kur ir bet kam, jos matomumo rodikliai bus dideli, tačiau tai gali beveik neįtakoti jūsų pardavimų ir nepadėti pasiekti išsikeltų tikslų, kurie dažniausiai atsiremia į pajamų augimą. Apsirašykite amžių, demografines, geografines savybes. Jei įmanoma, išsiaiškinkite visus tikslinių auditorijų įpročius, kas joms patinka / nepatinka. Visa tai padės tiek kuriant pačią reklamą ekranuose, tiek ieškant vietų, kuriose ji galėtų būti rodoma. Turėkite puikią idėją Bet kokios reklamos vinis – kūrybinė idėja. Ji gali būti ne tokia kokybiška, be įžymių, įtaką darančių žmonių, tačiau jei pats konceptas bus išskirtinis, tikrai įsiminsite žmonių galvose. Pagalvokite, kokią problemą jūsų produktas sprendžia ir kaip įdomiai pateikti tai reklamoje. Jei trūksta idėjų, galite kreiptis į pradedančius kūrybininkus, šių industrijų studentus, kurie nebus tokie brangūs kaip reklamos agentūros. Matuokite rezultatus Svarbu nuolat sekti, ar reklama ekranuose neša norimus rezultatus. Tai geriausiai matysis skaičiuojant, kokiu procentu grįžta investicijos į reklamą. Jeigu jūsų tikslas – ne pajamų didinimas, o prekės ženklo įvedimas į rinką ar žinomumo didinimas, vertėtų atsižvelgti į svetainės ar parduotuvės lankytojų srautų pokytį ir panašius dalykus.
SEO paslaugos

SEO paslaugos ir gera SEO strategija

SEO paslaugosSEO strategijos

Ieškodami SEO paslaugų tikrai susidursite su su SEO strategijų pavadinimais. Rinkoje naudojame tokia terminologija: White Hat SEO, Grey Hat SEO ir Black Hat SEO. Ką tai reiškia? Visame pasaulyje šiais terminais yra užkoduojama SEO strategija. Pirmoji arba „Baltos kepurės strategija“ nurodo, kad optimizuojamas projektas orientuosis į kokybiško turinio kūrimą ir dirbtinai nekurs atgalinių nuorodų tinklelio. Antroji ir trečioji strategijos – tai kuomet dirbtinai kuriamos atgalinės nuorodos. SEO paslaugos priklausomai nuo pasirinktos strategijos bus efektyvios arba ne. Turite žinoti, kad šiandien 99% visų rinkoje optimizuojamų projektų naudoja dirbtiną atgalinių nuorodų kūrimą. Iš esmės, tai tikrai nėra blogai, nors pati „Google“ sistema viešai skelbia, kad taip daryti negalima ir už tokius veiksmus gresia baudos. Atliekant SEO paslaugas, pagrindas, kad projektas turėtų vidinį turinį ir būtų optimizuojamas pagal turinio raktažodžius. Paieškos sistemai svarbiausia, kad vartotojai ieškantys kvepalų rastų svetainę, kuri patenkintų jų poreikius. Jeigu vartotojas nori nusipirkti ir ieško el.parduotuvių, tai TOP1 pozicijoje privalo rasti el.parduotuvę, kurioje parduodami kvepalai.

Kokia naudingiausia?

Auksinio recepto tikrai nėra. Turite suprasti, kad kas veikia JAV, nebūtinai veiks Lietuvoje ir atvirkščiai. Norint pasiekti rezultatus ir gauti naudą reikia analizuoti, stebėti ir priimti tinkamus sprendimus. Bendrai kalbant, SEO specialistai turi mąstyti globaliai, o veikti lokaliai. Būtina žinoti, kokios naujausios tendencijos ar kokie nauji „Google“ atnaujinimai laukia netolimoje ateityje.

Kiek laiko trunka SEO?

Paslaugų trukmė priklausys nuo jūsų projekto kokybės, rinkos kurioje sieksite TOP pozicijų, SEO konkurentų ir raktažodžių konkurencijos. SEO paslaugos gali užtrukti 6,12 ar net 24 mėn. Tai nėra greitas procesas, bet ilgalaikėje perspektyvoje yra labai naudingas. Kompanijos, kurios prieš metus laiko investavo į SEO – dabar atgauna pinigus ir dar su dideliu pelnu. Geriausia, prieš perkant SEO paslaugas apsvarstyti savo įmonės ilgalaikę strategiją. Siekiant gauti kuo didesnę naudą reikia atlikti namų darbus. Išanalizuoti konkurentus, suprasti kaip jie pasiekė esamas pozicijas, kaip jie reaguos, kuomet jūs pasieksite pirmą paieškos puslapį. Taigi, domėkitės apie šias paslaugas ir susiraskite savo SEO agentūra, kuri sukurs didelę pridėtinę vertę.

 

 

Ekspertai, kurie privalo dalyvauti svetainės kūrimo procese

SEO ekspertaiSvetainė ir internetinė parduotuvė  tai įmonės veiklos erdvė arba vizitinė kortelė, prie kurios gimimo, kaip įprastai, prisideda programuotojas, grafikos dizaineris ir turinio kūrėjas (žinoma, darbus kuruoja paskirtas vadovas). Tačiau, dažniausiai, praleidžiame vienas iš svarbiausių šios komandos grandžių – SEO (svetainės optimizavimas paieškos sistemoms) ir UI ( angl. „Usability” – svetainės patogumo) ekspertus. Deja, juos prisimename gerokai vėlai, o specialistams tenka gesinti jau spėjusius įsiliepsnoti gaisrus.

UI ekspertas – svetainės kūrimo procese

Svetainės arba internetinės parduotuvės kūrimo procese atliktas svetainės patogumo testavimas ir ištaisytos probleminės vietos pagerina svetainės lankomumo rodiklius mažiausiai du kartus.

„Usability” ekspertas tiria svetainės patogumą iš vartotojo pozicijos. Įgudusi eksperto akis gali nustatyti svetainės funkcionalumą bei atlikti efektyvumo vertinimus ir taip sumažinti galimų projekto problemų skaičių iki  95 proc. (maždaug tiek pat kiek abejotino plauko šarlatanas sukurti).

Kita vertus, ekspertas ne tik išskiria stiprias ir silpnas projekto puses, bet prisideda prie klaidų šalinimo. Juk kiekvienas internetinis projektas yra unikalus, o jo vartotojas į iškilusius nesklandumus reaguoja individualiai. Nesinori prarasti kliento dėl nepatogios puslapio navigacijos, ar kitų, iš pirmo žvilgsnio „neesminių” dizaino klaidelių.

Kodėl UI testavimo negalima patikėti kaimynei, kaip potencialiai vartotojai? Todėl, kad „Usability” testavimas yra tyrimas, paremtas metodikomis ir objektyviems rezultatams gauti reikia ekspertinių žinių.

klask eksperto
klask eksperto

SEO ekspertas

Daugiau nei 90 proc. interneto vartotojų prekių, informacijos arba paslaugų paiešką pradeda „Google” arba kitose paieškos sistemose. Todėl, kaip niekad svarbu patekti tarp pirmų trisdešimties įmonių sąrašo (t.y. į pirmus tris paieškos rezultatų puslapius). Konkurencinę kovą laimėti padeda SEO ekspertai.

Profesionalus SEO ekspertas ištirs konkurentų svetaines, atrinks raktinius žodžius ir atliks kitas svarbias funkcijas, tokias kaip: analizė, SEO auditas, vidinis ir išorinis optimizavimas, svetainės SEO palaikymas.

Visgi, internete klesti šio sektoriaus rinka ir bet kuris šarlatanas gali pasivadinti SEO ekspertu. Deja, tokie „ekspertai”, dažniausiai, tik pakenkia svetainei ir gali pridaryti rimtų nuostolių kliento verslui. Todėl savo svetainę arba internetinę parduotuvę patikėkite tik ilgametę patirtį turintiems ekspertams, kurie gali užtikrinti aukščiausius ir ilgalaikius rezultatus, o jų portfolio jau puošia sėkmingi projektai.

 

lipnios juostos

Lipnios juostos rūšys ir funkcijos, apie kurias galbūt nežinojote

lipnios juostosKanceliarijos pasaulis įvairialypis, susijęs su verslu, biurais, reklama. Reikmenys, kurie iš pirmo žvilgsnio atrodo elementarūs, iš tikrųjų gali pasižymėti gana intriguojančiomis ypatybėmis. Ne išimtis ir lipnios juostos, skirstomos į keletą rūšių.

Įprasta lipni juosta pasitarnauja dažnai. Parduotuvėse jos siūloma įvairaus pločio, galima rinktis skaidrią ar nepermatomą. Priešingai nei galima pamanyti, tuo ši sritis nesibaigia. Toli gražu. Gamintojai naudoja skirtingas medžiagas (apie tai bus rašoma kiek vėliau), akcentuoja nevienodą paskirtį ir netgi siūlo specialius klijavimo įrankius.

Patalpoje ir lauke

Juosta skirstoma pagal tai, kokiomis sąlygomis ji atlieka savo funkciją. Elementariausias naudojimas – patalpoje. Tačiau reikia atkreipti dėmesį, kad klijavimas aktualus ne tik biurų darbuotojams, bet ir statybininkams ar kitų sričių specialistams. Norint klijuoti lauke, svarbus atsparumas aplinkos sąlygoms. Saulė, lietus, šiluma, šaltis – tai veiksniai, į kuriuos atsižvelgia tokių juostų gamintojai.

Viena pusė / kita pusė

Lipnios juostos būna vienpusės ir dvipusės. Kokia pastarųjų paskirtis? Dvipusės juostos naudojimo galimybės palyginti plačios. Ji pasirenkama norint ką nors pritvirtinti, taip pat rūpinantis langų apdaila. Būna situacijų, kai vienos limpančios pusės nepakanka. Tada ieškoma sprendimų ir jie nesunkiai randami.

Ne tik ant tobulo paviršiaus

Paėmus į rankas įprastą limpančią juostelę atrodo, kad jos galimybės labai ribotos. Kažin kaip ji laikytųsi ant gruoblėto paviršiaus. Tačiau yra tokių juostų (net ir dvipusių), kurios puikiai pritaikomos ten, kur paviršiai nelygūs.

Skirtingos medžiagos

Lipnių juostų būna iš popieriaus, kaučiuko ir kitų medžiagų. Tam yra paaiškinimas (pavyzdžiui, kaučiuko klijai leidžia klijuoti ant tokių paviršių, kur popierinė juosta nebefunkcionuoja).

Nuo A iki Z

Formuojasi įspūdis, kad lipnios juostos funkcijos itin plačios. Kodėl? Tik pamanykite – vienokia juosta tinkama norint užklijuoti palapinės skylę, kitokia (spalvota) atlieka ženklinimo funkciją. Dar kitokią įvertina internetinių parduotuvių darbuotojai, kai ruošia prekes išsiųsti klientams.

Užrašai

Lipni juosta pasitarnauja ir kaip įspėjamoji ar reklaminė priemonė. Pavyzdžiui, ant dėžės, kurioje yra taurės, užklijavus juostą su užrašu ATSARGIAI, DŪŽTANTYS DAIKTAI, skatinama elgtis atsargiai. Priklausomai nuo pardavėjo, galima įsigyti limpančią juostą su užrašais arba užsisakyti norimas frazes.

Kainų kontrastai

Kodėl viena juosta kainuoja keliasdešimt centų, o kita siūloma už penkiolika eurų? Priežastys jau aptartos. Gaminių ypatybės lemia ir jų kainą. Aišku, net ir to paties produkto kaina gali priklausyti nuo parduotuvės.

Su kuo klijuoti?

Turbūt žinote tą situaciją, kai įnirtingai ieškote juostos galiuko, o jį radę dar ne vieną minutę knibinėjate, kol atlipinate. Apie tai pagalvojo klijavimo įrankių kūrėjai. Taigi, aiškėja, jog lipnios juostos yra kone visa ekosistema su savomis ypatybėmis ir taisyklėmis.

 

Lyg ir paprastas daiktas, tačiau pasirodo, kad rinkoje siūloma pačių įvairiausių lipnių juostų. Jos neretai naudojamos kartu su pakavimo reikmenimis. Kai prireikia viso komplekto, įvairios pakavimo medžiagos (vokai, dėžės ir pan.) gali būti įsigyjamos kartu.