Articles Tagged with sandėliavimas

Kaip efektyviai valdyti sandėlio darbą?

sandėlis Sandėliavimo procesas susideda iš keletos skirtingų veiksnių. Žaliavų valdymas, atsargų skaičiavimas, paruoštos produkcijos žymėjimas brūkšniniais kodais ir kitos užduotys yra kasdieniniai sandėlio darbuotojų veiksmai. Tuo tarpu vadovams tenka didelė atsakomybė – visus šiuos duomenis analizuoti ir poreikiui esant koreguoti. Tik sklandus visų šių užduočių atlikimas užtikrina gerus veiklos rezultatus. Kaip efektyviai valdyti sandėlio darbą? Dalinamės naudingais patarimais.

  • IT sprendimai

Gamybos valdymui skirtos sistemos apima visus sandėliavimo darbų etapus. Jų pagalba galima greitai ir patogiai valdyti sandėlio atsargas, likučius, užsakymus, žaliavų rezervavimą, produkcijos judėjimą įmonės padaliniuose. Taip pat su šiomis programomis daug paprasčiau pildomi dokumentai, tokie kaip žaliavų kortelės, pirkimo, pardavimo dokumentai ir kt. Kai kurios šiuos IT sprendimus diegiančios įmonės į paslaugų paketą įtraukia ir sandėlio apskaitos programą. Profesionalius ir naudingus sandėlio valdymo IT sprendimus galite rasti čia: https://www.terraerp.lt/sandelio-valdymas .

  • Atsakomybių paskirstymas

Siekiant efektyviai valdyti sandėlį labai svarbus tinkamas atsakomybių darbuotojams paskirstymas. Stenkitės aiškiai ir tiksliai priskirti užduotis darbuotojams. Jei įmonėje yra keli sandėliai, darbuotojus suskirstykite taip, kad kiekvieną sandėlyje dirbtų to sandėlio komanda.

  • Tvarkos palaikymas

Efektyviai valdyti sandėlį, kuriame vyrauja netvarka praktiškai neįmanoma. Todėl būtinai rūpinkitės sandėlio tvarkos palaikymu. Atsargas, gatavą produkciją ir kitų rūšių sandėliuojamus daiktus laikykite skirtinguose stelažuose. Instruktuokite sandėlio darbuotojus apie sandėliavimo tvarką ir skatinkite ją maksimaliai išlaikyti. Naudokite brūkšninių kodų žymėjimo sistemą produkcijai. Tuomet ne tik galėsite matyti visus duomenis, kiekius, bet ir darbas sandėlio darbuotojams bus greitesnis, lengvesnis ir sklandesnis.

Šie patarimai naudingi tiek keletą sandėlių valdančioms, tiek smulkioms įmonėms. Visos jos susiduria su tais pačiais uždaviniais, kurie tampa lengvai išsprendžiami jei dirbama nuosekliai ir atsakingai.

Muitinės tarpininko paslaugos – kaip pasirinkti patikimą partnerį?

muitines tarpininkai 

Kuriant verslą kiekvienas tikisi, kad jis augs, plėsis ir pasieks net ir užsienio rinkas. Tačiau dažnai svajojant neįvertinama tai, kad šiems tikslams pasiekti reikės įdėti labai daug darbo ir į pagalbą pasitelkti patikimus žmones ir tikrus profesionalus. Įmonėms, kurių veiklos dalis yra ir logistika bei prekių importas, labai svarbu veikti skaidriai, aiškiai pildyti dokumentaciją ir pasirūpinti net ir menkiausiomis smulkmenomis, kurios gali sutrikdyti sklandų krovinio pervežimą.

Dažniausiai tai įgyvendinti padeda muitinės tarpininko paslaugos. Šiam darbui įprastos bendrovės nekuria papildomų skyrių ir nesamdo nuolatinių darbuotojų – užtenka gerų partnerių, kurie teikia kokybiškas muitinės tarpininko paslaugas. Tačiau prieš pradedant bendradarbiauti laukia nemenkas darbas – pasirinkti patikimą įmonę. Kaip tai padaryti?

Kas yra muitinės tarpininkas?

Prieš pradedant ieškoti muitinės tarpininko paslaugas teikiančios įmonės, svarbu apskritai žinoti, kas yra muitinės tarpininkas ir kokios jo atsakomybės. Muitinės tarpininkas – tai juridinis asmuo, kuris turi aukštą kvalifikaciją bei patirtį tarpininkaujant atliekant muitinės operacijas. Į jas įeina dokumentų paruošimas, tvarkymas, įstatymų išmanymas, žinojimas, kokius reikalavimus kelia kiekvienos šalies muitinės. Jie taip pat atstovauja klientui muitinėje, atlieka reikalingą administracinį darbą rengiant dokumentaciją apie krovinius, sandėlyje. Geri partneriai taip teikia konsultacijas ir padeda spręsti skubius iškilusius klausimus.

Kaip pasirinkti?

Jei jus domina kokybiškos ir aukšto lygio muitinės tarpininko paslaugos, partnerių ieškokite tarp geriausiai įvertintų sektoriaus bendrovių. Pirmiausia jų galite ieškoti per rekomendacijas – galbūt turite kolegų, dirbančių panašioje srityje ir turinčių gerą patirtį su muitinės tarpininkais. Jei ne, visus duomenis galite rasti ir internete.

Rekvizitų portaluose sektorių bendrovės yra sugrupuotos ir pateikiama visa esminė informacija apie jas – pelningumas, darbuotojų skaičius, skundai, klientų atsiliepimai, baudos, bylos ir t. t. Jei įmonė veikia skaidriai, neturi skolų ir rinkoje yra ilgą laiką, tikrai verta patikrinti ją išsamiau. Dažnai bendrovės turi savo svetaines, kurios jas reprezentuoja ir pasako labai daug – galite matyti, ar kompanija inovatyvi, ar investuoja į gerą įvaizdį, koks jos požiūris į klientą. Taip pat svarbu atsižvelgti į tai, koks bendrovės teikiamų paslaugų spektras. Kuo jis platesnis ir kuo daugiau skirtingų specialistų dirba bendrovėje, tuo daugiau darbų jums įmonė galės atlikti.

 

sandėlių nuoma

Sandėlių nuomos ypatybės

sandėlių nuomaGyvename sparčiai tobulėjančiame pasaulyje. Atsiranda vis daugiau naujovių — modernėja komunikacijos priemonės, keičiasi technologijos, transporto priemonės. Šie pasikeitimai neaplenkia net tokių sričių, kaip logistiką ir sandėliavimas. Kadangi prekių tiekimo bei mainų grandinė dirba nesustojamai visame pasaulyje, tai natūralu, kad sandėlių nuoma yra reikalinga kone visoms gamybos įmonėms, kurios nenori investuoti į modernius sandėlius. O juk produkciją ir gaminius reikia kažkur saugoti. Tad sandėlių nuoma užsiimančios logistikos kompanijos turi taip pat modernizuoti pagal reikalavimus visus savo sandėlius, užtikrinti saugumą ir sąlygas. Jeigu sandėlyje dirba nekvalifikuoti darbuotojai, gali kilti pavojus produkcijai, tad reikia užtikrina naujausių technologijų diegimą.

Gerai, kad sandėlių nuoma užsiimančios įmonės stengiasi sukurti tokią aplinką, kad įmonėms labiau apsimoka nuomotis nei statytis savo sandėlius. Jei įmonė išties yra didelė reikia, kad sandėlių nuoma užsiimanti logistikos kompanija pasiūlytų geras sąlygas kraunant bei sandėliuojant krovinius. Papildomai sandėliai turi stovėti geografiškai geroje vietoje, šalia magistralių, gerai pravažiuojamų kelių, kadangi taip patogiau atvykti sunkvežimiams. Ypač jei sunkvežimių srautai yra itin dideli, tuomet reikia užtikrinti, jog sandėlio darbuotojai paruoš krovinį pakrovimui ar iškrovimui, jis saugiai bus sandėliuojamas.

Dabar sandėliai išties modernūs, kadangi ten yra ne tik saugumo sistema, bet ir pagal poreikius galima nustatyti sandėlio temperatūrą, o norint užtikrinti darbuotojų bei produktų saugumą yra įdiegtos greičio ribojimo sistemos, šviesoforai. Taip pat yra ir apžvalginiai veidrodžiai, kurie labai padeda painiuose, apkrautuose sandėliuose. Tai vienas iš pigiausių apsaugos būdų, tačiau mokant dirbti su šiais veidrodžiais galima išvengti nemalonumų. Tokie veidrodžiai yra patvarūs ir ilgaamžiai, kadangi gaminami iš akrilo, tad nukritus — nesudužta.

Taigi, sandėlių nuoma yra geras sprendimo būdas, tiems, kurie nenori investuoti pinigų į sandėlio statybą, o gali jį nuomotis iš logistikos įmonių. Tai taip pat logiška išeitis, jeigu įmonės partneris atsakingas už logistiką turi sandėlį, nuomotis jį iš jo, kadangi, tai pigesnis variantas, kuris sutaupo ir laiko ir pinigų. Tačiau jeigu tokios paslaugos jis neteikia, tuomet yra įmonių, kurios atskirai teikia sandėlių nuomos paslaugą.