Articles Tagged with SEO paslaugos

Būdas reklamuoti savo svetainę

Jei pakartosite raktinius žodžius su kiekvienu antru žodžiu kiekvienoje eilutėje, jūsų svetainė tikriausiai bus atmesta kaip dirbtinė arba šlamšto svetainė.

Paieškos sistemų optimizavimas interneto pasaulyje per pastaruosius kelerius metus pasirodė esąs pelningiausias ir galingiausias verslo skatinimo procesas. Kiekvienas nori tapti rinkos lyderiu, be kita ko, ir šiandien, naudodamas internetinę SEO technologiją, tiesiog skatini spartų augimą. Tačiau matomumas yra svarbiausia bet kokio internetinio verslo dalis, nes be matomumo patrauklus dizainas neturi prasmės. Svetainės tobulinimas siekiant aukštesnio reitingo paieškos sistemose vadinamas paieškos sistemų optimizavimu. SEO paslaugos Įmonė turi didesnę paklausą dėl įvairių privalumų. SEO webstudio.lt komanda užtikrina maksimalų buvimą internete su funkcionalia ir pelninga el. reklama. Lietuvoje daugelis SEO įmonių teikia išsamų sprendimą nuo dokumentacijos, pristatymo, turtingo turinio iki saugumo ir interaktyvių vartotojo sąsajų. O jei kalbėsime apie įmonę webstudio.lt yra vienintelė atsakinga įmonė, kuri atneša tikrą populiarumą milžiniškame interneto pasaulyje. Tai suteikia pirmąjį ir svarbiausią etapą. SEO įmonė webstudio.lt užsiima straipsnių rašymu ir pateikimu, pranešimų spaudai pateikimu, tinklaraščio pateikimu ir daugeliu kitų veiksnių. Tai užtikrina didžiausią buvimą internete su funkcionaliu ir pelningu el. sprendimu. SEO priklauso nuo nuorodų mainų, kuriuos atlieka SEO paslaugos įmonė, kad padidintų jūsų matomumą tinkle. Aukštos kokybės paieškos sistemos optimizavimo procesas gali padidinti svetainės matomumą paieškos sistemos rezultatų puslapiuose. Turime atsidavusių ir profesionalių SEO ekspertų komandą, kuri tikrai gali pakeisti jūsų svetainę, patobulindama jūsų projektą, kad būtų geriau reitinguojama. Tai apims kasdienį paspaudimų stebėjimą. Pagal ataskaitą, norint padidinti matomumą, svetainėje turi būti atlikti įvairūs atnaujinimai ir pakeitimai. SEO komanda padeda klientams sukurti daugybę nuorodų, kuriomis pavyksta apsikeisti. Mūsų žinios ir patirtis šioje srityje padės jums gauti didesnį gabalėlį pyrago bendroje rinkoje, aplenkiant jūsų konkurentus.

Reitingas priklauso nuo paieškos variklio elgesio ir svetainėje taikomų reklamos metodų. Tai yra sudėtinga dalis. Tai yra nuolatinis interneto svetainės reklamavimo procesas, atitinkantis jūsų svetainės internetinę rinkodarą.

Nuo ko priklauso SEO paslaugų kaina?

SEO kainaSEO (angl. Search Engine Optimization) – tai optimizavimas paieškos varikliams,  metodika, kurios tikslas optimizuoti internetinę svetainę pagal tam tikras užklausas.

Galima laikyti, jog tai viena iš efektyviausių reklaminių kampanijų internete. Užuot investavus į mokamas kampanijas, skelbimus ar kitokio tipo publikacijas, jūs ruošiate savo svetainę reklamuoti pačią save, pateikiant jiems  kokybišką turinį ir atsakymus į vartotojų pateiktas užklausas paieškos sistemose.

Faktoriai lemiantys kainą

SEO paslaugų kainos priklauso nuo keleto faktorių. Pateikiame bendrą jų sąrašą ir galimą įtaką galutinei kainai.

  • Pasirinktas raktažodžių kiekis – jei svetainės turinys yra optimizuojamas keliems raktažodžiams. Turinio optimizavimo kaina automatiškai kils.
  • Konkurencijos nišoje – itin daug paieškų per mėnesį sulaukiančios nišos yra laikomos itin konkurencingomis, kadangi kiekvieno paspaudimo ant svetainės kaina čia gali reikšti itin didelius pinigus. Tokioms svetainėms gali reikėti drastiškų turinio pokyčių ir nuolatinio jo atnaujinimo.
  • Svetainės dydžio – Jei kalba eina apie nedidelės apimties svetainę, žinoma užtenka ir nedidelių optimizacijos darbų. Tačiau jei kalbame apie sudėtingoje rinkoje laviruojančią e-parduotuvę, turinčią itin didelį kiekį prekių, čia lauks rimtesni SEO optimizacijos darbai.
  • Planuojamų svetainės pertvarkymo darbų – ši faktorius susideda iš visų svetainėje planuojamų pertvarkymo darbų. Jei planuojama atlikti ne tik vidinį ar išorinį optimizavimą, tačiau ir nišos raktažodžių tyrimus bei turinio pateikimus, kaina atitinkamai kils. Reikės skirti daugiau laiko ir pastangų įtvirtinant svetainę nišoje turinčioje didelę konkurenciją.

Svetainėje atliekami darbai

SEO pakeitimus svetainėje yra įmanoma įgyvendinti įvairiais būdais. Pateikia 6 būdus apie mūsų atliekamus darbus svetainėse.

Raktažodžių ir rinkos tyrimas –  siekiant kokybiško ir naudingo turinio svetainėje, yra būtina jį optimizuoti pagal vartotojų ieškomus raktažodžius. Galime ir pasirūpinsime, jog žmonės ieškodami reikalingos informacijos rastų tik to ko jie ieško. Šiame darbų etape įvertiname svetainės būklę SEO audito pagalba, rinkos konkurencingumą bei tinklalapio galimybes konkuruoti joje. Surinktą informaciją pateikia kokia ji yra, būtų tai geros ar blogos žinios.

Vidinis optimizavimas –  nemažai sutrikimų svetainėje atsiranda dėl paprasčiausios priežasties – neteisingai suprogramuoto kodo. Tai gali būti ne tik saugumo spragos, tačiau ir neteisinga jos architektūrą, privedanti prie to, jog paieškos varikliai neteisingai indeksuoja ir nuskaitos svetainės turinį arba apskritai jo nemato. Kitas vidinio optimizavimo darbas – greičio optimizavimas. Kaip žinia, greita svetainė kur kas malonesnė apsilankantiems vartotojams bei labiau tenkins paieškos variklius. “Google” neseniai paskelbė, jog svetainės krovimo greitis yra vienas iš kertinių faktorių pagal ką puslapis yra rankuojamas. Taigi, būtina sutvarkyti elementariausią puslapio struktūrą, privedančią prie greitesnio krovimo.

Išorinis optimizavimas –  paieškos varikliai taip pat vertina svetainės išorinį aktyvumą bei sąsajas su kitais resursais internete. Tai gali būti aktyvumas socialiniuose tinkluose, kitais tinklalapiais, turimomis nuorodomis. “Google” itin teigiamai vertina aukštos kokybės nuorodas, todėl mūsų darbas – sukurti kuo daugiau kokybiškų nuorodų jūsų svetainėje.

Turinio optimizavimas – ko gero svarbiausias darbas – užtikrinti aukštos kokybės turinį svetainėje. Čia yra rūpinamasi visais jo elementais tinklalapyje – nuotraukomis, tekstais, vaizdo įrašais ir t.t. Net ir menkiausios klaidos itin aukštos konkurencijos rinkoje gali privesti prie smarkaus svetainės smukimo reitinguose, prarastų vartotojų srauto bei pelno. Prieš pradedant darbus pateikiame turinio pakeitimų planą klientui, o jį suderinus pradedame turinio pokyčių įgyvendinimą. Aktualus turinys yra orientuotas ne tik į paieškos sistemas, tačiau ir į svetainės lankytojus.

Strategija ir monitoringas – paleidus svetainę į interneto platybes, darbai ties tuo nestoja. Paieškos varikliai nuolatos keičia savo rankavimo algoritmus, todėl SEO paslaugas teikiančios įmonės turi būti lanksčios ir gebėti pateikti geriausią savo klientams sprendimą. Į tai įeina ir bendras strategijos kūrimas svetainei. Galbūt keletas minimalių pakeitimų ją pavers autoritetinga ir klientus traukiančią svetaine? Jei apskritai kalba eina apie itin konkurencingą rinką, svetainė turi būti prižiūrima ir tobulinima itin dažnai.

Apibendrinant

Jei jus domina kokybiškai atliktos SEO paslaugos apsilankykite mūsų svetainėje. Čia rasite daugiau informacijos apie šių pokyčių naudą svetainėje bei papildomus darbus galinčius pagerinti svetainės būklę.

 

Kaip patiems išmokti SEO principų?

seoTaip, tai darbelis ne iš lengvųjų. SEO nemokoma jokiuose universitetuose ir kolegijose. Tai gali būti vienos paskaitos tema rinkodaros kurse, tačiau ne ištisas semestras. Nors mokytis tikrai būtų ko. Ką daro svetainių savininkai – mokosi patys. Labai įdomu tai, kad SEO yra ta sritis, kurios išmokti galima internete patiems. Aišku, viską patikrinti reiktų praktikoje, o tai nėra labai sudėtinga – susikuriate nemokamą tinklaraštį ir eksperimentuokite į valias.

Šiame straipsnyje pakalbėsime apie tai, kaip reiktų mokytis pagrindinių SEO principų.

1 žingsnis. HTML pagrindai.

Ne, kodo rašyti jums nereikia. Tai nykstantis užsiėmimas. Realiai jums pravers tik bazinės žinios. Jums reikia gerai išmokti HTML pagrindus, kurie yra susiję su nuorodų rašymu. Kam? Kad bet kada savo turinio valdymo sistemoje galėtumėte tekstą perjungti į tekstinį rėžimą ir pakoreguoti keletą nuorodų. Jums reikia žinoti, kaip prašyti tokius dalykus:

  • Nuoroda naujame lange;
  • Nuoroda su pavadinimu;
  • Kanoninė nuoroda (canonical);
  • Nuoroda ant paveikslėlio;
  • Nuoroda į tam tikra teksto vietą (anchor);
  • Nuoroda, kurios paieškos robotai turi nesekti;
  • Ir pan.

Tada reiktų susipažinti su teksto formatavimo kodais – teksto dydžio padidinimu, H1, H2, H3 antraštėmis, teksto pajuodinimu ir t.t. Tai SEO darbe praverčia.

Kaip aprašyti paveikslėlius? Tai irgi plati tema, kurią teks pastudijuoti.

Lentelių kodų mokytis tikrai neverta – tam yra WYSWYG redaktoriai. Taip pat nereikalingi ir kiti HTML elementai. Arba prireikia jų labai retai.

2 žingsnis. Tinklalapio struktūra.

Turite suprasti, kaip keli HTML puslapiai yra sujungti į vieną svetainę.

Kokia turi būti tinklalapio struktūra, kaip padaromas meniu, kokie elementai yra reikalingiausi, kad puslapis funkcionuotų.

3 žingsnis. Įrankiai.

Įrankiai yra skirti puslapio analizei. Paprastai analizuoti reikia du dalykus – lankytojų elgseną ir puslapio vaizdavimą paieškos sistemoje. Tam realiai reikia dirbti su Google Analytics ir Google Webmaster Tools. Su SEO įrankiais išmoksite dirbti vėliau, nes jų yra nemažai, be to jie pakankamai brangūs. Bandomosios versijos paprastai turi labai ribotas galimybes.

4 žingsnis. SEO turinys.

Jums reikia sužinoti, kaip optimizuoti turinį, kas yra raktiniai žodžiai. Taip pat koks turinys yra gerai vertinamas, kaip rašyti tam tikro formato tekstus.

Turinio kūrimas – viena iš svarbiausių SEO mokslų dalių, nes būtent nuo to priklauso, ar sugebėsite patys pasidaryti SEO. Jei rašyti jums nesiseka, visada teks samdyti tekstų kūrėjus arba profesionalias SEO agentūras. Tai labai svarbu, nes nuo to priklauso ir vidinis, ir išorinis SEO.

5 žingsnis: Atgalinių nuorodų rinkimas.

Iš kur gauti atgalinių nuorodų į jūsų puslapį. Tai nedidelis mokslas, tačiau gali prireiktų gerų vadybininko ir derybininko sugebėjimų. Jums reikia įtikinti kitų puslapių savininkus priimti jūsų turinį su nuorodomis į jūsų puslapį. Jei įmanoma nemokamai, jei ne, tai už kuo geresnę kainą.

Nuo to priklauso, ar sugebėsite savo verslo puslapį iškelti į pirmąsias pozicijas ir ten jį išlaikyti.

Visa kita išmokys praktika.

Kur rasti medžiagos studijoms? Jei skaitote angliškai – rasite angliškuose SEO profesionalų leidiniuose ir bendruomenėse. Skaitykite komentarus – juose galite rasti daug įdomių minčių ir dalykų. Tik stenkitės atskirti reklamą, nuo naudingos informacijos.

SEO paslaugos

SEO paslaugos ir gera SEO strategija

SEO paslaugosSEO strategijos

Ieškodami SEO paslaugų tikrai susidursite su su SEO strategijų pavadinimais. Rinkoje naudojame tokia terminologija: White Hat SEO, Grey Hat SEO ir Black Hat SEO. Ką tai reiškia? Visame pasaulyje šiais terminais yra užkoduojama SEO strategija. Pirmoji arba „Baltos kepurės strategija“ nurodo, kad optimizuojamas projektas orientuosis į kokybiško turinio kūrimą ir dirbtinai nekurs atgalinių nuorodų tinklelio. Antroji ir trečioji strategijos – tai kuomet dirbtinai kuriamos atgalinės nuorodos. SEO paslaugos priklausomai nuo pasirinktos strategijos bus efektyvios arba ne. Turite žinoti, kad šiandien 99% visų rinkoje optimizuojamų projektų naudoja dirbtiną atgalinių nuorodų kūrimą. Iš esmės, tai tikrai nėra blogai, nors pati „Google“ sistema viešai skelbia, kad taip daryti negalima ir už tokius veiksmus gresia baudos. Atliekant SEO paslaugas, pagrindas, kad projektas turėtų vidinį turinį ir būtų optimizuojamas pagal turinio raktažodžius. Paieškos sistemai svarbiausia, kad vartotojai ieškantys kvepalų rastų svetainę, kuri patenkintų jų poreikius. Jeigu vartotojas nori nusipirkti ir ieško el.parduotuvių, tai TOP1 pozicijoje privalo rasti el.parduotuvę, kurioje parduodami kvepalai.

Kokia naudingiausia?

Auksinio recepto tikrai nėra. Turite suprasti, kad kas veikia JAV, nebūtinai veiks Lietuvoje ir atvirkščiai. Norint pasiekti rezultatus ir gauti naudą reikia analizuoti, stebėti ir priimti tinkamus sprendimus. Bendrai kalbant, SEO specialistai turi mąstyti globaliai, o veikti lokaliai. Būtina žinoti, kokios naujausios tendencijos ar kokie nauji „Google“ atnaujinimai laukia netolimoje ateityje.

Kiek laiko trunka SEO?

Paslaugų trukmė priklausys nuo jūsų projekto kokybės, rinkos kurioje sieksite TOP pozicijų, SEO konkurentų ir raktažodžių konkurencijos. SEO paslaugos gali užtrukti 6,12 ar net 24 mėn. Tai nėra greitas procesas, bet ilgalaikėje perspektyvoje yra labai naudingas. Kompanijos, kurios prieš metus laiko investavo į SEO – dabar atgauna pinigus ir dar su dideliu pelnu. Geriausia, prieš perkant SEO paslaugas apsvarstyti savo įmonės ilgalaikę strategiją. Siekiant gauti kuo didesnę naudą reikia atlikti namų darbus. Išanalizuoti konkurentus, suprasti kaip jie pasiekė esamas pozicijas, kaip jie reaguos, kuomet jūs pasieksite pirmą paieškos puslapį. Taigi, domėkitės apie šias paslaugas ir susiraskite savo SEO agentūra, kuri sukurs didelę pridėtinę vertę.

 

 

Ekspertai, kurie privalo dalyvauti svetainės kūrimo procese

SEO ekspertaiSvetainė ir internetinė parduotuvė  tai įmonės veiklos erdvė arba vizitinė kortelė, prie kurios gimimo, kaip įprastai, prisideda programuotojas, grafikos dizaineris ir turinio kūrėjas (žinoma, darbus kuruoja paskirtas vadovas). Tačiau, dažniausiai, praleidžiame vienas iš svarbiausių šios komandos grandžių – SEO (svetainės optimizavimas paieškos sistemoms) ir UI ( angl. „Usability” – svetainės patogumo) ekspertus. Deja, juos prisimename gerokai vėlai, o specialistams tenka gesinti jau spėjusius įsiliepsnoti gaisrus.

UI ekspertas – svetainės kūrimo procese

Svetainės arba internetinės parduotuvės kūrimo procese atliktas svetainės patogumo testavimas ir ištaisytos probleminės vietos pagerina svetainės lankomumo rodiklius mažiausiai du kartus.

„Usability” ekspertas tiria svetainės patogumą iš vartotojo pozicijos. Įgudusi eksperto akis gali nustatyti svetainės funkcionalumą bei atlikti efektyvumo vertinimus ir taip sumažinti galimų projekto problemų skaičių iki  95 proc. (maždaug tiek pat kiek abejotino plauko šarlatanas sukurti).

Kita vertus, ekspertas ne tik išskiria stiprias ir silpnas projekto puses, bet prisideda prie klaidų šalinimo. Juk kiekvienas internetinis projektas yra unikalus, o jo vartotojas į iškilusius nesklandumus reaguoja individualiai. Nesinori prarasti kliento dėl nepatogios puslapio navigacijos, ar kitų, iš pirmo žvilgsnio „neesminių” dizaino klaidelių.

Kodėl UI testavimo negalima patikėti kaimynei, kaip potencialiai vartotojai? Todėl, kad „Usability” testavimas yra tyrimas, paremtas metodikomis ir objektyviems rezultatams gauti reikia ekspertinių žinių.

klask eksperto
klask eksperto

SEO ekspertas

Daugiau nei 90 proc. interneto vartotojų prekių, informacijos arba paslaugų paiešką pradeda „Google” arba kitose paieškos sistemose. Todėl, kaip niekad svarbu patekti tarp pirmų trisdešimties įmonių sąrašo (t.y. į pirmus tris paieškos rezultatų puslapius). Konkurencinę kovą laimėti padeda SEO ekspertai.

Profesionalus SEO ekspertas ištirs konkurentų svetaines, atrinks raktinius žodžius ir atliks kitas svarbias funkcijas, tokias kaip: analizė, SEO auditas, vidinis ir išorinis optimizavimas, svetainės SEO palaikymas.

Visgi, internete klesti šio sektoriaus rinka ir bet kuris šarlatanas gali pasivadinti SEO ekspertu. Deja, tokie „ekspertai”, dažniausiai, tik pakenkia svetainei ir gali pridaryti rimtų nuostolių kliento verslui. Todėl savo svetainę arba internetinę parduotuvę patikėkite tik ilgametę patirtį turintiems ekspertams, kurie gali užtikrinti aukščiausius ir ilgalaikius rezultatus, o jų portfolio jau puošia sėkmingi projektai.