Verslas

Etikečių spausdintuvai – kaip pasirinkti?

etikeciu spausdintuvai

 

Bet koks sėkmingas verslas ar vykdoma veikla susideda iš mažų detalių. Įsisukę į jas, jau nebesuprantame, kiek daug naudingos informacijos žinome, tačiau, kad atsidurtume tokioje vietoje, reikia nuo kažko pradėti. Pavyzdžiui, jei veikloje susiduriate su prekių pardavimu, jums greičiausiai reikalingi etikečių spausdintuvai. Jie gali būti naudojami tiek mažose parduotuvėse, tiek atvejais, kai reikalingi dideli etikečių tiražai ir užsiimama didmenine prekyba. Priklausomai nuo jūsų poreikių galima įsigyti skirtingo dydžio, funkcionalumo ir galios etikečių spausdintuvus. Kad būtų paprasčiau tai padaryti, dalinamės keletu patarimų, kurie padės pasirinkti tinkamą etikečių spausdintuvą.

Modelių tipai

Paprastai etikečių spausdintuvai turi keletą pagrindinių modelių tipų. Apžvelkime kiekvieną jų.

  • Rankiniai modeliai. Juos galima nešioti, todėl itin patogūs įvairiose prekybos vietose ar sandėliuose, kai etiketes reikia klijuoti ranka. Jie įvairiapusiai, visada pasiekiami, turi paprastą ženklinimą.
  • Staliniai modeliai. Šie etikečių spausdintuvai taip pat gali būti nešiojami, tačiau jų funkcionalumas platesnis. Jie turi įmontuotą klaviatūrą, ekranus ir skirtingus spausdinimo mechanizmus.
  • Kompiuteriniai modeliai. Tai be galo patogus prietaisas, kai reikia skirtingo dizaino etikečių. Jūs galite juos iškart prijungti prie kompiuterio ir spausdinti pagal savo poreikius sukurtas etiketes.

Tekstiliniai ir korteliniai etikečių spausdintuvai

Dar vienas būdas, pagal kurį skirstomi etikečių spausdintuvai – į tekstilinius ir kortelinius. Tad renkantis įrenginį reikėtų žinoti, kokie etikečių dizainai bus reikalingi, kokios struktūros ir funkcionalumo tikitės: ar jums bus reikalinga lipni etiketė, ar reikės specialių klijų, ją tvirtinti prie nestandartinių paviršių.

Pramoniniai etikečių spausdintuvai

Rinkoje itin populiarūs pramoniniai etikečių spausdintuvai. Juos įmonės renkasi tuomet, kai reikalingi dideli etikečių tiražai. Šie etikečių spausdintuvai gali veikti nuolat ir etiketes spausdinti dienomis, savaitėmis ar net mėnesiais. Pramoniniams spausdintuvams naudojamos itin kokybiškos medžiagos, todėl etiketėms galima suteikti garantijas. Jie taip pat pasižymi įvairiapusiu funkcionalumu. Spausdintuvai prisitaikys prie jūsų poreikių ir galės atspausdinti skirtingo dizaino, dydžio, lipnumo etiketes. Jei norite, kad etiketės būtų spausdinamos sklandžiai, pramonei rekomenduojama rinktis greitai dirbančius, triukšmo nekeliančius įrenginius.

 

Kada naudinga pradėti naudoti transporto valdymo sistemą?

Bet kuri įmonė, veikianti prekybos, gamybos ar distribucijos srityse dažniausiai prekių pristatymui naudojasi nuosavu transportu. Jį valdyti padeda specializuota platforma – transporto valdymo sistema, leidžianti naudotojams valdyti ir optimizuoti kasdienes transporto parko operacijas ir logistikos užduotis. Dažnai ji būna tiekimo grandinės valdymo dalimi ir jos pagrindinė funkcija yra planuoti ir vykdyti prekių judėjimą. Kada gi vertėtų pradėti naudoti transporto valdymo sistemą?

Greitas užsakymo įvykdymas yra šiuolaikinių klientų pasąmonėje. Jie nori, kad prekės visada būtų prekyboje ir pasiekiamos tada kai jų reikia. Daugumai kelis prekybos kanalus naudojančių įmonių tenka susidurti su pakankamai didelėmis pridėtinėmis pristatymo išlaidomis. Tai nemaža dalimi susiję ir su tuo, kad tenka stengtis vis greičiau pristatyti prekes užsakovams. Tikėtina, kad 2020 metais pasaulyje apie 50 % visų pristatymų bus atliekami užsakymo gavimo dieną. Todėl įmonėms teks ieškoti bet kokių sprendimų, leidžiančių sumažinti pristatymo kaštus, tačiau neprarandant paslaugų kokybės. Tokioje situacijoje efektyvios transporto valdymo sistemos pasirinkimas yra esminis dalykas.

Tinkamas įrankis gali padėti suvaldyti daugelį svarbių procesų, kurie yra ypač svarbus stengiantis efektyvinti veiklą ir ieškant taupymo galimybių. Gera transporto valdymo sistema pirmiausia padeda sumažinti pristatymo kaštus. Jos pagalba galima apskaičiuoti finansinius rodiklius kiekvieno maršruto ir rasti sprendimus, siekiant sumažinti degalų sunaudojimą arba vairuotojų darbo laiką.

Idealiausia, kai transporto valdymo sistema yra suderinama su bendra verslo valdymo sistema arba yra integruojama į ją. Tokiu atveju, galima dar labiau pagreitinti dalinimąsi duomenimis. Ne ką mažiau svarbus aspektas yra popierinių dokumentų kiekio sumažinimas, nes didžiąją informacijos dalį galima valdyti elektroniniu formatu, tai ir pagreitiną veiklą, ir nereikalauja duomenų dubliavimo.

Kaip efektyviai valdyti sandėlio darbą?

sandėlis Sandėliavimo procesas susideda iš keletos skirtingų veiksnių. Žaliavų valdymas, atsargų skaičiavimas, paruoštos produkcijos žymėjimas brūkšniniais kodais ir kitos užduotys yra kasdieniniai sandėlio darbuotojų veiksmai. Tuo tarpu vadovams tenka didelė atsakomybė – visus šiuos duomenis analizuoti ir poreikiui esant koreguoti. Tik sklandus visų šių užduočių atlikimas užtikrina gerus veiklos rezultatus. Kaip efektyviai valdyti sandėlio darbą? Dalinamės naudingais patarimais.

  • IT sprendimai

Gamybos valdymui skirtos sistemos apima visus sandėliavimo darbų etapus. Jų pagalba galima greitai ir patogiai valdyti sandėlio atsargas, likučius, užsakymus, žaliavų rezervavimą, produkcijos judėjimą įmonės padaliniuose. Taip pat su šiomis programomis daug paprasčiau pildomi dokumentai, tokie kaip žaliavų kortelės, pirkimo, pardavimo dokumentai ir kt. Kai kurios šiuos IT sprendimus diegiančios įmonės į paslaugų paketą įtraukia ir sandėlio apskaitos programą. Profesionalius ir naudingus sandėlio valdymo IT sprendimus galite rasti čia: https://www.terraerp.lt/sandelio-valdymas .

  • Atsakomybių paskirstymas

Siekiant efektyviai valdyti sandėlį labai svarbus tinkamas atsakomybių darbuotojams paskirstymas. Stenkitės aiškiai ir tiksliai priskirti užduotis darbuotojams. Jei įmonėje yra keli sandėliai, darbuotojus suskirstykite taip, kad kiekvieną sandėlyje dirbtų to sandėlio komanda.

  • Tvarkos palaikymas

Efektyviai valdyti sandėlį, kuriame vyrauja netvarka praktiškai neįmanoma. Todėl būtinai rūpinkitės sandėlio tvarkos palaikymu. Atsargas, gatavą produkciją ir kitų rūšių sandėliuojamus daiktus laikykite skirtinguose stelažuose. Instruktuokite sandėlio darbuotojus apie sandėliavimo tvarką ir skatinkite ją maksimaliai išlaikyti. Naudokite brūkšninių kodų žymėjimo sistemą produkcijai. Tuomet ne tik galėsite matyti visus duomenis, kiekius, bet ir darbas sandėlio darbuotojams bus greitesnis, lengvesnis ir sklandesnis.

Šie patarimai naudingi tiek keletą sandėlių valdančioms, tiek smulkioms įmonėms. Visos jos susiduria su tais pačiais uždaviniais, kurie tampa lengvai išsprendžiami jei dirbama nuosekliai ir atsakingai.

Reklama Facebook‘e ir jos galimybės

reklama

Kokia reklama labiausiai tinka Jūsų verslui? Dažniausiai be patirties atsakyti yra sunku, kadangi svarbu įvertinti nemažai smulkmenų, kol pavyksta rasti tinkamiausią variantą. Žinoma, visada yra tarpinis. Tai yra universali reklama. Šiuo atveju – Facebook reklama, kuri dažnai vadinama viena geriausių galimybių, kuri gali padėti pasiekti tikslinius klientus.

Tikslinės auditorijos pasirinkimas

Ši reklama internete suteikia galimybę pasirinkti tikslinę auditoriją, kuri ir matys konkrečią reklamą. Suprantama, kad tai labai gerai, kadangi kiekvienas investuotas centas – atsiperka. Na, bent jau ta prasme, kad Jūsų verslo vardas bus labiau žinomas, girdimas, o ateityje – ir atpažįstamas.

Žinoma, tikslinės auditorijos pasirinkimas, žinojimas ir tuo pačiu jos nustatymas per Facebook reklamą – reikalauja laiko ir tuo pačiu žinių. Šiuo atveju labai svarbu samdyti specialistus, kurie gali darbus atlikti už Jus ir, svarbiausia, viską padaryti tiksliai.

Biudžeto pasirinkimas

Dažniausiai biudžeto apibrėžimas yra viena jautriausių vietų, kuri kelia rūpesčių. Paprasčiausiai žmonės, klientai ne visada supranta, kad reklama kainuoja. Juolab, kad reklama padeda pasiekti ne tik didesnius pardavimus čia ir dabar, tačiau kuria ilgalaikę naudą, kurios atveju verslo vardas tampa labiau įsimenamas.

Geriausias būdas skirti tokią investiciją, kokios reikia – pasitarti su specialistais, kurie ne tik puikiai įvertina Jūsų verslo poreikius, tačiau taip pat ir analizuoja konkurentus. Jų nurodytos sumos gairės dažniausiai būna labai tikslios, jos būna detalios, galiausiai, bent jau tiksliai žinosite, kad investuojami pinigai Jums atsipirks.

Facebook reklama – tiksliausia reklama

Facebook reklama labai dažnai lyginama su Google ads, kadangi tiek viena, tiek kita padeda pasiekti savo tikslinius klientus. Galima sakyti, kad daugiau nėra jokių kitų reklamos alternatyvų, kurios padėtų net ii pačių mažiausių detalių pasieki tuos žmones, kurie Jums yra aktualūs. Šiuo atveju tai yra ir amžius, ir lytis, gyvenamoji vieta ir net hobi. Kuo daugiau niuansų bus palyginta, padaryta – tuo ir rezultatas bus geresnis, pasiekiama daugiau žmonių, kurie maksimaliai iki detaliausio tikslumo atitinka Jūsų auditoriją.

Kaina – patrauklus pasirinkimas

Judame link to, kad Facebook reklama yra viena pigiausių galimybių, kuri padeda verslui uždirbti. Nėra kažkokių konkrečių skaičių, tad kiekvienas reklamos strategijos kūrimas yra individualus. Tai reiškia, kad vienu atveju galima užsakyti brangiau kainuojančias reklamas, tiksliau – skirti didesnes investicija, kai tuo tarpu kitu atveju net ir investuojant gana mažai – rezultatas vis tiek atitinka poreikius.

Greitas jos „paruošimas“

Dažniausiai užsisakius reklamos paslaugas verslininkai nori kuo greičiau pamatyti pačius pirmus rezultatus, kurie padėtų džiaugtis ir didesniais pardavimais. Tiesa, tikrai ne visos reklamos yra tokios greitos. Pavyzdžiui, SEO paslaugos padeda pasiekti ilgalaikius rezultatus, tačiau kad juos pavyktų pasiekti – žmogus turi apsišarvuoti kantrybe. Paprasčiausiai reikia atlikti daugelį procesų, kol rezultatas bus tinkamas. O Facebook reklama nereikalauja laiko, viskas greita, paprasta ir tikslu.

Ženklo žinomumo gerinimas

Ši reklama pasitarnauja ne tik todėl, kad ji padeda padidinti pardavimus, tačiau dažniausiai vertinama ir dėl prekinio ženklo žinomumo gerinimo. Tai yra labai svarbu, kadangi kuo daugiau žmonių sužinos apie Jus ir tuo pačiu Jūsų siūlomas paslaugas – tuo vėliau, ilgainiui pardavimų bus daugiau. Taigi, reikia investuoti ne tik į reklamą, kuri atneša naudą dabar, tačiau ir į ilgalaikes jos perspektyvas.

Kuo daugiau dėmesio smulkmenoms – tuo rezultatas bus labiau patenkinantis. Tiesa, dirbti reikia su specialistu. Tai yra viena svarbiausių sąlygų.

 

Patrauklios reklaminės skrajutės kriterijai

Tinkama reklaminė skrajutė gali ne tik padėti kur kas paprasčiau parduoti, tačiau taip pat ir pagerinti Jūsų verslo reputaciją. O tai yra labai svarbu, tiksliau, kiekvienas verslas turi siekti to, kad pokalbiai apie jo veiklą būtų tik teigiami.

Žinoma, kokybiškai reklamai reikalinga skrajučių gamyba, kurią atlieka patys geriausi savo sferos profesionalai. O kadangi šiuo metu jų pasiūla yra gana plati – aptarsime kelis kriterijus, kurie padės džiaugtis efektyvia reklama. Geriausia, kai skrajučių arba lankstinukų gamyba būna paliekama specialistams, kurie teikia paslaugas nuo A iki Ž. Tokiu atveju Jums pačiam neteks sukti galvos dėl smulkmenų.

  • Pirmiausia labai svarbu pasirinkti tinkamą dizainą, kuris geriausiai atspindėtų jūsų verslo veidą. Tai gali būti gamta, gali būti žmonės, tai gali būti natūralistinės linijos bei kiti akcentai, kurie vos pamačius iškart turėtų sietis su jumis.
  • Reikia atsakingai nuspręsti – koks kiekis info turi būti pateikiamas lankstinuke. Paprasčiausiai per daug net blogai nei per mažai, kadangi žmonės nelinkę skaityti tekstų labai mažomis raidėmis.
  • Skrajutė taip pat būtinai turi būti Jūsų logo bei kontaktai, kadangi tai didina žinomumą ir tuo pačiu skatina daugiau Jumis domėtis.
  • Žinoma, judame link to kad taip pat labai svarbu pasirinkti įmonę, kuri spausdina tik ant paties geriausios kokybės popieriaus. Patikėkite, tai labai svarbu, kadangi rodote, kad Jūs investuojate į kokybišką reklamą.
  • Svarbu, kad nebūtų ne tik per daug teksto, tačiau ir per daug vizualikos. Tai gali trukdyti pamatyti esminius niuansus.
  • Žinoma, taip pat svarbu, kad pateikta info, šablonas ir kiti niuansai atitiktų Jūsų galimos klientūros poreikius. Viskas turi būti padaryta taip, kad Jūs būtumėte jiems kuo patrauklesnis.
  • Taip pat verta daugiau dėmesio skirti dažams, kurie bus naudojami. Tokiu atveju spalvos bus sodrios, o taip darbas atrodys kokybiškesnis.

 

Kuo daugiau dėmesio skrajutėms – tuo daugiau reklamos, kuri Jums padės tapti kur kas žinomesniu ir turėti gerą reputaciją.

 

 

Ką BlackFlorence sako apie eksportą?

eksportas

Eksportas yra tokiais ir tokiais įstatymais reglamentuotas… Jei pradėsime dėlioti kiekvieną šio apibrėžimo žodį, tai atėjus dešimtai eilutei susimaišysime. O jei trumpai, tai yra prekių vežimas į užsienio šalis. Gaminate baldus ir juos parduodate ne vien Lietuvoje? Vadinasi, eksportuojate. O ką apie šią sritį sako agentūra BlackFlorence, teikianti nestandartinės rinkodaros paslaugas?

Sąsajos

Atsidarę BlackFlorence randate skiltį PASLAUGOS. O viena iš jų – būtent eksporto komunikacija. Tuoj atskleisime, kas gi ten rašoma, bet prieš tai – kaip viskas įsivaizduojama, apie ką pagalvojama, išgirdus apie eksportą (arba kokios sąsajos):

Įvairios kryptys. Kur transportuojamos prekės? Įvairiomis kryptimis. Gal į Latviją. Ar į… hm, Portugaliją?

Transportas. Viena ryškiausių sąsajų – transportas. Kartais kilometrų ne tiek ir mažai…

Plėtra. Tai, kad prekės vežamos svetur, sufleruoja apie kompanijos plėtrą.

Pelnas. O kartu su minėtais dalykais „draugauja“ ir pelnas. Net jei įmonės savininkas teigtų dirbantis ne dėl pinigų, jie vis tiek reikalingi, kad verslas galėtų judėti pirmyn.

Pasitikėjimą kelianti anglų kalba

Eksportavimo procesas reikalauja išmanymo. Ir iš tiesų nepakanka sėsti į vilkiką ir nugabenti daiktus Latvijon ar Estijon. Tai svarbus tikslas ir susidedantis iš daugybės uždavinių.

Anot BlackFlorence, pradžia yra stilinga anglų kalba. Išskiriami trys punktai:

  • Įmonės reprezentacija
  • Ryšių su partneriais ir klientais palaikymas
  • Naujų (eksportabilių) prekių ženklų kūrimas

Anglų kalbos lygis turėtų būti toks, kad netrikdytų nei partnerių, nei klientų. Tai nereiškia, kad privalu suprasti net pačius specifiškiausius kalbos dalykus, dėl kurių diskutuoja patyrę profesoriai. Tačiau tikrai nepakanka mokėti pasakyti „hello“.

Tačiau verta atkreipti dėmesį, kad tai nėra tik vertimų biuro reikalas. Kodėl? Todėl, kad kiekviena nauja rinka – tai individualumas. Požiūris turi būti autentiškas. Tad ir žodynui keliama nemenka kartelė. Lyg ir paprastas niuansas, tačiau vienoje rinkoje jis suprantamas vienaip, o kitoje jau visai kitaip. Nesuklysime pasakę, kad svarbu pažinti kultūrą.

Iš pastarųjų pastraipų aiškėja, kad požiūris į kuriamą tekstą negali būti atmestinas. Taip pat neužtenka „sausai“ padėlioti frazių. Ir tiesiog būtina įsigilinti, kokiai rinkai žinutė yra adresuojama.

Apskritai tai yra darbas. Ir visai nemažai jo. Todėl reikšmė teikiama profesionalumui. Kai žinai, į ką kreiptis, tai visi procesai vyksta ne tik sklandžiau, bet ir efektyviau. Kiekviena sritis išpildoma taip, kaip ir tikimasi, arba net dar geriau. Ir gimsta puikus paveikslas, kurio pavadinimas – pavykęs eksportas.

Jeigu jums tai aktualu, BlackFlorence padės. Ir nė neturėsite vykti į Italiją, nes ši agentūra veikia Lietuvoje. Užtat pavadinimą tikrai atsiminsite. O paskui labai malonu, kai progresas atitinka lūkesčius…

 

 

 

 

 

Muitinės tarpininko paslaugos – kaip pasirinkti patikimą partnerį?

muitines tarpininkai 

Kuriant verslą kiekvienas tikisi, kad jis augs, plėsis ir pasieks net ir užsienio rinkas. Tačiau dažnai svajojant neįvertinama tai, kad šiems tikslams pasiekti reikės įdėti labai daug darbo ir į pagalbą pasitelkti patikimus žmones ir tikrus profesionalus. Įmonėms, kurių veiklos dalis yra ir logistika bei prekių importas, labai svarbu veikti skaidriai, aiškiai pildyti dokumentaciją ir pasirūpinti net ir menkiausiomis smulkmenomis, kurios gali sutrikdyti sklandų krovinio pervežimą.

Dažniausiai tai įgyvendinti padeda muitinės tarpininko paslaugos. Šiam darbui įprastos bendrovės nekuria papildomų skyrių ir nesamdo nuolatinių darbuotojų – užtenka gerų partnerių, kurie teikia kokybiškas muitinės tarpininko paslaugas. Tačiau prieš pradedant bendradarbiauti laukia nemenkas darbas – pasirinkti patikimą įmonę. Kaip tai padaryti?

Kas yra muitinės tarpininkas?

Prieš pradedant ieškoti muitinės tarpininko paslaugas teikiančios įmonės, svarbu apskritai žinoti, kas yra muitinės tarpininkas ir kokios jo atsakomybės. Muitinės tarpininkas – tai juridinis asmuo, kuris turi aukštą kvalifikaciją bei patirtį tarpininkaujant atliekant muitinės operacijas. Į jas įeina dokumentų paruošimas, tvarkymas, įstatymų išmanymas, žinojimas, kokius reikalavimus kelia kiekvienos šalies muitinės. Jie taip pat atstovauja klientui muitinėje, atlieka reikalingą administracinį darbą rengiant dokumentaciją apie krovinius, sandėlyje. Geri partneriai taip teikia konsultacijas ir padeda spręsti skubius iškilusius klausimus.

Kaip pasirinkti?

Jei jus domina kokybiškos ir aukšto lygio muitinės tarpininko paslaugos, partnerių ieškokite tarp geriausiai įvertintų sektoriaus bendrovių. Pirmiausia jų galite ieškoti per rekomendacijas – galbūt turite kolegų, dirbančių panašioje srityje ir turinčių gerą patirtį su muitinės tarpininkais. Jei ne, visus duomenis galite rasti ir internete.

Rekvizitų portaluose sektorių bendrovės yra sugrupuotos ir pateikiama visa esminė informacija apie jas – pelningumas, darbuotojų skaičius, skundai, klientų atsiliepimai, baudos, bylos ir t. t. Jei įmonė veikia skaidriai, neturi skolų ir rinkoje yra ilgą laiką, tikrai verta patikrinti ją išsamiau. Dažnai bendrovės turi savo svetaines, kurios jas reprezentuoja ir pasako labai daug – galite matyti, ar kompanija inovatyvi, ar investuoja į gerą įvaizdį, koks jos požiūris į klientą. Taip pat svarbu atsižvelgti į tai, koks bendrovės teikiamų paslaugų spektras. Kuo jis platesnis ir kuo daugiau skirtingų specialistų dirba bendrovėje, tuo daugiau darbų jums įmonė galės atlikti.

 

Kriptovaliutos tikrai gali jums pridaryti problemų

kriptovaliutos

Turbūt daugelis jau yra susidūrę su pokalbiais apie kriptovaliutas ir jų atnešamus turtus. Tačiau, tikrai toli gražu ne visi tuos turtus susikrauna. Vis rečiau norima kalbėti apie tai, kokią žalą jie gali padaryti žmonėms, kurie turi per menką žinių bagažą. Turbūt patiems teko girdėti apie prieš kelerius metus buvusią kriptovaliutų krizę, kuomet jų vertė ženkliai smuko? Tada tikrai labai retas žmogus sugebėjo iš to uždirbti. Uždirbto tik tie, kurie turėjo kantrybės, drąsos ir patirties. Paprasti žmonės, kurie niekada nesusidūrė su prekyba kriptovaliutomis, turėtų būti labai atsargūs.

Kriptovaliutas pirkti ir parduoti galima gana paprastai, bet tai nereiškia, kad visi tai daro sėkmingai. Aiškiau klabant, pats prekybos procesas yra labai lengvai suprantamas. Prekyba gali būti vykdoma tiesiogiai su pirkėju ir pardavėju. Pavyzdžiui, kriptovaliutą galite tiesiogiai parduoti kitam žmogui. Ją parduoti galite ir per biržas.

Kodėl prekyba per biržas yra daug paprastesnė? Turbūt tiksliausias atsakymas – nereikia ieškoti pirkėjų ar pardavėjų. Kai norisi greitai parduoti kriptovaliutą, užtenka įdėti užsakymą biržoje ir viskas. Aišku, kaina turi būti proto ribose ir siekti rinkos nustatytas sąlygas. Jeigu įdėsite pardavimo sandorį, kuriame kriptovaliutų kaina bus gerokai aukštesnė nei rinkos, natūralu, kad niekas nenorės pirkti iš jūsų, nes žemiau bus tokie pasiūlymai, kur kaina bus gerokai patrauklesnė. Tad, prekyba per biržas naudinga tuo, kad labai greitai galima parduoti kriptovaliutas už realią rinkos kainą.

Blogiausia kas gali nutikti prekiaujant per biržas – prarasti pinigus ne laiku tai darant. Čia labiau kalba eina apie spekuliantus, kurie perka kriptovaliutas su siekius kuo greičiau jas parduoti brangiau. Aišku, ne visais atvejais pavyksta atlikti sėkmingus sandorius, kurie garantuotų aukštas pajamas. Būna atvejų kai nusipirkus kriptovaliutą, po kelių minučių jos kaina pradeda kristi žemyn. Tada gali kilti panika ir tuomet gali būti, jog tą kriptovaliutą parduosite pigiau nei pirkote. Taip elgiamas dažnai, siekiant išvengti didesnių nuostolių ir bent kažkiek išlaikyti turimos kriptovaliutos vertę. Tačiau, tai yra eilinis spekuliacinis žaidimas ir tiek, o laimi tik geriausiai pasiruošę.

Informacinis portalas, kuriame yra skyrelis „kriptolietuva“ padės jums apžvelgti esminius klausimus apie kriptovaliutas.

Pasyvų verslą sukurti gali daugelis žmonių

pinigaiTurite atliekamų pinigų, kuriuos pageidautumėte sėkmingai įdarbinti, bet nežinote ką rinktis? Investavimo būdų yra daug, tačiau ne visi atneša vienodą naudą. Naujokams, kuriems norisi investuoti sėkmingai, patariama pirmiausia pradėti nuo mažesnių sumų sričių, kur rizika yra pati mažiausia. Aišku, didžiausias iššūkis kils tuomet kai patiems reikės tą riziką įvertinti. Dėl to ir siūloma pradėti nuo smulkesnių sumų, nes pasitaikius klaidoms, prarasite tik mažą dalį. Kaip bebūtų, verslo sukūrimas irgi gali būti gana gera pradžia norint padidinti santaupų sumą.

Verslą pradėti galima ir su gana nedideliu biudžetu, nes vis dėlto – ne visiems reikia iš karto uždirbti milijonus. Trumpai tariant, jeigu norite sukurti verslą ir iš jo gauti papildomų pajamų, tuomet su nedidele suma tikrai galima kai ką nuveikti. Šiuo metu populiarėja turinio projektai, kurie priskiriami prie pasyvių pajamų šaltinių.

Pasyvios pajamos ar pasyvaus verslo kūrimas reiškia, kad kažkurį laiko tarpą teks kažkiek padirbėti arba įdarbinti pinigus, kad paskui savaime verslas neštų pajamas. Pavyzdžiui, susikūrus interneto svetainę, kuri būtų optimizuota pagal tam tikrus raktinius žodžius, galima gauti nemažai naudos. Jums reikėtų susikurti tokią svetainę arba sumokėti pinigus, kad kas nors ją sukurtų. Tada reikėtų sukurti turinį ir jį platinti. Kurį laiką reklamuotumėte svetainę. Joje būtų sudėti reklaminiai skydeliai, už kurių paspaudimus ar parodymus gautumėte pajamas. Po kurio laiko jūsų interneto svetainė jau pradeda rodytis paieškos sistemų rezultatuose, o tai reiškia, kad gaunate reklamą nieko nedarydami. Turėdami lankytojų srautą, gaunate pajams iš reklamos pardavimo ir svarbiausia – visa tai jau nieko nebedarant. Tai vadinama pasyviu verslu arba pajamomis. Tad, jeigu galvojate apie smulkių sumų investavimą, toks ūdas užsidirbti tikrai jums turėtų būti įdomus.

Taip pat pravartu žinoti, kad investuojant pinigus į neaiškias sritis, labai lengva juos prarasti. Pavyzdžiui, jeigu atsirado pasiūlymas investuoti į kažkokį kriptovaliutų verslą, tai dar nereiškia, kad iš to uždirbsite. Labai daug kriptovaliutų projektų žlunga nusinešdami investuotojų pinigus. Tad, būkite labai atsargūs.

Šaltinis: https://verslas-paprastai.jimdosite.com

 

Ekologiška pakuotė: kokia ji?

popieriaus puodelis

Aplinkos tarša pastaruoju metu yra viena svarbiausių temų visame pasaulyje. Tai globali problema, liečianti kiekvieną iš mūsų. Vartotojiški gyvenimo įpročiai privedė prie to, kad turime gelbėti savo žemę nuo šiukšlių, nuo kurių miršta gyvūnai. Todėl visame pasaulyje sparčiai populiarėja ekologiškų pakuočių idėja. Mat būtent įvairių pakuočių, maišelių, dėžučių naudojame itin daug, o jas išmetus ir jų neperdirbus, darome didelę žalą gamtai. Kokia gali būti ta ekologiška pakuotė ir kada ją naudoti?

Verslas rodo pavyzdį

Vis daugiau verslo įmonių stengiasi rinktis ekologiškas pakuotes. Tokių alternatyvų yra labai daug. Net parduodant prekes, kurioms reikalinga pakuotė, verslas gali rinktis alternatyvas. Pavyzdžiui, vietoj plastiko pakuočių, rinktis pakuotes iš popieriaus. Daugelyje vietų dabar galima sutikti popierinius puodelius, kurie vis dažniau išstumia plastikinius. Taip pat popierines dėžutes ir net popierinius maišelius. Popierius – daug ekologiškesnis sprendimas. Ypač, kai reikalinga patikima ir gamtai draugiška pakuotė maisto produktams.

Ne tik kitose šalyse, bet ir į Lietuvą sparčiai žengia įvairios ekologiškos pakuotės idėjos ir iniciatyvos. Jau ir Lietuvoje yra parduotuvių, kuriose nėra plastikinių pirkinių maišelių. Visai neseniai visa Kuršių Nerija taip pat atsisakė tokių produktų. Rinka diktuoja tokiems sprendimas alternatyvius pasirinkimus. Pavyzdžiui, pasaulyje jau prieš kelis metus pristatytas bioplastikas, kuris vis dažniau pasirenkamas kaip ekologiška pakuotė, pakeitusi plastikinius maišelius. Tai medžiaga, kuri gaminama nenaudojant naftos produktų, tačiau išskirtinai iš augalinių medžiagų. Būtent bioplastikas gali būti plačiai pritaikomas ne tik prekių, bet ir maisto produktų pakavimui.

Pradėkime nuo savęs

Ekologiška pakuotė, tai nebūtinai įmonės pasirinkimas. Kiekvienas esame atsakingas už tai, kokią ateitį kuriame savo žemei. Todėl norint pasirūpinti gamta, nebūtina laukti didžiųjų valstybių vadovų sprendimų, geriausia, pradėti nuo savęs.

Pavyzdžiui, norint prisidėti prie taršos mažinimo, puiki mintis yra patiems atsisakyti sunkiai perdirbamų pakuočių Pavyzdžiui, plastikiniai maišeliai, išmesti į aplinką, joje suyra kelis šimtus metų. O kartais net ilgiau. Gera mintis pirmiausia patiems atsisakyti tokių pakuočių. Pavyzdžiui, įsigykite medžiaginį maišelį, kurį visuomet turėtumėte su savimi. Tik pagalvokite, kiek kartų per mėnesį paimate plastikinį maišelį prekybos centre pirkiniams susidėti. Tiek jų mažiau bus išmesta į aplinką, jeigu vien Jūs pasirinksite medžiaginį ar popierinį maišelį jau šiandien. O jei tai padarys ir Jūsų draugas ar kaimynas?