Daugeliui žmonių teko susidurti su reklama internete, tačiau ne visi gali pasigirti gautais teigiamais rezultatais. Taip yra todėl, kad kiekviena interneto svetainė yra skirtinga ir kiekvienoje siūlomos skirtingos prekės ar paslaugos. Yra tokių svetainių, kuriose apskritai niekas nieko nepardavinėja – turinys yra didžiausia prekė. Jeigu jūs domitės galimybėmis išreklamuoti savo interneto svetainę, tai jums reikėtų pamiršti banerinę reklamą – tai nėra vienintelis būdas gauti potencialių pirkėjų ar tiesiog šiaip lankytojų. Reklaminių skydelių pozicijų pirkimas yra iš tiesų rizikingas, nes viskas priklauso nuo reklamos pardavėjo – vieni sąžiningai pateikią visą svarbiausią informaciją, o kiti – sukčiauja.
Apie banerinę reklamą turite žinoti tai, kad ji ne visada atsiperka. Viskas priklauso nuo interneto svetainės, kurioje bus talpinamas reklaminis skydelis. Žinoma, didelę įtaką daro ir kaina. Matote, kuo mažesnė kaina nustatoma, tuo labiau tikėtina, kad tokia reklama yra neefektyvi. Pavyzdžiui, jeigu reklaminio skydelio pozicija yra kažkur gale, kur skaitytojai ją vos mato, tai logiška, kad tokia reklama nebus efektyvi, todėl jos kaina bus maža. Kam mokėti pinigus už neefektyvią reklamą? Įprastai reklaminius skydelius talpinti geriausia svetainės pradžioje, kad sakytojas, užėjęs į puslapį, iškart matytų jūsų reklamą. Tai būtų geresnis pasirinkimas, bet aišku – jis bus ir brangesnis.
Kodėl reklaminių skydelių pozicijų pirkimas ne visada efektyvus? Dažnai kai kurie reklamos pirkėjai renkasi tas interneto svetaines, kurios visiškai nesusijusios su jų teikiamomis paslaugomis, parduodamomis prekėmis ar tiesiog lankytojų auditorija. Jūs gausite parodymus, bet tikėtina, kad paspaudimų bus labai mažai. Tarkime, jūsų svetainė yra apie paskolas, o jūs perkate reklaminio skydelio poziciją kažkokių juokelių svetainėje, tad kaip manote, ar ta reklama, nors ir matomoje vietoje, bus naudinga? Žinoma, kad ne, nes toje svetainėje dažniausiai renkasi paaugliai, kuriems apie paskolas net nėra ko svajoti.
Reklamą internete jūs turėtumėte pirkti tose svetainėse, kuriose yra panaši lankytojų tikslinė auditorija į jūsų svetainės. Tai reiškia, kad jūsų svetainės tema turėtų būti panaši į tos svetainės, kurioje ketinate pirkti banerinę reklamą. Tai yra bene vienas svarbiausių akcentų, leidžiančių išvengti nuostolių reklamos pirkimo metu.