Verslo žinomumui didinti – reklama ekranuose
Kad ir kokią puikią prekę ar paslaugą siūlytumėte, dažnai verslams nepasiseka vien todėl, kad apie tai sužino per mažai žmonių. Įmonės investuoja į modernų biurą, profesionalią komandą, veiklos strategiją ir kitus dalykus, tačiau neteikia prioriteto reklamos ir rinkodaros veiksmams. Tad jei jaučiate, kad sunkiai sekasi rasti kelią pas potencialų klientą, galbūt visiškai neinvestuojate arba per mažai dėmesio skiriate reklamai?
Natūralu, kad besikuriančiam verslui sunku skirti didžiulius biudžetus, reikalingus solidžioms reklamos kampanijoms. Tačiau tikrai yra būdų, kurie leidžia už pakankamai prieinamą kainą pasiekti klientus. Tai gali būti spauda, radijas, Google reklamjuostės arba pastaruoju metu gerai neįvertinama reklama ekranuose. Naudojant ją, su pakankamai nedideliais kaštais galite pasiekti tikrai platų auditorijos lauką ir didinti įmonės žinomumą. Ką daryti, kad reklama ekranuose būtų kuo efektyvesnė?
Pažinkite savo auditoriją
Pirmas dalykas, kuris reikalingas kuriant bet kokią reklamos ar rinkodaros strategiją – tikslinių auditorijų išsigryninimas. Jeigu reklamą ekranuose rodysite bet kur ir bet kam, jos matomumo rodikliai bus dideli, tačiau tai gali beveik neįtakoti jūsų pardavimų ir nepadėti pasiekti išsikeltų tikslų, kurie dažniausiai atsiremia į pajamų augimą. Apsirašykite amžių, demografines, geografines savybes. Jei įmanoma, išsiaiškinkite visus tikslinių auditorijų įpročius, kas joms patinka / nepatinka. Visa tai padės tiek kuriant pačią reklamą ekranuose, tiek ieškant vietų, kuriose ji galėtų būti rodoma.
Turėkite puikią idėją
Bet kokios reklamos vinis – kūrybinė idėja. Ji gali būti ne tokia kokybiška, be įžymių, įtaką darančių žmonių, tačiau jei pats konceptas bus išskirtinis, tikrai įsiminsite žmonių galvose. Pagalvokite, kokią problemą jūsų produktas sprendžia ir kaip įdomiai pateikti tai reklamoje. Jei trūksta idėjų, galite kreiptis į pradedančius kūrybininkus, šių industrijų studentus, kurie nebus tokie brangūs kaip reklamos agentūros.
Matuokite rezultatus
Svarbu nuolat sekti, ar reklama ekranuose neša norimus rezultatus. Tai geriausiai matysis skaičiuojant, kokiu procentu grįžta investicijos į reklamą. Jeigu jūsų tikslas – ne pajamų didinimas, o prekės ženklo įvedimas į rinką ar žinomumo didinimas, vertėtų atsižvelgti į svetainės ar parduotuvės lankytojų srautų pokytį ir panašius dalykus.