Vis labiau populiarėjantis būdas reklamuotis – Google reklama. Tai leidžia greičiau pasiekti tikslinę auditoriją, o žmonės gauna tik juos dominančias reklamas. Toks ir yra Google reklamos tikslas – pasiekti tuos, kurie nori būti pasiekti. Google reklama padeda dideliems ir mažiems verslams. Google reklama naudoja raktažodžių atpažinimo metodą, kad paieškos sistemoje reklama pasirodytų tik potencialiems klientams. Be to, Google reklama nėra brangi, todėl tai patraukliai atrodo daugumai šios reklamos užsakovų.
Nuo ko pradėti kurti Google reklamą?
Pirmieji žingsniai kuriant Google reklamą prasideda dar prieš pradedant ją kurti. Tai yra auditorijos analizė. Norint parinkti tinkamus nustatymus, reikia pažinti savo klientus. Vėliau yra tikslingai parenkami Google reklamos tikslai. Pagal tai yra optimizuojama ir geriau pateikiama reklama. Vėliau pasirenkate tinkamą lokaciją. Jei jūsų prekės ar paslaugos yra prieinamos vienoje vietoje, ar reikia žymėti visą Lietuvą? Kitas žingsnis yra tinkamų raktažodžių parinkimas ir jų panaudojimas antraštėse ir aprašymuose. Kuo labiau pritraukiančias antraštes ir gerai atrinktus raktinius žodžius naudosite, tuo jūsų Google reklama bus aukštesnėje pozicijoje ir turės aukštesnį kokybės balą. Svarbu prisiminti, jog pateikta informacija turi būti pritraukianti, informatyvi ir tinkama. Jeigu aprašymas neatitiks nuorodoje pateiktos informacijos, jokios naudos tokia Google reklama neatneš, o biudžetas bus švaistomas be reikalo.
Google reklama: skirtingi tipai
Google reklama gali būti kelių tipų. Tai gali būti tekstinė reklama paieškoje. Jai reikalingi atitinkami raktažodžiai ir pritraukiančios frazės. Raktažodžiai padeda Google reklamą parodyti tiems, kurie domisi tam tikromis paslaugomis ar prekėmis. Taip pat Google reklama gali būti vaizdinė. Jai yra naudojami įvairūs baneriai arba automatiškai sukonfigūruojami iš tam tikrų nuotraukų ir teksto. Vaizdinė Google reklama taip pat turi būti patraukianti dėmesį ir skatinanti apsilankyti svetainėje. Vaizdinė reklama taip pat gali būti naudojama ir remarketingui. Tai reiškia, jog naršytojai, kurie lankėsi jūsų svetainėje tam tikrame laikotarpyje, matys reklamas skatinančias vėl apsilankyti ir pasinaudoti pasiūlymu. Google reklama yra rodoma daugybėje svetainių, todėl tikimybė, kad potencialus klientas pamatys jūsų reklamą yra labai didelė.