Technologijos

Etikečių spausdintuvai – kaip pasirinkti?

etikeciu spausdintuvai

 

Bet koks sėkmingas verslas ar vykdoma veikla susideda iš mažų detalių. Įsisukę į jas, jau nebesuprantame, kiek daug naudingos informacijos žinome, tačiau, kad atsidurtume tokioje vietoje, reikia nuo kažko pradėti. Pavyzdžiui, jei veikloje susiduriate su prekių pardavimu, jums greičiausiai reikalingi etikečių spausdintuvai. Jie gali būti naudojami tiek mažose parduotuvėse, tiek atvejais, kai reikalingi dideli etikečių tiražai ir užsiimama didmenine prekyba. Priklausomai nuo jūsų poreikių galima įsigyti skirtingo dydžio, funkcionalumo ir galios etikečių spausdintuvus. Kad būtų paprasčiau tai padaryti, dalinamės keletu patarimų, kurie padės pasirinkti tinkamą etikečių spausdintuvą.

Modelių tipai

Paprastai etikečių spausdintuvai turi keletą pagrindinių modelių tipų. Apžvelkime kiekvieną jų.

  • Rankiniai modeliai. Juos galima nešioti, todėl itin patogūs įvairiose prekybos vietose ar sandėliuose, kai etiketes reikia klijuoti ranka. Jie įvairiapusiai, visada pasiekiami, turi paprastą ženklinimą.
  • Staliniai modeliai. Šie etikečių spausdintuvai taip pat gali būti nešiojami, tačiau jų funkcionalumas platesnis. Jie turi įmontuotą klaviatūrą, ekranus ir skirtingus spausdinimo mechanizmus.
  • Kompiuteriniai modeliai. Tai be galo patogus prietaisas, kai reikia skirtingo dizaino etikečių. Jūs galite juos iškart prijungti prie kompiuterio ir spausdinti pagal savo poreikius sukurtas etiketes.

Tekstiliniai ir korteliniai etikečių spausdintuvai

Dar vienas būdas, pagal kurį skirstomi etikečių spausdintuvai – į tekstilinius ir kortelinius. Tad renkantis įrenginį reikėtų žinoti, kokie etikečių dizainai bus reikalingi, kokios struktūros ir funkcionalumo tikitės: ar jums bus reikalinga lipni etiketė, ar reikės specialių klijų, ją tvirtinti prie nestandartinių paviršių.

Pramoniniai etikečių spausdintuvai

Rinkoje itin populiarūs pramoniniai etikečių spausdintuvai. Juos įmonės renkasi tuomet, kai reikalingi dideli etikečių tiražai. Šie etikečių spausdintuvai gali veikti nuolat ir etiketes spausdinti dienomis, savaitėmis ar net mėnesiais. Pramoniniams spausdintuvams naudojamos itin kokybiškos medžiagos, todėl etiketėms galima suteikti garantijas. Jie taip pat pasižymi įvairiapusiu funkcionalumu. Spausdintuvai prisitaikys prie jūsų poreikių ir galės atspausdinti skirtingo dizaino, dydžio, lipnumo etiketes. Jei norite, kad etiketės būtų spausdinamos sklandžiai, pramonei rekomenduojama rinktis greitai dirbančius, triukšmo nekeliančius įrenginius.

 

Kada naudinga pradėti naudoti transporto valdymo sistemą?

Bet kuri įmonė, veikianti prekybos, gamybos ar distribucijos srityse dažniausiai prekių pristatymui naudojasi nuosavu transportu. Jį valdyti padeda specializuota platforma – transporto valdymo sistema, leidžianti naudotojams valdyti ir optimizuoti kasdienes transporto parko operacijas ir logistikos užduotis. Dažnai ji būna tiekimo grandinės valdymo dalimi ir jos pagrindinė funkcija yra planuoti ir vykdyti prekių judėjimą. Kada gi vertėtų pradėti naudoti transporto valdymo sistemą?

Greitas užsakymo įvykdymas yra šiuolaikinių klientų pasąmonėje. Jie nori, kad prekės visada būtų prekyboje ir pasiekiamos tada kai jų reikia. Daugumai kelis prekybos kanalus naudojančių įmonių tenka susidurti su pakankamai didelėmis pridėtinėmis pristatymo išlaidomis. Tai nemaža dalimi susiję ir su tuo, kad tenka stengtis vis greičiau pristatyti prekes užsakovams. Tikėtina, kad 2020 metais pasaulyje apie 50 % visų pristatymų bus atliekami užsakymo gavimo dieną. Todėl įmonėms teks ieškoti bet kokių sprendimų, leidžiančių sumažinti pristatymo kaštus, tačiau neprarandant paslaugų kokybės. Tokioje situacijoje efektyvios transporto valdymo sistemos pasirinkimas yra esminis dalykas.

Tinkamas įrankis gali padėti suvaldyti daugelį svarbių procesų, kurie yra ypač svarbus stengiantis efektyvinti veiklą ir ieškant taupymo galimybių. Gera transporto valdymo sistema pirmiausia padeda sumažinti pristatymo kaštus. Jos pagalba galima apskaičiuoti finansinius rodiklius kiekvieno maršruto ir rasti sprendimus, siekiant sumažinti degalų sunaudojimą arba vairuotojų darbo laiką.

Idealiausia, kai transporto valdymo sistema yra suderinama su bendra verslo valdymo sistema arba yra integruojama į ją. Tokiu atveju, galima dar labiau pagreitinti dalinimąsi duomenimis. Ne ką mažiau svarbus aspektas yra popierinių dokumentų kiekio sumažinimas, nes didžiąją informacijos dalį galima valdyti elektroniniu formatu, tai ir pagreitiną veiklą, ir nereikalauja duomenų dubliavimo.

Reklama Facebook‘e ir jos galimybės

reklama

Kokia reklama labiausiai tinka Jūsų verslui? Dažniausiai be patirties atsakyti yra sunku, kadangi svarbu įvertinti nemažai smulkmenų, kol pavyksta rasti tinkamiausią variantą. Žinoma, visada yra tarpinis. Tai yra universali reklama. Šiuo atveju – Facebook reklama, kuri dažnai vadinama viena geriausių galimybių, kuri gali padėti pasiekti tikslinius klientus.

Tikslinės auditorijos pasirinkimas

Ši reklama internete suteikia galimybę pasirinkti tikslinę auditoriją, kuri ir matys konkrečią reklamą. Suprantama, kad tai labai gerai, kadangi kiekvienas investuotas centas – atsiperka. Na, bent jau ta prasme, kad Jūsų verslo vardas bus labiau žinomas, girdimas, o ateityje – ir atpažįstamas.

Žinoma, tikslinės auditorijos pasirinkimas, žinojimas ir tuo pačiu jos nustatymas per Facebook reklamą – reikalauja laiko ir tuo pačiu žinių. Šiuo atveju labai svarbu samdyti specialistus, kurie gali darbus atlikti už Jus ir, svarbiausia, viską padaryti tiksliai.

Biudžeto pasirinkimas

Dažniausiai biudžeto apibrėžimas yra viena jautriausių vietų, kuri kelia rūpesčių. Paprasčiausiai žmonės, klientai ne visada supranta, kad reklama kainuoja. Juolab, kad reklama padeda pasiekti ne tik didesnius pardavimus čia ir dabar, tačiau kuria ilgalaikę naudą, kurios atveju verslo vardas tampa labiau įsimenamas.

Geriausias būdas skirti tokią investiciją, kokios reikia – pasitarti su specialistais, kurie ne tik puikiai įvertina Jūsų verslo poreikius, tačiau taip pat ir analizuoja konkurentus. Jų nurodytos sumos gairės dažniausiai būna labai tikslios, jos būna detalios, galiausiai, bent jau tiksliai žinosite, kad investuojami pinigai Jums atsipirks.

Facebook reklama – tiksliausia reklama

Facebook reklama labai dažnai lyginama su Google ads, kadangi tiek viena, tiek kita padeda pasiekti savo tikslinius klientus. Galima sakyti, kad daugiau nėra jokių kitų reklamos alternatyvų, kurios padėtų net ii pačių mažiausių detalių pasieki tuos žmones, kurie Jums yra aktualūs. Šiuo atveju tai yra ir amžius, ir lytis, gyvenamoji vieta ir net hobi. Kuo daugiau niuansų bus palyginta, padaryta – tuo ir rezultatas bus geresnis, pasiekiama daugiau žmonių, kurie maksimaliai iki detaliausio tikslumo atitinka Jūsų auditoriją.

Kaina – patrauklus pasirinkimas

Judame link to, kad Facebook reklama yra viena pigiausių galimybių, kuri padeda verslui uždirbti. Nėra kažkokių konkrečių skaičių, tad kiekvienas reklamos strategijos kūrimas yra individualus. Tai reiškia, kad vienu atveju galima užsakyti brangiau kainuojančias reklamas, tiksliau – skirti didesnes investicija, kai tuo tarpu kitu atveju net ir investuojant gana mažai – rezultatas vis tiek atitinka poreikius.

Greitas jos „paruošimas“

Dažniausiai užsisakius reklamos paslaugas verslininkai nori kuo greičiau pamatyti pačius pirmus rezultatus, kurie padėtų džiaugtis ir didesniais pardavimais. Tiesa, tikrai ne visos reklamos yra tokios greitos. Pavyzdžiui, SEO paslaugos padeda pasiekti ilgalaikius rezultatus, tačiau kad juos pavyktų pasiekti – žmogus turi apsišarvuoti kantrybe. Paprasčiausiai reikia atlikti daugelį procesų, kol rezultatas bus tinkamas. O Facebook reklama nereikalauja laiko, viskas greita, paprasta ir tikslu.

Ženklo žinomumo gerinimas

Ši reklama pasitarnauja ne tik todėl, kad ji padeda padidinti pardavimus, tačiau dažniausiai vertinama ir dėl prekinio ženklo žinomumo gerinimo. Tai yra labai svarbu, kadangi kuo daugiau žmonių sužinos apie Jus ir tuo pačiu Jūsų siūlomas paslaugas – tuo vėliau, ilgainiui pardavimų bus daugiau. Taigi, reikia investuoti ne tik į reklamą, kuri atneša naudą dabar, tačiau ir į ilgalaikes jos perspektyvas.

Kuo daugiau dėmesio smulkmenoms – tuo rezultatas bus labiau patenkinantis. Tiesa, dirbti reikia su specialistu. Tai yra viena svarbiausių sąlygų.

 

Virtuvinės buitinės technikos priežiūros mitai ir realybė

Daugybė dalykų, kuriuos jūs žinote (ir galbūt taikote savo kasdienybėje) apie savo indaplovės, šaldytuvo ar viryklės priežiūrą, yra tik mitai. Todėl šiame straipsnyje pasistengsime išsklaidyti pagrindinius mitus, pateikiant daug naudingų buitinės technikos prietaisų priežiūros patarimų.

Jei savo buitinės technikos prietaisais jūs rūpinsitės tinkamai, tuomet galėsite nesunkiai prailginti jų tarnavimo laiką, sumažinti suvartojamos energijos kiekį ir išvengti didžiulių buitinės technikos remonto išlaidų ar netgi būtinybės pirkti naują buitinę techniką. Tačiau, kai šiandien yra tiek daug įvairių mitų, gali tapti pernelyg sudėtinga atsijoti grudus nuo pelų. Todėl žemiau pateikti susisteminti patarimai turėtų išspręsti daugelį svarbių klausimų.

Mitas I: Reikia valyti tik šaldytuvo vidų

Nemenka dalis žmonių yra įsitikinę, kad visiškai pakanka, jei jie reguliariai išvalys savo šaldytuvo vidų. Tačiau šaldytuvo išorės valymas (ypač kondensatoriaus ritės, kuri įprastai būna šaldytuvo galinėje dalyje) yra ne ką mažiau svarbus ir būtinas, jei norima prailginti šaldytuvo tarnavimo laiką. Ir, laimei, tai tikrai nėra didelis ir sudėtingas darbas, kuriam įveikti reikia išskirtinės patirties. Ką jau kalbėti apie tai, jog laiko sąnaudos taip pat yra labai nedidelės. Vieną ar du kartus per metus nuvalę dulkes nuo šaldytuvo išorės, galėsite lengvai pasiekti savo norimą rezultatą.

Žinoma, kai kurių šaldytuvų (ypač naujų) savininkams norint nuvalyti kondensatoriaus ritę, gali tekti daugiau paplušėti, kadangi kai kuriuose labai naujuose šaldytuvų modeliuose ji yra apatinėje dalyje. Tačiau tam taip pat galima įsigyti specializuotą valymo įrankį, kuris palengvintų šios užduoties įgyvendinimą. Elektros energija, kurią jūs sutaupysite reguliariai nuvalydami šaldytuvo kondensatoriaus ritę, jūsų investuotą laiką atpirks su kaupu.

Mitas II: Indaplovei nieko nenutiks, jei išvyksiu į ilgą kelionę

buitine technika

Pakankamai dažnai žmonės, kurie namus palieka ilgesniam laikui, pamiršta apie savo indaplovę, ją palikdami įprastinėje „padėtyje“, t.y. įjungtą į elektros šaltinį ir pasiruošusią veikti. Tai yra labai pavojinga – ypač šaltuoju metų laiku. Jei jūs savo indaplovę paliksite bent mėnesiui ar ją veiks labai didelė temperatūrų kaita, galite susidurti su dideliais sunkumais.

Taigi, visų pirma jūs turėtumėte savo indaplovę atjungti iš elektros šaltinio. Taip pat yra būtina užsukti vandens padavimą į indaplovę. Visa tai apsaugos tiek jūsų būstą, tiek ir kaimynus (jei gyvenate daugiabutyje esančiame bute). Sugrįžus iš ilgesnės kelionės, atgal įjungti indaplovę jums bus vieni juokai. Tuo tarpu, jei susidursite su sunkumais ar manysite, kad jūs patys nesugebėsite tinkamai apsaugoti savo indaplovės prieš išvykstant, galite kreiptis į indaplovių remonto meistrus (https://www.vilniausmeistrai.eu/aptarnaujama-technika/indaplovių-remontas/), kurie visą tai padarys už jus.

Mitas III: Orkaitės valymui pakanka savaiminio išsivalymo ciklo

Sutikite, orkaitės vidų mes valome bene rečiausiai. Tiesą sakant, kai kurie žmonės tokių darbų apskritai niekuomet nėra linkę imtis. Tačiau jei orkaitė yra naudoja pakankamai reguliariai, apie jos vidaus valymą pamiršti tikrai nevertėtų.

Be abejo, šiuolaikinėse orkaitėse yra ir savaiminio išsivalymo funkcija, kurią nemenka dalis žmonių pasitelkia savo orkaitės valymui. Tačiau jei manote, kad šios funkcijos visiškai pakanka norint išsaugoti švarą savo orkaitėje, labai klystate. Be to, tiek prieš savaiminio išsivalymo funkcijos naudojimą, tiek ir po jo, būtų naudinga fiziškai išvalyti indaplovės vidų (pradžioje tai padaryti bus sudėtingiau, todėl naudinga pašalinti bent jau didžiausius nešvarumus). Visa tai turėtų padėti užtikrinti puikią jūsų indaplovės būklę.

Kodėl verta mokytis programuoti dar nuo vaikystės

programavimasDaugeliui kyla visiškai teisingas klausimas: Programavimo kursai: kodėl verta lankyti ir nuo ko pradėti?

Vienareikšmiškai, šiais laikais kiekvienas, kuris moka programuoti, gali būti ramus, kad ras darbą. Paprasčiausiai visuomenė intensyviai ir dideliais žingsniais juda link IT ir šiuo metu kiekvienas puikiai dirbantis su kompiuteriu gali jaustis ramus, kad jam pavyks save realizuoti. Visgi, programavimo kursai yra labai įvairūs ir kartais sunku susigaudyti, kurie yra geriausi. Juolab, ar tikrai yra amžiaus riba, kuomet mokytis yra paprasčiausiai per vėlu?

Pradėkime mokytis dar vaikystėje

Atsakyti sunku, tačiau visada geriau moka tas, kuris stengiasi nuo pat vaikystės. Jeigu vaikas dar vaikystėje programuos ir tai darys per žaidimą – tokiu atveju jis taps pačiu geriausiu meistru, kuris ateityje sėkmingai pralenks konkurentus ir  bus pats geriausias. Taigi, akivaizdu, kad kol vaikas mažas – reikia jį skatinti programuoti ir tikslingi dirbti su kompiuteriu. Daugelis tėvelių daro klaidą, kad nesuteikia vaikui tokių ramybių. Juolab, nepasiūlo keliauti į programavimo stovyklas bei mokyklas, kurios yra puikus šuolis nuo pat pradžių iki pat viršaus siekti daugiau ir džiaugtis puikesniais rezultatais.

Mokymosi galimybės

Taigi, viena galimybė yra vaiką skatinti lankyti stovyklas, būrelius bei panašius užsėmimus, kurių metu paaiškinama, kaip reikia programuoti ir visą tai padaroma per žaidimą, kad vaikui būtų kuo smagiau. Taip pat reikia skatinti mokytis papildomai, kadangi dažniausiai daugiausia ir pasiekia tie, kurie ne tik vadovaujasi mokytojo nurodymais, tačiau patys bando atrasti vis daugiau. Siūlome tai įvertinti ir rinktis atsakingai. Galiausiai, šiuo metu atviros galimybės mokytis savarankiškai. Tačiau tai geras pasirinkimas tiks tokiu atveju, kai vaikas jau turi pagrindus ir jam tereikia su tais pagrindai eiti kuo gilyn į programavimo pasaulį.

Galimybių mokytis yra labai daug ir akivaizdu, kad šiais laikais mokytis programavimo tikrai verta. Paprasčiausiai, tai labai puiki galimybė pasikloti sau patogius pamatus, kadangi programavimas – ateities mokslas. Svarbiausia, kad tai daryti gali visi, svarbiausia – norėti ir stengtis. Plačiau skaitykite http://www.codeacademykids.com/stovyklos-vaikams-vilniuje/

Ar galima patiems susikurti svetainę?

puslapiu kurimas

Atsakymas į šį klausimą yra paprastas – TAIP, galima, bet…

O čia ir prasideda visi tie „bet“, dėl kurių ir gyvuoja tiek daug interneto puslapių kūrėjų įmonių. Patikėkite, bandėme kurti ne vieną puslapį ir po daugelio metų viskas susiveda ten pat – reikia profesionalų rankos bet kuriuo atveju.

Kalbėjomės apie tai su tinklalapių kūrėjais iš https://www.tinkers.lt, sukūrusiais ne vieną puslapį apie kai kurių klientų požiūrį į savadarbes svetaines.

Patys kurti gali tik studentai…

Kai žmogus studijuoja ir jam reikia padaryti viešą prezentaciją, tam tikrą mokslinį darbą, interneto svetainė – bene puikiausias būdas tai padaryti. Tam nereikia pirkti domeno, pakanka pasinaudoti nemokamų puslapių kūrimo tarnybomis WordPress.com, Wix.com, Weebly.com ir kitomis. Kūrimo metu susipažinsite su esminiais puslapių elementais – struktūra, puslapio šablonais, dizainu, šonine juosta, meniu ir t.t. Visa tai pravers vėliau samdant profesionalus, nes jau tiksliai žinosite, ko iš jų reikalauti.

Milžiniškos laiko sąnaudos

Kai žmonės patys nusprendžia kurti svetainę, jie gali pasiruošti daug laiko šiam darbui. Taip pat ir kantrybės, nes teks kažką perdarinėti nuo nulio jau pusiaukelėje. Puslapį teks dailinti keletą dienų, tada rūpintis turiniu, iliustracijomis. Visa tai užima nemažai laiko. Jei nieko neveikiate, prašom, bet jei reikia dar ir dirbti bei uždirbti pinigus, tas laikas įgauna konkrečią kainą. O ji nėra labai adekvati. Labai paprastas dalykas. Įvertinkite savo valandą laiko. 10 eurų? O gal 20? Jei tiek galite uždirbti per valandą, paskaičiuokite, kiek realiai kainuoja jūsų sukurtas interneto puslapis, kuriam net ir po kūrimo turėsite rimtų priekaištų.

Sakykime, sugaišote 3 dienas po 8 valandas. Viso – 24 valandos darbo. Tai yra 480 eurų neuždirbtų pinigų. Jei jūsų svetainė yra nesudėtinga, vos su keliais puslapiais, už tokią kainą galima nusamdyti profesionalus, kurie sukurs svetainę pagal visus jūsų norus. O taip pat ji atrodys profesionaliai ir puikiai.

Stresas kenkia grožiui ir karjerai

Ar galėtumėte suvirinti tvorą, jei visą gyvenimą esate dirbę geografijos mokytoju? Youtube mokomieji vaizdeliai, kuriuose mokoma virinti sako, kad visi tai sugebėtų. Va, kaip lengva – pirmiausiai privirinate čia, o paskui čia. Dvi minutės ir rėmas gatavas. Viena problemėlė – tokiuose Youtube video klipuose vaizduojami žmonės tai daro gal 1000-jį kartą. O jūs darytumėte tai gal kokius 2-3 kartus per visą savo gyvenimą.

Ar tikrai skirsite kelis mėnesius mokslams, kad galėtumėte pasidaryti kažkokį daiktą, apie kurio kūrimą iki tol neišmanėte? Vargu…

Kai kažkas nepavyksta iš karto, kyla stresas. Jis labai bjaurus palydovas. Net po darbo graužia žmogų – kaip ten rytoj jis darys, kaip viskas turi pavykti… O jei nepavyks. Tai nervina. Dėl to geriau patikėti tuos darbus profesionalams, kurie tokio streso nebejaučia. Interneto puslapius jie kuria pastaruosius 10 metų ir tai savotiška rutina, beveik techninis darbas. Kodo gabalėlis čia, kodas ten, paveikslėlis čia, video ten, teksto dar šiek tiek po jais ir štai jums kuo puikiausias pradinis puslapis.

Nestresuokite, o patikėkite tinklalapių kūrimą profesionalams. Jie tai padarys be streso, ramiai, užtikrintai, profesionaliai. O jums tikrai drebės rankos ir rezultatu nebūsite patenkinti.

Nuo ko priklauso SEO paslaugų kaina?

SEO kainaSEO (angl. Search Engine Optimization) – tai optimizavimas paieškos varikliams,  metodika, kurios tikslas optimizuoti internetinę svetainę pagal tam tikras užklausas.

Galima laikyti, jog tai viena iš efektyviausių reklaminių kampanijų internete. Užuot investavus į mokamas kampanijas, skelbimus ar kitokio tipo publikacijas, jūs ruošiate savo svetainę reklamuoti pačią save, pateikiant jiems  kokybišką turinį ir atsakymus į vartotojų pateiktas užklausas paieškos sistemose.

Faktoriai lemiantys kainą

SEO paslaugų kainos priklauso nuo keleto faktorių. Pateikiame bendrą jų sąrašą ir galimą įtaką galutinei kainai.

  • Pasirinktas raktažodžių kiekis – jei svetainės turinys yra optimizuojamas keliems raktažodžiams. Turinio optimizavimo kaina automatiškai kils.
  • Konkurencijos nišoje – itin daug paieškų per mėnesį sulaukiančios nišos yra laikomos itin konkurencingomis, kadangi kiekvieno paspaudimo ant svetainės kaina čia gali reikšti itin didelius pinigus. Tokioms svetainėms gali reikėti drastiškų turinio pokyčių ir nuolatinio jo atnaujinimo.
  • Svetainės dydžio – Jei kalba eina apie nedidelės apimties svetainę, žinoma užtenka ir nedidelių optimizacijos darbų. Tačiau jei kalbame apie sudėtingoje rinkoje laviruojančią e-parduotuvę, turinčią itin didelį kiekį prekių, čia lauks rimtesni SEO optimizacijos darbai.
  • Planuojamų svetainės pertvarkymo darbų – ši faktorius susideda iš visų svetainėje planuojamų pertvarkymo darbų. Jei planuojama atlikti ne tik vidinį ar išorinį optimizavimą, tačiau ir nišos raktažodžių tyrimus bei turinio pateikimus, kaina atitinkamai kils. Reikės skirti daugiau laiko ir pastangų įtvirtinant svetainę nišoje turinčioje didelę konkurenciją.

Svetainėje atliekami darbai

SEO pakeitimus svetainėje yra įmanoma įgyvendinti įvairiais būdais. Pateikia 6 būdus apie mūsų atliekamus darbus svetainėse.

Raktažodžių ir rinkos tyrimas –  siekiant kokybiško ir naudingo turinio svetainėje, yra būtina jį optimizuoti pagal vartotojų ieškomus raktažodžius. Galime ir pasirūpinsime, jog žmonės ieškodami reikalingos informacijos rastų tik to ko jie ieško. Šiame darbų etape įvertiname svetainės būklę SEO audito pagalba, rinkos konkurencingumą bei tinklalapio galimybes konkuruoti joje. Surinktą informaciją pateikia kokia ji yra, būtų tai geros ar blogos žinios.

Vidinis optimizavimas –  nemažai sutrikimų svetainėje atsiranda dėl paprasčiausios priežasties – neteisingai suprogramuoto kodo. Tai gali būti ne tik saugumo spragos, tačiau ir neteisinga jos architektūrą, privedanti prie to, jog paieškos varikliai neteisingai indeksuoja ir nuskaitos svetainės turinį arba apskritai jo nemato. Kitas vidinio optimizavimo darbas – greičio optimizavimas. Kaip žinia, greita svetainė kur kas malonesnė apsilankantiems vartotojams bei labiau tenkins paieškos variklius. “Google” neseniai paskelbė, jog svetainės krovimo greitis yra vienas iš kertinių faktorių pagal ką puslapis yra rankuojamas. Taigi, būtina sutvarkyti elementariausią puslapio struktūrą, privedančią prie greitesnio krovimo.

Išorinis optimizavimas –  paieškos varikliai taip pat vertina svetainės išorinį aktyvumą bei sąsajas su kitais resursais internete. Tai gali būti aktyvumas socialiniuose tinkluose, kitais tinklalapiais, turimomis nuorodomis. “Google” itin teigiamai vertina aukštos kokybės nuorodas, todėl mūsų darbas – sukurti kuo daugiau kokybiškų nuorodų jūsų svetainėje.

Turinio optimizavimas – ko gero svarbiausias darbas – užtikrinti aukštos kokybės turinį svetainėje. Čia yra rūpinamasi visais jo elementais tinklalapyje – nuotraukomis, tekstais, vaizdo įrašais ir t.t. Net ir menkiausios klaidos itin aukštos konkurencijos rinkoje gali privesti prie smarkaus svetainės smukimo reitinguose, prarastų vartotojų srauto bei pelno. Prieš pradedant darbus pateikiame turinio pakeitimų planą klientui, o jį suderinus pradedame turinio pokyčių įgyvendinimą. Aktualus turinys yra orientuotas ne tik į paieškos sistemas, tačiau ir į svetainės lankytojus.

Strategija ir monitoringas – paleidus svetainę į interneto platybes, darbai ties tuo nestoja. Paieškos varikliai nuolatos keičia savo rankavimo algoritmus, todėl SEO paslaugas teikiančios įmonės turi būti lanksčios ir gebėti pateikti geriausią savo klientams sprendimą. Į tai įeina ir bendras strategijos kūrimas svetainei. Galbūt keletas minimalių pakeitimų ją pavers autoritetinga ir klientus traukiančią svetaine? Jei apskritai kalba eina apie itin konkurencingą rinką, svetainė turi būti prižiūrima ir tobulinima itin dažnai.

Apibendrinant

Jei jus domina kokybiškai atliktos SEO paslaugos apsilankykite mūsų svetainėje. Čia rasite daugiau informacijos apie šių pokyčių naudą svetainėje bei papildomus darbus galinčius pagerinti svetainės būklę.

 

Kaip išsirinkti šaldytuvą?

saldytuvaiŠaldytuvai – tai buitinės technikos prietaisai, kurių duris varstome dažniau nei bet kurias kitas. Todėl labai svarbu, kad namuose turėtume tinkamo dydžio, dizaino ir funkcionalumo šaldytuvus, kurie tarnaus kaip įmanoma ilgiau. Be to, nuo šaldytuvo kokybės priklauso ir mūsų maisto produktų būklė bei maistingumas, tad jokiu būdu nemanykite, kad norint įsigyti naują šaldytuvą, pakaks nueiti į pirmąją buitinių prekių parduotuvę ir besti pirštu į akiai patraukliausią prietaisą. Kaip išsirinkti šaldytuvą?

Šaldytuvai ir jų tipai

Paprastai išskiriami dviejų tipų šaldytuvai: pastatomi ir įmontuojami. Jei gyvenate nuomojame bute arba mažesnėse erdvėse, geriau rinktis laisvai pastatomą šaldytuvą. Jie yra talpesni ir užima mažiau vietos, nes šio tipo šaldytuvams nereikia didesnio korpuso, leisiančio cirkuliuoti orui. Įmontuojami šaldytuvai populiaresni namuose, kur svetainė sujungta su virtuve: juos galima integruoti į baldus, todėl šaldytuvas neišsiskirs iš bendro interjero konteksto ir atrodys tarsi virtuvinio baldų komplekto dalis.

Talpa ir dydis

Antras dalykas, kurį privalote įvertinti, jei renkatės naują šaldytuvą – jo talpa ir dydis. Paprastai šaldytuvai būna nuo 45 iki 600 litrų naudingojo tūrio, esant poreikiui galima įsigyti ir milžiniškų 800 l gigantų. Tačiau turėkite omenyje, kad kuo didesnė talpa, tuo didesnis šaldytuvo dydis, tad jei jūsų virtuvė yra nedidelė ir ieškote į kampą tilpsiančio kompaktiško šaldytuvo, nevertėtų rinktis paties aukščiausio ir talpiausio gaminio.

Mitybos įpročiai

Jei norite, kad šaldytuvas pasitarnautų kaip įmanoma patogiau ir praktiškiau, įvertinkite savo mitybos įpročius: kaip dažnai gaminate, ar kaupiate maistą, ar naudojate daug šaldytų produktų ir pan. Nedideli šaldytuvai su vienomis durelėmis ir 2 stalčių šaldymo kamera labiau tiks žmonėms, kurie retai būna namuose ir nemėgsta gaminti maisto. Jei turite didelę šeimą arba esate maisto ruošos entuziastai, neapsieisite be erdvaus, dviejų durelių šaldytuvo su daug įvairių skyrių bei stalčių. Pasitaiko ir žmonių, kurie kaupia šaldytą maistą. Jiems aktualiausi šaldytuvai su erdviomis, gerai šaldančiomis šaldymo kameromis, todėl neretai pasirenkami šaldytuvai, kuriuose šios kameros užima daugiau nei pusę erdvės.

 

Verslo žinomumui didinti – reklama ekranuose

reklama ekranuose
Kad ir kokią puikią prekę ar paslaugą siūlytumėte, dažnai verslams nepasiseka vien todėl, kad apie tai sužino per mažai žmonių. Įmonės investuoja į modernų biurą, profesionalią komandą, veiklos strategiją ir kitus dalykus, tačiau neteikia prioriteto reklamos ir rinkodaros veiksmams. Tad jei jaučiate, kad sunkiai sekasi rasti kelią pas potencialų klientą, galbūt visiškai neinvestuojate arba per mažai dėmesio skiriate reklamai? Natūralu, kad besikuriančiam verslui sunku skirti didžiulius biudžetus, reikalingus solidžioms reklamos kampanijoms. Tačiau tikrai yra būdų, kurie leidžia už pakankamai prieinamą kainą pasiekti klientus. Tai gali būti spauda, radijas, Google reklamjuostės arba pastaruoju metu gerai neįvertinama reklama ekranuose. Naudojant ją, su pakankamai nedideliais kaštais galite pasiekti tikrai platų auditorijos lauką ir didinti įmonės žinomumą. Ką daryti, kad reklama ekranuose būtų kuo efektyvesnė? Pažinkite savo auditoriją Pirmas dalykas, kuris reikalingas kuriant bet kokią reklamos ar rinkodaros strategiją – tikslinių auditorijų išsigryninimas. Jeigu reklamą ekranuose rodysite bet kur ir bet kam, jos matomumo rodikliai bus dideli, tačiau tai gali beveik neįtakoti jūsų pardavimų ir nepadėti pasiekti išsikeltų tikslų, kurie dažniausiai atsiremia į pajamų augimą. Apsirašykite amžių, demografines, geografines savybes. Jei įmanoma, išsiaiškinkite visus tikslinių auditorijų įpročius, kas joms patinka / nepatinka. Visa tai padės tiek kuriant pačią reklamą ekranuose, tiek ieškant vietų, kuriose ji galėtų būti rodoma. Turėkite puikią idėją Bet kokios reklamos vinis – kūrybinė idėja. Ji gali būti ne tokia kokybiška, be įžymių, įtaką darančių žmonių, tačiau jei pats konceptas bus išskirtinis, tikrai įsiminsite žmonių galvose. Pagalvokite, kokią problemą jūsų produktas sprendžia ir kaip įdomiai pateikti tai reklamoje. Jei trūksta idėjų, galite kreiptis į pradedančius kūrybininkus, šių industrijų studentus, kurie nebus tokie brangūs kaip reklamos agentūros. Matuokite rezultatus Svarbu nuolat sekti, ar reklama ekranuose neša norimus rezultatus. Tai geriausiai matysis skaičiuojant, kokiu procentu grįžta investicijos į reklamą. Jeigu jūsų tikslas – ne pajamų didinimas, o prekės ženklo įvedimas į rinką ar žinomumo didinimas, vertėtų atsižvelgti į svetainės ar parduotuvės lankytojų srautų pokytį ir panašius dalykus.

Svetainių kūrimas: pasidaryk pats, ar kreipkis į profesionalus?

Interneto puslapio kūrimasKai pradedi verslą, interneto puslapio kūrimui lėšų numatoma minimaliai, arba nenumatoma iš viso. Tai didelė klaida! Kaltas požiūris – viską galiu pasidaryti pats. Deja, su laiku paaiškėja, kad viskas ne taip.

Svetainė – jūsų darbuotojas, tik virtualus

Labai sveikintinas tų įmonių požiūris, kuris traktuoja interneto svetainę kaip papildomą darbuotoją pardavimų skyriuje. Aišku, tas darbuotas yra virtualus, tačiau jis dirba daugiau už visus, nes parduoda prekes ar paslaugas 365 per metus, 24 valandas per parą. Jam nėra išeiginių, atostogų, nereikia mokėti už viršvalandžius ar mamadienius. Tai idealus darbuotojas, kuris prašo labai nedaug – profesionalios išvaizdos, gerų parduodančių tekstų, kokybiškų iliustracijų, stabiliai veikiančio hostingo. Visa tai kainuoja apie 500-700 eurų. Toks pradinis mokestis. Vėliau reikės tik tų 5 eurų per mėnesį už hostingą, kuris, beje, daugiau bus užsiėmęs jūsų įmonės el. pašto laikymo, o ne svetaine. Svetainiu kurimas kainuoja nedaug, nes dizainas yra perkamas, tad lieka tik viską gražiai paruošti. Gali būti, kad už gerus parduodančius tekstus sumokėsite net daugiau, nei už puslapio sukūrimą. Štai visos jūsų darbuotojo išlaidos. Atminkite, kad per metus jis dirba 8760 valandų, o tai reiškia, kad jam reikia „mokėti“ vos 8 centus už valandą per pirmus metus. Antri metai bus beveik nemokamai, jei nekeisite tekstų ir nereikės pridėti jokių papildomų funkcijų. Praktiškai idealus darbuotojas…

Už ką imami pinigai?

Svetainių kūrimas kainuoja 500 eurų? Pasiaiškinkite, už ką imami pinigai. Dizainas kainuoja 50-80 eurų. Hostingas turi būti valdomas jūsų įmonės, tad į šią kainą negali būti įtraukiamas. Interneto vardo 12 eurų per metus mokestis taip pat. Kas bus padaryta už likusius 400 eurų?

Gal į šią kainą įtraukiamas pirminis turinio sudėjimas? O gal bazinė vidinė SEO optimizacija? Ar projektų vadovas jus konsultuoja, kaip naudotis WordPress sistema, kuri greičiausiai ir bus naudojama kuriant jūsų tinklalapį? Būtinai išsiaiškinkite, kad tiksliai žinotumėte, kas kainuoja brangiausiai.

Pasidarysiu pats, vėliau profesionalai perdarys…

Tas „vėliau“ neateina keletą metų, o puslapis vis dar atrodo, kaip senas tekstinis blogas. Deja, tokių įmonių puslapių yra nemažai. Tai reiškia, kad jūs gavote labai gerą pardavimų vadybininką, bet jam leidžiate pardavinėti tik po 1 valandą per dieną, be telefono ir tik tiems žmonėms, kurie netyčia užklysta į jūsų biurą. Visą kitą laiką jis tiesiog palaiko kompaniją jūsų darbščiausiems pardavėjams ir projektų vadovams. Štai kuo gresia „pasidarysiu pats puslapį“.

Patys galite pasidaryti asmeninį tinklaraštį, kuriame rašote savo šeimos įspūdžius iš savaitgalio kelionių ir dalinatės savo draugų ratelyje. Rimtus įmonės puslapius reikia patikėti tik profesionalams, jei neturite savų programuotojų, galinčių nuolatos rūpintis puslapiu ir jo atnaujinimais.

Svetainių kūrimas dabar nėra labai brangus, kaip prieš dešimtmetį, todėl tikrai rasite gerą ir kokybišką paslaugą.