Kardio treniruotės – tiesiausias kelias į neįtikėtinus pokyčius

sporto klubas VilniujeSausio pirmą dieną kone kiekvienas pasižada sau susiimti ir pradėti ruoštis vasarai. Juk vasara – ne už kalnų, o pagalvojus apie po žiemos formas praradusį kūną maudymosi kostiumėlyje, ištinka kone isterija! Tačiau nėra to, ko nepataisytų sveika mityba ir sportas. Kiekvienas sporto klubas Vilniuje siūlo įvairiausias treniruotes tiek vyrams, tiek ir moterims, o taip pat jie turi įsirengę ir modernias treniruoklių sales, kuriose savo mėgstamus treniruoklius atras kiekvienas. Tačiau ko imtis, kai laiko iki vasaros nedaug, o norisi pasiekti išties apčiuopiamų rezultatų?

Skiriamos dvi pagrindinės treniruočių grupės – jėgos ir kardio. Jėgos treniruotės skirtos ištvermei didinti ir kūnui stiprinti, taigi tokio tipo užsiėmimai yra puikus pasirinkimas, jei norima palaikyti savo puikias formas. Tuo tarpu, jei į veidrodį pažvelgus neramina nepageidaujami riebaliukai ar didesnės nei įprasta apimtys, jėgos treniruotės tikrai nebus tas kelias, kuris atvestų į ryškiai matomus pokyčius. Tai patvirtintų ir bet kuris sporto treneris, o jų turi kiekvienas sporto klubas Vilniuje. Ne paslaptis ir tai, ką jie siūlo.

Kardio treniruotės yra būtent ta treniruočių rūšis, kuri padės pasiekti greitus ir užtikrintus rezultatus. Jos pasižymi aukštu intensyvumu, kurio pagalba ne tik stiprinamas širdies raumuo, tačiau ir gerinamas metabolizmas. Būtent jo pagalba organizmas geba greičiau pasisavinti reikalingas medžiagas bei deginti perteklines kalorijas ne tik iš suvartojamo maisto. Mat pritrūkus iš maisto gaunamos energijos organizmas ima deginti riebalus. Tačiau svarbu prisiminti, kad riebaliukai imami deginti tik po 20 minučių fizinės veiklos, todėl rekomenduojama, kad kardio treniruotė truktų bent 40-45 minutes, norint pasiekti gerus rezultatus. Būtent tokios trukmės kardio užsiėmimus siūlo eilinis sporto klubas Vilniuje.

Svarbu prisiminti, kad rezultatai nėra priklausomi nuo sporto klubo kainos. Svarbus pasiryžimas ir valia atsispirti saldumynams. Taip pat svarbus ir asmeninis nusiteikimas, kuris dažnai būna vienas iš pagrindinių variklių, vedančių link teigiamų rezultatų. Taigi, nepriklausomai nuo to, koks sporto klubas Vilniuje lankomas, laiko savo geriausiam vasaros kūnui pasiekti tikrai dar pakanka!

No Comments

Post a Comment