Articles Tagged with reklama

tikslinė auditorija

Reklama internete – ar banerinė reklama vis dar efektyvi?

tikslinė auditorijaDaugeliui žmonių teko susidurti su reklama internete, tačiau ne visi gali pasigirti gautais teigiamais rezultatais. Taip yra todėl, kad kiekviena interneto svetainė yra skirtinga ir kiekvienoje siūlomos skirtingos prekės ar paslaugos. Yra tokių svetainių, kuriose apskritai niekas nieko nepardavinėja – turinys yra didžiausia prekė. Jeigu jūs domitės galimybėmis išreklamuoti savo interneto svetainę, tai jums reikėtų pamiršti banerinę reklamą – tai nėra vienintelis būdas gauti potencialių pirkėjų ar tiesiog šiaip lankytojų. Reklaminių skydelių pozicijų pirkimas yra iš tiesų rizikingas, nes viskas priklauso nuo reklamos pardavėjo – vieni sąžiningai pateikią visą svarbiausią informaciją, o kiti – sukčiauja.

Apie banerinę reklamą turite žinoti tai, kad ji ne visada atsiperka. Viskas priklauso nuo interneto svetainės, kurioje bus talpinamas reklaminis skydelis. Žinoma, didelę įtaką daro ir kaina. Matote, kuo mažesnė kaina nustatoma, tuo labiau tikėtina, kad tokia reklama yra neefektyvi. Pavyzdžiui, jeigu reklaminio skydelio pozicija yra kažkur gale, kur skaitytojai ją vos mato, tai logiška, kad tokia reklama nebus efektyvi, todėl jos kaina bus maža. Kam mokėti pinigus už neefektyvią reklamą? Įprastai reklaminius skydelius talpinti geriausia svetainės pradžioje, kad sakytojas, užėjęs į puslapį, iškart matytų jūsų reklamą. Tai būtų geresnis pasirinkimas, bet aišku – jis bus ir brangesnis.

Kodėl reklaminių skydelių pozicijų pirkimas ne visada efektyvus? Dažnai kai kurie reklamos pirkėjai renkasi tas interneto svetaines, kurios visiškai nesusijusios su jų teikiamomis paslaugomis, parduodamomis prekėmis ar tiesiog lankytojų auditorija. Jūs gausite parodymus, bet tikėtina, kad paspaudimų bus labai mažai. Tarkime, jūsų svetainė yra apie paskolas, o jūs perkate reklaminio skydelio poziciją kažkokių juokelių svetainėje, tad kaip manote, ar ta reklama, nors ir matomoje vietoje, bus naudinga? Žinoma, kad ne, nes toje svetainėje dažniausiai renkasi paaugliai, kuriems apie paskolas net nėra ko svajoti.

Reklamą internete jūs turėtumėte pirkti tose svetainėse, kuriose yra panaši lankytojų tikslinė auditorija į jūsų svetainės. Tai reiškia, kad jūsų svetainės tema turėtų būti panaši į tos svetainės, kurioje ketinate pirkti banerinę reklamą. Tai yra bene vienas svarbiausių akcentų, leidžiančių išvengti nuostolių reklamos pirkimo metu.

Google reklama

Google reklama : populiari ir veiksminga reklamos forma

Google reklamaKai yra norima padidinti pardavimus bei internetinės svetainės lankytojų srautą, gana dažnais atvejais yra pasirenkama kokybiškai atlikta Google reklama, kuri pasižymi ypatingu veiksmingumu bei patogumu: galima pasirinkti reklamos laiką bei pinigų sumą, skirtą reklamai.  Ir tai – tikrai nėra visi šios reklamos formos privalumai: jų yra kur kas daugiau.

Vienas svarbiausių dalykų yra tai, kad  investicijos į Google reklamą visada labai greitai atsiperka, tad galima būti užtikrintiems, kad pinigai nebus išleisti veltui. Užsakant šią reklamą paprastai yra pasirenkami tam tikri raktiniai žodžiai, kurie geriausiai apibūdina siūlomas prekes ar paslaugas. Svarbu galvoti apie tai, kokius raktažodžius gali naudoti interneto vartotojai, ieškantys jūsų siūlomų prekių ar paslaugų. Jei išsirinkti tam tikrus raktinius žodžius bus pernelyg sudėtinga, tokiu atveju jums galės pagelbėti specialistai, kurie raktažodžius galės atrinkti už jus.

Jei  pinigų suma, kurią galite skirti reklamai, yra visai nedidelė, tokiu atveju Google reklama galės puikiai pasiteisinti. Visada galima patiems nuspręsti, kiek pinigų norima skirti reklamai, ir  galėsite nustatyti tam tikrą dienos limitą. Galite šiai reklamai skirti vos porą eurų per dieną: jūs mokėsite už reklamos paspaudimus, ir reklaminis skelbimas bus rodomas tol, kol neišeikvosite dienos limito.

Google reklama yra skirta tikslinei interneto vartotojų auditorijai: jūsų reklaminis skelbimas bus rodomas paieškos lango viršuje, kada interneto vartotojai ieškos tam tikrų prekių ar paslaugų pagal jūsų parinktus raktinius žodžius. Visada galite būti tikri, kad ant reklamos paspaus tik tie vartotojai, kurie yra suinteresuoti tam tikromis siūlomomis prekėmis ar paslaugomis, taigi, labai tikėtina, kad jie taps jūsų klientais. Jei ne – tikėtina, kad jūsų internetinė svetainė bus įsimenama, o tai taip pat prisideda prie internetinio puslapio populiarinimo.

Google reklamą gana dažnai renkasi tiek smulkios, tiek ir stambios įmonės, nes tik nuo jūsų priklausys, kiek pinigų bus skirta reklamai. Gali būti pasirenkama minimali pinigų suma, kuri skiriama reklamai, ir taip pat galima pasirinkti ir didesnes pinigų sumas. Pastebėta, kad kuo daugiau yra investuojama į šią reklamą, tuo geresni yra pasiekti rezultatai, tačiau norėdami įsitikinti reklamos veiksmingumu, galite rinktis reklamą ir už minimalią pinigų sumą.

Jei pastebite, kad tam tikromis dienomis ar tam tikromis valandomis lankytojų srautas yra didžiausias, gali būti pasirenkama Google reklama būtent tokiu metu. tai yra itin patogu, nes jūs visada galite kontroliuoti, kada turi būti rodomi reklaminiai skelbimai.

Įsitikinsite, kad ši reklama gali būti vienu geriausiu pasirinkimu gana dažnose situacijose, kada yra tikimasi, kad bus pasiekta geriausių rezultatų. Kreipkitės į reklamos specialistus, ir jie tikrai galės pagelbėti parenkant raktinius žodžius, ir taip pat jie galės pasirūpinti, kad užsakyta reklama duotų maksimalią naudą.