Articles Tagged with remontas

tepalai

7 priežastys, kodėl tik kokybiški tepalai tinka jūsų automobiliui

tepalai

Daiktai būna brangūs ir pigūs, kokybiški ir nekokybiški. Lygybės ženklo tarp jų dėti negalima, nes yra daug brangių dalykų, kurių vertė maža, nors vardas garsus, o taip pat yra ir daug pigių, bet kokybiškų prekių, kurios džiugina pirkėjų širdis ir pinigines. Šį kartą norėtųsi rasti tą aukso vidurį, kai kaina neužgožia kokybės ir atvirkščiai.

Automobilių alyva – viena iš tokių prekių. Galima pirkti brangią, tačiau galima ir kokybišką. Ką renkatės jūs? Aišku, kokybę!..

Pateikiame dar 7 argumentus, kodėl būtent kokybiški tepalai yra tinkamiausi jūsų automobiliui.

  1. Tikrai sutaupote, nejuokaujame. Pirkdami kokybiškus tepalus sutaupote ne tiek tepalų, kiek viso automobilio sąskaita.
  2. Saugiau važiuoti. Kai važiuojate greitkeliu 110 km/h greičiu, mažiausiai, ką norėtumėte išgirsti – keisti garsai variklyje, kurie gali atsirasti dėl nekokybiškų tepalų ar jų trūkumo.
  3. Greičiau užsiveda. Tai aktualu ypač žiemą, kai lauke -10-15 laipsnių ir skubate į darbą. Kokybiški tepalai greičiau „įsuka“ variklį ir šis pradeda dirbti greičiau, bei susidėvi mažiau. Kokią alyvą rinktis? Tą, kuri pažymėta …W30 arba …W40, kas reiškia, kad jos savybės išlieka ir prie -30-40 laipsnių šalčio.
  4. Neperkaista. Vasarą yra priešingas efektas – kai alyva užverda, ji praranda savo savybes ir tai gali turėti neigiamos įtakos varikliui, bei kitoms sistemoms. Beje, įkaitusi alyva skystėja, tad esant ne visai sandariai sistemai, dalis jos gali išbėgti jums net nepastebint. Iki kito tepalų keitimo taip galite ir nenuvažiuoti…
  5. Mažiau dega. Kokybiški tepalai yra atsparesni karščiui, todėl net jiems ir degant, išsiskiria mažiau kenksmingų medžiagų, kurios gadina bendras alyvos savybes. Tai aktualu didelius atstumus važiuojantiems automobiliams, kurie tepalus teoriškai turėtų keisti ne vieną, o du kartus per metus.
  6. Taupo degalus. Kai variklis puikiai funkcionuoja, jam reikia mažiau degalų efektyviausiam veikimui. Tai reiškia, kad degalų sąnaudos su kokybiškais tepalais – mažesnės.
  7. Gerina pavarų perjungimą. Kai kurios alyvos yra naudojamos ne tik varikliui, bet ir pavarų dėžėms, o tai pagerina jų darbą. Ypač, kai pavarų dėžė – automatinė.

Grįžkime prie pirmojo argumento – visus kitus sudėję matome, kad kokybiški tepalai taupo automobilį ir neleidžia jam sugesti taip greitai. Taip 10 eurų (1 l talpos 5W40 alyvos bakelio kaina) sutaupo kelis šimtus už priešlaikinį remontą. Pamąstykite, kokią alyvą geriau rinkis…

santechnika

Kanalizacijos tiesimas ir santechnika: svarbiausi niuansai

santechnikaTinkamai sutvarkyta santechnika ir išplėtota kanalizacijos sistema užtikrina tinkamas komforto sąlygas ir rūpinasi mūsų patogumu. Tiesa, jei norite džiaugtis nepriekaištingu rezultatu, turite bendradarbiauti su profesionalais, kurie įvertinę konkretaus statinio prietaisų išdėstymą, parinks tinkamiausius santechnikos ir kanalizacijos vamzdynų maršrutus.

Paprastai daugiaaukščio statinio vandentiekio santechniką sudaro: magistralės (jomis vanduo pasiekia atskiras statinio dalis), stovai (jie užtikrina vandens tiekimą į skirtingus aukštus), atskirų aukštų įvadai (skirti vandens perdavimui iš stovų į vamzdžius) ir jungiamieji vandens vamzdžiai. Santechnika išdėstoma racionaliai įvertinus ekonomiškumo ir efektyvumo rodiklius. Magistraliniai vamzdynai dažniausiai tiesiami techniniuose aukštuose ir rūsiuose. Jei minėtųjų patalpų nėra, magistralės tiesiamos pogrindžio kanaluose drauge su karštojo vandentiekio ir šildymo vamzdynais. Magistralė, atsakinga už šaltą vandenį, visais atvejais tiesiama kiek žemiau (arba šalia) karštųjų vamzdžių. Vandentiekio stovai gali būti montuojami atviruoju būdu arba būti paslėpti. Šaltojo vandentiekio stovas paprastai tiesiamas karštojo dešinėje. Nepamirškite, kad jei stovai įrengiami gana arti vandens ėmimo taškų, tai aukštų įvadai būna trumpesni, o tai leidžia sutaupyti vamzdynų tiesimui naudojamas priemones.

Santechnika turi ne tik atitikti techninius reikalavimus, bet ir įgyvendinti estetikos niuansus, pvz., svarbiausios vonios kambario santechnikos sudedamosios dalys yra praustuvė, klozetas ir dušas. Visi šie įrenginiai turi būti ne tik patogūs naudoti, bet ir suteikti vizualinį pasigėrėjimą. Renkantis praustuvę, reikia pagalvoti apie skirtingus įrengimo darbus, tačiau praktiškiausias pasirinkimas – praustuvės tvirtinimas prie sienos. Praustuvė gali būti įrengiama su lentyna ar spintele. Montavimo darbai neatsiejami nuo tinkamų tvirtinimo elementų pasirinkimo (silpni laikikliai praustuvės gali neišlaikyti). Siekiant išvengti skilinėjimų ir tarpų, būtina naudoti silikoną ir gumines tarpines. Renkantis klozetą, rekomenduojama atsižvelgti į jo ekonomiškumą, t. y. vandenį taupantys klozetai yra kiek brangesni, tačiau greitai atsiperka. Montuojant klozetą būtina patikrinti jungčių su vamzdynais sandarumą. Klozeto vandens nubėgimo takelis įrengiamas kartu su unitazu arba montuojamas sienoje. Daug klausimų kelia ir dušo montavimas. Prieš imantis darbų, būtina įvertinti drėgmės izoliaciją. Jei vonios kambarys nėra tinkamai paruoštas, įrengiamas dušas su padėklu.

Nepamirškite, kad santechnikos darbai reikalauja praktinės patirties ir teorinių žinių. Jei norite džiaugtis patikima ir ilgamete santechnikos sistema, privalote bendradarbiauti su šios srities specialistais. Prieš pasirašydami sutartį su vienu ar kitu specialistu, visų pirma racionaliai įvertinkite darbininko patirtį, pasidomėkite buvusių klientų atsiliepimais. Prastai sumontuota santechnikos sistema ateityje gali sukelti daug rūpesčių ir pareikalauti didelių išlaidų.

Išskirtiniai D2 coiloveriai Jūsų automobiliui

coiloveriaiNorite, kad Jūsų automobilis važiuotų minkščiau arba kiečiau? Siekiate pagerinti amortizavimo savybes važiuojant įvairiomis kelio dangomis? Išskirtiniai D2 coiloveriai yra tai, ko ieškote. Reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriai yra itin kokybiški ir pritaikyti būtent Jūsų automobiliui. Juos nesunku montuoti, o patikimumas – šimtaprocentinis. Nedidelė investicija padarys Jūsų paprastą automobilį stabilesnį ir taupesnį. Coiloverius išbandėme patys ir siūlome tik tuos modelius, kuriems galime suteikti garantijas.

Apie coilovers.lt

Coilovers.lt yra internetinė parduotuvė, siūlanti automobilių mėgėjams kokybiškus coiloverius. Prekiaujame TuningArt, V-maxx, JOM, TA Technix ir kitų žinomų gamintojų coiloveriais – reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriais. Taip pat tiekiame ir kitas su amortizavimu susijusias dalis, priežiūros mechanizmus bei priemones. Prekių asortimentas atnaujinamas nuolatos, todėl mūsų pirkėjai turi galimybę įsigyti naujausius modelius ir dalis. Mūsų parduodami coiloveriai yra skirti visiems, kas rūpinasi savo automobiliu, ne tik sportininkams – tik įvertinę kelio dangas ir Jūsų automobilio važiavimo savybes galėsite jį tinkamai paruošti efektyviam važiavimui.

Kas yra coiloveriai?

Coiloveris yra reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatorius. Dažniausiai jis neįeina į standartinę automobilio komplektaciją – naudojami gamykliniai amortizatoriai. Coiloveriai – pirmas žingsnis, kurį reikia žengti, norint automobilį padaryti efektyvesniu ir pritaikytu važinėti stabiliai. Tai angliškas pavadinimas, sutrumpinimas iš „coil spring over shock“ – spyruoklė smūgiams mažinti. Šios detalės pagrindinės funkcijos – reguliuoti automobilio aukštį ir geriau absorbuoti įvairių kelių nelygumus, važinėjant skirtingomis kelio dangomis. Coiloveriai dažniausiai montuojami automobiliuose siekiant padarytui jų važiavimą įvairiomis kelio dangomis efektyvų, taip pat ir tuose, kurie dalyvauja įvairiose lenktynėse – plento, žvyro, šonaslydžio (drift) ir t.t. Jie montuojamai ant visų keturių automobilio ratų. Tai kokybiškai gali padaryti tik patyrę automobilių meistrai.

Aukščio reguliavimas*

Esminė coiloverių savybė – automobilio aukščio reguliavimas. Aukštis reguliuojamas rankiniu būdu priveržiant specialias veržles jau sumontuotiems coiloveriams. Tokiu būdu vos per keliolika minučių automobilį galima paruošti tiek važiavimui plentu, tiek žvyruotu vieškeliu. Norint reguliuoti aukštį rekomenduojama automobilį pasikelti. Kad visų keturių ratų lygis būtų vienodas, meistrai naudoja matuoklius, kurie užtikrina, kad kiekvienas coiloveris būtų nustatytas vienodame aukštyje. Priekinių ratų ir užpakalinių ratų aukščiai gali skirtis.

Amortizavimo reguliavimas

Kita esminė coiloverių savybė – amortizavimo kietumo ir minkštumo reguliavimas. Amortizatoriaus veikimo principas yra paprastas – spyruoklė atsiremia į cilindrą su specialiu tepalu, kuriame „plaukioja“ speciali galvutė, leidžianti lėčiau arba greičiau judėti atraminiam vamzdžiui. Kuo laisviau galvutė juda tepale, tuo važiavimas minkštesnis, kuo sunkiau – kietesnis. Išorinėje coiloverio dalyje yra varžtelis, kurį pasukus reguliuojamas minkštumas ir kietumas. Jis pasukamas pirštais. Skirtingi gamintojai leidžia skirtingus pasukimų intervalus, tad minkštumo ir kietumo reguliavimas priklauso nuo pasirinkto coiloverių modelio.

Keičiamos spyruoklės

Siekiant pagerinti amortizavimo savybės važinėjant skirtingomis kelio dangomis, reikalingos skirtingų matmenų spyruoklės. Coiloveriai turi unikalią savybę – spyruokles pakeisti kitomis galima vos per keletą minučių dėl itin paprasto ir lankstaus spyruoklių tvirtinimo mechanizmo. Tiesiog atsukate viršutinį tvirtinimo pagrindą ir nuimate spyruoklę su apsauginėmis gumomis, o jos vietoje uždeda kitą – su mažesniais arba didesniais tarpais ir pritvirtinate viską atgal. Jei dedate ilgesnę spyruoklę, reikia atlaisvinti ir apatines spyruoklės reguliavimo veržles.