Ar TOC dinaminiai buferiai veikia e. prekyboje?

Internetinė prekyba sparčiai auga, beveik neįsivaizuojame savo gyvenimo be e-parduotuvių. Kuo skirasi e-prekyba nuo realios? Skirtumų yra ne vienas, pvz.: jums nereikia fizinės vietos prekybai, dėl to mažėja išlaidos, reikalingas mažesnis darbuotojų skaičius, netgi reikalingas mažesnis atsargų kiekis jei sandėliuojate vienoje vietoje.

E-prekyba vyksta tiesiog iš sandėlio, t.y. per e-parduotuvę gaunamas užsakymas, kuris yra surenkamas sandėlyje, supakuojamas ir išsiunčiamas pirkėjui. Visgi vienas dalykas nesikeičia – turi būti prekių sandėlyje, kad būtų ką išsiųsti pirkėjui. Taigi jei prekės laikomos sandėlyje ir prekiaujama ne dropshipping’o būdu, tuomet atsargų valdymas turi būti atliekamas lygiai taip pat, kaip ir turint fizines parduotuves.

Jei pradėjote e-prekyba ir iš pradžių atsargas valdėte ir užsakymus sekėte Excel lentelėse, ilgainiui, kai prekybos apimtys didėja ir užsakymų daugėja, toks valdymas tampa per daug sudėtingu.

Įsivaizduokite situaciją: paklausa šokteli vieną savaitę, tiekėjai vėluoja kitą, ir jūs suprantate, kad įprastiniai užsakymo lygiai nebetinka. Vietoj to, kad nuolat spėliotumėte ir žiūrėtumėte į pasenusius skaičius, patartina pereiti prie sistemos, kuri prisitaiko realiu laiku. Viena pažangiausių pasaulyje metodikų TOC Apribojimų teorija ir dinaminis buferių valdymas – atsargos didėja kartu su paklausos augimu, o dingus paklausai jos sumažėja. Taip apyvartinės lėšos neįšaldomos lėtai judančiose prekėse. Kai atsargų lygiai keičiasi dinamiškai, galima išvengti situacijų, kai prikaupiamas atsargų perteklius , kai tuo tarpu einamiausių prekių trūksta.

Kaip sukurti realaus laiko duomenų srautą

Pirmasis žingsnis – užtikrinti, kad kiekvienas pardavimas, grąžinimas ir siunta būtų atnaujinami iš karto apskaitos sistemoje. Įsivaizduokite, kad sandoris Shopify ar Amazon platformoje akimirksniu sumažina jūsų likutį. Kai atsargų valdymo sistema sujungiama su kiekviena prekybos platforma, kiekvienam SKU (atsargos kodui) galima priskirti buferį. Greitai judančioms prekėms buferis didės, jei jų nuolat trūks, o mažiau paklausioms prekėms buferio dydis mažės. Tai labai panašu į šviesoforą: žalia reiškia pakankamai atsargų, geltona – reikia stebėti atsargų lygį, o raudona – signalas, kad prekių gali pritrūkti. Tai leidžia komandai sutelkti dėmesį tik į svarbiausias vietas ir likusį laiką skirti deryboms su tiekėjais, alternetyvų tiekėjų paieškai ar asortimento plėtimui.

Kaip stabilizuoti pinigų srautus ir sėkmingai veikti keliuose kanalų tinkluose

Didžiausia rizika, naudojant fiksuotus užsakymo lygius, – patenkama į užburtą ratą, kur prekių arba nuolat trūksta arba yra per daug. Abiem atvejais įmonė patiria nuostolius ir atsargų valdymo vadybininkai dirba nuolatiniame strese, kadangi turi atlaikyti spaudimą iš visų pusių: iš valdovų, kai per daug pinigų įšaldyta perteklinėse atsargos; iš pardavėjų, kai reikalingiausių prekių nuolat trūksta. Šioje vietoje milžinišką darbą padaro dinaminisatsargų valdymas, t.y. atsargų lygis prekei keičiasi tik tuomet, kai keičiasi reali paklausa.

Be pinigų srautų optimizavimo, galima buferių indikacijas susieti su sandėlio operacijomis. Jei buferis nurodo, kad atsargų trūksta, t.y. raudona spalva, sandėlio darbuotojai mato tą prekę savo darbo sąrašo viršuje. Kai atkeliauja nauja siunta, darbuotojai prioritetą skiria būtent toms prekės, kurių trūksta labiausiai.

Taip pat moderni atsargų valdymo sistema gali būti sujungta su online pardavimo platformomis, tokiomis kaip Shopify ar Amazon, ir gauti duomenis apie pardavimus realiu laiku, tai dar labiau pagerina reakciją į atsargų valdymą.

TOC buferių praktinė nauda e-prekyboje

Konkurencija internetinėje prekyboje ir toliau stiprėja, nes atsidaryti e-parduotuvę tapo labai paprasta. Pirkėjai tikisi greitos pristatymo informacijos ir tikslių likučių duomenų. Sandėlyje valdant atsargas pagal TOC dinaminius buferius verslai yra pasirengę greitai reaguoti ir efektyviai valdyti atsargas. Turint realaus laiko duomenis, buferių spalvų indikatoriai, pranešimų rodymas bei sklandi integracija su platformomis, komandoms padeda sutaupyti laiko, kurį gali skirti deryboms su tiekėjais, alternetyvių tiekėjų paieškoms ar asortimento tvarkymui.

No Comments

Post a Comment