Kas geriausiai gali išspręsti (arba padėti išspręsti) keblius klausimus? Be abejonės, profesionalai. Kad ir kokia tai sritis, kreipiantis į profesionalus sutaupoma ir laiko, ir pinigų, ir, žinoma, nervų.
Renginys pats nesusiorganizuos
Jei vyksta planavimas, koks turėtų būti renginys, ką į jį kviesti ir t. t., tai labai tikėtina, kad ne vieną dieną jaučiama darbų apgultis. Rodos, tiek visko reikia pasižymėti, tiek daug skambučių telefonu, tiek tarimosi, konsultacijų, derinimo, galvojimo ir… galvojimo iš naujo.
Visokeriopa pagalba. Suorganizuoti gerą renginį nėra labai lengva ir greitai – šitaip veikiausiai pasakytų daugelis žmonių, kuriems yra tekę imtis šios veiklos. Bet vėlgi, verta prisiminti, kas rašyta ankstesnėse eilutėse: viskas kur kas puikiau, jei kreipiamasi į profesionalus. Pavyzdys – 3D projekcijos. Kas jas galėtų paruošti? Be jų šventė neatrodys tokia „ohoho“. Konkrečiai šiuo klausimu pagelbėtų Videoprojektai.lt. Tiesa, pagelbėtų ir kitais klausimais, susijusiais tiek su videotechnika, tiek su prodiusavimu. Juk šie dalykai neretai labai susiję. Kai vienoje vietoje galima gauti visokeriopą pagalbą, tai palengvina visą procesą.
Sudėtinga / paprasta. Organizuojant renginį gali kilti dešimtys ar net šimtai keblių klausimų. Vieni klausimai iš tikro keblūs, juos bandoma svarstyti ir vienaip, ir kitaip, ir, deja, sprendimas greitai nepasirodo. Tačiau kiti klausimai – tik apgaulingai sudėtingi. Rodos, nežinia, koks variantas geriausias, kas labiausiai pasiteisintų. Bet pakanka gerai padiskutuoti ir tampa kone akivaizdu, kad variantų yra užtektinai ir kad jie gana paprasti.
Renginys pats nesusiorganizuos, bet tai nereiškia, kad reikėtų pulti į paniką.
Elementaru?
Nepriklausomai nuo to, apie kokią sritį sukasi kalba, profesionalas yra profesionalas. Šių žodžių nepavadintume tuščiais. Paimkime kelis pavyzdžius, nesusijusius su renginiais.
Pirmas pavyzdys. Sugedo automobilis. Kažkas ne taip, bet sunku suprasti, kokie „ožiai“ aplankė transporto priemonę. Užtat gerame servise viskas paaiškėja. Kokia bėda bepasitaikytų (variklio, elektronikos ar kt.), kruopštūs meistrai išsprendžia viską ir vėl galite džiaugtis tokiu automobiliu, apie kurį galima pasakyti „eina kaip bitė“.
Antras pavyzdys. Kompiuteris stringa, ūžia, nežinia, kas darosi. Ir taip galvojama, ir kitaip, bet štai nuvežus pas meistrus paaiškėja, kas iš tiesų yra ir ką reikia tvarkyti ar keisti
Šios situacijos įrodo, jog savo srities profesionalas sutaupo savo klientams laiko ir pinigų. O frazė „pasidarysiu pats“ kartais virsta „prisvilusiu blynu“.
Kai šnekame apie renginį, į kurį susirinks daug žmonių ir iš kurio bus tikimasi ko nors puikaus, „prisvilę blynai“ anaiptol nėra pageidaujamas rezultatas… Ir nors tai metafora, jei imtume diskutuoti apie maisto įstaigas, „prisvilusių blynų“ palyginimas taptų dar svarbesnis, nors šiaip jis aktualus turbūt visose sferose, net ir ten, kur apie maistą nėra kada pagalvoti.
Trečias pavyzdys. Kadangi užsiminėme apie maistą, neprošal šią temą kiek išplėtoti. Įsivaizduokite, jei užsukę į savo mėgstamą piceriją ir užsisakę picą… gautumėte kažkokį neaiškaus skonio kepinį. Tarkim, dažnai norite būtent tos rūšies picos ir visuomet iškepama gardžiai, o vieną kartą skonis, švelniai tariant, nekoks… Tada, tikėtina, imate galvoti, kad virtuvėje pasikeitė kas nors iš darbuotojų. Ir, deja, ne į gerąją pusę.
Panašu, kad kreipimasis į profesionalus – itin tikslingas sprendimas. Ką ten „panašu“! Iš tiesų tikslingas!
O dėl renginių organizavimo pravartu prisiminti Videoprojektai.lt.
No Comments