Articles Tagged with Google reklama

Google reklama – populiarus būdas pasiekti savo auditoriją

Vis labiau populiarėjantis būdas reklamuotis – Google reklama. Tai leidžia greičiau pasiekti tikslinę auditoriją, o žmonės gauna tik juos dominančias reklamas. Toks ir yra Google reklamos tikslas – pasiekti tuos, kurie nori būti pasiekti. Google reklama padeda dideliems ir mažiems verslams. Google reklama naudoja raktažodžių atpažinimo metodą, kad paieškos sistemoje reklama pasirodytų tik potencialiems klientams. Be to, Google reklama nėra brangi, todėl tai patraukliai atrodo daugumai šios reklamos užsakovų.

Nuo ko pradėti kurti Google reklamą?

Pirmieji žingsniai kuriant Google reklamą prasideda dar prieš pradedant ją kurti. Tai yra auditorijos analizė. Norint parinkti tinkamus nustatymus, reikia pažinti savo klientus. Vėliau yra tikslingai parenkami Google reklamos tikslai. Pagal tai yra optimizuojama ir geriau pateikiama reklama. Vėliau pasirenkate tinkamą lokaciją. Jei jūsų prekės ar paslaugos yra prieinamos vienoje vietoje, ar reikia žymėti visą Lietuvą? Kitas žingsnis yra tinkamų raktažodžių parinkimas ir jų panaudojimas antraštėse ir aprašymuose. Kuo labiau pritraukiančias antraštes ir gerai atrinktus raktinius žodžius naudosite, tuo jūsų Google reklama bus aukštesnėje pozicijoje ir turės aukštesnį kokybės balą. Svarbu prisiminti, jog pateikta informacija turi būti pritraukianti, informatyvi ir tinkama. Jeigu aprašymas neatitiks nuorodoje pateiktos informacijos, jokios naudos tokia Google reklama neatneš, o biudžetas bus švaistomas be reikalo. 

Google reklama: skirtingi tipai

Google reklama gali būti kelių tipų. Tai gali būti tekstinė reklama paieškoje. Jai reikalingi atitinkami raktažodžiai ir pritraukiančios frazės. Raktažodžiai padeda Google reklamą parodyti tiems, kurie domisi tam tikromis paslaugomis ar prekėmis. Taip pat Google reklama gali būti vaizdinė. Jai yra naudojami įvairūs baneriai arba automatiškai sukonfigūruojami iš tam tikrų nuotraukų ir teksto. Vaizdinė Google reklama taip pat turi būti patraukianti dėmesį ir skatinanti apsilankyti svetainėje. Vaizdinė reklama taip pat gali būti naudojama ir remarketingui. Tai reiškia, jog naršytojai, kurie lankėsi jūsų svetainėje tam tikrame laikotarpyje, matys reklamas skatinančias vėl apsilankyti ir pasinaudoti pasiūlymu. Google reklama yra rodoma daugybėje svetainių, todėl tikimybė, kad potencialus klientas pamatys jūsų reklamą yra labai didelė. 

Google reklama

Google reklama : populiari ir veiksminga reklamos forma

Google reklamaKai yra norima padidinti pardavimus bei internetinės svetainės lankytojų srautą, gana dažnais atvejais yra pasirenkama kokybiškai atlikta Google reklama, kuri pasižymi ypatingu veiksmingumu bei patogumu: galima pasirinkti reklamos laiką bei pinigų sumą, skirtą reklamai.  Ir tai – tikrai nėra visi šios reklamos formos privalumai: jų yra kur kas daugiau.

Vienas svarbiausių dalykų yra tai, kad  investicijos į Google reklamą visada labai greitai atsiperka, tad galima būti užtikrintiems, kad pinigai nebus išleisti veltui. Užsakant šią reklamą paprastai yra pasirenkami tam tikri raktiniai žodžiai, kurie geriausiai apibūdina siūlomas prekes ar paslaugas. Svarbu galvoti apie tai, kokius raktažodžius gali naudoti interneto vartotojai, ieškantys jūsų siūlomų prekių ar paslaugų. Jei išsirinkti tam tikrus raktinius žodžius bus pernelyg sudėtinga, tokiu atveju jums galės pagelbėti specialistai, kurie raktažodžius galės atrinkti už jus.

Jei  pinigų suma, kurią galite skirti reklamai, yra visai nedidelė, tokiu atveju Google reklama galės puikiai pasiteisinti. Visada galima patiems nuspręsti, kiek pinigų norima skirti reklamai, ir  galėsite nustatyti tam tikrą dienos limitą. Galite šiai reklamai skirti vos porą eurų per dieną: jūs mokėsite už reklamos paspaudimus, ir reklaminis skelbimas bus rodomas tol, kol neišeikvosite dienos limito.

Google reklama yra skirta tikslinei interneto vartotojų auditorijai: jūsų reklaminis skelbimas bus rodomas paieškos lango viršuje, kada interneto vartotojai ieškos tam tikrų prekių ar paslaugų pagal jūsų parinktus raktinius žodžius. Visada galite būti tikri, kad ant reklamos paspaus tik tie vartotojai, kurie yra suinteresuoti tam tikromis siūlomomis prekėmis ar paslaugomis, taigi, labai tikėtina, kad jie taps jūsų klientais. Jei ne – tikėtina, kad jūsų internetinė svetainė bus įsimenama, o tai taip pat prisideda prie internetinio puslapio populiarinimo.

Google reklamą gana dažnai renkasi tiek smulkios, tiek ir stambios įmonės, nes tik nuo jūsų priklausys, kiek pinigų bus skirta reklamai. Gali būti pasirenkama minimali pinigų suma, kuri skiriama reklamai, ir taip pat galima pasirinkti ir didesnes pinigų sumas. Pastebėta, kad kuo daugiau yra investuojama į šią reklamą, tuo geresni yra pasiekti rezultatai, tačiau norėdami įsitikinti reklamos veiksmingumu, galite rinktis reklamą ir už minimalią pinigų sumą.

Jei pastebite, kad tam tikromis dienomis ar tam tikromis valandomis lankytojų srautas yra didžiausias, gali būti pasirenkama Google reklama būtent tokiu metu. tai yra itin patogu, nes jūs visada galite kontroliuoti, kada turi būti rodomi reklaminiai skelbimai.

Įsitikinsite, kad ši reklama gali būti vienu geriausiu pasirinkimu gana dažnose situacijose, kada yra tikimasi, kad bus pasiekta geriausių rezultatų. Kreipkitės į reklamos specialistus, ir jie tikrai galės pagelbėti parenkant raktinius žodžius, ir taip pat jie galės pasirūpinti, kad užsakyta reklama duotų maksimalią naudą.

Google reklama.

Google reklama: klausimai ir atsakymai

Google reklama.Populiariausia paieškos sistema – Google – pasiekia daugiau nei 95 proc. Lietuvos interneto vartotojų. Jei siekiate verslo sėkmės ir galvojate apie didesnį potencialių klientų srautą, jums bus reikalinga Google reklama. Tiesa, minėtoji paslauga vis dar kelia daugybę klausimų. Kad liktų kuo mažiau abejonių, atsakome į dažniausiai užduodamus klausimus ir skubame užtikrinti – Google AdWords yra viena efektyviausių reklamos formų, padedanti pasiekti maksimalių rezultatų.

Kokia Google AdWords nauda?

Sparčiai populiarėjanti AdWords reklama – tai Google sukurta programa, kurios kainodara paremta mokesčiu už paspaudimą. Google reklama orientuota į tikslingas paieškas, todėl jūsų skelbimas bus rodomas tik suinteresuotiems vartotojams, į paieškos laukelį įvedusiems su jūsų paslaugomis ar prekėmis susijusią raktinę frazę. Svarbiausias Google AdWords privalumas yra tai, kad jūs galite pasiekti didžiulę potencialių klientų auditoriją ir padidinti susidomėjusių vartotojų srautą. Be to, naudodamiesi AdWords paslaugomis, jūs kontroliuojate reklamai skiriamą biudžetą ir stebite išlaidas, t. y. galite rinktis, kur ir kada bus rodomi jūsų skelbimai. Patogi valdymo sistema leidžia stebėti rezultatus ir keisti reklamos kampaniją, remiantis individualiais poreikiais.

Kokia Google reklamos kaina?

Naudodamiesi AdWords paslauga, mokėsite tik už susidomėjusių vartotojų paspaudimus, t. y. nesvarbu, kiek kartų bus parodytas jūsų reklaminis skelbimas, svarbiausia – kiek žmonių paspaus jūsų svetainės nuorodą. Paspaudimo kaina priklauso nuo konkurencijos ir gali svyruoti nuo 0,10 centų iki vieno euro. Tiesa, daugelis reklamos įmonių prašo papildomo užmokesčio už Google Adwords paskyros ir reklaminių kampanijų bei skelbimų sukūrimą. Vienas svarbiausių privalumų yra tai, kad Google reklama nereikalauja jokio minimalaus biudžeto, kitaip sakant, jūs patys nusprendžiate, kiek norite investuoti į savo reklamą. Išlaidos kontroliuojamos nustačius maksimalų vienos dienos biudžetą, kurį galite bet kada keisti ar sustabdyti.

Kaip pasiekti aukščiausių rezultatų?

Jei norite generuoti aukščiausius rezultatus, bendradarbiaukite su patikima ir ilgametę darbo patirtį turinčia internetinės rinkodaros bendrove. Nepasitikėkite mažai žinomomis įmonėmis, žadančiomis miglotus rezultatus. Tik patirtį turinti bendrovė padės nustatyti realius tikslus ir numatys tiesiausią kelią jų realizacijai. Prieš pasirašydami sutartį su viena ar kita bendrove, pasidomėkite įmonės patirtimi ir įgyvendintais projektais. Jei įmanoma, pasidomėkite buvusių klientų atsiliepimais. Tiesa, būkite racionalūs vertindami internetinės erdvės komentarus – daugelis jų gali būti sukurti konkurencijos tikslais, t. y. būti melagingo turinio.