Populiariausia paieškos sistema – Google – pasiekia daugiau nei 95 proc. Lietuvos interneto vartotojų. Jei siekiate verslo sėkmės ir galvojate apie didesnį potencialių klientų srautą, jums bus reikalinga Google reklama. Tiesa, minėtoji paslauga vis dar kelia daugybę klausimų. Kad liktų kuo mažiau abejonių, atsakome į dažniausiai užduodamus klausimus ir skubame užtikrinti – Google AdWords yra viena efektyviausių reklamos formų, padedanti pasiekti maksimalių rezultatų.
Kokia Google AdWords nauda?
Sparčiai populiarėjanti AdWords reklama – tai Google sukurta programa, kurios kainodara paremta mokesčiu už paspaudimą. Google reklama orientuota į tikslingas paieškas, todėl jūsų skelbimas bus rodomas tik suinteresuotiems vartotojams, į paieškos laukelį įvedusiems su jūsų paslaugomis ar prekėmis susijusią raktinę frazę. Svarbiausias Google AdWords privalumas yra tai, kad jūs galite pasiekti didžiulę potencialių klientų auditoriją ir padidinti susidomėjusių vartotojų srautą. Be to, naudodamiesi AdWords paslaugomis, jūs kontroliuojate reklamai skiriamą biudžetą ir stebite išlaidas, t. y. galite rinktis, kur ir kada bus rodomi jūsų skelbimai. Patogi valdymo sistema leidžia stebėti rezultatus ir keisti reklamos kampaniją, remiantis individualiais poreikiais.
Kokia Google reklamos kaina?
Naudodamiesi AdWords paslauga, mokėsite tik už susidomėjusių vartotojų paspaudimus, t. y. nesvarbu, kiek kartų bus parodytas jūsų reklaminis skelbimas, svarbiausia – kiek žmonių paspaus jūsų svetainės nuorodą. Paspaudimo kaina priklauso nuo konkurencijos ir gali svyruoti nuo 0,10 centų iki vieno euro. Tiesa, daugelis reklamos įmonių prašo papildomo užmokesčio už Google Adwords paskyros ir reklaminių kampanijų bei skelbimų sukūrimą. Vienas svarbiausių privalumų yra tai, kad Google reklama nereikalauja jokio minimalaus biudžeto, kitaip sakant, jūs patys nusprendžiate, kiek norite investuoti į savo reklamą. Išlaidos kontroliuojamos nustačius maksimalų vienos dienos biudžetą, kurį galite bet kada keisti ar sustabdyti.
Kaip pasiekti aukščiausių rezultatų?
Jei norite generuoti aukščiausius rezultatus, bendradarbiaukite su patikima ir ilgametę darbo patirtį turinčia internetinės rinkodaros bendrove. Nepasitikėkite mažai žinomomis įmonėmis, žadančiomis miglotus rezultatus. Tik patirtį turinti bendrovė padės nustatyti realius tikslus ir numatys tiesiausią kelią jų realizacijai. Prieš pasirašydami sutartį su viena ar kita bendrove, pasidomėkite įmonės patirtimi ir įgyvendintais projektais. Jei įmanoma, pasidomėkite buvusių klientų atsiliepimais. Tiesa, būkite racionalūs vertindami internetinės erdvės komentarus – daugelis jų gali būti sukurti konkurencijos tikslais, t. y. būti melagingo turinio.