Interneto puslapio kūrimas verslininkui – didelis galvos skausmas. Ir skausmas, ir stresas… Kodėl? Juk tai tik kodo eilutės, paveikslėliai ir tekstai.
Stresą kelia ir tai, kiek ši paslauga iš tikrųjų kainuoja. Aukšto lygio profesionalai už paprastą kūrinį ima daug. Programuotojai „iš gatvės“ už įmantrų puslapį prašo įtartinai mažai. Kaip neapsigauti?
Pirmiausia reiktų nuspręsti dėl interneto puslapio strategijos. Ką jis turi daryti. Įsivaizduokite, kad interneto svetainė – tai dar vienas darbuotojas, savotiškas robotas, kuris turi užduotis ir privalo pateikti rezultatus. Jis mąstyti ko kas savarankiškai negali, tačiau gali atlikti tik tuos veiksmus, kuriuos jam užprogramavote.
Jei užprogramuosite savo virtualų „robotą“ pardavinėti – jis pardavinės ir visiems bus žinomas, kaip elektroninė parduotuvė, ar kitoks el. komercijos projektas. Jei užprogramuosite pasakyti tik įmonės telefoną ir adresą, jis bus jūsų „vizitinė kortelė“. Galite nustatyti jį informuoti visus lankytojus. Tai lyg autoatsakiklis, kuris paskambinusiam išpyškina, kad šeimininko šiuo metu nėra, bet esate prašomas palikti telefono numerį, kuriuo galima perskambinti. Šiuo atveju, informacijos pateikiama daugiau, tačiau klausimų užduoti negalima.
Interneto puslapio sukūrimo kaina nuo to labai priklauso. Juk kuriamas įrankis, programėlė, skirta padėti jūsų verslui ar veiklai. Už vizitinę kortelę mokėsite mažiau. Už pardavimo puslapį – daugiau. Galite auginti savo puslapio tikslus. Per pirmuosius metus jis tegul atlieka vizitinės darbą, vėliau – autoatsakiklio, dar vėliau pardavėjo. Šiuos etapus numatę galite tikrai nemažai sutaupyti.
Paslaptis labai paprasta – naudokitės tik nemokamų turinio valdymo sistemų diegėjų paslaugomis. Jiems nereikia kurti ir palaikyti savos TVS, nes naudojasi tūkstančių žmonių kuriamais ir prižiūrimais sprendimais. Jie gali pasiūlyti pigesnio dizaino sprendimų, tad nepermokėsite. 3000 eurų tikrai nereikia funkcionaliai svetainei, reklamuojančiai įmonės pasiekimus ir paslaugas, sukurti. Pakanka 500-800 eur.
Nepermokėti padės interneto rinkodaros konsultanto informacija jus labiausiai dominančiais klausimais. Taip suprasite, kad kartais Facebook yra tik laiko švaistymas, o įmonės tinklaraštis labiau tinkama erdvė akcijoms skelbti, nei naujienlaiškis.
Interneto puslapių kūrimas turi būti patikėtas tik profesionalams, kurie žino, ką daro. Tokių surasti Lietuvoje yra nesunku.
Dar vienas patarimas – aklai nesivaikykite madų. Stenkitės iš savo puslapio padaryti ne lėlę, kurios darbas – būti gražiai, o darbinį arklį, kuris turi traukti įmonę į priekį.