Articles Tagged with reklama internete

Google reklama – populiarus būdas pasiekti savo auditoriją

Vis labiau populiarėjantis būdas reklamuotis – Google reklama. Tai leidžia greičiau pasiekti tikslinę auditoriją, o žmonės gauna tik juos dominančias reklamas. Toks ir yra Google reklamos tikslas – pasiekti tuos, kurie nori būti pasiekti. Google reklama padeda dideliems ir mažiems verslams. Google reklama naudoja raktažodžių atpažinimo metodą, kad paieškos sistemoje reklama pasirodytų tik potencialiems klientams. Be to, Google reklama nėra brangi, todėl tai patraukliai atrodo daugumai šios reklamos užsakovų.

Nuo ko pradėti kurti Google reklamą?

Pirmieji žingsniai kuriant Google reklamą prasideda dar prieš pradedant ją kurti. Tai yra auditorijos analizė. Norint parinkti tinkamus nustatymus, reikia pažinti savo klientus. Vėliau yra tikslingai parenkami Google reklamos tikslai. Pagal tai yra optimizuojama ir geriau pateikiama reklama. Vėliau pasirenkate tinkamą lokaciją. Jei jūsų prekės ar paslaugos yra prieinamos vienoje vietoje, ar reikia žymėti visą Lietuvą? Kitas žingsnis yra tinkamų raktažodžių parinkimas ir jų panaudojimas antraštėse ir aprašymuose. Kuo labiau pritraukiančias antraštes ir gerai atrinktus raktinius žodžius naudosite, tuo jūsų Google reklama bus aukštesnėje pozicijoje ir turės aukštesnį kokybės balą. Svarbu prisiminti, jog pateikta informacija turi būti pritraukianti, informatyvi ir tinkama. Jeigu aprašymas neatitiks nuorodoje pateiktos informacijos, jokios naudos tokia Google reklama neatneš, o biudžetas bus švaistomas be reikalo. 

Google reklama: skirtingi tipai

Google reklama gali būti kelių tipų. Tai gali būti tekstinė reklama paieškoje. Jai reikalingi atitinkami raktažodžiai ir pritraukiančios frazės. Raktažodžiai padeda Google reklamą parodyti tiems, kurie domisi tam tikromis paslaugomis ar prekėmis. Taip pat Google reklama gali būti vaizdinė. Jai yra naudojami įvairūs baneriai arba automatiškai sukonfigūruojami iš tam tikrų nuotraukų ir teksto. Vaizdinė Google reklama taip pat turi būti patraukianti dėmesį ir skatinanti apsilankyti svetainėje. Vaizdinė reklama taip pat gali būti naudojama ir remarketingui. Tai reiškia, jog naršytojai, kurie lankėsi jūsų svetainėje tam tikrame laikotarpyje, matys reklamas skatinančias vėl apsilankyti ir pasinaudoti pasiūlymu. Google reklama yra rodoma daugybėje svetainių, todėl tikimybė, kad potencialus klientas pamatys jūsų reklamą yra labai didelė. 

Efektyvi reklama

Efektyvi reklama: mitai, kurie gali sutrukdyti

Efektyvi reklamaTinkamai pasirinkta reklama net ir patį minimaliausią verslą gali priversti tapti kur kas geresniu ir kur kas labiau žinomu. Juolab, šiuo metu egzistuoja tiek daug įvairiausių reklamos galimybių. Svarbiausia tiksliai žinoti savo auditorijos poreikius ir tokiu atveju pavyks patenkinti jos lūkesčius. Efektyvi reklama gali labai daug, tačiau reikia tiksliai žinoti, kokia reklama geriausiai tinka konkrečiai Jūsų atveju.

Apie reklamą galima išgirsti labai daug įvairios informacijos. Vieni kalba apie jos pliusus, kai tuo tarpu kiti apie minusus. Pateiksime pagrindinius mitus, kurie dažniausiai ir trukdo tinkamai suvokti reklamos privalumus. Kuo geriau juos įsisavinsite – tuo tiksliau pavyks ieškoti pačios tinkamiausios strategijos.

  1. Mitas. Reklama retai atsiperka.

Šiais laikais reklama yra karalius, kuris valdo visą pasaulio rinką. Kuo geresnė reklama yra pasirenkama ir kuo ji gali sėkmingiau išpopuliarinti produktą – tuo geresnį rezultatą pavyks gauti. Svarbiausia atrasti profesionalus, kurie padės sukurti geriausią reklamos strategiją.

  1. Mitas. Šiais laikais reklama nėra geriausias būdas save tinkamai pristatyti.

Be reklamos ne tik kad nepavyks netinkamai savęs pristatyti, tačiau nepavyks savęs pristatyti apskritai. Paprasčiausiai, gera reklama ne tik parduoda, tačiau ji padeda išpopuliarinti tam tikro verslo idėjas ir paprasčiausiai verslo vardą, kuris geriausiai reprezentuoja siūlomas paslaugas.

  1. Mitas. Skaitmeninis marketingas neturi galios.

Skaitmeninis marketingas šiuo metu yra pati populiariausia reklamos rūšis, kuri gali padėti sėkmingiausiai susitvarkyti su pardavimais. Efektyvi reklama yra raktas į sėkmę, o būtent skaitmeninis marketingas dažniausiai sėkmingiausias reklamos būdas.

  1. Mitas. Visos reklamos galimybės labai brangios.

Kadangi šiuo metu galima atrasti labai skirtingų reklamos galimybių – kiekvienas žmogus pagal savo poreikius gali pasirinkti labiausiai jam tinkamą variantą. Pradedame nuo tradicinių TV ir keliaujame iki interneto galimybių, kurios tampa vis atviresnės.

  1. Mitas. Būtina samdytis profesionalus už kurių paslaugas permokėsite.

Specialistai visada daro geriau ir juos samdytis tikrai būtina. Tačiau lygiai taip pat už juos galima nepermokėti, kadangi šiuo metu paslaugas teikia labai daug skirtingų profesionalų. Taigi, pagal savo poreikius bei galimybes galite atrasti tą asmenį, kuris geriausiai patenkins Jūsų lūkesčius.

  1. Mitas. Reklama žmones pykdo.

Labai svarbu pasirinkti tinkamą reklamos galimybę, kuri padėtų žmonėms gauti reikalingos informacijos. O tam ir yra reikalingo profesionalai.

  1. Mitas. Reklama platins Jūsų vardą, tačiau nedidins pardavimų skaičiaus.

Reklama ir populiarina verslo vardą, ir tuo pačiu didina pardavimus. Paprasčiausiai, kuo daugiau žmonių žinos apie Jūsų verslą – tuo didesnė tikimybė, kad jie noriai pirks siūlomą produkciją.

  1. Mitas. Reklama yra per daug giriama, kadangi ji neduoda tokio efekto, kokio tikimasi.

Reklama yra vienintelis ir pats geriausias būdas, kuris gali sėkmingai parduoti. Kadangi šiuo metu reklamos galimybių yra tiek daug – labai svarbu palyginti kuo daugiau pasiūlymų, kad radimas geriausiai patenkintų Jūsų poreikius.

  1. Mitas. Naudojantis internetu visos reklamos galimybės gali būti nemokamos.

Galima atrasti daugelį skaitmeninio marketingo galimybių. Pardavimų didinimas dažniausiai tiesiogiai susijęs su internetine reklama, kuri yra sėkminga ir kuri gali padėti tapti kur kas sėkmingesniu verslininku tam tikroje nišoje.

Kadangi reklamos pasirinkimas yra labai platus ir kiekvienas asmuo pagal savo poreikius gali atrasti tą variantą, kuris jam tinka labiausiai – svarbiausia yra ieškoti. Kuo daugiau variantų pavyks palyginti – tuo tikresnis būsite, kad Jūsų pasirinkimas yra geriausias.

tikslinė auditorija

Reklama internete – ar banerinė reklama vis dar efektyvi?

tikslinė auditorijaDaugeliui žmonių teko susidurti su reklama internete, tačiau ne visi gali pasigirti gautais teigiamais rezultatais. Taip yra todėl, kad kiekviena interneto svetainė yra skirtinga ir kiekvienoje siūlomos skirtingos prekės ar paslaugos. Yra tokių svetainių, kuriose apskritai niekas nieko nepardavinėja – turinys yra didžiausia prekė. Jeigu jūs domitės galimybėmis išreklamuoti savo interneto svetainę, tai jums reikėtų pamiršti banerinę reklamą – tai nėra vienintelis būdas gauti potencialių pirkėjų ar tiesiog šiaip lankytojų. Reklaminių skydelių pozicijų pirkimas yra iš tiesų rizikingas, nes viskas priklauso nuo reklamos pardavėjo – vieni sąžiningai pateikią visą svarbiausią informaciją, o kiti – sukčiauja.

Apie banerinę reklamą turite žinoti tai, kad ji ne visada atsiperka. Viskas priklauso nuo interneto svetainės, kurioje bus talpinamas reklaminis skydelis. Žinoma, didelę įtaką daro ir kaina. Matote, kuo mažesnė kaina nustatoma, tuo labiau tikėtina, kad tokia reklama yra neefektyvi. Pavyzdžiui, jeigu reklaminio skydelio pozicija yra kažkur gale, kur skaitytojai ją vos mato, tai logiška, kad tokia reklama nebus efektyvi, todėl jos kaina bus maža. Kam mokėti pinigus už neefektyvią reklamą? Įprastai reklaminius skydelius talpinti geriausia svetainės pradžioje, kad sakytojas, užėjęs į puslapį, iškart matytų jūsų reklamą. Tai būtų geresnis pasirinkimas, bet aišku – jis bus ir brangesnis.

Kodėl reklaminių skydelių pozicijų pirkimas ne visada efektyvus? Dažnai kai kurie reklamos pirkėjai renkasi tas interneto svetaines, kurios visiškai nesusijusios su jų teikiamomis paslaugomis, parduodamomis prekėmis ar tiesiog lankytojų auditorija. Jūs gausite parodymus, bet tikėtina, kad paspaudimų bus labai mažai. Tarkime, jūsų svetainė yra apie paskolas, o jūs perkate reklaminio skydelio poziciją kažkokių juokelių svetainėje, tad kaip manote, ar ta reklama, nors ir matomoje vietoje, bus naudinga? Žinoma, kad ne, nes toje svetainėje dažniausiai renkasi paaugliai, kuriems apie paskolas net nėra ko svajoti.

Reklamą internete jūs turėtumėte pirkti tose svetainėse, kuriose yra panaši lankytojų tikslinė auditorija į jūsų svetainės. Tai reiškia, kad jūsų svetainės tema turėtų būti panaši į tos svetainės, kurioje ketinate pirkti banerinę reklamą. Tai yra bene vienas svarbiausių akcentų, leidžiančių išvengti nuostolių reklamos pirkimo metu.