lean mokymai

Lean pritaikymas praktikoje

lean mokymaiPraktika

Geriausios žinios, kurios pritaikomos praktikoje. Tikriausiai esate girdėja šią skambią frazę, tad natūralu, kad kyla klausimas ar lean mokymai yra pritaikomi praktikoje. Kokia iš jų nauda? Kiek jie kainuoja? Kad atsiperka? Ar Lietuvos verslininkai perka šias paslaugas? Taigi, kaip gi yra su tais lean mokymais. Pirmiausia, kokia iš jų nauda. Jūsų gaunama nauda priklausys, nuo lean metodo ar žinių komplekso kurį nuspręsite įsidiegti. Juk lean – tai labai didelis žinių bagažas. Metodikos gali būti pritaikomos ir gamyboje, ir prekyboje ar net paslaugų įmonėse. Svarbiausia, kad įmonės realiai gauna naudą. O konkrečiai ko reikia jūsų įmonei, padės nuspręsti lean mokymų specialistai. Gero pusvalandžio pokalbis, ir specialistas supras, ko labiausiai reikia įmonei. Vienoms tai bus našumas, kitoms problemų sprendimas, trečioms – greitesnė informacijos apykaita.

Nauda

Lean mokymų nauda yra skaičiuoja po kelių metų, kuomet yra įdiegtos žinios. Reali nauda priklausys, kaip jūs kiekvieną dieną naudosite žinias. Lean specialistai nekeičia įmonės, nekeičia darbuotojų. Viską turėsite atlikti patys. Jūsų darbuotojai turės našiau dirbti. Greičiau spręsti problemas. Lean specialistai parodys kelią, o juo turėsite eiti patys. Todėl nauda priklausys nuo pačių jūsų veiksmų. Jeigu norėsite, tai pasieksite puikius rezultatus ir po keletos metų galėsite galvoti apie kitų žinių įsisavinimą. Pasitaiko ir tokių atvejų, kuomet įmonių vadovai sako, jog lean mokymai nėra naudingi. Kad kalti patys vadovai, tai parodo TOYOTA kompanijos dydis, gamybos apimtys ir t.t. Juk ši kompanija dešimtmečiais taiko lean metodus. Kodėl jūs negaunate naudos? Galbūt blogai taikote informaciją? Net ir smulkios klaidos, lemia viso bendro rezultato nebuvimą. Tad, jeigu norite, kad lean mokymai būtų naudingi, pasiryžkite įvykdyti visus lean specialistų patarimus ir reikalavimus.

Istorija

O viskas prasidėjo gan seniai. Lean šaknys glūdi tolimoje šalyje – Japonijoje. Būtent čia buvo sugalvota visa lean teorija. Būtent čia, buvo ji ir pritaikyta. Rezultatai pasklido po visą pasaulį. Po TOYOTOS sėkmės, lean pradėjo taikyti ir kitos didžiosios kompanijos. Ford, General Motors, General Elektic ir t.t. Gigantai, greitai pastebėjo, kad tolimas konkurentas pradėjo dirbti našiau, darbo rezultatai tapo kokybiškesni ir pradėjot tikrąją ta žodžio prasme augti kompanijos generuojamos pajamos.

No Comments

Post a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.