Articles Tagged with marketingas

SEO paslaugos ir gera SEO strategija

SEO paslaugosSEO strategijos

Ieškodami SEO paslaugų tikrai susidursite su su SEO strategijų pavadinimais. Rinkoje naudojame tokia terminologija: White Hat SEO, Grey Hat SEO ir Black Hat SEO. Ką tai reiškia? Visame pasaulyje šiais terminais yra užkoduojama SEO strategija. Pirmoji arba „Baltos kepurės strategija“ nurodo, kad optimizuojamas projektas orientuosis į kokybiško turinio kūrimą ir dirbtinai nekurs atgalinių nuorodų tinklelio. Antroji ir trečioji strategijos – tai kuomet dirbtinai kuriamos atgalinės nuorodos. SEO paslaugos priklausomai nuo pasirinktos strategijos bus efektyvios arba ne. Turite žinoti, kad šiandien 99% visų rinkoje optimizuojamų projektų naudoja dirbtiną atgalinių nuorodų kūrimą. Iš esmės, tai tikrai nėra blogai, nors pati „Google“ sistema viešai skelbia, kad taip daryti negalima ir už tokius veiksmus gresia baudos. Atliekant SEO paslaugas, pagrindas, kad projektas turėtų vidinį turinį ir būtų optimizuojamas pagal turinio raktažodžius. Paieškos sistemai svarbiausia, kad vartotojai ieškantys kvepalų rastų svetainę, kuri patenkintų jų poreikius. Jeigu vartotojas nori nusipirkti ir ieško el.parduotuvių, tai TOP1 pozicijoje privalo rasti el.parduotuvę, kurioje parduodami kvepalai.

Kokia naudingiausia?

Auksinio recepto tikrai nėra. Turite suprasti, kad kas veikia JAV, nebūtinai veiks Lietuvoje ir atvirkščiai. Norint pasiekti rezultatus ir gauti naudą reikia analizuoti, stebėti ir priimti tinkamus sprendimus. Bendrai kalbant, SEO specialistai turi mąstyti globaliai, o veikti lokaliai. Būtina žinoti, kokios naujausios tendencijos ar kokie nauji „Google“ atnaujinimai laukia netolimoje ateityje.

Kiek laiko trunka SEO?

Paslaugų trukmė priklausys nuo jūsų projekto kokybės, rinkos kurioje sieksite TOP pozicijų, SEO konkurentų ir raktažodžių konkurencijos. SEO paslaugos gali užtrukti 6,12 ar net 24 mėn. Tai nėra greitas procesas, bet ilgalaikėje perspektyvoje yra labai naudingas. Kompanijos, kurios prieš metus laiko investavo į SEO – dabar atgauna pinigus ir dar su dideliu pelnu. Geriausia, prieš perkant SEO paslaugas apsvarstyti savo įmonės ilgalaikę strategiją. Siekiant gauti kuo didesnę naudą reikia atlikti namų darbus. Išanalizuoti konkurentus, suprasti kaip jie pasiekė esamas pozicijas, kaip jie reaguos, kuomet jūs pasieksite pirmą paieškos puslapį. Taigi, domėkitės apie šias paslaugas ir susiraskite savo SEO agentūra, kuri sukurs didelę pridėtinę vertę.

 

 

Ekspertai, kurie privalo dalyvauti svetainės kūrimo procese

SEO ekspertaiSvetainė ir internetinė parduotuvė  tai įmonės veiklos erdvė arba vizitinė kortelė, prie kurios gimimo, kaip įprastai, prisideda programuotojas, grafikos dizaineris ir turinio kūrėjas (žinoma, darbus kuruoja paskirtas vadovas). Tačiau, dažniausiai, praleidžiame vienas iš svarbiausių šios komandos grandžių – SEO (svetainės optimizavimas paieškos sistemoms) ir UI ( angl. „Usability” – svetainės patogumo) ekspertus. Deja, juos prisimename gerokai vėlai, o specialistams tenka gesinti jau spėjusius įsiliepsnoti gaisrus.

UI ekspertas – svetainės kūrimo procese

Svetainės arba internetinės parduotuvės kūrimo procese atliktas svetainės patogumo testavimas ir ištaisytos probleminės vietos pagerina svetainės lankomumo rodiklius mažiausiai du kartus.

„Usability” ekspertas tiria svetainės patogumą iš vartotojo pozicijos. Įgudusi eksperto akis gali nustatyti svetainės funkcionalumą bei atlikti efektyvumo vertinimus ir taip sumažinti galimų projekto problemų skaičių iki  95 proc. (maždaug tiek pat kiek abejotino plauko šarlatanas sukurti).

Kita vertus, ekspertas ne tik išskiria stiprias ir silpnas projekto puses, bet prisideda prie klaidų šalinimo. Juk kiekvienas internetinis projektas yra unikalus, o jo vartotojas į iškilusius nesklandumus reaguoja individualiai. Nesinori prarasti kliento dėl nepatogios puslapio navigacijos, ar kitų, iš pirmo žvilgsnio „neesminių” dizaino klaidelių.

Kodėl UI testavimo negalima patikėti kaimynei, kaip potencialiai vartotojai? Todėl, kad „Usability” testavimas yra tyrimas, paremtas metodikomis ir objektyviems rezultatams gauti reikia ekspertinių žinių.

klask eksperto
klask eksperto

SEO ekspertas

Daugiau nei 90 proc. interneto vartotojų prekių, informacijos arba paslaugų paiešką pradeda „Google” arba kitose paieškos sistemose. Todėl, kaip niekad svarbu patekti tarp pirmų trisdešimties įmonių sąrašo (t.y. į pirmus tris paieškos rezultatų puslapius). Konkurencinę kovą laimėti padeda SEO ekspertai.

Profesionalus SEO ekspertas ištirs konkurentų svetaines, atrinks raktinius žodžius ir atliks kitas svarbias funkcijas, tokias kaip: analizė, SEO auditas, vidinis ir išorinis optimizavimas, svetainės SEO palaikymas.

Visgi, internete klesti šio sektoriaus rinka ir bet kuris šarlatanas gali pasivadinti SEO ekspertu. Deja, tokie „ekspertai”, dažniausiai, tik pakenkia svetainei ir gali pridaryti rimtų nuostolių kliento verslui. Todėl savo svetainę arba internetinę parduotuvę patikėkite tik ilgametę patirtį turintiems ekspertams, kurie gali užtikrinti aukščiausius ir ilgalaikius rezultatus, o jų portfolio jau puošia sėkmingi projektai.

 

Google reklama : populiari ir veiksminga reklamos forma

Google reklamaKai yra norima padidinti pardavimus bei internetinės svetainės lankytojų srautą, gana dažnais atvejais yra pasirenkama kokybiškai atlikta Google reklama, kuri pasižymi ypatingu veiksmingumu bei patogumu: galima pasirinkti reklamos laiką bei pinigų sumą, skirtą reklamai.  Ir tai – tikrai nėra visi šios reklamos formos privalumai: jų yra kur kas daugiau.

Vienas svarbiausių dalykų yra tai, kad  investicijos į Google reklamą visada labai greitai atsiperka, tad galima būti užtikrintiems, kad pinigai nebus išleisti veltui. Užsakant šią reklamą paprastai yra pasirenkami tam tikri raktiniai žodžiai, kurie geriausiai apibūdina siūlomas prekes ar paslaugas. Svarbu galvoti apie tai, kokius raktažodžius gali naudoti interneto vartotojai, ieškantys jūsų siūlomų prekių ar paslaugų. Jei išsirinkti tam tikrus raktinius žodžius bus pernelyg sudėtinga, tokiu atveju jums galės pagelbėti specialistai, kurie raktažodžius galės atrinkti už jus.

Jei  pinigų suma, kurią galite skirti reklamai, yra visai nedidelė, tokiu atveju Google reklama galės puikiai pasiteisinti. Visada galima patiems nuspręsti, kiek pinigų norima skirti reklamai, ir  galėsite nustatyti tam tikrą dienos limitą. Galite šiai reklamai skirti vos porą eurų per dieną: jūs mokėsite už reklamos paspaudimus, ir reklaminis skelbimas bus rodomas tol, kol neišeikvosite dienos limito.

Google reklama yra skirta tikslinei interneto vartotojų auditorijai: jūsų reklaminis skelbimas bus rodomas paieškos lango viršuje, kada interneto vartotojai ieškos tam tikrų prekių ar paslaugų pagal jūsų parinktus raktinius žodžius. Visada galite būti tikri, kad ant reklamos paspaus tik tie vartotojai, kurie yra suinteresuoti tam tikromis siūlomomis prekėmis ar paslaugomis, taigi, labai tikėtina, kad jie taps jūsų klientais. Jei ne – tikėtina, kad jūsų internetinė svetainė bus įsimenama, o tai taip pat prisideda prie internetinio puslapio populiarinimo.

Google reklamą gana dažnai renkasi tiek smulkios, tiek ir stambios įmonės, nes tik nuo jūsų priklausys, kiek pinigų bus skirta reklamai. Gali būti pasirenkama minimali pinigų suma, kuri skiriama reklamai, ir taip pat galima pasirinkti ir didesnes pinigų sumas. Pastebėta, kad kuo daugiau yra investuojama į šią reklamą, tuo geresni yra pasiekti rezultatai, tačiau norėdami įsitikinti reklamos veiksmingumu, galite rinktis reklamą ir už minimalią pinigų sumą.

Jei pastebite, kad tam tikromis dienomis ar tam tikromis valandomis lankytojų srautas yra didžiausias, gali būti pasirenkama Google reklama būtent tokiu metu. tai yra itin patogu, nes jūs visada galite kontroliuoti, kada turi būti rodomi reklaminiai skelbimai.

Įsitikinsite, kad ši reklama gali būti vienu geriausiu pasirinkimu gana dažnose situacijose, kada yra tikimasi, kad bus pasiekta geriausių rezultatų. Kreipkitės į reklamos specialistus, ir jie tikrai galės pagelbėti parenkant raktinius žodžius, ir taip pat jie galės pasirūpinti, kad užsakyta reklama duotų maksimalią naudą.

Google reklama: klausimai ir atsakymai

Google reklama.Populiariausia paieškos sistema – Google – pasiekia daugiau nei 95 proc. Lietuvos interneto vartotojų. Jei siekiate verslo sėkmės ir galvojate apie didesnį potencialių klientų srautą, jums bus reikalinga Google reklama. Tiesa, minėtoji paslauga vis dar kelia daugybę klausimų. Kad liktų kuo mažiau abejonių, atsakome į dažniausiai užduodamus klausimus ir skubame užtikrinti – Google AdWords yra viena efektyviausių reklamos formų, padedanti pasiekti maksimalių rezultatų.

Kokia Google AdWords nauda?

Sparčiai populiarėjanti AdWords reklama – tai Google sukurta programa, kurios kainodara paremta mokesčiu už paspaudimą. Google reklama orientuota į tikslingas paieškas, todėl jūsų skelbimas bus rodomas tik suinteresuotiems vartotojams, į paieškos laukelį įvedusiems su jūsų paslaugomis ar prekėmis susijusią raktinę frazę. Svarbiausias Google AdWords privalumas yra tai, kad jūs galite pasiekti didžiulę potencialių klientų auditoriją ir padidinti susidomėjusių vartotojų srautą. Be to, naudodamiesi AdWords paslaugomis, jūs kontroliuojate reklamai skiriamą biudžetą ir stebite išlaidas, t. y. galite rinktis, kur ir kada bus rodomi jūsų skelbimai. Patogi valdymo sistema leidžia stebėti rezultatus ir keisti reklamos kampaniją, remiantis individualiais poreikiais.

Kokia Google reklamos kaina?

Naudodamiesi AdWords paslauga, mokėsite tik už susidomėjusių vartotojų paspaudimus, t. y. nesvarbu, kiek kartų bus parodytas jūsų reklaminis skelbimas, svarbiausia – kiek žmonių paspaus jūsų svetainės nuorodą. Paspaudimo kaina priklauso nuo konkurencijos ir gali svyruoti nuo 0,10 centų iki vieno euro. Tiesa, daugelis reklamos įmonių prašo papildomo užmokesčio už Google Adwords paskyros ir reklaminių kampanijų bei skelbimų sukūrimą. Vienas svarbiausių privalumų yra tai, kad Google reklama nereikalauja jokio minimalaus biudžeto, kitaip sakant, jūs patys nusprendžiate, kiek norite investuoti į savo reklamą. Išlaidos kontroliuojamos nustačius maksimalų vienos dienos biudžetą, kurį galite bet kada keisti ar sustabdyti.

Kaip pasiekti aukščiausių rezultatų?

Jei norite generuoti aukščiausius rezultatus, bendradarbiaukite su patikima ir ilgametę darbo patirtį turinčia internetinės rinkodaros bendrove. Nepasitikėkite mažai žinomomis įmonėmis, žadančiomis miglotus rezultatus. Tik patirtį turinti bendrovė padės nustatyti realius tikslus ir numatys tiesiausią kelią jų realizacijai. Prieš pasirašydami sutartį su viena ar kita bendrove, pasidomėkite įmonės patirtimi ir įgyvendintais projektais. Jei įmanoma, pasidomėkite buvusių klientų atsiliepimais. Tiesa, būkite racionalūs vertindami internetinės erdvės komentarus – daugelis jų gali būti sukurti konkurencijos tikslais, t. y. būti melagingo turinio.