Articles Tagged with rinkodara

Ką BlackFlorence sako apie eksportą?

eksportas

Eksportas yra tokiais ir tokiais įstatymais reglamentuotas… Jei pradėsime dėlioti kiekvieną šio apibrėžimo žodį, tai atėjus dešimtai eilutei susimaišysime. O jei trumpai, tai yra prekių vežimas į užsienio šalis. Gaminate baldus ir juos parduodate ne vien Lietuvoje? Vadinasi, eksportuojate. O ką apie šią sritį sako agentūra BlackFlorence, teikianti nestandartinės rinkodaros paslaugas?

Sąsajos

Atsidarę BlackFlorence randate skiltį PASLAUGOS. O viena iš jų – būtent eksporto komunikacija. Tuoj atskleisime, kas gi ten rašoma, bet prieš tai – kaip viskas įsivaizduojama, apie ką pagalvojama, išgirdus apie eksportą (arba kokios sąsajos):

Įvairios kryptys. Kur transportuojamos prekės? Įvairiomis kryptimis. Gal į Latviją. Ar į… hm, Portugaliją?

Transportas. Viena ryškiausių sąsajų – transportas. Kartais kilometrų ne tiek ir mažai…

Plėtra. Tai, kad prekės vežamos svetur, sufleruoja apie kompanijos plėtrą.

Pelnas. O kartu su minėtais dalykais „draugauja“ ir pelnas. Net jei įmonės savininkas teigtų dirbantis ne dėl pinigų, jie vis tiek reikalingi, kad verslas galėtų judėti pirmyn.

Pasitikėjimą kelianti anglų kalba

Eksportavimo procesas reikalauja išmanymo. Ir iš tiesų nepakanka sėsti į vilkiką ir nugabenti daiktus Latvijon ar Estijon. Tai svarbus tikslas ir susidedantis iš daugybės uždavinių.

Anot BlackFlorence, pradžia yra stilinga anglų kalba. Išskiriami trys punktai:

  • Įmonės reprezentacija
  • Ryšių su partneriais ir klientais palaikymas
  • Naujų (eksportabilių) prekių ženklų kūrimas

Anglų kalbos lygis turėtų būti toks, kad netrikdytų nei partnerių, nei klientų. Tai nereiškia, kad privalu suprasti net pačius specifiškiausius kalbos dalykus, dėl kurių diskutuoja patyrę profesoriai. Tačiau tikrai nepakanka mokėti pasakyti „hello“.

Tačiau verta atkreipti dėmesį, kad tai nėra tik vertimų biuro reikalas. Kodėl? Todėl, kad kiekviena nauja rinka – tai individualumas. Požiūris turi būti autentiškas. Tad ir žodynui keliama nemenka kartelė. Lyg ir paprastas niuansas, tačiau vienoje rinkoje jis suprantamas vienaip, o kitoje jau visai kitaip. Nesuklysime pasakę, kad svarbu pažinti kultūrą.

Iš pastarųjų pastraipų aiškėja, kad požiūris į kuriamą tekstą negali būti atmestinas. Taip pat neužtenka „sausai“ padėlioti frazių. Ir tiesiog būtina įsigilinti, kokiai rinkai žinutė yra adresuojama.

Apskritai tai yra darbas. Ir visai nemažai jo. Todėl reikšmė teikiama profesionalumui. Kai žinai, į ką kreiptis, tai visi procesai vyksta ne tik sklandžiau, bet ir efektyviau. Kiekviena sritis išpildoma taip, kaip ir tikimasi, arba net dar geriau. Ir gimsta puikus paveikslas, kurio pavadinimas – pavykęs eksportas.

Jeigu jums tai aktualu, BlackFlorence padės. Ir nė neturėsite vykti į Italiją, nes ši agentūra veikia Lietuvoje. Užtat pavadinimą tikrai atsiminsite. O paskui labai malonu, kai progresas atitinka lūkesčius…

 

 

 

 

 

Kaip patiems išmokti SEO principų?

seoTaip, tai darbelis ne iš lengvųjų. SEO nemokoma jokiuose universitetuose ir kolegijose. Tai gali būti vienos paskaitos tema rinkodaros kurse, tačiau ne ištisas semestras. Nors mokytis tikrai būtų ko. Ką daro svetainių savininkai – mokosi patys. Labai įdomu tai, kad SEO yra ta sritis, kurios išmokti galima internete patiems. Aišku, viską patikrinti reiktų praktikoje, o tai nėra labai sudėtinga – susikuriate nemokamą tinklaraštį ir eksperimentuokite į valias.

Šiame straipsnyje pakalbėsime apie tai, kaip reiktų mokytis pagrindinių SEO principų.

1 žingsnis. HTML pagrindai.

Ne, kodo rašyti jums nereikia. Tai nykstantis užsiėmimas. Realiai jums pravers tik bazinės žinios. Jums reikia gerai išmokti HTML pagrindus, kurie yra susiję su nuorodų rašymu. Kam? Kad bet kada savo turinio valdymo sistemoje galėtumėte tekstą perjungti į tekstinį rėžimą ir pakoreguoti keletą nuorodų. Jums reikia žinoti, kaip prašyti tokius dalykus:

  • Nuoroda naujame lange;
  • Nuoroda su pavadinimu;
  • Kanoninė nuoroda (canonical);
  • Nuoroda ant paveikslėlio;
  • Nuoroda į tam tikra teksto vietą (anchor);
  • Nuoroda, kurios paieškos robotai turi nesekti;
  • Ir pan.

Tada reiktų susipažinti su teksto formatavimo kodais – teksto dydžio padidinimu, H1, H2, H3 antraštėmis, teksto pajuodinimu ir t.t. Tai SEO darbe praverčia.

Kaip aprašyti paveikslėlius? Tai irgi plati tema, kurią teks pastudijuoti.

Lentelių kodų mokytis tikrai neverta – tam yra WYSWYG redaktoriai. Taip pat nereikalingi ir kiti HTML elementai. Arba prireikia jų labai retai.

2 žingsnis. Tinklalapio struktūra.

Turite suprasti, kaip keli HTML puslapiai yra sujungti į vieną svetainę.

Kokia turi būti tinklalapio struktūra, kaip padaromas meniu, kokie elementai yra reikalingiausi, kad puslapis funkcionuotų.

3 žingsnis. Įrankiai.

Įrankiai yra skirti puslapio analizei. Paprastai analizuoti reikia du dalykus – lankytojų elgseną ir puslapio vaizdavimą paieškos sistemoje. Tam realiai reikia dirbti su Google Analytics ir Google Webmaster Tools. Su SEO įrankiais išmoksite dirbti vėliau, nes jų yra nemažai, be to jie pakankamai brangūs. Bandomosios versijos paprastai turi labai ribotas galimybes.

4 žingsnis. SEO turinys.

Jums reikia sužinoti, kaip optimizuoti turinį, kas yra raktiniai žodžiai. Taip pat koks turinys yra gerai vertinamas, kaip rašyti tam tikro formato tekstus.

Turinio kūrimas – viena iš svarbiausių SEO mokslų dalių, nes būtent nuo to priklauso, ar sugebėsite patys pasidaryti SEO. Jei rašyti jums nesiseka, visada teks samdyti tekstų kūrėjus arba profesionalias SEO agentūras. Tai labai svarbu, nes nuo to priklauso ir vidinis, ir išorinis SEO.

5 žingsnis: Atgalinių nuorodų rinkimas.

Iš kur gauti atgalinių nuorodų į jūsų puslapį. Tai nedidelis mokslas, tačiau gali prireiktų gerų vadybininko ir derybininko sugebėjimų. Jums reikia įtikinti kitų puslapių savininkus priimti jūsų turinį su nuorodomis į jūsų puslapį. Jei įmanoma nemokamai, jei ne, tai už kuo geresnę kainą.

Nuo to priklauso, ar sugebėsite savo verslo puslapį iškelti į pirmąsias pozicijas ir ten jį išlaikyti.

Visa kita išmokys praktika.

Kur rasti medžiagos studijoms? Jei skaitote angliškai – rasite angliškuose SEO profesionalų leidiniuose ir bendruomenėse. Skaitykite komentarus – juose galite rasti daug įdomių minčių ir dalykų. Tik stenkitės atskirti reklamą, nuo naudingos informacijos.