Verslas

Paskolų refinansavimas bankuose

skolos refinansavimas

Kur keliauti ir ko imtis, jei turimos paskolos nebegalite grąžinti? O ką daryti tais atvejais, kai jūsų pečius slegia daugybė skirtingų paskolų? Tai yra labai sudėtingos ir keblios situacijos, kuriose vartotojai tikrai ne visuomet žino, kaip turėtų teisingai pasielgti. Kaip bebūtų, visuomet yra išeičių net ir iš labai sudėtingų finansinių situacijų.

Todėl jei jūs patekote į tokią padėtį, kai turite labai daug skirtingų paskolų, kurių nebegalite grąžinti laiku, nebedelskite, kol jūsų situacija taps dar sudėtingesnė, kadangi galiausiai jums gali būti labai sudėtinga pajudėti pirmyn. Tokiose sudėtingose situacijose paskolų finansavimas bankuose yra bene vienintelė ir pati patogiausia išeitis. Todėl jei jūs norite atsistoti ant kojų ir pamiršti apie daugybę skirtingų finansinių įsipareigojimų, kreipkitės į komercinį banką, kuris siūlo paskolų refinansavimo paslaugas.

Kodėl refinansavimas yra labai dažnai pasitelkiama paslauga?

Žinoma, jei jūs dar nespėjote pasinaudoti tokiomis finansinėmis paslaugomis, turbūt svarstote, kodėl jums jų gali reikėti ir kaip vis dėlto jos jums galėtų pagelbėti. Tačiau viskas šiuo atveju yra labai paprasta ir nesudėtinga. Jei jūs kreipsitės dėl tokių paslaugų, jūsų dabartiniai turimi finansiniai įsipareigojimai, kurių nepajėgiate grąžinti laiku, bus apjungti į vieną ir perkelti pas pasirinktus kreditorius, kurie teikia paskolų refinansavimo paslaugas. Tai reiškia, kad jūs galėsite pamiršti apie daugybės skirtingų paskolų grąžinimą, kadangi kiekvieną mėnesį jums reikės mokėti tik vieną paskolos grąžinimo įmoką, kuri bus mažesnė nei buvusios iki tol.

Paskolų refinansavimo paslaugos taip pat taiko žemesnę palūkanų normą ir prailgina paskolos grąžinimo terminą, todėl vartotojai gali kur kas lengviau atsikvėpti ir atsigauti nuo labai didelių ir jų pečius slegiančių finansinių įsipareigojimų.

Kaip bebūtų, nereikėtų pamiršti ir savo asmeninės finansinės padėties gerinimo. Jei jūs stabilizuosite savo asmeninius finansus, kur kas lengviau atsistosite ant kojų. Be to, svarbu, kad sumažintumėte savo kiekvieną mėnesį patiriamas finansines išlaidas. Kai tai padarysite, jūs galėsite lengviau išspręsti jums iškilusias finansines bėdas, kurias iki tol spręsdavote imdami papildomas paskolas. Taigi, dabar belieka nepamiršti šių naudingų patarimų.

Ar dabar verta ieškoti refinansavimo paskolos?

Esant tokiam nedėkingam laikotarpiui, kuomet dėl pandemijos žmonės praranda darbus, daugelis svarsto kaip būtų galima bent kažkiek sumažinti turimus įsipareigojimus. Vienu ar kitu euru sumažinti bendrą sumokamas įmokas galima gana nesunkiai. Tačiau, tokios galimybės gali nebūti žmonėms, kurie problemų turi jau per daug. Aiškiau kalbant, vis tiek teks atsigręžti į teisės aktus.

Pasiskolinti pinigų tam, kad galėtumėte sumokėti įmokas kitiems paslaugų tiekėjams ar kreditoriams, nebus lengva dėl kelių priežasčių:

  1. Jeigu negaunate pajamų, įstatymai neleis jums gauti jokios paskolos.
  2. Jeigu turite per daug įsipareigojimų, tuomet nieko padaryti negalėsite.
  3. Jeigu jūsų įsipareigojimai pasiekė limitus, bet turite pradelstų įmokų, tuomet vėlgi – vargu ar gausite finansavimą.
  4. Paskolų refinansavimas negalimas nemokiems asmenims.

Paskolų refinansavimas bus įmanomas tik tuomet, kai bus atitinkamos visos kreditorių taisyklės. Taip pat reikės vadovautis įstatymais, o jie aiškūs kaip diena. Jūs turėsite gauti tvarias pajamas, o jeigu skolinimosi limitai pasiekti – bus imtasi skaičiavimų. Jeigu atlikus refinansavimą jūsų bendrą įmokų suma sudarys 40 procentų gaunamų pajamų per mėnesį, tuomet viskas bus gerai ir tikėtina, kad gausite refinansavimo paskolą. Bet, jeigu jūsų ta suma išaugs, tuomet tokios paslaugos tikėtis nereikėtų.

Būtent šiuo metu refinansavimui skirtos paskolos yra patrauklios tuo, kad jos yra pigesnės nei buvo prie porą metų. Jos padeda sumažinti bendras sumokamas įmokas kas mėnesį. Tai, kad įmokos sumažėja, yra naudinga daugeliui žmonių būtent šiuo metu. Kai kurie turi spausti kiekvieną centą prie savęs, tad net menkiausias įmokų sumažėjimas leis lengviau kapstytis iš padėties.

Atminkite, kad kredito teikėjai dabar yra padidinę palūkanas ir kitus reikalavimus būtent prasidėjus pandemijai. Dabar jie įtariau žiūri kas bando skolintis. Palūkanų norma per metus yra išaugusi vienu kitu procentu, bet reikia atsižvelgti į reikalavimus besiskolinančiam. Kai kurie kredito teikėjai netgi pakeiti ribą dėl tvarių pajamų taisyklės – jis tapo dar griežtesnė. Tad, jeigu jums aktualus paskolų refinansavimas, gerai pasidomėkite pakeitimais kiekvienoje kreditų bendrovėje ar kitoje finansų įstaigoje.

Atnaujinta: 2020-09-16

Mobiliųjų remontui – tik kokybiškos telefonų dalys bei profesionalūs meistrai

telefonu dalys

Telefonas – daiktas, daugelio iš mūsų rankose laikomas bene dažniausiai. Tai seniai nebėra vien įrankis skambinti ar rašyti trumpąsias SMS žinutes: šiuolaikiniai išmanieji telefonai nedaug nusileidžia ir kompiuteriui. Tiesa, kokie išmanūs telefonai bebūtų, pastarieji kol kas neturi funkcijos sugedę patys susitaisyti. Sutrikus vienai ar kitai telefono funkcijai ar atsiradus mechaniniam šio pažeidimui, neretai kyla klausimas, ar pastarąjį remontuoti, ar geriau dairytis kito išmaniojo įrenginio. Galutinę kainą, mokamą už remonto paslaugą, sudaro telefonų dalys bei darbas. Kai kuriais atvejais remonto išlaidos nuotaiką sugadina ilgam…

Gyventi ramia širdimi galima tol, kol telefonui galioja garantija. Dalis vartotojų, norėdami užsitikrinti ramybę, šią, negailėdami didesnių investicijų, prasitęsia ilgesniam laikui. Nors skeptikai teigia, kad šiuolaikiniai prietaisai, siekiant pelno, tikslingai gaminami mažiau patvarūs, tačiau praktika rodo, jog šie, trumpiau ar ilgiau, tarnauja ir po garantijos. Tiesa, tuomet bet koks gedimas tiesiogiai susijęs su finansiniais nuostoliais. Ir, deja, nuo pastarųjų nėra apsaugotas net pats atsargiausias telefono vartotojas. Reikia paminėti, jog, pavyzdžiui, telefono ekranas bei šio skilimas į standartinę garantiją įtraukiamas nėra. Tai – gana dažnai pasitaikantis bei finansiškai „skausmingas“ gedimas, tad specialistai rekomenduoja įsigyti specializuotą mobiliųjų telefonų ekranų draudimą, nelaimės atveju tampantį tikru išsigelbėjimu. Aišku, toks atsargumas reikalauja papildomų finansinių investicijų.

Jei telefonų dalys bei paslaugos už meistro atliktą darbą viršys pusę telefono vertės, derėtų gerai pasvarstyti, ar pastarąjį remontuoti apskritai reikia. O jei dar kalbama apie gerokai pagyvenusį (ir ne tik morališkai) modelį, kurio kitos dalys sugesti gali ir praėjus nedaug laiko po vizito pas meistrus. Galbūt tai – ženklas, jog jums jau laikas su senuoju „draugu“ atsisveikinti bei investuoti į naują, galingesnį įrenginį. Tiesa, naudoti jums nebetinkamą išmanųjį telefoną galima parduoti (gauta suma padengs dalį naujo pirkinio įsigijimo išlaidų) ar atiduoti dalims. Tai – indėlis į gamtos apsaugą arba tiesiog geras darbas. Tik nebandykite taupyti remonto išlaidų atžvilgiu. Jei jau nusprendėte „reanimuoti“ savo seną mobilųjį, turi būti įsigyjamos kokybiškos telefonų dalys bei pasirenkamas patikimas, profesionalus meistras.

 

 

 

 

 

Verslo paslaugų valdymo sistemų integracija elektroninėje erdvėje

verslas

Verslas gali būti palyginamas su sudėtingu organizmu, kuriame kiekvienas skyrius arba padalinys yra lyg atskiras organas, atsakantis už tam tikras funkcijas, tačiau visų jų veiksmų visuma leidžia organizmui išlikti gyvam. Taip kaip organizmo veiklą galima pagerinti arba paskatinti taip galima optimizuoti ir verslą. Tokiu būdu jam suteikiamos galimybės veikti efektyviau ir siekti geresnių rezultatų. Optimizavimas yra savotiškas legalus „dopingas“ suteikiantis įmonėms ir verslo organizacijoms papildomas galimybes ir leidžiantis atskleisti papildomą potencialą. Daugybė šiuolaikinių verslo valdymo sprendimų yra nukreipta į tai, kad padėtų kompanijoms optimizuoti savo procesus. Tai liečia gamybines, prekybines ir netgi paslaugų srityje veikiančias įmones. Visur, kur yra susidėlioję vienokie ar kitokie procesai, juos galima siekti automatizuoti arba optimizuoti, taip, kad jie būtų nukreipti į dar didesnio pelno generavimą.

Tačiau neretai yra susiduriama su situacijomis, kai įmonės ne pilnai išnaudoja verslo valdymo sistemų galimybes. Taip atsitinka dėl ne pilnai arba visiškai neintegruotų sprendimų, kuriais naudojasi kompanijos darbuotojai. Taigi išeina, kad vadybininkai atsakingi už klientus dirba su CRM sistema, buhalterija suvedinėja duomenis į finansų valdymo įrankį, tiekimo skyrius tvarkosi tu nuosava tiekėjų baze ir nors iš esmės visi naudojasi pažangiais sprendimais, tačiau sąsajos tarp jų nebuvimas suteikia savų nepatogumų ir gali tapti dar didesnių trikdžiu priežastimi. Taigi verslo sistemų integracija gali ne tik išspręsti tokias neefektyvumu pasižyminčias situacijas, bet ir gerokai paspartinti duomenų judėjimą ir dalijimąsi informacija įmonės viduje. Tokiu atveju nebelieka poveikio dubliuoti duomenis, o reikalui esant visi gali rasti viską, kas yra būtina kokybiškai paslaugai suteikti. Verslo paslaugų sistemų, tokių kaip https://www.terrait.lt/paslaugu-valdymo-sprendimai, integracija leidžia sukurti vientisą įrankį iš kelių atskirų programų ir tokiu būdu suteikti verslui svarbų postūmį efektyvesnės veiklos link.

Ką daryti, kad personalo atranka netaptų galvos skausmu?

atranka 

Visose įmonėse, nesvarbu kokia jų veikla, susiduriama su personalo atrankos klausimu. Juk dažniau ar rečiau, bet darbuotojų kaita yra natūralus procesas. Tuo tarpu personalo paieškos ir atranka kartais tampa gan rimta užduotimi įmonės vadovui ar už tai atsakingam darbuotojui. Reikia ne tik nustatyti atrankos kriterijus, dalyvauti susitikimuose, bet ir atsakingai pasirinkti tikrai įmonei tinkantį darbuotoją. Patariame, ką daryti, kad šis procesas netaptų galvos skausmu.

  • Patikėkite tai specialistams

Personalo atrankos paslaugas teikiančios įmonės organizuoja visą personalo  paieškos eigą – nuo skelbimų talpinimo iki tinkamo kandidato pristatymo jums. Kreipiantis į šią įmonę tereikės išsakyti savo pageidavimus, supažindinti su įmonės veikla, atsakyti į kitus aktualius klausimus ir pasirašyti paslaugų teikimo sutartį. Dažniausiai personalo atrankos bendrovės atrenka kelis tinkamiausius kandidatus, o galutinį sprendimą priima  įmonės, kurioje dirbs darbuotojas, vadovas.

  • Tinkamai suformuluokite skelbimą

Skirkite pakankamai dėmesio skelbimui. Jame nurodykite pareigas, reikalavimus, kuriais turi pasižymėti ieškomas darbuotojas. Jei ketinate priimti tik patirties turintį žmogų, būtinai nurodykite tai skelbime. Taip pat būtina nurodyti darbo užmokestį. Rekomenduojama pirmiausia atrinkti tinkamus kandidatus pagal gyvenimo aprašymą, ir tik tuomet juos kviesti į susitikimą.

  • Susitikimai

Gyvi pokalbiai su kandidatais yra informatyviausias atrankos etapas. Sudarykite susitikimų planą. Pasižymėkite svarbiausius klausimus, nuspręskite ar organizuosite antrą atrankos etapą. Jame galite taikyti smulkias praktines užduotis, pagal kurias taip pat įvertinsite kandidatų tinkamumą.

Nepamirškite profesionalių kandidatų pritraukimo būdų. Kuo aukštesnę kvalifikaciją turintys žmonės kreipsis dėl darbo, tuo labiau tikėtina rasti tikrai profesionalų ir atsakingą darbuotoją. Skelbime arba pokalbio metu pristatykite įmonės veiklą bei paminėkite visus privalumus. Taip pat teigiamai nuteikia įmonės kolektyvo žodinis pristatymas, pabrėžiant dirbančių specialistų pliusus.

Kaip gauti verslo paskolą?

paskola versdlui 

„Verslas nuo nulio“ – tai tėra skambi frazė. Deja, bet be finansinės investicijos sukurti verslo yra praktiškai neįmanoma. O ir veiklą jau plėtojančios įmonės kartais susiduria su finansiniais sunkumais. Tiek naujai steigimas, tiek jau veikiantis verslas yra glaudžiai susijęs su materialiniais aspektais. Tad juridiniai subjektai, t. y. įmonės, naudojasi paskolomis ne mažiau nei juridiniai asmenys. Kaip gauti verslo paskolą ir ką verta apie tai žinoti? Suteikiame informaciją apie galimus variantus.

  • Bankas

Dauguma Lietuvos bankų teikia paskolas verslui. Pirmiausiai, apžvelkite skirtingų bankų sąlygas ir pasirinkite jums priimtiniausias. Susisiekę su banku paskirtu laiku nuvyksite į pokalbį dėl paskolos gavimo. Kaip ir kitos įstaigos, bankai taip pat taiko tam tikrus reikalavimus paskolos gavėjui. Dažniausiai yra vertinamos paskolos gavėjo pajamos, kiti įsipareigojimai, kartais – turimas turtas, jei svarstoma galimybė suteikti paskolą už užstatą.

  • Kredito unijos

Kredito unijų privalumai – lankstesni reikalavimai norint gauti paskolą ir palankesnės paskolos grąžinimo sąlygos. Kai kurios kredito unijos teikia verslo paskolas, kurių metinė palūkanų norma tik nuo 0,1 proc. Maksimali paskolos suma gali siekti iki 100 000 eur. Žinoma, kredito unijos taip pat įvertina paskolos gavimo galimybes, pavyzdžiui, galiojančias nemokumo bylas turinti įmonė vargiai ar gaus paskolą. Dažniausiai taikomi paskolos administravimo mokesčiai, tačiau neturintiems galimybės jų padengti savomis lėšomis, leidžiama šiam tikslui naudoti paskolos lėšas. Daugiau informacijos apie kredito unijos teikiamų paskolų  verslui sąlygas ir reiklavimus rasite čia: http://kku.lt/paskolos/verslo-paskolos/ .

  • Privačios įmonės

Dėl verslo paskolos galite kreiptis ir į privačią įmonę. Šiuo atveju taip pat turėsite pristatyti kai kuriuos dokumentus ir atitikti įmonės nustatytus paskolos gavėjo reikalavimus. Norint gauti didesnės sumos paskolą verslui dažniausiai yra reikalingas nekilnojamojo turto įkeitimas, įmonės direktoriaus ar akcininko laidavimas.

 

Kaip pasirinkti kurjerius?

kurjeriai

Siuntų siuntimas yra labai atsakingas momentas tiek siuntėjui, tiek siuntų tarnybai, o neretai ir gavėjui. Tiems, kurie nuolatos naudojasi siuntų tarnybų paslaugomis, tikriausiai bent kartą teko nusivilti pristatymo paslaugomis. Ir kalbama nebūtinai apie patį blogiausią atvejį – siuntos praradimą ar jos sugadinimą. Kartais siuntos vėlavimas ir nepristatymas laiku, kada tai yra ypatingai svarbu, nuvilia labiau, nei jos praradimas.

Kalbant apie poreikį siųsti nedaug siuntų arba kuomet reikalinga vienkartinė paslauga, gali tekti gerai pasukti galvą, pasirenkant kurjerių tarnybą. Renkantis patikimą siuntų pristatymo partnerį, labai svarbu atsakomybė, lankstumas bei geras kainos ir kokybės santykis. Įmonėms, siunčiančioms daug siuntų ir nuolatos, surasti tokį partnerį nėra sudėtinga. Dažniausiai įmonės naudojasi populiariausių kurjerių paslaugomis, kurios jiems gali pasiūlyti žymiai patrauklesnes kainas.

Tačiau siunčiant pavienes siuntas, gerai žinomų ir patikimų kurjerių tarnybų kainos kartais gerokai „kandžiojasi“. Todėl tenka ieškoti kitų alternatyvų. Šiandien rinkoje galima rasti nemažai tarpininkavimo paslaugas siūlančių siuntų gabenimo įmonių. Šių įmonių vienas iš pranašumų – konkurencinga kaina ir kokybiškas paslaugų įgyvendinimas. Priežastis ta, kad siuntos iš jų toliau keliauja per anksčiau paminėtas populiarias kurjerių tarnybas. Tiesa, reikia atkreipti dėmesį į tai, kokias paslaugas ir kokias garantijas šie tarpininkai siūlo, kiek laiko įmonė gyvuoja. Verta pasidomėti ir atsiliepimais.

Siekiant kokybės ir saugaus siuntų pristatymo, nereikėtų pasikliauti ir vien mažiausios kainos pasiūlymu. Kadangi transportavimo kaštai yra iš tiesų nemaži. Todėl ypatingai siunčiant vertingus daiktus, reikėtų rinktis ne pigiausią, bet patikimą siuntų tarpininkavimo įmonę. Vienas iš patikimumo rodiklių – galimybė realiuoju laiku sekti savo siuntą https://www.siuskpigiau.lt/irankiai/siuntu-paieska. Jeigu kompanija negali to pasiūlyti, geriau nerizikuoti ir paieškoti kitos šias paslaugas teikiančios bendrovės.

 

 

 

Kredito paieškos: kaip veikia paskolų palyginimų portalai?

paskolos

 

Norite gauti paskolą internetu, tačiau tai bus pirmasis kartas, kai jūs bandysite kreiptis į oficialius kreditorius, todėl net nenumanote nuo ko jums vertėtų pradėti paskolų paiešką? Galite būti tikri, kad šiandien paskolos paieškos internetu tikrai nėra sudėtingos, jei sau į pagalbą pasitelksite paskolų palyginimo portalą, kurių rinkoje yra daugybė. Be abejo, jei apie tokius portalus jūs nebuvote girdėję ir net nenutuokiate, kaip jis veikia, turbūt taip pat manote, kad jums iškils įvairių papildomų sunkumų. Tačiau, laimei, viskas yra gerokai paprasčiau nei jums gali pasirodyti. Būtent tokių portalų pagalba galima labai greitai ir lengvai palyginti šiuolaikinėje finansinių paslaugų rinkoje siūlomas paskolas ir ypač greituosius kreditus.

 

Kaip yra palyginami skirtingi kreditoriai?

 

Kad geriau susipažinti su tokių portalų veikimo principų, pažiūrėkime į vieną iš naujausių tokio pobūdžio svetainių – “Visi Kreditai” paskolų palyginimų puslapį. Jame, pasirinkus dominantį paskolos tipą – nuo greitųjų kreditų ir kitų paskolų internetu iki refinansavimo – galite matyti visus kreditorius, kurie tokio tipo paskolas suteikia. Kaip ir visur kitur, “Visi Kreditai” atsižvelgia į paskoloms taikomas palūkanas, paskolų grąžinimo terminus ir kitus veiksnius, pagal kuriuos visiems kreditoriams yra priskiriamas bendras įvertinimas ir jie yra suskirstomi būtent pagal jį. Šiame portale rasite ir privalumų-trūkumų suvestinę prie kiekvieno kreditoriaus, kas leis labai greitai susidaryti bendrą vaizdą apie būtent to kreditoriaus siūlomų paslaugų vertę jums.

 

Visa tai sutaupo labai daug papildomo laiko ir leidžia gerokai lengviau atrasti pačius palankiausius paskolų pasiūlymus, kurie būtų pritaikyti būtent jums. O norintiems dar detaliau susipažinti su kreditoriumi, lankytojas gali perskaityti kiekvieno iš sąraše pateiktų kreditorių detalų aprašymą.

 

Atsargumo priemonės prieš skolinantis per paskolų palyginimo portalus

 

Žinoma, kai jūs atrasite jums iš pirmo žvilgsnio jūsų poreikius tenkinančią ir jums tinkančią paskolą, nepamirškite, kad su paskolos sąlygomis turite susipažinti ir kreditoriaus internetiniame puslapyje. Dažniausiai paskolų palyginimų portalai informaciją atnaujina rankiniu būdu, todėl kartais ji gali neatitikti realios kreditoriaus puslapyje pateikiamos informacijos. Tai suprantama, nes paskolų pasiūlymai, akcijos ir pan. yra keičiami dažnai ir informacija nebūtinai yra atnaujinama taip pat greitai visame internete. Taip pat gali įsivelti ir žmogiškoji klaida. Čia kalbame ne tik apie pagrindines sąlygas – sumas, palūkanų normą ir kita – bet ir apie tas sąlygas, kurios nėra nurodytos paskolų palyginimų puslapyje, tačiau turi įtakos BVKKMN. Būtinai atkreipkite dėmesį į pastarąjį rodiklį.

 

Taip pat nereikėtų tikėtis, kad kiekviena paskolų palyginimų puslapyje matoma paskola jums bus prieinama. Norėdami detaliau susipažinti su reikalavimais, kuriuos kelia kredito davėjai, jums reikėtų arba perskaityti minėtą pasirinkto kreditoriaus apžvalgą, arba rasti šią informaciją kreditoriaus puslapyje, kur ji dažniausiai slepiasi DUK skyriuje. Kai kurie greitieji kreditai yra prieinami lengviau nei kitos paskolos internetu. Viskas priklauso nuo kreditoriaus reikalavimų ir jūsų pačio(-s) situacijos.

Etikečių spausdintuvai – kaip pasirinkti?

etikeciu spausdintuvai

 

Bet koks sėkmingas verslas ar vykdoma veikla susideda iš mažų detalių. Įsisukę į jas, jau nebesuprantame, kiek daug naudingos informacijos žinome, tačiau, kad atsidurtume tokioje vietoje, reikia nuo kažko pradėti. Pavyzdžiui, jei veikloje susiduriate su prekių pardavimu, jums greičiausiai reikalingi etikečių spausdintuvai. Jie gali būti naudojami tiek mažose parduotuvėse, tiek atvejais, kai reikalingi dideli etikečių tiražai ir užsiimama didmenine prekyba. Priklausomai nuo jūsų poreikių galima įsigyti skirtingo dydžio, funkcionalumo ir galios etikečių spausdintuvus. Kad būtų paprasčiau tai padaryti, dalinamės keletu patarimų, kurie padės pasirinkti tinkamą etikečių spausdintuvą.

Modelių tipai

Paprastai etikečių spausdintuvai turi keletą pagrindinių modelių tipų. Apžvelkime kiekvieną jų.

  • Rankiniai modeliai. Juos galima nešioti, todėl itin patogūs įvairiose prekybos vietose ar sandėliuose, kai etiketes reikia klijuoti ranka. Jie įvairiapusiai, visada pasiekiami, turi paprastą ženklinimą.
  • Staliniai modeliai. Šie etikečių spausdintuvai taip pat gali būti nešiojami, tačiau jų funkcionalumas platesnis. Jie turi įmontuotą klaviatūrą, ekranus ir skirtingus spausdinimo mechanizmus.
  • Kompiuteriniai modeliai. Tai be galo patogus prietaisas, kai reikia skirtingo dizaino etikečių. Jūs galite juos iškart prijungti prie kompiuterio ir spausdinti pagal savo poreikius sukurtas etiketes.

Tekstiliniai ir korteliniai etikečių spausdintuvai

Dar vienas būdas, pagal kurį skirstomi etikečių spausdintuvai – į tekstilinius ir kortelinius. Tad renkantis įrenginį reikėtų žinoti, kokie etikečių dizainai bus reikalingi, kokios struktūros ir funkcionalumo tikitės: ar jums bus reikalinga lipni etiketė, ar reikės specialių klijų, ją tvirtinti prie nestandartinių paviršių.

Pramoniniai etikečių spausdintuvai

Rinkoje itin populiarūs pramoniniai etikečių spausdintuvai. Juos įmonės renkasi tuomet, kai reikalingi dideli etikečių tiražai. Šie etikečių spausdintuvai gali veikti nuolat ir etiketes spausdinti dienomis, savaitėmis ar net mėnesiais. Pramoniniams spausdintuvams naudojamos itin kokybiškos medžiagos, todėl etiketėms galima suteikti garantijas. Jie taip pat pasižymi įvairiapusiu funkcionalumu. Spausdintuvai prisitaikys prie jūsų poreikių ir galės atspausdinti skirtingo dizaino, dydžio, lipnumo etiketes. Jei norite, kad etiketės būtų spausdinamos sklandžiai, pramonei rekomenduojama rinktis greitai dirbančius, triukšmo nekeliančius įrenginius.

 

Kada naudinga pradėti naudoti transporto valdymo sistemą?

Bet kuri įmonė, veikianti prekybos, gamybos ar distribucijos srityse dažniausiai prekių pristatymui naudojasi nuosavu transportu. Jį valdyti padeda specializuota platforma – transporto valdymo sistema, leidžianti naudotojams valdyti ir optimizuoti kasdienes transporto parko operacijas ir logistikos užduotis. Dažnai ji būna tiekimo grandinės valdymo dalimi ir jos pagrindinė funkcija yra planuoti ir vykdyti prekių judėjimą. Kada gi vertėtų pradėti naudoti transporto valdymo sistemą?

Greitas užsakymo įvykdymas yra šiuolaikinių klientų pasąmonėje. Jie nori, kad prekės visada būtų prekyboje ir pasiekiamos tada kai jų reikia. Daugumai kelis prekybos kanalus naudojančių įmonių tenka susidurti su pakankamai didelėmis pridėtinėmis pristatymo išlaidomis. Tai nemaža dalimi susiję ir su tuo, kad tenka stengtis vis greičiau pristatyti prekes užsakovams. Tikėtina, kad 2020 metais pasaulyje apie 50 % visų pristatymų bus atliekami užsakymo gavimo dieną. Todėl įmonėms teks ieškoti bet kokių sprendimų, leidžiančių sumažinti pristatymo kaštus, tačiau neprarandant paslaugų kokybės. Tokioje situacijoje efektyvios transporto valdymo sistemos pasirinkimas yra esminis dalykas.

Tinkamas įrankis gali padėti suvaldyti daugelį svarbių procesų, kurie yra ypač svarbus stengiantis efektyvinti veiklą ir ieškant taupymo galimybių. Gera transporto valdymo sistema pirmiausia padeda sumažinti pristatymo kaštus. Jos pagalba galima apskaičiuoti finansinius rodiklius kiekvieno maršruto ir rasti sprendimus, siekiant sumažinti degalų sunaudojimą arba vairuotojų darbo laiką.

Idealiausia, kai transporto valdymo sistema yra suderinama su bendra verslo valdymo sistema arba yra integruojama į ją. Tokiu atveju, galima dar labiau pagreitinti dalinimąsi duomenimis. Ne ką mažiau svarbus aspektas yra popierinių dokumentų kiekio sumažinimas, nes didžiąją informacijos dalį galima valdyti elektroniniu formatu, tai ir pagreitiną veiklą, ir nereikalauja duomenų dubliavimo.

Kaip efektyviai valdyti sandėlio darbą?

sandėlis Sandėliavimo procesas susideda iš keletos skirtingų veiksnių. Žaliavų valdymas, atsargų skaičiavimas, paruoštos produkcijos žymėjimas brūkšniniais kodais ir kitos užduotys yra kasdieniniai sandėlio darbuotojų veiksmai. Tuo tarpu vadovams tenka didelė atsakomybė – visus šiuos duomenis analizuoti ir poreikiui esant koreguoti. Tik sklandus visų šių užduočių atlikimas užtikrina gerus veiklos rezultatus. Kaip efektyviai valdyti sandėlio darbą? Dalinamės naudingais patarimais.

  • IT sprendimai

Gamybos valdymui skirtos sistemos apima visus sandėliavimo darbų etapus. Jų pagalba galima greitai ir patogiai valdyti sandėlio atsargas, likučius, užsakymus, žaliavų rezervavimą, produkcijos judėjimą įmonės padaliniuose. Taip pat su šiomis programomis daug paprasčiau pildomi dokumentai, tokie kaip žaliavų kortelės, pirkimo, pardavimo dokumentai ir kt. Kai kurios šiuos IT sprendimus diegiančios įmonės į paslaugų paketą įtraukia ir sandėlio apskaitos programą. Profesionalius ir naudingus sandėlio valdymo IT sprendimus galite rasti čia: https://www.terraerp.lt/sandelio-valdymas .

  • Atsakomybių paskirstymas

Siekiant efektyviai valdyti sandėlį labai svarbus tinkamas atsakomybių darbuotojams paskirstymas. Stenkitės aiškiai ir tiksliai priskirti užduotis darbuotojams. Jei įmonėje yra keli sandėliai, darbuotojus suskirstykite taip, kad kiekvieną sandėlyje dirbtų to sandėlio komanda.

  • Tvarkos palaikymas

Efektyviai valdyti sandėlį, kuriame vyrauja netvarka praktiškai neįmanoma. Todėl būtinai rūpinkitės sandėlio tvarkos palaikymu. Atsargas, gatavą produkciją ir kitų rūšių sandėliuojamus daiktus laikykite skirtinguose stelažuose. Instruktuokite sandėlio darbuotojus apie sandėliavimo tvarką ir skatinkite ją maksimaliai išlaikyti. Naudokite brūkšninių kodų žymėjimo sistemą produkcijai. Tuomet ne tik galėsite matyti visus duomenis, kiekius, bet ir darbas sandėlio darbuotojams bus greitesnis, lengvesnis ir sklandesnis.

Šie patarimai naudingi tiek keletą sandėlių valdančioms, tiek smulkioms įmonėms. Visos jos susiduria su tais pačiais uždaviniais, kurie tampa lengvai išsprendžiami jei dirbama nuosekliai ir atsakingai.