Kaip žinoti, kad elektroninė parduotuvė, iš kurios ruošiatės pirkti laikrodį, išmanųjį telefoną ar kvepalų buteliuką yra pakankamai gera, dirba profesionaliai ir… jūsų tiesiog neapgaus? Tai gana sunku tiems, kas apsipirkinėja internete rečiau. Norime pasidalinti, kokiais bruožais turi pasižymėti el. parduotuvės, kad galėtų būti vadinamos geromis ir profesionaliomis.
Gyva pagalba
Vien tik telefono neužtenka. Kartais neišeina kalbėti, todėl geriausiai rašyti el. paštu arba susirašinėti specialiame el. parduotuvės žinučių langelyje. Aišku, tame susirašinėjime geriausiai turėtų dalyvauti gyvas žmogus su tikru vardu ir tikra nuotrauka. Jei nuotrauka netikra, arba gana bendrinė, reiškia greičiausiai parduotuvė neturi specialiai tam skirto personalo ir prie „čato“ programos prieina bet kas – vadovas, projektų vadovas ar rinkodaros vadovas. Gyva pagalba turi būti atliekama profesionaliai, reagavimo laikas turi būti labai trumpas, be to žmogus „anapus“ turėtų realiai spręsti problemas o ne tik nukreipti jas atsakingiems žmonėms, kurie „susisieks su jumis artimiausiu metu“.
Atsiliepimai
Atsiliepimai apie parduotuvę internete – galingas reikalas. Jei turite galimybę pasiskaityti kitų žmonių patirtį, puiku. Atminkite tik viena – neigiamą patirtį žmonės visada yra linkę viešinti, o teigiamą – nutylėti, nes juk taip ir turi būti. Taip gali būti sudarytas klaidingas įspūdis, todėl verta atkreipti dėmesį į atsiliepimų patikimumą. Lietuvoje daugiau nei 5000 el. parduotuvių, tad konkurencinė kova labai didelė. Ne paslaptis, kad kartais neigiamus atsiliepimus sukuria ir konkurentų nuobodžiaujantys vadybininkai, apsimetę pirkėjais.
Išsamūs prekių aprašymai
Yra labai nedaug prekių, kuriems aprašymai nereikalingi. Tai rūbai ir kvepalai. Visos kitos prekės turi būti aprašytos bent minimaliai, pateikiama naudinga informacija, parodoma, kaip naudotis, galbūt ir pridedamos nuorodos į instrukcijas. Prekių aprašymas turi būti toks, kad pirkėjui kiltų kuo mažiau klausimų. Įsivaizduokite absurdišką situaciją, jei prie išmaniojo telefono nėra aprašymo ir pirkėjas turi klausti, kiek taškų kamera arba kokios įstrižainės ekranas… Analogiška situacija su bet kuria kita preke. Mažiau klausimų – daugiau pirkimų. Štai toks turėtų būti profesionalios el. parduotuvės darbo principas.
Kainos, įmantrus dizainas, gražios iliustracijos – visa tai nublanksta prieš minėtus tris gerų el. parduotuvių bruožus. Įvertinkite juos blaivia galva ir greitai atsirinksite, ar verta iš tos parduotuvės pirkti, ar ne…
No Comments