Verslas

lipnios juostos

Lipnios juostos rūšys ir funkcijos, apie kurias galbūt nežinojote

lipnios juostosKanceliarijos pasaulis įvairialypis, susijęs su verslu, biurais, reklama. Reikmenys, kurie iš pirmo žvilgsnio atrodo elementarūs, iš tikrųjų gali pasižymėti gana intriguojančiomis ypatybėmis. Ne išimtis ir lipnios juostos, skirstomos į keletą rūšių.

Įprasta lipni juosta pasitarnauja dažnai. Parduotuvėse jos siūloma įvairaus pločio, galima rinktis skaidrią ar nepermatomą. Priešingai nei galima pamanyti, tuo ši sritis nesibaigia. Toli gražu. Gamintojai naudoja skirtingas medžiagas (apie tai bus rašoma kiek vėliau), akcentuoja nevienodą paskirtį ir netgi siūlo specialius klijavimo įrankius.

Patalpoje ir lauke

Juosta skirstoma pagal tai, kokiomis sąlygomis ji atlieka savo funkciją. Elementariausias naudojimas – patalpoje. Tačiau reikia atkreipti dėmesį, kad klijavimas aktualus ne tik biurų darbuotojams, bet ir statybininkams ar kitų sričių specialistams. Norint klijuoti lauke, svarbus atsparumas aplinkos sąlygoms. Saulė, lietus, šiluma, šaltis – tai veiksniai, į kuriuos atsižvelgia tokių juostų gamintojai.

Viena pusė / kita pusė

Lipnios juostos būna vienpusės ir dvipusės. Kokia pastarųjų paskirtis? Dvipusės juostos naudojimo galimybės palyginti plačios. Ji pasirenkama norint ką nors pritvirtinti, taip pat rūpinantis langų apdaila. Būna situacijų, kai vienos limpančios pusės nepakanka. Tada ieškoma sprendimų ir jie nesunkiai randami.

Ne tik ant tobulo paviršiaus

Paėmus į rankas įprastą limpančią juostelę atrodo, kad jos galimybės labai ribotos. Kažin kaip ji laikytųsi ant gruoblėto paviršiaus. Tačiau yra tokių juostų (net ir dvipusių), kurios puikiai pritaikomos ten, kur paviršiai nelygūs.

Skirtingos medžiagos

Lipnių juostų būna iš popieriaus, kaučiuko ir kitų medžiagų. Tam yra paaiškinimas (pavyzdžiui, kaučiuko klijai leidžia klijuoti ant tokių paviršių, kur popierinė juosta nebefunkcionuoja).

Nuo A iki Z

Formuojasi įspūdis, kad lipnios juostos funkcijos itin plačios. Kodėl? Tik pamanykite – vienokia juosta tinkama norint užklijuoti palapinės skylę, kitokia (spalvota) atlieka ženklinimo funkciją. Dar kitokią įvertina internetinių parduotuvių darbuotojai, kai ruošia prekes išsiųsti klientams.

Užrašai

Lipni juosta pasitarnauja ir kaip įspėjamoji ar reklaminė priemonė. Pavyzdžiui, ant dėžės, kurioje yra taurės, užklijavus juostą su užrašu ATSARGIAI, DŪŽTANTYS DAIKTAI, skatinama elgtis atsargiai. Priklausomai nuo pardavėjo, galima įsigyti limpančią juostą su užrašais arba užsisakyti norimas frazes.

Kainų kontrastai

Kodėl viena juosta kainuoja keliasdešimt centų, o kita siūloma už penkiolika eurų? Priežastys jau aptartos. Gaminių ypatybės lemia ir jų kainą. Aišku, net ir to paties produkto kaina gali priklausyti nuo parduotuvės.

Su kuo klijuoti?

Turbūt žinote tą situaciją, kai įnirtingai ieškote juostos galiuko, o jį radę dar ne vieną minutę knibinėjate, kol atlipinate. Apie tai pagalvojo klijavimo įrankių kūrėjai. Taigi, aiškėja, jog lipnios juostos yra kone visa ekosistema su savomis ypatybėmis ir taisyklėmis.

 

Lyg ir paprastas daiktas, tačiau pasirodo, kad rinkoje siūloma pačių įvairiausių lipnių juostų. Jos neretai naudojamos kartu su pakavimo reikmenimis. Kai prireikia viso komplekto, įvairios pakavimo medžiagos (vokai, dėžės ir pan.) gali būti įsigyjamos kartu.

nuolaidos ir akcijos

Akcija žaislams – galimybė palepinti vaiką

nuolaidos ir akcijosTėvai nori, kad jų vaikams viskas būtų gerai. Nepriklausomai nuo to, ar auginate mergaitę, ar berniuką (o gal ir mergaitę, ir berniuką), nepriklausomai nuo jų amžiaus, stengiatės užtikrinti geras sąlygas. Tinkama vaiko raida susijusi ir su žaislais. Todėl akcija žaislams yra atidaus domėjimosi objektas.

Kaip ir daugeliu atvejų, norėdami pigiau nupirkti lėlę ar mašinėlę, imame naršyti internete. Paieškos rezultatai atskleidžia vieną dalyką. Naršyklės laukelyje įvedus „akcija žaislams“, greitos žiniatinklio „smegenys“ siūlo prie frazės pridėti kelių prekybos centrų pavadinimus. Tai leidžia suprasti, jog nemažai tėvų norėtų žaislais pasirūpinti, pavyzdžiui, kassavaitinio apsipirkimo metu. Kodėl? Todėl, kad taip atrodo patogu. Nereikia „makaluoti“ po miestą, į pirkinių krepšį įsidėję duonos ir kitų prekių galite pasižvalgyti po žaislų lentyną.

Ne visada prekių kainos tenkina. O jei prispiria kokie nors rūpesčiai (kad ir skalbiamosios mašinos gedimas), trokštamiems daiktams lieka mažiau santaupų. Ką daryti, jeigu norisi nupirkti vaikui tą radijo bangomis valdomą mašinėlę, apie kurią mažasis taip seniai svajoja? Nesiūlome imti kredito. Yra kita galimybė – akcija. Nes akcijos metu dominančios prekės kaina gali būti gerokai patrauklesnė nei įprastai. Jauniems tėvams tai itin aktualu.

Vis dėlto kaina turėtų būti ne pirmame plane. Pirmiausia – kokybė. Žaislas turi būti saugus ir pagamintas pagal aukščiausius reikalavimus. Jis turi būti ne tik įdomus, bet ir netrikdantis vaiko gerovės. Tik tada akcija žaislams bus ko nors verta. Visi rūpestingi tėvai sutiks, kad nuolaidos vilioja, bet pagrindinis vaidmuo tenka produkto kokybei.

Žaislai, nesvarbu, ar tai būtų pliušinis meškiukas, ar lėlių namas, siūlomi pačiomis įvairiausiomis kainomis. Pastebėtina, jog skaičių žaidime dažnai laimi internete prekes siūlančios parduotuvės. Būtent elektroninėje erdvėje žaislų galima rasti priimtinomis kainomis. Na, o akcijos padeda pritraukti pirkėjų, kas elektroninėms parduotuvėms tikrai aktualu.

Kokia akcija žaislams verta dėmesio, o kokia sulaukia paniekos? Itin svarbu, ar pardavėjai sąžiningi. Jei prekė kainavo 29 eurus, o po savaitės skelbiama nuolaida ir prie prekės puikuojasi užrašas Akcija! 35 Eur Tik 29 Eur!, pardavėjų sąžiningumu imama abejoti. Visgi rimtos parduotuvės supranta, kad tėvai nėra abejingi ir kad jiems rūpi, kas dedasi žaislų rinkoje. Tad norint išlaikyti gerą parduotuvės vardą nesiimama šarlataniškų veiksmų.

Ką dar reikėtų pasakyti apie žaislus? Patrauklios kainos, kurios paprastai būna akcijų metu, suteikia galimybę geriau sustyguoti finansus. Tačiau jų valdymas neapsiriboja tik nuolaidų „medžiokle“. Besaikis pirkimas nėra toks sprendimas, kurį būtų galima pavadinti apgalvotu. Bet žaislų vaikui reikia. Tai reiškia, jog svarbi harmonija.

Džiugu tai, kad šiuolaikinėje rinkoje apstu tokių žaislų, kurie išties įdomūs. Na, o nuolaida – galimybė palepinti atžalą.

Techniniai vertimai – kam jie skirti ir kodėl jų kokybė yra tokia svarbi?

vertimaiTechninis vertimas – kruopštus, atidumo ir išsilavinimo reikalaujantis darbas su tekstais. Nors dauguma vertėjų yra kvalifikuoti ir tekstus gali versti kokybiškai ir greitai, būtent toks, teksto vertimas, reikalauja labai gero pasiruošimo. Todėl, pasirinkti tinkamą vertimo biurą ir tuo labiau vertėją, kuris dirbs su jūsų tekstu yra labai svarbu. Be to, žinant, jog techniniai vertimai yra atliekami gaminių aprašymams, instrukcijų bei saugos dokumentų failams, o taip pat ir moksliniai medžiagai išversti, vertėjo metų patirtis bei visapusis pasirengimas, daro įtaką išversto teksto kokybei ir tikslumui.

Profesionaliai ir kokybiškai atlikti techninių tekstų vertimai, vertimų biure Vilniuje, gali nulemti teikiamų paslaugų ar mokymosi kokybę. Kadangi dažniausiai, techninis vertimas yra reikalingas prekės instruktažui išversti, labai svarbu, kad lietuviškas jo aprašymas atitiktų aprašymą, kuris buvo pateiktas bet kuria, kita užsienio kalba. Ne paslaptis, yra nemažai atvejų, kai įmonės ar individualus asmuo lieka nusivylęs ir nepatenkintas techniniu vertimu, kadangi jo turinys neatitinka realaus turinio. O taip pat, būna ir atvejų, kai techninių vertimų metu yra padaroma daug gramatinių, leksikologinių ar sintaksinių klaidų, kurios sukuria neigiamą įspūdį tekstą paskelbusiai kompanijai. O taip pat klaidina ir klientą. Kalbant apie vertimus, susijusius su moksline informacija, jie yra labai naudingi tiems, kurie nėra gerai pažįstami su kalba, kuria yra parašytas mokslinis straipsnis ir kurią reikia greitai ir efektyviai išmokti. Galbūt, tiesiog sunku suprasti mokslinius, specifinius terminus, o tai gali labai smarkiai sulėtinti visą mokymosi procesą. Toks mokymosi tempo sulėtinimas gali padaryti neigiamą įtaką mokymosi kokybei bei trukmė per kurią reikia išmokti atitinkamą informaciją gali sulėtėti dvigubai ar netgi trigubai. Ilgi vakarai praleisti prie netinkamai išversto techninio teksto gali pasidaryti ilgi ir nuobodūs, o išmokta informacija, klaidinga ir neprasminga.

Taigi, techninis vertimas yra labai svarbus ir naudingas, tačiau jis turi būti atliekamas tik gerai savo darbą išmanančių profesionalų, kurie tekstą pateiks greitai, o svarbiausia, atliktą ypatingai kruopščiai ir kokybiškai. Nepamirškite, kad nuo vertėjo ir vertimo biuro teikiamų paslaugų, priklauso jūsų ar jūsų įmonės įvaizdis bei mokymosi proceso kokybė. Vertimų biuras Vilniuje,  gali suteikti jums kokybiškas ir patikimas paslaugas.

tekstilinės etiketės

Kuo ypatingos tekstilinės etiketės?

tekstilinės etiketėsEtikečių gamyba – viena esminių prekinio ženklo populiarinimo sričių, kuriai skiriama nepelnytai mažai dėmesio. Rinkodaros specialistai vieningai sutinka, kad verslo sėkmė ir prekinio ženklo žinomumas susideda iš mažų smulkmenų. Šiandien gali būti gaminamos įvairių tipų ir skirtingos paskirties etiketės, tarpusavyje besiskiriančios formomis ir dizainu. Viena subtiliausių gamybos sričių – tekstilinės etiketės, naudojamos siuvimo pramonėje.

Tekstilinių etikečių panaudojimo sritys

Dažniausiai tekstilinės etiketės tvirtinamos ant įvairių tekstilės gaminių. Etiketėje nurodomi konkrečios prekės išmatavimai, naudojamo audinio sudėtis ir priežiūros reikalavimai. Vis dažniau spausdinamas ir konkrečios bendrovės logotipas, brūkšninis kodas ar kita užsakovo pageidaujama grafinė informacija. Kaip ir visoms etiketėms, tekstiliniams gaminiams keliami aukšti atsparumo aplinkos poveikiui reikalavimai. Skiriamasis bruožas yra tai, kad šios etiketės privalo būti atsparios ne tik mechaniniam, bet ir cheminiam poveikiui, t. y. pateikta informacija turi išlikti net ir gaminį intensyviai nešiojant ar skalbiant. Šiuo atveju maksimalią kokybę užtikrins tinkamai parinkta tekstilės medžiaga ir profesionalios spausdinimo paslaugos. Kitaip sakant – kad tekstilinės etiketės džiugintų savo kokybe ir išskirtinumu, būtina bendrauti su šios srities ekspertais, kurie atsakys į visus jūsų klausimus ir padės priimti racionaliausius sprendimus konkrečioje situacijoje. Primename, kad svarbu įvertinti visus etikečių kūrimo etapus, t. y. dizaino sprendimus, maketavimo ir gamybos klausimus.

Etikečių gamybai naudojamos medžiagos

Tekstilinių etikečių gamybai gali būti naudojamos įvairios juostelės, tačiau paprastai pasirenkamas nailonas, satinas ir poliesteris. Tai plačiausiai naudojamos tekstilinių etikečių rūšys, išsiskiriančios aukštais kokybės rodikliais.

Nailonas yra vienas dažniausių klientų pasirinkimų. Šiuo metu plačiai naudojamos įvairių dydžių baltos su juoda spauda tekstilinės nailono etiketės. Svarbiausias šio sprendimo privalumas – atsparumas aukštai temperatūrai (galima skalbti iki 60 laipsnių temperatūroje), gera kaina ir gamybos paprastumas. Tokios etiketės atsparios aplinkos poveikiui, jų kraštai laikui bėgant nepradeda irti.

Satino etiketės gali būti blizgios ir matinės. Vienas svarbiausių šio sprendimo privalumų –išskirtinė ir prabangi etikečių išvaizda. Kaip ir nailono etiketes, satino gaminius galima skalbti iki 60 laipsnių temperatūroje. Didžiausias trūkumas yra tai, kad satino etikečių kirpimo vietose gali atsirasti pažeidimų, todėl paprastai jų kraštai yra įsiuvami į prekę.

Plačiai naudojamos matinės poliesterio etiketės išsiskiria aukštais patvarumo rodikliais, be to, jos nepradeda irti kirpimo vietose. Priklausomai nuo kliento poreikių, galima naudoti įvairių dydžių poliesterio etiketes. Vienas skiriamųjų jų bruožų – platus spaudos spalvų spektras. Primename, kad šioms etiketėms reikalinga spaudos klišė.

autopaskola

Kaip autopaskola padeda išvengti finansinių problemų?

autopaskolaPinigus skolintis šiandien įprasta labai įvairiai. Vieni paprašyti jų gali pas draugus ar giminaičius, kiti pagalbos prašo įmonių ar šios srities specialistų. Dažniausiai visas pinigines problemas išspręsti padeda greitieji kreditai, tačiau ne visuomet jų pasirinkimas geriausias, o procesas patogiausias. Būtent todėl žmonėms yra siūloma dar viena alternatyva, tai – autopaskola.

Kas yra auto paskola?

Daugelis žmonių yra bent kartą pagalvoję apie paskolą. Nemaža dalis jų pasiskolino ir būtent taip išsprendė savo finansines problemas. Kiti nusprendė taupyti arba ieškoti kitos išeities, kurią dabar gali pasiūlyti autopaskola. Tai patikimas, patogus ir visiškai saugus paskolos gavimo procesas, kurio metu kaip užstatą panaudosite savo transporto priemonę. Taip itin greitai gausite papildomų pinigų savo tikslams, o su užstatyta transporto priemone lygiai taip pat galėsite važinėtis ir toliau.

Vienas didžiausių auto paskolos privalumų yra tas, jog paskolą gali pasiimti bet kuris vairuotojas, turintis savo vardu registruotą automobilį, motociklą, sunkvežimį ar kitą transportą. Paskolos dydis yra įvertinamas pagal užstatą ir gali siekti net iki 90% jo rinkos vertės. Geriausia tokios sutarties sąlyga yra ta, jog užstatytos transporto priemonės nereikės niekur pristatyti – su ja lygiai taip pat galėsite važinėtis kiekvieną dieną.

Trumpai tariant, jūs gausite paskolą už savo automobilio vertę, o transporto priemone ir toliau galėsite sėkmingai važinėtis lyg niekur nieko. Tuo tarpu auto paskolos įmonės jausis saugios, kadangi toks užstatas vienaip ar kitaip garantuoja pinigų grąžinimo procesą iš kliento pusės, o pačiu blogiausiu atveju (jei paskolos suma nebus grąžinama) iš žmogaus bus tiesiog paimamas jo automobilis – įmonė perims šią nuosavybę.

Kodėl paskola su užstatu yra geresnė?

Atrodo, jog autopaskola yra tik dar vienas įprastas būdas pasiskolinti pinigų, tačiau tai yra nepaprasta galimybė tiems, kurie turi ir vairuoja savo transporto priemonę. Pagrindiniai šios paslaugos privalumai yra šie:

  • Paskolos suma – daugeliu atveju įprasti greitieji kreditai leidžia be jokio vargo pasiskolinti pinigų kasdienėms išlaidoms. Tokia paskola internetu nėra pakankamai didelė, tuo tarpu paskola už automobilį leidžia gauti kur kas didesnę paskolą – net iki 90% transporto vertės.
  • Paskolos sąlygos – auto paskolą gali gauti kiekvienas asmuo turintis savo vardu įregistruotą transporto priemonę. Tai gali būti automobilis, motociklas, sunkvežimis ar kt. Žinoma, ši transporto priemonė turi atitikti tam tikrus techninius reikalavimus.
  • Saugumas – paskolą siekiantis gauti asmuo nerizikuoja patekti į keblią finansinę situaciją tuomet, kai skolos nepavyksta grąžinti laiku. Įmonės klientui leidžiama pakeisti paskolos sąlygas bei terminus ir net pačiu blogiausiu atveju didelės žalos nebus, nes tokiu atveju įmonei užteks pasisavinti jūsų transporto priemonę, kuri buvo įregistruota kaip užstatas.

Šiuo metu greitos paskolos yra lengvai prieinamos kiekvienam asmeniui. Ir nereikia tam turėti pastovių pajamų ar tenkinti sudėtingų kredito sąlygų. Dabar galima itin lengvai gauti paskolą už savo automobilį. Autopaskola – puikus būdas pasiskolinti. Tai kur kas patogesnis ir paprastesnis būdas nei greitieji kreditai, kadangi jie geriausiai tinka tik tada, kai pinigų pritrūksta kasdieniams pirkiniams ar paslaugoms.

Su automobiliu tenka važinėti vos ne kiekvieną dieną, tad kodėl gi jo neišnaudojus siekiant gauti paskolą? Pinigų gali prireikti bet kada ir bet kam, tad svarbu žinoti, jog kiekvienas asmuo, vairuojantis transporto priemonę, gali greitai ir pakankamai lengvai gauti pinigų savo tikslams įgyvendinti. Visa tai paprasta ir iš tiesų patogu.

 

 

Penstudio.eu

Penstudio.eu – kanceliarinių prekių guru

Penstudio.euViena iš pagrindinių administratorių pareigų – laiku pasirūpinti kanceliarinėmis priemonės. Nors  biuruose darbas ir yra kompiuterizuotas, be elementarių popieriaus lapų ar rašiklių apsieiti tiesiog neįmanoma. Penstudio.eu – patikimas partneris ieškantiems kokybiškų rašymo priemonių!

Internetinė prekyba šiandien yra apjuosusi įvairias sritis, ne išimtis ir kanceliarija. Pirkti Penstudio.eu priemones paprasta ir patogu:

  • tušinukai ir rašikliai – tai ne rūbai ar avalynė, kurių įsigijimas realiai nepasimatavus yra rizikingas. Prie kiekvienos prekės pateikiamas išsamus aprašyms bei vaizdingos nuotraukos, tad paprasta įsigyti pirkinį, geriausiai atitinkantį poreikius.
  • nereikės sukti galvos, kaip parsigabenti didelį kiekį kanceliarinių priemonių – užsakymas atvežamas į pirkėjo nurodytą vietą. Labiausiai nekantraujantys prekes gali atsiimti tiesiai iš tiekėjo biuro – sutaupomas laikas, reikalingas prekių pristatymui per tarpininkus.
  • iš eu praktiškiausia įsigyti didesnį kiekį prekių – nereikia mokėti už užsakymo administravimo išlaidas.

Seno „kirpimo” administratores, pripratusias apsipirkinėti fizinėse kanceliarinių prekių parduotuvėse, internetinė prekyba neretai gali gąsdinti. Tačiau iš tiesų viskas labai paprasta, tereikia:

  • išsirinkti prekę.

Nors rašymo priemonių pasirinkimas platus, prekės pasirinkimas nėra sudėtingas. Visų pirma reikia žinoti, kokią sumą ketinama skirti tušinuko įsigijimui: standartiniam, kasdien naudojamam tušinukui gali pakakti keliolikos centų, tuo tarpu prabangių, stilingų rašiklių kainos siekia ir keliasdešimt eurų. Tai – visiškai normali kaina, kalbant apie dovanas svarbiems verslo partneriams arba aksesuarą atsakingas pareigas užimančio asmens rankose. Rašiklių kaina priklauso ir nuo to, ar užtenka masinėje prekyboje siūlomų, ar reikalinga individuali gamyba (populiari graviravimo paslauga, kai ant tušinuko atsiduria pageidaujamas užrašas ar logotipas).

  • padaryti pinigų pavedimą už išsirinktas prekes.

Užsakymas apmokamas bankiniu pavedimu.

  • išsirinkti pageidaujamą prekių pristatymo būdą.

Kanceliarines priemones galima atsiimti Penstudio.eu biure arba pasirinkti pristatymą į reikiamą vietą.

  • mėgautis pirkiniu!

Kiekvienas esame turėję tą vienintelį tušinuką – atrodo, ranka tarsi pati rašydavo! Gerai paieškojus, galima rasti ne tik patogiai rašantį, bet ir patraukliai atrodantį rašiklį. Juk svarbus ir rašiklių dizainas: ypač kalbant apie tušinuką vadovo rankoje ar dovaną svarbiam partneriui/klientui.

 

eshopu kurimas

El. parduotuvių kūrimas: unikalumas vs. patogumas

eshopu kurimasElektroninės komercijos rinkoje ši dilema visada buvo viena iš pagrindinių. Kas geriau – patogus valdymas, ar įspūdingas ir unikalus vaizdas, nauja naršymo patirtis? Patogumas šioje vietoje nugalėjo daug kartų, tačiau dizainas irgi liko ne paskutinėje vietoje. Kodėl?

Eshopų kūrimas yra kiek skirtingas darbas, nei paprastų reprezentacinių interneto svetainių, kuriose galimi labai įvairūs vaizdiniai ir techniniai sprendimai. Viskas vyksta gana sudėtingai, nes vidinė dalis, paprastai nematoma galutiniam vartotojui, sudaro 50-70 proc. viso projekto apimties. Tai, ką mato žmogus, atėjęs nusipirkti išmaniojo telefono ar stilingų marškinėlių, yra tik dalis viso to, kas slypi po keliais slaptažodžiais ir SSL sertifikatu. Kai išorinė dalis tokia nedidelė, akivaizdu, kad jai planuojama mažiau resursų. Dizaino sukūrimas kainuoja gana daug, tad retas kuris verslininkas, vystantis internetinę prekybą, gali tai sau leisti.

Tai tik viena iš daugelio priežasčių, dėl ko unikalumas nustumiamas į tolimesnį prioritetų sąrašo kampelį. Kita svarbi priežastis – automatika.

El. parduotuvė turėtų būti kaip robotas, kaip internetinė prekybos spinta su sausainiais šokoladukais ar skardinėmis gaiviųjų gėrimų. Įmetei pinigėlį, pasirinkai norimą prekę ir besisukanti spyruoklė ją išstumia. Elektroninės komercijos tikslas – automatizuoti kiek įmanoma daugiau projektų, kad kuo mačiau reiktų projektų vadovo įsikišimo. Užsisakė žmogus televizorių, už jį susimokėjo, kurjeriai iš karto gavo nurodymą pristatyti tiesiai iš tiekėjo sandėlio į pirkėjo namus ar biurą. Viskas – nereikia jokio kito darbuotojo įsikišimo. Eshopų kūrimas išsprendžia šią problemą, bet kartais reikalingas ir žmogiškasis faktorius. Dėl to automatika ne visada veikia sklandžiai.

Kad viskas veiktų sklandžiai, būtina sukurti el. parduotuvę taip, kad joje viskas būtų aišku, kur eiti, ką spausti ir kaip pirkti. Patogumas yra svarbiau už viską, nes tik taip mažėja vartotojų nepasitenkinimas ir gerėja pardavimai. Beje, vartotojų nepasitenkinimo visiškai panaikinti neįmanoma, tačiau jį reiktų laikyti mažesnį nei 5 proc. Tai normalus gero aptarnavimo ženklas.

Kad ehopas būtų patogus naudoti, dažnai tenka samdyti ir UX specialistą. UX – User Experience – tai speciali analizė, kaip vartotojas naršo puslapį ir kaip padaryti, kad pardavimas įvyktų per kuo mažesnį skaičių paspaudimų. Kuo daugiau spausti reikia, tuo pardavimas sudėtingesnis ir pirkėjas tokios praktikos bijo. Jis gal ir įsigis pirmąją prekę, tačiau kitą kartą grįžęs labai gerai pagalvos, ar verta pirkti nepatogioje aplinkoje, net kai kaina keliais eurais mažesnė lyginant su konkurentais, pardavinėjančiais tą pačią ar panašią prekę. Štai todėl eshopų kūrimas tampa sudėtingu darbu, kuris įkandamas ne visiems specialistams.

miškininkystė

Sėkminga miškininkystė reikalauja laiko ir triūso

miškininkystėMiško priežiūra neatsiejama nuo sąžiningo mūsų darbo ir pastangų. Tiesa, investicijos į mišką atsiperka su kaupu. Nuo jūsų pasirinkimo priklauso, kaip atsiimsite miško atneštą pelną – ieškosite, kas superka medieną, parduosite mišką su žeme ar atliksite reguliarus miško kirtimus. Jei miškininkystė jums kelia klausimų, pasikalbėkite su šios srities specialistais, kurie patars dėl miško priežiūros ir pardavimo, išsklaidys jūsų abejones ir padės priimti racionaliausią sprendimą konkrečioje situacijoje.

Pirkdami mišką, turite gerai pagalvoti, ar jo priežiūrai skirsite atitinkamą dėmesį. Jei neturite laiko, visuomet galite samdyti miškininkystes paslaugas teikiančią bendrovę. Kitas sprendimas – miško pardavimas su žeme. Tiesa, mišką perkančių bendrovių skaičius itin didelis, todėl skirkite laiko sąžiningai dirbančios įmonės paieškai, be to, netingėkite pasikalbėti su keliomis bendrovėmis ir pasidomėti jų siūlomomis kainomis – taip būsite tikri, kad priimsite geriausią sprendimą. Primename, kad miško kaina priklauso nuo daugelio atskirų rodiklių – miško lokacijos vietos, privažiavimo kelių, medžių rūšies, jų amžiaus ir t. t.

Jei ketinate rūpintis mišku, turite apsišarvuoti kantrybe. Paprastai apie svarbiausius miškininkystės darbus kalbama tuomet, kai tenka prižiūrėti atsodintą arba naujai pasodintą mišką. Tinkama želdinių ir žėlinių priežiūra – tai gana sudėtinga darbų visuma, kurios esminis tikslas – pagerinti medelių prigijimą ir augimą. Viena svarbiausių užduočių – pasodinimo vietų ar apnuogintų šaknų užpylimas žemėmis. Taip pat – iškilnotų šaknų prispaudimas, užneštų medelių atkasimas, piktžolių ar nepageidaujamų krūmų šalinimas. Labai svarbu skirti ypatingą dėmesį medelių priežiūrai nuo kenkėjų ar miško gyvūnų. Pastarieji gali apgraužti žieves ar viršūnes, todėl medeliai gali sunykti ir numirti. Tinkamiausia apsauga nuo gyvūnų – medelių aptvėrimas ar uždengimas.

Pirmaisiais gyvenimo metais medeliams pavojinga net ir žolė, todėl vasarą bent du kartus reikia pašalinti šalia jų augančias (ir su jais konkuruojančias) žoles. Taip gerinamos želdinių augimo sąlygos – medeliams nebereikia konkuruoti dėl šviesos, maisto medžiagų ar drėgmės. Siekiant užtikrinti tinkamas augimo sąlygas, būtina gerinti ir fizines dirvos savybes. Primename, kad sunykę medeliai turi būti atsodinami. Paprastai minkštųjų lapuočių medelių priežiūra tęsiasi šešis metus, spygliuočių ir kietųjų lapuočių – aštuonis. Vėliau medeliai yra pakankamai stiprūs, todėl nekontroliuojama augmenija ar miško žvėrys nebekelia didesnio pavojaus. Jei turite klausimų ir nežinote, kuris sprendimas konkrečioje situacijoje yra tinkamiausias, pasikalbėkite su miškininkystės paslaugas teikiančia bendrove, kuri suteiks išsamias konsultacijas visais miško priežiūros klausimais.

 

Geros el. parduotuvės bruožai

internetinė parduotuvėKaip žinoti, kad elektroninė parduotuvė, iš kurios ruošiatės pirkti laikrodį, išmanųjį telefoną ar kvepalų buteliuką yra pakankamai gera, dirba profesionaliai ir… jūsų tiesiog neapgaus? Tai gana sunku tiems, kas apsipirkinėja internete rečiau. Norime pasidalinti, kokiais bruožais turi pasižymėti el. parduotuvės, kad galėtų būti vadinamos geromis ir profesionaliomis.

Gyva pagalba

Vien tik telefono neužtenka. Kartais neišeina kalbėti, todėl geriausiai rašyti el. paštu arba susirašinėti specialiame el. parduotuvės žinučių langelyje. Aišku, tame susirašinėjime geriausiai turėtų dalyvauti gyvas žmogus su tikru vardu ir tikra nuotrauka. Jei nuotrauka netikra, arba gana bendrinė, reiškia greičiausiai parduotuvė neturi specialiai tam skirto personalo ir prie „čato“ programos prieina bet kas – vadovas, projektų vadovas ar rinkodaros vadovas. Gyva pagalba turi būti atliekama profesionaliai, reagavimo laikas turi būti labai trumpas, be to žmogus „anapus“ turėtų realiai spręsti problemas o ne tik nukreipti jas atsakingiems žmonėms, kurie „susisieks su jumis artimiausiu metu“.

Atsiliepimai

Atsiliepimai apie parduotuvę internete – galingas reikalas. Jei turite galimybę pasiskaityti kitų žmonių patirtį, puiku. Atminkite tik viena – neigiamą patirtį žmonės visada yra linkę viešinti, o teigiamą – nutylėti, nes juk taip ir turi būti. Taip gali būti sudarytas klaidingas įspūdis, todėl verta atkreipti dėmesį į atsiliepimų patikimumą. Lietuvoje daugiau nei 5000 el. parduotuvių, tad konkurencinė kova labai didelė. Ne paslaptis, kad kartais neigiamus atsiliepimus sukuria ir konkurentų nuobodžiaujantys vadybininkai, apsimetę pirkėjais.

Išsamūs prekių aprašymai

Yra labai nedaug prekių, kuriems aprašymai nereikalingi. Tai rūbai ir kvepalai. Visos kitos prekės turi būti aprašytos bent minimaliai, pateikiama naudinga informacija, parodoma, kaip naudotis, galbūt ir pridedamos nuorodos į instrukcijas. Prekių aprašymas turi būti toks, kad pirkėjui kiltų kuo mažiau klausimų. Įsivaizduokite absurdišką situaciją, jei prie išmaniojo telefono nėra aprašymo ir pirkėjas turi klausti, kiek taškų kamera arba kokios įstrižainės ekranas… Analogiška situacija su bet kuria kita preke. Mažiau klausimų – daugiau pirkimų. Štai toks turėtų būti profesionalios el. parduotuvės darbo principas.

Kainos, įmantrus dizainas, gražios iliustracijos – visa tai nublanksta prieš minėtus tris gerų el. parduotuvių bruožus. Įvertinkite juos blaivia galva ir greitai atsirinksite, ar verta iš tos parduotuvės pirkti, ar ne…

tikslinė auditorija

Reklama internete – ar banerinė reklama vis dar efektyvi?

tikslinė auditorijaDaugeliui žmonių teko susidurti su reklama internete, tačiau ne visi gali pasigirti gautais teigiamais rezultatais. Taip yra todėl, kad kiekviena interneto svetainė yra skirtinga ir kiekvienoje siūlomos skirtingos prekės ar paslaugos. Yra tokių svetainių, kuriose apskritai niekas nieko nepardavinėja – turinys yra didžiausia prekė. Jeigu jūs domitės galimybėmis išreklamuoti savo interneto svetainę, tai jums reikėtų pamiršti banerinę reklamą – tai nėra vienintelis būdas gauti potencialių pirkėjų ar tiesiog šiaip lankytojų. Reklaminių skydelių pozicijų pirkimas yra iš tiesų rizikingas, nes viskas priklauso nuo reklamos pardavėjo – vieni sąžiningai pateikią visą svarbiausią informaciją, o kiti – sukčiauja.

Apie banerinę reklamą turite žinoti tai, kad ji ne visada atsiperka. Viskas priklauso nuo interneto svetainės, kurioje bus talpinamas reklaminis skydelis. Žinoma, didelę įtaką daro ir kaina. Matote, kuo mažesnė kaina nustatoma, tuo labiau tikėtina, kad tokia reklama yra neefektyvi. Pavyzdžiui, jeigu reklaminio skydelio pozicija yra kažkur gale, kur skaitytojai ją vos mato, tai logiška, kad tokia reklama nebus efektyvi, todėl jos kaina bus maža. Kam mokėti pinigus už neefektyvią reklamą? Įprastai reklaminius skydelius talpinti geriausia svetainės pradžioje, kad sakytojas, užėjęs į puslapį, iškart matytų jūsų reklamą. Tai būtų geresnis pasirinkimas, bet aišku – jis bus ir brangesnis.

Kodėl reklaminių skydelių pozicijų pirkimas ne visada efektyvus? Dažnai kai kurie reklamos pirkėjai renkasi tas interneto svetaines, kurios visiškai nesusijusios su jų teikiamomis paslaugomis, parduodamomis prekėmis ar tiesiog lankytojų auditorija. Jūs gausite parodymus, bet tikėtina, kad paspaudimų bus labai mažai. Tarkime, jūsų svetainė yra apie paskolas, o jūs perkate reklaminio skydelio poziciją kažkokių juokelių svetainėje, tad kaip manote, ar ta reklama, nors ir matomoje vietoje, bus naudinga? Žinoma, kad ne, nes toje svetainėje dažniausiai renkasi paaugliai, kuriems apie paskolas net nėra ko svajoti.

Reklamą internete jūs turėtumėte pirkti tose svetainėse, kuriose yra panaši lankytojų tikslinė auditorija į jūsų svetainės. Tai reiškia, kad jūsų svetainės tema turėtų būti panaši į tos svetainės, kurioje ketinate pirkti banerinę reklamą. Tai yra bene vienas svarbiausių akcentų, leidžiančių išvengti nuostolių reklamos pirkimo metu.