Technologijos

Virtuvinės buitinės technikos priežiūros mitai ir realybė

Daugybė dalykų, kuriuos jūs žinote (ir galbūt taikote savo kasdienybėje) apie savo indaplovės, šaldytuvo ar viryklės priežiūrą, yra tik mitai. Todėl šiame straipsnyje pasistengsime išsklaidyti pagrindinius mitus, pateikiant daug naudingų buitinės technikos prietaisų priežiūros patarimų.

Jei savo buitinės technikos prietaisais jūs rūpinsitės tinkamai, tuomet galėsite nesunkiai prailginti jų tarnavimo laiką, sumažinti suvartojamos energijos kiekį ir išvengti didžiulių buitinės technikos remonto išlaidų ar netgi būtinybės pirkti naują buitinę techniką. Tačiau, kai šiandien yra tiek daug įvairių mitų, gali tapti pernelyg sudėtinga atsijoti grudus nuo pelų. Todėl žemiau pateikti susisteminti patarimai turėtų išspręsti daugelį svarbių klausimų.

Mitas I: Reikia valyti tik šaldytuvo vidų

Nemenka dalis žmonių yra įsitikinę, kad visiškai pakanka, jei jie reguliariai išvalys savo šaldytuvo vidų. Tačiau šaldytuvo išorės valymas (ypač kondensatoriaus ritės, kuri įprastai būna šaldytuvo galinėje dalyje) yra ne ką mažiau svarbus ir būtinas, jei norima prailginti šaldytuvo tarnavimo laiką. Ir, laimei, tai tikrai nėra didelis ir sudėtingas darbas, kuriam įveikti reikia išskirtinės patirties. Ką jau kalbėti apie tai, jog laiko sąnaudos taip pat yra labai nedidelės. Vieną ar du kartus per metus nuvalę dulkes nuo šaldytuvo išorės, galėsite lengvai pasiekti savo norimą rezultatą.

Žinoma, kai kurių šaldytuvų (ypač naujų) savininkams norint nuvalyti kondensatoriaus ritę, gali tekti daugiau paplušėti, kadangi kai kuriuose labai naujuose šaldytuvų modeliuose ji yra apatinėje dalyje. Tačiau tam taip pat galima įsigyti specializuotą valymo įrankį, kuris palengvintų šios užduoties įgyvendinimą. Elektros energija, kurią jūs sutaupysite reguliariai nuvalydami šaldytuvo kondensatoriaus ritę, jūsų investuotą laiką atpirks su kaupu.

Mitas II: Indaplovei nieko nenutiks, jei išvyksiu į ilgą kelionę

buitine technika

Pakankamai dažnai žmonės, kurie namus palieka ilgesniam laikui, pamiršta apie savo indaplovę, ją palikdami įprastinėje „padėtyje“, t.y. įjungtą į elektros šaltinį ir pasiruošusią veikti. Tai yra labai pavojinga – ypač šaltuoju metų laiku. Jei jūs savo indaplovę paliksite bent mėnesiui ar ją veiks labai didelė temperatūrų kaita, galite susidurti su dideliais sunkumais.

Taigi, visų pirma jūs turėtumėte savo indaplovę atjungti iš elektros šaltinio. Taip pat yra būtina užsukti vandens padavimą į indaplovę. Visa tai apsaugos tiek jūsų būstą, tiek ir kaimynus (jei gyvenate daugiabutyje esančiame bute). Sugrįžus iš ilgesnės kelionės, atgal įjungti indaplovę jums bus vieni juokai. Tuo tarpu, jei susidursite su sunkumais ar manysite, kad jūs patys nesugebėsite tinkamai apsaugoti savo indaplovės prieš išvykstant, galite kreiptis į indaplovių remonto meistrus (https://www.vilniausmeistrai.eu/aptarnaujama-technika/indaplovių-remontas/), kurie visą tai padarys už jus.

Mitas III: Orkaitės valymui pakanka savaiminio išsivalymo ciklo

Sutikite, orkaitės vidų mes valome bene rečiausiai. Tiesą sakant, kai kurie žmonės tokių darbų apskritai niekuomet nėra linkę imtis. Tačiau jei orkaitė yra naudoja pakankamai reguliariai, apie jos vidaus valymą pamiršti tikrai nevertėtų.

Be abejo, šiuolaikinėse orkaitėse yra ir savaiminio išsivalymo funkcija, kurią nemenka dalis žmonių pasitelkia savo orkaitės valymui. Tačiau jei manote, kad šios funkcijos visiškai pakanka norint išsaugoti švarą savo orkaitėje, labai klystate. Be to, tiek prieš savaiminio išsivalymo funkcijos naudojimą, tiek ir po jo, būtų naudinga fiziškai išvalyti indaplovės vidų (pradžioje tai padaryti bus sudėtingiau, todėl naudinga pašalinti bent jau didžiausius nešvarumus). Visa tai turėtų padėti užtikrinti puikią jūsų indaplovės būklę.

Kodėl verta mokytis programuoti dar nuo vaikystės

programavimasDaugeliui kyla visiškai teisingas klausimas: Programavimo kursai: kodėl verta lankyti ir nuo ko pradėti?

Vienareikšmiškai, šiais laikais kiekvienas, kuris moka programuoti, gali būti ramus, kad ras darbą. Paprasčiausiai visuomenė intensyviai ir dideliais žingsniais juda link IT ir šiuo metu kiekvienas puikiai dirbantis su kompiuteriu gali jaustis ramus, kad jam pavyks save realizuoti. Visgi, programavimo kursai yra labai įvairūs ir kartais sunku susigaudyti, kurie yra geriausi. Juolab, ar tikrai yra amžiaus riba, kuomet mokytis yra paprasčiausiai per vėlu?

Pradėkime mokytis dar vaikystėje

Atsakyti sunku, tačiau visada geriau moka tas, kuris stengiasi nuo pat vaikystės. Jeigu vaikas dar vaikystėje programuos ir tai darys per žaidimą – tokiu atveju jis taps pačiu geriausiu meistru, kuris ateityje sėkmingai pralenks konkurentus ir  bus pats geriausias. Taigi, akivaizdu, kad kol vaikas mažas – reikia jį skatinti programuoti ir tikslingi dirbti su kompiuteriu. Daugelis tėvelių daro klaidą, kad nesuteikia vaikui tokių ramybių. Juolab, nepasiūlo keliauti į programavimo stovyklas bei mokyklas, kurios yra puikus šuolis nuo pat pradžių iki pat viršaus siekti daugiau ir džiaugtis puikesniais rezultatais.

Mokymosi galimybės

Taigi, viena galimybė yra vaiką skatinti lankyti stovyklas, būrelius bei panašius užsėmimus, kurių metu paaiškinama, kaip reikia programuoti ir visą tai padaroma per žaidimą, kad vaikui būtų kuo smagiau. Taip pat reikia skatinti mokytis papildomai, kadangi dažniausiai daugiausia ir pasiekia tie, kurie ne tik vadovaujasi mokytojo nurodymais, tačiau patys bando atrasti vis daugiau. Siūlome tai įvertinti ir rinktis atsakingai. Galiausiai, šiuo metu atviros galimybės mokytis savarankiškai. Tačiau tai geras pasirinkimas tiks tokiu atveju, kai vaikas jau turi pagrindus ir jam tereikia su tais pagrindai eiti kuo gilyn į programavimo pasaulį.

Galimybių mokytis yra labai daug ir akivaizdu, kad šiais laikais mokytis programavimo tikrai verta. Paprasčiausiai, tai labai puiki galimybė pasikloti sau patogius pamatus, kadangi programavimas – ateities mokslas. Svarbiausia, kad tai daryti gali visi, svarbiausia – norėti ir stengtis. Plačiau skaitykite http://www.codeacademykids.com/stovyklos-vaikams-vilniuje/

Ar galima patiems susikurti svetainę?

puslapiu kurimas

Atsakymas į šį klausimą yra paprastas – TAIP, galima, bet…

O čia ir prasideda visi tie „bet“, dėl kurių ir gyvuoja tiek daug interneto puslapių kūrėjų įmonių. Patikėkite, bandėme kurti ne vieną puslapį ir po daugelio metų viskas susiveda ten pat – reikia profesionalų rankos bet kuriuo atveju.

Kalbėjomės apie tai su tinklalapių kūrėjais iš https://www.tinkers.lt, sukūrusiais ne vieną puslapį apie kai kurių klientų požiūrį į savadarbes svetaines.

Patys kurti gali tik studentai…

Kai žmogus studijuoja ir jam reikia padaryti viešą prezentaciją, tam tikrą mokslinį darbą, interneto svetainė – bene puikiausias būdas tai padaryti. Tam nereikia pirkti domeno, pakanka pasinaudoti nemokamų puslapių kūrimo tarnybomis WordPress.com, Wix.com, Weebly.com ir kitomis. Kūrimo metu susipažinsite su esminiais puslapių elementais – struktūra, puslapio šablonais, dizainu, šonine juosta, meniu ir t.t. Visa tai pravers vėliau samdant profesionalus, nes jau tiksliai žinosite, ko iš jų reikalauti.

Milžiniškos laiko sąnaudos

Kai žmonės patys nusprendžia kurti svetainę, jie gali pasiruošti daug laiko šiam darbui. Taip pat ir kantrybės, nes teks kažką perdarinėti nuo nulio jau pusiaukelėje. Puslapį teks dailinti keletą dienų, tada rūpintis turiniu, iliustracijomis. Visa tai užima nemažai laiko. Jei nieko neveikiate, prašom, bet jei reikia dar ir dirbti bei uždirbti pinigus, tas laikas įgauna konkrečią kainą. O ji nėra labai adekvati. Labai paprastas dalykas. Įvertinkite savo valandą laiko. 10 eurų? O gal 20? Jei tiek galite uždirbti per valandą, paskaičiuokite, kiek realiai kainuoja jūsų sukurtas interneto puslapis, kuriam net ir po kūrimo turėsite rimtų priekaištų.

Sakykime, sugaišote 3 dienas po 8 valandas. Viso – 24 valandos darbo. Tai yra 480 eurų neuždirbtų pinigų. Jei jūsų svetainė yra nesudėtinga, vos su keliais puslapiais, už tokią kainą galima nusamdyti profesionalus, kurie sukurs svetainę pagal visus jūsų norus. O taip pat ji atrodys profesionaliai ir puikiai.

Stresas kenkia grožiui ir karjerai

Ar galėtumėte suvirinti tvorą, jei visą gyvenimą esate dirbę geografijos mokytoju? Youtube mokomieji vaizdeliai, kuriuose mokoma virinti sako, kad visi tai sugebėtų. Va, kaip lengva – pirmiausiai privirinate čia, o paskui čia. Dvi minutės ir rėmas gatavas. Viena problemėlė – tokiuose Youtube video klipuose vaizduojami žmonės tai daro gal 1000-jį kartą. O jūs darytumėte tai gal kokius 2-3 kartus per visą savo gyvenimą.

Ar tikrai skirsite kelis mėnesius mokslams, kad galėtumėte pasidaryti kažkokį daiktą, apie kurio kūrimą iki tol neišmanėte? Vargu…

Kai kažkas nepavyksta iš karto, kyla stresas. Jis labai bjaurus palydovas. Net po darbo graužia žmogų – kaip ten rytoj jis darys, kaip viskas turi pavykti… O jei nepavyks. Tai nervina. Dėl to geriau patikėti tuos darbus profesionalams, kurie tokio streso nebejaučia. Interneto puslapius jie kuria pastaruosius 10 metų ir tai savotiška rutina, beveik techninis darbas. Kodo gabalėlis čia, kodas ten, paveikslėlis čia, video ten, teksto dar šiek tiek po jais ir štai jums kuo puikiausias pradinis puslapis.

Nestresuokite, o patikėkite tinklalapių kūrimą profesionalams. Jie tai padarys be streso, ramiai, užtikrintai, profesionaliai. O jums tikrai drebės rankos ir rezultatu nebūsite patenkinti.

Nuo ko priklauso SEO paslaugų kaina?

SEO kainaSEO (angl. Search Engine Optimization) – tai optimizavimas paieškos varikliams,  metodika, kurios tikslas optimizuoti internetinę svetainę pagal tam tikras užklausas.

Galima laikyti, jog tai viena iš efektyviausių reklaminių kampanijų internete. Užuot investavus į mokamas kampanijas, skelbimus ar kitokio tipo publikacijas, jūs ruošiate savo svetainę reklamuoti pačią save, pateikiant jiems  kokybišką turinį ir atsakymus į vartotojų pateiktas užklausas paieškos sistemose.

Faktoriai lemiantys kainą

SEO paslaugų kainos priklauso nuo keleto faktorių. Pateikiame bendrą jų sąrašą ir galimą įtaką galutinei kainai.

  • Pasirinktas raktažodžių kiekis – jei svetainės turinys yra optimizuojamas keliems raktažodžiams. Turinio optimizavimo kaina automatiškai kils.
  • Konkurencijos nišoje – itin daug paieškų per mėnesį sulaukiančios nišos yra laikomos itin konkurencingomis, kadangi kiekvieno paspaudimo ant svetainės kaina čia gali reikšti itin didelius pinigus. Tokioms svetainėms gali reikėti drastiškų turinio pokyčių ir nuolatinio jo atnaujinimo.
  • Svetainės dydžio – Jei kalba eina apie nedidelės apimties svetainę, žinoma užtenka ir nedidelių optimizacijos darbų. Tačiau jei kalbame apie sudėtingoje rinkoje laviruojančią e-parduotuvę, turinčią itin didelį kiekį prekių, čia lauks rimtesni SEO optimizacijos darbai.
  • Planuojamų svetainės pertvarkymo darbų – ši faktorius susideda iš visų svetainėje planuojamų pertvarkymo darbų. Jei planuojama atlikti ne tik vidinį ar išorinį optimizavimą, tačiau ir nišos raktažodžių tyrimus bei turinio pateikimus, kaina atitinkamai kils. Reikės skirti daugiau laiko ir pastangų įtvirtinant svetainę nišoje turinčioje didelę konkurenciją.

Svetainėje atliekami darbai

SEO pakeitimus svetainėje yra įmanoma įgyvendinti įvairiais būdais. Pateikia 6 būdus apie mūsų atliekamus darbus svetainėse.

Raktažodžių ir rinkos tyrimas –  siekiant kokybiško ir naudingo turinio svetainėje, yra būtina jį optimizuoti pagal vartotojų ieškomus raktažodžius. Galime ir pasirūpinsime, jog žmonės ieškodami reikalingos informacijos rastų tik to ko jie ieško. Šiame darbų etape įvertiname svetainės būklę SEO audito pagalba, rinkos konkurencingumą bei tinklalapio galimybes konkuruoti joje. Surinktą informaciją pateikia kokia ji yra, būtų tai geros ar blogos žinios.

Vidinis optimizavimas –  nemažai sutrikimų svetainėje atsiranda dėl paprasčiausios priežasties – neteisingai suprogramuoto kodo. Tai gali būti ne tik saugumo spragos, tačiau ir neteisinga jos architektūrą, privedanti prie to, jog paieškos varikliai neteisingai indeksuoja ir nuskaitos svetainės turinį arba apskritai jo nemato. Kitas vidinio optimizavimo darbas – greičio optimizavimas. Kaip žinia, greita svetainė kur kas malonesnė apsilankantiems vartotojams bei labiau tenkins paieškos variklius. “Google” neseniai paskelbė, jog svetainės krovimo greitis yra vienas iš kertinių faktorių pagal ką puslapis yra rankuojamas. Taigi, būtina sutvarkyti elementariausią puslapio struktūrą, privedančią prie greitesnio krovimo.

Išorinis optimizavimas –  paieškos varikliai taip pat vertina svetainės išorinį aktyvumą bei sąsajas su kitais resursais internete. Tai gali būti aktyvumas socialiniuose tinkluose, kitais tinklalapiais, turimomis nuorodomis. “Google” itin teigiamai vertina aukštos kokybės nuorodas, todėl mūsų darbas – sukurti kuo daugiau kokybiškų nuorodų jūsų svetainėje.

Turinio optimizavimas – ko gero svarbiausias darbas – užtikrinti aukštos kokybės turinį svetainėje. Čia yra rūpinamasi visais jo elementais tinklalapyje – nuotraukomis, tekstais, vaizdo įrašais ir t.t. Net ir menkiausios klaidos itin aukštos konkurencijos rinkoje gali privesti prie smarkaus svetainės smukimo reitinguose, prarastų vartotojų srauto bei pelno. Prieš pradedant darbus pateikiame turinio pakeitimų planą klientui, o jį suderinus pradedame turinio pokyčių įgyvendinimą. Aktualus turinys yra orientuotas ne tik į paieškos sistemas, tačiau ir į svetainės lankytojus.

Strategija ir monitoringas – paleidus svetainę į interneto platybes, darbai ties tuo nestoja. Paieškos varikliai nuolatos keičia savo rankavimo algoritmus, todėl SEO paslaugas teikiančios įmonės turi būti lanksčios ir gebėti pateikti geriausią savo klientams sprendimą. Į tai įeina ir bendras strategijos kūrimas svetainei. Galbūt keletas minimalių pakeitimų ją pavers autoritetinga ir klientus traukiančią svetaine? Jei apskritai kalba eina apie itin konkurencingą rinką, svetainė turi būti prižiūrima ir tobulinima itin dažnai.

Apibendrinant

Jei jus domina kokybiškai atliktos SEO paslaugos apsilankykite mūsų svetainėje. Čia rasite daugiau informacijos apie šių pokyčių naudą svetainėje bei papildomus darbus galinčius pagerinti svetainės būklę.

 

Kaip išsirinkti šaldytuvą?

saldytuvaiŠaldytuvai – tai buitinės technikos prietaisai, kurių duris varstome dažniau nei bet kurias kitas. Todėl labai svarbu, kad namuose turėtume tinkamo dydžio, dizaino ir funkcionalumo šaldytuvus, kurie tarnaus kaip įmanoma ilgiau. Be to, nuo šaldytuvo kokybės priklauso ir mūsų maisto produktų būklė bei maistingumas, tad jokiu būdu nemanykite, kad norint įsigyti naują šaldytuvą, pakaks nueiti į pirmąją buitinių prekių parduotuvę ir besti pirštu į akiai patraukliausią prietaisą. Kaip išsirinkti šaldytuvą?

Šaldytuvai ir jų tipai

Paprastai išskiriami dviejų tipų šaldytuvai: pastatomi ir įmontuojami. Jei gyvenate nuomojame bute arba mažesnėse erdvėse, geriau rinktis laisvai pastatomą šaldytuvą. Jie yra talpesni ir užima mažiau vietos, nes šio tipo šaldytuvams nereikia didesnio korpuso, leisiančio cirkuliuoti orui. Įmontuojami šaldytuvai populiaresni namuose, kur svetainė sujungta su virtuve: juos galima integruoti į baldus, todėl šaldytuvas neišsiskirs iš bendro interjero konteksto ir atrodys tarsi virtuvinio baldų komplekto dalis.

Talpa ir dydis

Antras dalykas, kurį privalote įvertinti, jei renkatės naują šaldytuvą – jo talpa ir dydis. Paprastai šaldytuvai būna nuo 45 iki 600 litrų naudingojo tūrio, esant poreikiui galima įsigyti ir milžiniškų 800 l gigantų. Tačiau turėkite omenyje, kad kuo didesnė talpa, tuo didesnis šaldytuvo dydis, tad jei jūsų virtuvė yra nedidelė ir ieškote į kampą tilpsiančio kompaktiško šaldytuvo, nevertėtų rinktis paties aukščiausio ir talpiausio gaminio.

Mitybos įpročiai

Jei norite, kad šaldytuvas pasitarnautų kaip įmanoma patogiau ir praktiškiau, įvertinkite savo mitybos įpročius: kaip dažnai gaminate, ar kaupiate maistą, ar naudojate daug šaldytų produktų ir pan. Nedideli šaldytuvai su vienomis durelėmis ir 2 stalčių šaldymo kamera labiau tiks žmonėms, kurie retai būna namuose ir nemėgsta gaminti maisto. Jei turite didelę šeimą arba esate maisto ruošos entuziastai, neapsieisite be erdvaus, dviejų durelių šaldytuvo su daug įvairių skyrių bei stalčių. Pasitaiko ir žmonių, kurie kaupia šaldytą maistą. Jiems aktualiausi šaldytuvai su erdviomis, gerai šaldančiomis šaldymo kameromis, todėl neretai pasirenkami šaldytuvai, kuriuose šios kameros užima daugiau nei pusę erdvės.

 

Verslo žinomumui didinti – reklama ekranuose

reklama ekranuose
Kad ir kokią puikią prekę ar paslaugą siūlytumėte, dažnai verslams nepasiseka vien todėl, kad apie tai sužino per mažai žmonių. Įmonės investuoja į modernų biurą, profesionalią komandą, veiklos strategiją ir kitus dalykus, tačiau neteikia prioriteto reklamos ir rinkodaros veiksmams. Tad jei jaučiate, kad sunkiai sekasi rasti kelią pas potencialų klientą, galbūt visiškai neinvestuojate arba per mažai dėmesio skiriate reklamai? Natūralu, kad besikuriančiam verslui sunku skirti didžiulius biudžetus, reikalingus solidžioms reklamos kampanijoms. Tačiau tikrai yra būdų, kurie leidžia už pakankamai prieinamą kainą pasiekti klientus. Tai gali būti spauda, radijas, Google reklamjuostės arba pastaruoju metu gerai neįvertinama reklama ekranuose. Naudojant ją, su pakankamai nedideliais kaštais galite pasiekti tikrai platų auditorijos lauką ir didinti įmonės žinomumą. Ką daryti, kad reklama ekranuose būtų kuo efektyvesnė? Pažinkite savo auditoriją Pirmas dalykas, kuris reikalingas kuriant bet kokią reklamos ar rinkodaros strategiją – tikslinių auditorijų išsigryninimas. Jeigu reklamą ekranuose rodysite bet kur ir bet kam, jos matomumo rodikliai bus dideli, tačiau tai gali beveik neįtakoti jūsų pardavimų ir nepadėti pasiekti išsikeltų tikslų, kurie dažniausiai atsiremia į pajamų augimą. Apsirašykite amžių, demografines, geografines savybes. Jei įmanoma, išsiaiškinkite visus tikslinių auditorijų įpročius, kas joms patinka / nepatinka. Visa tai padės tiek kuriant pačią reklamą ekranuose, tiek ieškant vietų, kuriose ji galėtų būti rodoma. Turėkite puikią idėją Bet kokios reklamos vinis – kūrybinė idėja. Ji gali būti ne tokia kokybiška, be įžymių, įtaką darančių žmonių, tačiau jei pats konceptas bus išskirtinis, tikrai įsiminsite žmonių galvose. Pagalvokite, kokią problemą jūsų produktas sprendžia ir kaip įdomiai pateikti tai reklamoje. Jei trūksta idėjų, galite kreiptis į pradedančius kūrybininkus, šių industrijų studentus, kurie nebus tokie brangūs kaip reklamos agentūros. Matuokite rezultatus Svarbu nuolat sekti, ar reklama ekranuose neša norimus rezultatus. Tai geriausiai matysis skaičiuojant, kokiu procentu grįžta investicijos į reklamą. Jeigu jūsų tikslas – ne pajamų didinimas, o prekės ženklo įvedimas į rinką ar žinomumo didinimas, vertėtų atsižvelgti į svetainės ar parduotuvės lankytojų srautų pokytį ir panašius dalykus.

Svetainių kūrimas: pasidaryk pats, ar kreipkis į profesionalus?

Interneto puslapio kūrimasKai pradedi verslą, interneto puslapio kūrimui lėšų numatoma minimaliai, arba nenumatoma iš viso. Tai didelė klaida! Kaltas požiūris – viską galiu pasidaryti pats. Deja, su laiku paaiškėja, kad viskas ne taip.

Svetainė – jūsų darbuotojas, tik virtualus

Labai sveikintinas tų įmonių požiūris, kuris traktuoja interneto svetainę kaip papildomą darbuotoją pardavimų skyriuje. Aišku, tas darbuotas yra virtualus, tačiau jis dirba daugiau už visus, nes parduoda prekes ar paslaugas 365 per metus, 24 valandas per parą. Jam nėra išeiginių, atostogų, nereikia mokėti už viršvalandžius ar mamadienius. Tai idealus darbuotojas, kuris prašo labai nedaug – profesionalios išvaizdos, gerų parduodančių tekstų, kokybiškų iliustracijų, stabiliai veikiančio hostingo. Visa tai kainuoja apie 500-700 eurų. Toks pradinis mokestis. Vėliau reikės tik tų 5 eurų per mėnesį už hostingą, kuris, beje, daugiau bus užsiėmęs jūsų įmonės el. pašto laikymo, o ne svetaine. Svetainiu kurimas kainuoja nedaug, nes dizainas yra perkamas, tad lieka tik viską gražiai paruošti. Gali būti, kad už gerus parduodančius tekstus sumokėsite net daugiau, nei už puslapio sukūrimą. Štai visos jūsų darbuotojo išlaidos. Atminkite, kad per metus jis dirba 8760 valandų, o tai reiškia, kad jam reikia „mokėti“ vos 8 centus už valandą per pirmus metus. Antri metai bus beveik nemokamai, jei nekeisite tekstų ir nereikės pridėti jokių papildomų funkcijų. Praktiškai idealus darbuotojas…

Už ką imami pinigai?

Svetainių kūrimas kainuoja 500 eurų? Pasiaiškinkite, už ką imami pinigai. Dizainas kainuoja 50-80 eurų. Hostingas turi būti valdomas jūsų įmonės, tad į šią kainą negali būti įtraukiamas. Interneto vardo 12 eurų per metus mokestis taip pat. Kas bus padaryta už likusius 400 eurų?

Gal į šią kainą įtraukiamas pirminis turinio sudėjimas? O gal bazinė vidinė SEO optimizacija? Ar projektų vadovas jus konsultuoja, kaip naudotis WordPress sistema, kuri greičiausiai ir bus naudojama kuriant jūsų tinklalapį? Būtinai išsiaiškinkite, kad tiksliai žinotumėte, kas kainuoja brangiausiai.

Pasidarysiu pats, vėliau profesionalai perdarys…

Tas „vėliau“ neateina keletą metų, o puslapis vis dar atrodo, kaip senas tekstinis blogas. Deja, tokių įmonių puslapių yra nemažai. Tai reiškia, kad jūs gavote labai gerą pardavimų vadybininką, bet jam leidžiate pardavinėti tik po 1 valandą per dieną, be telefono ir tik tiems žmonėms, kurie netyčia užklysta į jūsų biurą. Visą kitą laiką jis tiesiog palaiko kompaniją jūsų darbščiausiems pardavėjams ir projektų vadovams. Štai kuo gresia „pasidarysiu pats puslapį“.

Patys galite pasidaryti asmeninį tinklaraštį, kuriame rašote savo šeimos įspūdžius iš savaitgalio kelionių ir dalinatės savo draugų ratelyje. Rimtus įmonės puslapius reikia patikėti tik profesionalams, jei neturite savų programuotojų, galinčių nuolatos rūpintis puslapiu ir jo atnaujinimais.

Svetainių kūrimas dabar nėra labai brangus, kaip prieš dešimtmetį, todėl tikrai rasite gerą ir kokybišką paslaugą.

Šaldytuvai: ką reikia žinoti apie jų pasirinkimą ir priežiūrą?

saldytuvai

Šaldytuvai – tikri virtuvės karaliai, be kurių savo gyvenimo neįsivaizduotų daugelis žmonių. Jų duris varstome kur kas dažniau nei bet kokių kitų buities prietaisų, o norėdami įsigyti naują šaldytuvą ar tiesiog pakeisti seną, renkamės itin atidžiai. Visgi norint turėti ilgaamžį ir kokybišką prietaisą, svarbu ne tik teisingas pasirinkimas, bet ir tinkama jo priežiūra. Ką būtina žinoti apie šaldytuvus ir jų priežiūrą?

Į ką atkreipti dėmesį perkant šaldytuvą?

Pirmas dalykas, kurį turite apgalvoti rinkdamiesi šaldytuvą – jo tipas. Paprastai šaldytuvai gali būti dviejų rūšių: laisvai pastatomi ir įmontuojami. Pastatomi šaldytuvai labiau tinka nedidelėms erdvėms, nes yra talpūs ir užima mažai vietos. Įmontuojami šaldytuvai be galo patogūs namuose, kur dominuoja visos virtuvės dizainas – juos galima integruoti į baldus ir sudaryti vientisą interjerą.

Taip pat svarbu atsižvelgti ir į jo dydį. Nebūtina rinktis šaldytuvo, kuris užimtų didžiąją dalį virtuvės, jeigu nemėgstate gaminti ar daug keliaujate ir retai būnate namuose. Na, o jei auginate vaikus ar esate tikri maisto ruošos entuziastai, verčiau iškart įsigykite didesnių gabaritų šaldymo įrenginį.

Norintiems sutaupyti vertėtų pagalvoti ir apie šaldytuvo energinę klasę. A+, A++ ar A+++ klasės šaldytuvai gali padėti sunaudoti mažiau energijos išteklių, tad investicijos per keletą metų atsipirks ir su kaupu.

Šaldytuvo priežiūra

Dažnai žmonių daroma klaida – noras, kad šaldytuvai veiktų nepriekaištingai į tai neįdedant pastangų. Deja, vien nusipirkti šaldytuvą nepakanka – jį reikia nuolat prižiūrėti. Tai atlikti labai paprasta, tereikia atsiminti keletą pagrindinių taisyklių. Į šaldytuvą niekuomet nedėkite karšto arba šilto maisto, nes dėl jų skleidžiamų garų apšerkšnija garintuvas. Nevarstykite jo durų be reikalo – dėl patenkančios šilumos iš lauko šaldytuve pradeda kauptis ledas, o į maistą gali patekti daugiau bakterijų. Ir nepamirškite, kad šaldytuvai turi būti periodiškai atitirpinami juos išjungiant. Jei norite tai daryti kaip įmanoma rečiau, galite įsigyti šaldytuvą su automatiniu atitirpinimu. Tik turėkite omenyje, kad pastarieji sunaudoja daugiau elektros energijos.

Jei ieškote šaldytuvo ir jums įdomu, kur rasti geriausius pasiūlymus, pasinaudokite Kainos.lt svetaine, siūlančia kainų palyginimo skirtingose prekybos vietose paslaugas.

Nauji namai – nauji interneto tiekėjai

internetas
Ne paslaptis, kad atsikraustant į naujus namus reikia susitvarkyti daug svarbių dalykų: įsigyti reikiamus baldus, apgalvoti interjerą, pasirūpinti interneto tiekėjais. Pasirašyti naują sutartį su interneto tiekėjais būtina ir tais atvejais, kai būstas yra nuomojamas, nebent šeimininkai yra sutarę kitaip. Vis dėlto, kokius interneto tiekėjus pasirinkti ir dėl kokio interneto vertėtų pasirašyti sutartį?

Interneto tiekėjai Vilniuje

Vilniuje yra ne vienas interneto ir televizijos tiekėjas, siūlantis savo paslaugas. Jį pasirinkti dažnai yra nemenkas iššūkis, kadangi kiekvieną reikia objektyviai įvertinti, pagalvoti kurio siūlomas paslaugų paketas ir kaina yra labiausiai prieinama, o kurį geriau pasirinkti gyvenant ne Vilniuje, o kitame Lietuvos mieste, užmiestyje ar kaime.

Reikalingą informaciją rasite: internetasvilniuje24.lt

Jeigu sunku apsispręsti kokį interneto tiekėją pasirinkti, pasikonsultuokite su internetasvilniuje24.lt dirbančiais specialistais, kurie objektyviai įvertina ir parenka patį geriausią interneto variantą. Taip pat apie interneto tiekėjus galite paskaityti plačiau jų internetinėje svetainėje.

 

Interneto tipai Vilniuje

Sostinės gyventojams yra siūlomas šviesolaidinis, bevielis, mobilusis ir plačiajuostis internetas. Šie interneto tipai turi savų skirtumų ir savo pliusų, o kiekvieno vis kitokie. Šviesolaidinis internetas šiuo  metu tikriausiai vienas populiariausių, kadangi jį įsigiję žmonės gali greitai ir be jokių trukdžių dirbti įvairius darbus, taip pat žiūrėti filmus ir kitas vaizdo transliacijas, žaisti žaidimus, siųsti ir siųstis reikalingus dokumentus. Šviesolaidinis internetas už plačiajuostį greitesnis keliasdešimt kartų, tačiau palyginti ir jo kaina yra didesnė. Kiekvienas norintis kokybės, turi už ją susimokėti. Plačiajuostis internetas dažniausiai nesiūlomas sostinės gyventojams, kadangi yra lėtesnis, jam pajungti reikia papildomų laidų. Vis dėlto, plačiajuostį internetą dažniau patariama įsivesti užmiesčio gyventojams, kur nėra jokių kitų techninių galimybių.

Bevielis internetas Vilniuje taip pat yra labai populiarus ir patogus pasirinkimas. Šį internetą skleidžia atitinkamas maršrutizatorius, o priklausomai nuo į jį atvesto interneto tipo, pats internetas gali būti labai greitas. Taigi naudotis internetu be laidų – geriausia jo savybė. Mobilusis internetas taip pat neretas svečias žmonių gyvenime, tačiau dažniausiai jį žmonės nori turėti tik telefonuose, o dirbdami ar mokydamiesi jie renkasi kitus interneto tipus.

Kaip patiems išmokti SEO principų?

seoTaip, tai darbelis ne iš lengvųjų. SEO nemokoma jokiuose universitetuose ir kolegijose. Tai gali būti vienos paskaitos tema rinkodaros kurse, tačiau ne ištisas semestras. Nors mokytis tikrai būtų ko. Ką daro svetainių savininkai – mokosi patys. Labai įdomu tai, kad SEO yra ta sritis, kurios išmokti galima internete patiems. Aišku, viską patikrinti reiktų praktikoje, o tai nėra labai sudėtinga – susikuriate nemokamą tinklaraštį ir eksperimentuokite į valias.

Šiame straipsnyje pakalbėsime apie tai, kaip reiktų mokytis pagrindinių SEO principų.

1 žingsnis. HTML pagrindai.

Ne, kodo rašyti jums nereikia. Tai nykstantis užsiėmimas. Realiai jums pravers tik bazinės žinios. Jums reikia gerai išmokti HTML pagrindus, kurie yra susiję su nuorodų rašymu. Kam? Kad bet kada savo turinio valdymo sistemoje galėtumėte tekstą perjungti į tekstinį rėžimą ir pakoreguoti keletą nuorodų. Jums reikia žinoti, kaip prašyti tokius dalykus:

  • Nuoroda naujame lange;
  • Nuoroda su pavadinimu;
  • Kanoninė nuoroda (canonical);
  • Nuoroda ant paveikslėlio;
  • Nuoroda į tam tikra teksto vietą (anchor);
  • Nuoroda, kurios paieškos robotai turi nesekti;
  • Ir pan.

Tada reiktų susipažinti su teksto formatavimo kodais – teksto dydžio padidinimu, H1, H2, H3 antraštėmis, teksto pajuodinimu ir t.t. Tai SEO darbe praverčia.

Kaip aprašyti paveikslėlius? Tai irgi plati tema, kurią teks pastudijuoti.

Lentelių kodų mokytis tikrai neverta – tam yra WYSWYG redaktoriai. Taip pat nereikalingi ir kiti HTML elementai. Arba prireikia jų labai retai.

2 žingsnis. Tinklalapio struktūra.

Turite suprasti, kaip keli HTML puslapiai yra sujungti į vieną svetainę.

Kokia turi būti tinklalapio struktūra, kaip padaromas meniu, kokie elementai yra reikalingiausi, kad puslapis funkcionuotų.

3 žingsnis. Įrankiai.

Įrankiai yra skirti puslapio analizei. Paprastai analizuoti reikia du dalykus – lankytojų elgseną ir puslapio vaizdavimą paieškos sistemoje. Tam realiai reikia dirbti su Google Analytics ir Google Webmaster Tools. Su SEO įrankiais išmoksite dirbti vėliau, nes jų yra nemažai, be to jie pakankamai brangūs. Bandomosios versijos paprastai turi labai ribotas galimybes.

4 žingsnis. SEO turinys.

Jums reikia sužinoti, kaip optimizuoti turinį, kas yra raktiniai žodžiai. Taip pat koks turinys yra gerai vertinamas, kaip rašyti tam tikro formato tekstus.

Turinio kūrimas – viena iš svarbiausių SEO mokslų dalių, nes būtent nuo to priklauso, ar sugebėsite patys pasidaryti SEO. Jei rašyti jums nesiseka, visada teks samdyti tekstų kūrėjus arba profesionalias SEO agentūras. Tai labai svarbu, nes nuo to priklauso ir vidinis, ir išorinis SEO.

5 žingsnis: Atgalinių nuorodų rinkimas.

Iš kur gauti atgalinių nuorodų į jūsų puslapį. Tai nedidelis mokslas, tačiau gali prireiktų gerų vadybininko ir derybininko sugebėjimų. Jums reikia įtikinti kitų puslapių savininkus priimti jūsų turinį su nuorodomis į jūsų puslapį. Jei įmanoma nemokamai, jei ne, tai už kuo geresnę kainą.

Nuo to priklauso, ar sugebėsite savo verslo puslapį iškelti į pirmąsias pozicijas ir ten jį išlaikyti.

Visa kita išmokys praktika.

Kur rasti medžiagos studijoms? Jei skaitote angliškai – rasite angliškuose SEO profesionalų leidiniuose ir bendruomenėse. Skaitykite komentarus – juose galite rasti daug įdomių minčių ir dalykų. Tik stenkitės atskirti reklamą, nuo naudingos informacijos.